08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

صفحات داخلی سررسید سفارشی چگونه به تبلیغات کمک می کند؟

5/5
انواع سفارشی سازی سررسید

صفحات داخلی سررسید سفارشی چگونه به تبلیغات کمک می کند؟

طراحی صفحات داخلی سررسید سفارشی مناسب برای یک کسب و کار یکی از متداول ترین روش های تبلیغاتی برای ارائه یک برند به مردم است. دانستن نکاتی برای طراحی صفحات داخلی سررسید سفارشی می تواند به ما کمک کند تا این سررسیدها را بهتر و مرتبط تر کنیم.

یکی از انواع هدایا، هدایای تبلیغاتی هستند که این روزها شرکت ها و برندها نگران آن هستند. ما به شما توصیه می کنیم که برای کسب اطلاعات در مورد نکات طراحی صفحات داخلی سررسید سفارشی همراه ما باشید.

طراحی سررسید اختصاصی

سررسید سفارشی کاملاً با ویژگی ها، اطلاعات و سلیقه ی مخاطب طراحی و چاپ می شود. اکثر صاحبان کسب و کار سعی می کنند قبل از سال نو سررسید را سفارش دهند، زیرا هزینه آنها در تیراژ بالا بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. یک سررسید سفارشی می تواند فقط یک سررسید باشد یا بخشی از آن را پوشش دهد.

سررسیدها را می توان در تراش های مختلف مانند خشتی، رقعی، اروپایی، پالتویی، رحلی، وزیری تولید کرد. برای سررسیدهای خاص می توان از انواع جلدهای سررسید در جنس های مختلف استفاده کرد. روی جلد این سررسیدها می‌توان با استفاده از داغکوب، طلاکوب و یا پلاک تبلیغات را انجام داد.

اطلاعات صفحات داخلی سررسید سفارشی

طراحی صفحات داخلی سررسید همیشه یکسان نیست و با توجه به کاربری و سلیقه مشتری قابل تغییر است.

  • روزشماری صفحات سررسید

اولین قابلیتی که با توجه به نیازها و کاربردها قابل تغییر است صفحه بندی سررسیدها است که با سررسید به انواع روز شمار ، هفته شمار ، ماه شمار ، پنجشنبه و جمعه با هم تقسیم می شود. اکثر مردم سررسید روزانه را انتخاب می کنند زیرا فضای بیشتری برای یادداشت ها دارند. کارمندانی که جمعه تعطیل هستند و ساعات کمتری در روز پنج شنبه کار می کنند، اغلب از سررسیدها پنجشنبه و جمعه با هم استفاده می کنند.

صفحات داخلی سررسید سفارشی
  • اطلاعات صفحات داخلی

مقدمه بخش اول هر سررسید است. در مقدمه می توانید به طور خلاصه تاریخچه مجموعه ی خود را به مخاطبان ارائه کنید. همچنین از توصیف دستاوردها و پیشرفت در جهت اهداف شرکت خود غافل نشوید. در قسمت معرفی سررسید می توانید تصاویر منتخب و باکیفیت سازمان و خدمات خود را قرار دهید. برای برقراری ارتباط ابزارهای ارتباطی مانند ایمیل و آدرس شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید.

بخش دوم سررسید به تقویم یا تاریخ ها و رویدادهای تاریخی اختصاص دارد. برای طراحی این بخش می توانید از طراحی لوگو و شرکت خود استفاده کنید. در این قسمت حتما از فونت های زیبا و خوانا و رنگ های مناسب استفاده کنید. در این صفحات همچنین می توانید لوگو را به شکل واترمارک قرار دهید.

بخش سوم را می توان برای یادداشت های شماره تلفن رزرو کرد تا افراد بتوانند شماره تلفن های مهم را یادداشت کنند. این قطعه را می توان به طور کامل حذف کرد، زیرا به دلیل پیشرفت تکنولوژی، این قطعه کارایی خود را از دست داده است. بخش چهارم که معمولاً جایگزین بخش سوم می شود، بخشی برای یادداشت های بسیار مهم است که محتوا و ایده در نظر گرفته می شود.

  • چاپ لت گلاسه در صفحات سررسید

برگه های گلاسه برگه هایی هستند که در 4 رنگ چاپ می شوند، و ابتدای سررسید، در وسط یا در انتها استفاده می شود، اما بیشتر در ابتدای سررسید استفاده می شود. در سالهای اخیر، به دلیل استفاده از کاغذ کرم در تولید سررسید، برخی از مشتریان ترجیح می دهند از کاغذ کرم به جای کاغذ گلاسه برای استانداردسازی سررسید استفاده کنند. معرفی شرکت و برند در لت تبلیغاتی؛ برای معرفی محصولات یا خدمات یا ارائه اطلاعات دیگر استفاده می شود. معمولا برای سفارشات بیش از 1000 عدد استفاده می شود.

  • چاپ لوگو در صفحات سررسید

یکی از محبوب‌ترین راه‌ها برای سفارشی سازی سررسید پرتیراژ چاپ لوگوی سفارشی شرکت در تمام صفحات سررسید مورد نظر است. استفاده از این روش باعث می شود کاربر در حین استفاده بارها لوگوی شرکت را ببیند و به همین دلیل در درازمدت آگاهی وی از برند مورد نظر به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

روش های زیادی برای حک لوگو بر روی سررسید سفارشی وجود دارد و بسته به مدل سررسید مناسب، جنس پوشش و سلیقه و نیاز مشتری از آنها استفاده می شود. اکثر این روش ها عبارتند از:

  • لیزر مستقیم روی جلد سررسید
  • پلاک فلزی روی سررسید
  • داغی ( داغکوب ) روی جلد سررسید
  • طلاکوب و نقره کوب روی جلد سررسید
  • چاپ سیلک جلد سررسید
  • چاپ مستقیم روی جلد (ویژه سررسید سلفونی)

بیشتر بدانید صفحات داخلی سررسید سفارشی : ست مدیریتی سررسید تبلیغاتی

صفحات داخلی سررسید سفارشی چگونه به تبلیغات کمک می کند؟
  • استفاده از آستر بدرقه اختصاصی

آستر بدرقه کاغذی است که در ابتدا و انتهای پاکت قرار می گیرد و پاکت را به صفحات داخلی متصل می کند.

جنس این کاغذ با کاغذهای داخلی متفاوت است و برای تحمل وزن، کاغذهای داخلی و فشار باز و بسته شدن زیاد کمی استحکام بیشتری دارد. برخی از تولیدکنندگان از کاغذهای تزئینی ضخیم به عنوان آستر و برخی از کاغذهای براق یا تحریر سنگین چاپ شده (معمولاً در یک سررسید خاص) استفاده می کنند.

  • استفاده از روبان اختصاصی

یکی دیگر از راه های سفارشی سازی سررسید، استفاده از روبان مخصوص است که نه تنها به عنوان ابزاری برای تسهیل استفاده از سررسید و تقویم ها استفاده می شود، بلکه می توان با درج آن ها، از آن به عنوان راهی برای سفارشی سازی سررسید استفاده کرد. به طور کلی دو راه برای درج لوگو روی روبان وجود دارد

درج لوگو بر روی روبان به دو صورت انجام می شود: چاپ لوگو بر روی روبان سررسید و بافتن لوگو در تارو پود روبان سررسید.

روبان معمولاً سفید، قهوه ای یا مشکی است که معمولاً با کاغذ داخلی سررسید یا جلد و آستر همخوانی دارد، یکدست و زیبا است، کسب و کارها از رنگ سازمانی خود برای روبان استفاده می کنند تا به اصطلاح تبدیل به ست شود.

بیشتر بدانید صفحات داخلی سررسید سفارشی : قیمت تقویم رومیزی 1403

صفحات داخلی سررسید سفارشی چگونه به تبلیغات کمک می کند؟
  • قسمت پایانی سررسید

آخرین قسمت سررسید شامل برگه های یادداشت، اطلاعات فنی، اختلاف ساعت رسمی، تماس های تلفنی ضروری و غیره می باشد. در برخی سررسیدها، بسته به سفارش مشتری و زمینه کاری گروه سفارش‌دهنده، ممکن است اطلاعات مربوط به حوزه کاری گروه مورد نظر در آخرین قسمت سررسید درج شود.

سخن پایانی مقاله صفحات داخلی سررسید سفارشی

امیدوارم مطالب بیان شده در حین بحث در مورد نکات طراحی صفحات داخلی سررسید سفارشی و سایر مطالب مانند به اندازه کافی برای شما مفید هستند و در افزایش سطح آگاهی شما از نکات طراحی صفحه سررسید موثر واقع شده باشد.

بیشتر بدانید صفحات داخلی سررسید سفارشی : هدایای تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید