08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

سررسید سلفونی چیست؟

5/5
سررسید سلفونی 1403

سررسید سلفونی چیست؟

سلفون نوعی پلاستیک نازک و شفاف است که در صنایع مختلف کاربرد دارد  و جلد سررسید سلفونی از این جنس می باشد. سررسید سلفونی برای شرکت هایی مناسب است که تمایل دارند طرح خاصی را بطور تمام صفحه روی جلد سررسید خود چاپ نمایند. این در حالی است که در سررسید های چرمی و جیر تنها می توان لوگو و یا نوشته های جزئی دیگر را بر روی جلد ارائه کرد.

  سلفون به جنسی میگویند که ترکیبی از پلاستیک و کاغذ است. علت نامگذاری این سررسیدها به دلیل مواد سلفونی می باشد که در قسمت جلد آنها به کار رفته است و در طرح، رنگ و کیفیت های مختلف استفاده می شوند. سلفون در واقع یک لایه نایلونی نازک است که با کشیده شدن روی یک لایه مقوا یا کاغذ باعث بالا رفتن استحکام آن می شود. سررسیدهای پلاستیکی از مواد مانند پلی‌پروپیلن تهیه می‌شوند که خصوصیت مقاومت در برابر رطوبت و خوردگی دارند. این نوع سررسیدها معمولاً برای محافظت از مدارک در برابر رطوبت و دست‌زدن انسان‌ها به کار می‌روند.

مزایای سررسید سلفونی

  • سررسید سلفونی مقاومت نسبی در برابر رطوبت دارد و امکان انجام عملیات پس از چاپ مانند انواع یووی موضعی، اکلیلی، شنی و همچنین امکان چاپ طلاکوب و نقره کوب را نیزدارد. در حالی که روی جلدهای چرم و جیرفقط می شود لوگو به صورت پلاک و لیزر و داغی انجام شود. سررسید سلفونی لطافت بیشتری دارد در نتیجه نسبت به جلد چرمی استحکام کمتری دارد. همچنین امکان انجام عملیات داغی روی آن وجود ندارد.
  • مهمترین مزیت جلد سلفونی نسبت به سایر جلدها، امکان چاپ مستقیم طرح های رنگی و انواع تصاویر بر روی آن است و برای شرکت هایی مناسب است که تمایل دارند طرح خاصی را بطور تمام و کامل برروی جلد سلفونی سررسید مورد نظرشان چاپ کنند. قیمت مناسب تر جلد سلفونی نسبت به سایر جلدها یکی دیگر از مزایای آن است.
  • از مزیت های اصلی سررسید سلفونی، تنوع بالا در طرح و مدل است که قابل توجه بسیاری از سفارش دهندگان سررسید قرار می گیرد.
سررسید سلفونی چیست؟

خدمات سررسید سلفونی 

خدمات زیر بر روی سررسید سلفونی انجام می شود:

  • چاپ روی جلد
  • حک لوگو روی صفحات سررسید
  • روبان اختصاصی
  • حک لیزر
  • پلاک روی سررسید
  • اضافه نمودن صفحاتی از معرفی شرکت و یا خدمات و کالا که اصطلاحا به آن لت سررسید می گویند.

کاربرد سررسید سلفونی

 این سررسیدها برای انجام یادداشت های روزانه در مراکز و محیط های کاری و آموزشی قابل استفاده هستند.

یکی از کاربردهای قابل توجه در استفاده از انواع سررسید سلفونی ، کاربرد آن به عنوان هدیه مدیریتی است. یکی از کارهایی که بسیاری از مراکز و کسب و کارها برای شناخته شدن بیشتر می کنند، دادن هدیه های مدیریتی است. این هدایا به صورت ست یا تکی طراحی و اعطا می شوند. هر کدام از مراکز و سازمان ها می توانند از سررسیدهای سلفونی در طرح هایی متناسب با شرایط خود و علاقه مخاطبانشان، استفاده کنند.

از انواع سررسید سلفونی می توان در طرح های عمومی نیز استفاده کرد. طرح های عمومی این سررسید ها توسط مراکز فروش مختلف مثل لوازم تحریر و کتابفروشی ها عرضه می شوند. در این سررسیدها از جلدهایی با طراحی های متنوع استفاده می شود. افراد با سلیقه ها و شرایط گوناگون می توانند طرح و مدل های مختلف از این سررسیدها را تهیه کنند.

بیشتر بدانید سررسید سلفونی چیست؟ : ست مدیریتی سررسید تبلیغاتی

خرید سررسید سلفونی 1403

 قطع مطلوب سررسید سلفونی

رایج ترین قطع برای تولید سررسید سلفونی، قطع وزیری است. گرچه این نوع از سررسید در سایر قطع ها نیز قابل تولید است. قطع وزیری بطور کلی محبوب ترین نوع سررسید در میان شرکت ها است. سررسید سلفونی عموما به صورت روز شمار تولید می شود. گرچه در تولید این نوع سررسید بصورت هفته شمار یا ماه شمار نیز محدودیتی وجود ندارد.

  • قطع سررسید سلفونی اروپایی:

      دفتری است تاریخ دار از جنس سلفون در ابعاد 13*21 سانتی متر که به ما کمک می‌کند تا بتوانیم وقایع و وظایف خود را به‌طور مدون و به‌موقع ثبت کنیم.  این نوع سالنامه اروپایی معمولاً شامل تاریخ‌نگاری ماهیانه، هفتگی یا روزانه است و برای ایجاد برنامه‌های کاری، تعیین اهداف، و برنامه‌ریزی وقایع مهم زندگی مفید است.

  • ابعاد قطع سررسید اروپایی:

سررسید اروپایی که ابعاد آن از سررسید وزیری کوچکتر است و از سررسید جیبی بزرگتر است، شکل هندسی آن مستطیل است و اندازه آن 21*13 سانتی متر است.

  • ابعاد قطع سررسید وزیری:

ابعاد این نوع سالنامه کمی با یکدیگر متفاوت است (به اندازه 1 سانتی متر در صحافی ها ممکن است تفاوت داشته باشند) ولی بصورت معمول و استاندارد ابعاد سالنامه  وزیری معمولا در ابعاد 17*24 سانتیمتر است.

چاپ سررسید سلفونی اختصاصی در سالنامه برگ

 برای انجام خدمات سفارشی سازی سررسید سلفونی مناسب خود می توانید از سررسیدهای اختصاصی سالنامه برگ استفاده کنید. با توجه به تیراژ مورد نظر، شما می توانید خدمات اختصاصی چاپ روی جلد، چاپ طلاکوب، روبان اختصاصی، لت تبلیغاتی، ترام صفحات و … در سالنامه برگ با بالاترین کیفیت انجام می شود.

بیشتر بدانید سررسید سلفونی چیست؟ : قیمت تقویم رومیزی 1403

سررسید سلفونی چیست؟

عوامل موثر بر قیمت سررسید سلفونی

سررسید سلفونی در مقابل جنس‌های دیگر مانند سررسید چرم (مصنوعی یا طبیعی)، قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر سررسید‌ها دارد. نوع و کیفیت کاغذ، نوع صحافی، حک کردن لوگو، کیفیت چاپ تصاویر بر روی جلد، نوع سلفون به کار رفته در جلد، بسته بندی و … از جمله مواردی است که باعث متغیر و پرطرفدار بودن این محصول می‌شوند. سررسید کلاسوری با جلد سلفونی یکی از پر استفاده‌ترین سررسیدهای اختصاصی تبلیغاتی می‌باشد. عرضه‌ی مستقیم (از تولیدکننده به مصرف کننده، بدون وجود واسطه و هزینه های اضافی) در قیمت نهایی سالنامه سلفونی نیز تاثیر گذار است.

قیمت سررسید سلفونی

قیمت سررسید سلفونی در تیراژ بالا نسبت به سایر انواع سررسید مناسب تر است.  سررسیدهای سلونی جزو سررسیدهای ارزان محسوب می شوند. چرا که رویه جلد آن از موادی ارزان تر تهیه میشود و این به معنای کیفت پایین و یا کیفیت ضعیف تر یک سررسید نیست.

سالنامه های سلفونی سررسیدهای با کیفیتی هستند که هر ساله متقاضیان خاص خود را دارند. اگر شما بدنبال تبلغات گسترده برای شرکت خود هستید و بودجه شما محدود است خرید سررسیدبا جنس سلفونی را پیشنهاد میکنیم. جلد سررسید سلفونی جلدی سخت دارد.   قیمت سررسیدهای سلفونی 1403 از قیمت 49800 تومان شروع می شود که این قیمت قیمتی بسیار ارزان برای سررسید است.

کلام آخر

سررسید سلفونی به سررسیدی میگویند که جنس جلد آن از سلفون باشد. سلفون  نوعی کاغذی است نازک و شفاف که از سلولز به دست می‌آید. سلفون یکی از مواد پلاستیکی است که تنوع کیفیت، ضخامت، طرح و رنگ دارد. امکان کاربرد سلفون در تمام ابعاد و اندازه های سررسید وجود دارد.

    سررسیدهای کاربردی با اندازه های متوسط، نمونه های بزرگ و حتی سررسید های کوچک و جیبی را نیز می توان با جلد سلفونی تهیه کرد. این تنوع در طرح و مدل سررسیدهای سلفونی به عنوان یکی از مزیت های کاربردی است که قابل توجه بسیاری از سفارش دهندگان سررسید می باشد.

بیشتر بدانید سررسید سلفونی چیست؟ : هدایای تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید