08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

برای ست مدیریتی زنانه چه هدایا و اقلامی را می توان انتخاب کرد تا پکی جذاب داشته باشیم؟

5/5
چه گزینه هایی برای هدایای تبلیغاتی تابستان برندها وجود دارد؟

برای ست مدیریتی زنانه چه هدایا و اقلامی را می توان انتخاب کرد تا پکی جذاب داشته باشیم؟

تهیه ست مدیریتی زنانه یکی از قدرتمندترین و تاثیرگذارترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شود. زیرا زنان برای وسایل شخصی بسیار سخت گیرانه عمل می کنند. به طوری که نمی توانند از هر کادویی استقبال کنند و آن را به عنوان یک وسیله­ی شخصی انتخاب و استفاده کنید. اما اگر در تهیه و خرید ست هدیه برای خانم ها هوشمندانه عمل کنید، تبلیغات شما موفقیت آمیز خواهد بود.

سبک هدایای ست مدیریتی زنانه در سازمان ها و بهترین هدایا برای مدیران زن موضوعاتی است که در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم. ست های مدیریتی زنان مانند مردان است با این تفاوت که متناسب با روحیات زن ساخته شده اند. برای آشنایی بیشتر با  این مدل ست مدیریتی با ما همراه باشید.

آیتم‌های مناسب برای ست مدیریتی زنانه

  • ست هدایای جا کارتی و کیف پول چرم زنانه

جا کارتی و کیف پول چرمی از دیگر اقلام پرکاربردی است که همه ما در زندگی روزمره از آن ها استفاده می کنیم و چه بهتر که از این محصول در ست هدیه تبلیغاتی استفاده کنیم که پاسخگوی نیاز مدیران و مخاطبان باشد.

انواع کیف پول و جا کارتی جذاب با کیفیت عالی و کم هزینه در بازار موجود است که با توجه به علاقه مخاطب خود می­توانید آنها را پیدا کنید. امکان چاپ برندها، لوگوها و سایر تبلیغات بر روی کیف پول چرمی و همچنین سفارشی سازی این اقلام با اندازه، رنگ و طرح دلخواه وجود دارد.

  • ست مانیکور و پدیکور

 بسیاری از خانم ها به زیبایی ناخن و پوست خود اهمیت زیادی می دهند، بنابراین استفاده از ست های مانیکور و پدیکور به عنوان هدایای تبلیغاتی بسیار کاربردی است. اگر بودجه محدودی برای تهیه هدیه تبلیغاتی ندارید پیشنهاد ما این نوع هدایای تبلیغاتی برای بانوان است. ست های پدیکور و مانیکور با مواد مختلفی مانند پلاستیک، چرم و پارچه پوشانده می شوند.

  • ظروف نفیس

انواع ظروف تبلیغاتی نفیس مانند ست­های صنایع دستی، بشقاب­های مسی، ظروف مسی، بشقاب های فیروزه ای و انواع دیگر بشقاب ها نیز برای ساخت یک ست زنانه مدیریتی با ارزش و زیبا مناسب هستند.

به خصوص اگر بودجه شما مناسب است و تعداد افرادی که قصد دارید برایشان کادو تهیه کنید زیاد نباشد، این محصولات انتخاب هوشمندانه ای هستند و احتمال اینکه مورد پسند واقع نشوند بسیار کم است.

هدایای تبلیغاتی ابزار رونق تجارت
  • ست هدیه تبلیغاتی اداری

ست مدیریتی زنانه و هدایای تبلیغاتی اداری نیز شامل اقلام متنوعی از جمله خودکار فلزی، دفتر برنامه ریزی، فلاسک دو جداره، لیوان سرامیکی با چاپ انحصاری شرکت، لیوان چوبی، جا خودکاری، کیف پول، ست­های کادویی چرم و … می باشد. این سبک از هدایا گزینه ی مناسبی برای افراد با نفوذ و مهم در سازمان­ها می­باشد.

  • ست هدیه پذیرایی و خوش آمدگویی

این مجموعه از هدایا شامل پکیجی از لوازم شیک و کاربردی است که اغلب برای استقبال از کارکنان جدید و مهمانان ویژه در جلسات و سمینارها استفاده می شود.

لیوان های سرامیکی، زیرلیوانی­های چوبی، بطری­های شیشه ای دوجداره، ست قهوه و اسپرسو، فنجان های چای ساعت رومیزی چوبی و غیره از جمله این هدایا هستند.

  • ست هدایای دیجیتال

ست هدایا دیجیتال، پکی از هدایای کاربردی و مدرن است. اقلام انواع ست دیجیتال عبارتند از: پایه موبایل، پاور بانک، ایرپاد، انواع هدست، شارژر فندکی، اسپیکر، فلش مموری، خودکار فلزی، ساعت هوشمند و…

ست هدیه دیجیتال یک کیف هدیه کاربردی و مدرن است. اجزای ست دیجیتال عبارتند از: پایه تلفن، پاوربانک، ایرپاد، هدفون، شارژر نور، اسپیکر، فلش مموری، خودکار، ساعت هوشمند و غیره.

  • ست لوازم آرایش

یکی دیگر از ست مدیریتی زنانه که بسیار مورد استقبال قرار می­گیرد، ست لوازم آرایشی است. ست های آرایشی تنوع بسیار بالایی دارند و می توانند از 3 کالای آرایشی تا 10 محصول آرایشی یا بیشتر را شامل شوند.

تعداد و نوع اقلام موجود در کیت آرایش بستگی به نیاز و بودجه کارفرما دارد. در ست لوازم آرایشی علاوه بر نمایش اطلاعات محصول بر روی بسته بندی، می توان اطلاعات را روی تک تک اقلام موجود در بسته نیز ثبت کرد.

بیشتر بدانید برای ست مدیریتی زنانه چه هدایا و اقلامی را می توان انتخاب کرد؟ : ست مدیریتی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی تابستان برندها

نکات مهم در آماده ‌سازی ست مدیریتی زنانه

هنگام تهیه ست مدیریتی برای بانوان، به غیر از انتخاب عناصر مناسب، نکات دیگری نیز وجود دارد که اهمیت آنها کمتر از شناسایی بهترین اقلام تبلیغاتی نیست. برخی از نکات مهم در تهیه چارچوب ست مدیریتی زنان شامل موارد زیر است.

  1. کیفیت هدایا

کیفیت هدیه اولین موضوعی است که در تهیه ست تبلیغاتی برای بانوان باید به آن توجه کنید. بسیاری از مردم فکر می کنند که ارزش یک ست مدیریتی به مقدار چیزهای موجود در آن است، در حالی که این تصور کاملاً اشتباه است. ست مدیریتی که هدایای زیادی دارد اگر خوب و کاربردی نباشد خیلی زود فراموش می شود. درحالی که بعضی از ست های مدیریتی اقلام کمی دارند، اما سال ها مورد استفاده قرار می گیرند و برای مدت طولانی در ذهن مردم باقی می مانند.

  1. تناسب هدایا با شخصیت مخاطب

تناسب هدایا با شخصیت مخاطب از دیگر مواردی است که در انتخاب و سازماندهی ست­های مدیریت زنان باید مورد توجه قرار گیرد. معمولا ست مدیریتی یک مدیر ارشد و باتجربه با ست مدیریتی یک مدیر جوان بسیار متفاوت است.

  1. بسته بندی ست مدیریتی

موضوع دیگری که در تهیه ست مدیریتی باید مورد توجه قرار گیرد و تاثیر عمده ای در نتایج اولیه مجموعه شما دارد، بسته بندی ست مدیریتی است. انتخاب جعبه­ای زیبا، مناسب روحیات بانوان، با سایز مناسب و طراحی زیبا، جذابیت هدیه را در نگاه اول افزایش می دهد و حتی اگر چیزهای کمی در آن باشد، ارزش هدیه شما را بیشتر می کند.

تفاوت هدایای مدیریتی با هدایای تبلیغاتی

موضوع مهم دیگری که تهیه ست مدیریتی برای زنان باید در نظر گرفت، تفاوت بین هدایای مدیریتی و هدایای تبلیغاتی است. این نکته مهمی در تهیه کادو است که خیلی ها مرتکب اشتباه می شوند و بر اساس این اشتباه یک ست نامناسب آماده می­کنند.

بیشتر بدانید برای ست مدیریتی زنانه چه هدایا و اقلامی را می توان انتخاب کرد؟ : ماگ های تبلیغاتی

چه گزینه هایی برای هدایای تبلیغاتی تابستان برندها

برای درک بهتر تفاوت هدایای مدیریتی و هدایای تبلیغاتی، باید مفهوم آنها را به طور جداگانه درک کنید. هدایای تبلیغاتی اقلام ارزان قیمتی هستند که معمولاً در حجم زیاد تولید می شوند و در ست هایی برای همه مخاطبان استفاده می شوند. این هدایا همراه با خرید به کاربران مجموعه داده می شود و یا در مناسبت های خاص به تمامی کارکنان مجموعه تقدیم میشود.

استفاده از هدایای تبلیغاتی برای تبلیغ و معرفی مجموعه و ماندگار کردن آن در ذهن دیگران است. اما هدایای مدیریتی کالاهای ارزشمندی هستند که هم از نظر مادی و هم معنوی مورد توجه قرار می­گیرند و استفاده تبلیغاتی ممکن است بخشی از هدف تولید و استفاده از آنها باشد.

قیمت ست مدیریتی زنانه 

عوامل متعددی در تعیین قیمت ست های مدیریتی موثر است. ست مدیریتی عموما شامل دو تا شش محصول یا کالای مورد استفاده در دفاتر می باشد. توجه داشته باشید قیمت ست به اقلام موجود در ست، نوع محصولات انتخابی و کیفیت آنها بستگی دارد. هر چه هدایا نفیس تر و باکیفیت تر باشد، قیمت ست های مدیریتی بالاتر می رود.

سخن پایانی

آنچه تاکنون گفته شد تنها بخشی از ست­های تبلیغاتی برای بانوان است که به آنها اشاره کردیم. هدایای تبلیغاتی بسیاری برای زنان در دسترس است و شاید دلیل این امر، در تنوع اقلام زنانه و پیشرفت صنعت تبلیغات باشد. در نهایت، بهترین هدایای سازمانی آنهایی هستند که با دقت انتخاب شده، جذاب باشند و به مشتریان شما ارزش بیافزایند. با انجام مراحل ذکر شده و توجه به جزئیات می توانید با هدایای تبلیغاتی به بهره وری بیشتری دست یافته و کسب و کار خود را به موفقیت برسانید.

بیشتر بدانید برای ست مدیریتی زنانه چه هدایا و اقلامی را می توان انتخاب کرد؟ : شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید