08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

خدمات طراحی کاتالوگ در شرکت های تبلیغاتی

5/5
اتود در طراحی کاتالوگ

خدمات طراحی کاتالوگ در شرکت های تبلیغاتی

خدمات طراحی کاتالوگ در شرکت های تبلیغاتی، به دو شیوه کاتالوگ صنعتی و کاتالوگ تبلیغاتی ارائه می‌شوند. طراحی کاتالوگ یکی از کارهای مهمی است که باید برای طراحی و ساخت ست اداری خود و تبلیغات موثر به آن بپردازید. سنگ بنای طراحی خوب کاتالوگ،  فرم‌بندی کاتالوگ هوشمند، استفاده از تصاویر جذاب در طراحی کاتالوگ هستند.

یک کاتالوگ (Catalog) یا کارنما، با طراحی خوب نقش بسیار مهمی در ایجاد تصویر برند شما دارد. کاتالوگ می‌تواند به راحتی ارتباط مستقیمی بین مشتریان و تولید کننده یا ارائه دهنده خدمات برقرار کند. اگر طراحی کاتالوگ جذاب و چشم‌نواز باشد کاربران به طور قطع زمانی را صرف مشاهده و مطالعه مطالب آن می کنند. مثلا طراحی کاتالوگ یک فروشگاه لوازم ورزشی بسیار متفاوت از طراحی کاتالوگ برای یک ساعت ساز است. پس از این واقعیت که صنایع مختلف معمولاً به رویکردهای متفاوتی نیاز دارند غافل نشوید.

 در مجموعه ما این امکان برای‌تان فراهم است که فایل طراحی شده نهایی را با فرمت دلخواه خود برای استفاده در ایمیل مارکتینگ، سایت فروشگاهی و غیره دریافت کنید. گرافیست‌های این مجموعه تلاش می‌کنند که بهترین طراحی کاتالوگ را در اختیار مشتریان بگذارند. پس المان‌هایی همچون نمایش تصاویر کالاها یا خدمات و توضیحات مربوط به آن‌ها، شعار تبلیغاتی شرکت، گواهینامه‌های اخذ شده و اطلاعات تماس را در قالبی یکپارچه و شکیل به مشتریان ارائه می‌دهند.

خدمات طراحی کاتالوگ در شرکت های تبلیغاتی حرفه ‌ای

 در زمان خدمات طراحی کاتالوگ در شرکت های تبلیغاتی عموما طراحی لیستی از محصولات، قیمت و ویژگی‌های آن‌ها را قرار می‌دهد. وابسته به آن که کسب و کار شما بیزینس در بیزینس است یا بیزینس در مشتری، نوع نوشتار و همچنین عکس‌هایی که در کاتالوگ به کار می‌رود متفاوت است.

  • فونت خوانا

فونت خوانا و مناسب می‌تواند درصد خوانده شدن کاتالوگ را به میزان قابل توجه‌ای افزایش دهد. وجود رابطه بین فونت و نوع طراحی می‌تواند هارمونی جذابی را در کاتالوگ ایجاد کند و همین موضوع باعث افزایش مخاطبان و مشتریان می‌شود.

طراحی کاتالوگ در شرکت های تبلیغاتی
  • سایز مناسب

تعداد صفحات، ساختار و انواع قطع کاتالوگ را در نظر بگیرید. مطمئن شوید که کاتالوگ شما به اندازه کافی بزرگ است که تمام محصولات شما را نمایش دهد و در حین طراحی کاتالوگ، توجه را به مهم ترین محصولات یا خدمات شما جلب کند.

  • عکس‌های باکیفیت

یکی از اصلی‌ترین مواردی که می‌تواند در کیفیت یک کاتالوگ تاثیرگذار باشد، عکس‌های کاتالوگ است. استفاده از عکس‌های تکی به جای عکس‌های گروهی یکی از تکنیک‌هایی است که در طراحان حرفه‌ای کاتالوگ به آن توجه ویژه‌ای نشان می‌دهند. استفاده از عکس‌هایی که ویرایش مناسبی داشته باشند، نورپردازی حرفه‌ای شده باشند و مواردی از این دست به خوبی می‌تواند کیفیت کاتالوگ شما را به میزان قابل توجه‌ای افزایش دهد.

  • توجه به تفاوت رنگ مانیتور و چاپ در طراحی کاتالوگ

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در زمان طراحی و حتی در زمان چاپ به آن توجه داشته باشید، وجود تفاوت در رنگ مانیتور با رنگ هنگام چاپ است. طراح حرفه‌ای کاتالوگ به خوبی می‌داند که رنگ در مانیتور با رنگ در چاپ متفاوت است به همین دلیل کدهای رنگ را در هنگام چاپ به چاپخانه گرافیک ارائه می‌دهد. ضمنا نوع جنس مقوا در طراحی کاتالوگ نیز بر کیفیت نهایی طراحی کاتالوگ تاثیرگذار است.

مراحل طراحی کاتالوگ در شرکت های تبلیغاتی

طراحی کاتالوگ در شرکت های تبلیغاتی از یک سری مراحل و قوانین پی روی می‌کند که عموما بین تمام طراحان گرافیک یکسان است.

  • ارسال بریف برای مشتری

از آنجا که هدف اصلی شرکت‌های معتبر خدمات طراحی گرافیک، رضایت‌ حداکثری مشتری از نتیجه طراحی است. قبل از شروع کار طراحی، برای مشتریان خود بریف ارسال می‌کنند تا کارفرما به طور شفاف و دقیق خواسته‌های خود را در آن توضیح دهد. معمولا مشتری در بریف باید موارد زیر را به طور دقیق شرح دهد:

  • رده سنی و نیازهای جامعه هدف
  • معرفی ظاهر و رنگ لوگوی شرکت و سایر ابزارهای تبلیغاتی
  • اسامی رقبا و نقاط قوت و ضعف آن‌ها
  • ویژگی‌های یک کاتالوگ حرفه‌ای از نظر کارفرما
  • اهداف بلند مدت شرکت
  • سبک و نوع طراحی پیشنهادی
  • رنگ‌های مورد علاقه
  • اطلاعات اولیه شرکت مانند نام آن، سال تاسیس، خدمات یا محصولات شرکت و…

بیشتر بخوانید مقاله خدمات طراحی کاتالوگ در شرکت های تبلیغاتی : طراحی کاتالوگ با پاورپوینت

خدمات طراحی کاتالوگ در شرکت های تبلیغاتی
  • تعیین نوع طراحی

اصولا کاتالوگ محصولات از نظر سایز، جنس و پوشش جلد، گرماژ کاتالوگ، جهت بازکردن و نوع صحافی به انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. در همین راستا طراح پس از بررسی بریف و آشنایی با سلایق و علایق کارفرما، فرایند انتخاب نوع طراحی کاتالوگ را آغاز می‌کند. معمولا نوع طراحی کاتالوگ در شرکت های تبلیغاتی بر اساس خواست مشتری و صلاح‌دید طراح گرافیک انتخاب می‌شود‌.

  • دریافت اطلاعات از مشتری

به وسیله کاتالوگ خدمات کسب و کار خود را به اطلاع مخاطبین می‌رسانند. به همین منظور پس از مشخص شدن نوع طراحی، طراح از کارفرما می‌خواهد اطلاعاتی که مایل است در کاتالوگ درج کند یا تصویر محصولات را در اختیار شرکت قرار دهد. چون طراحی کاتالوگ باید بر اساس تصاویر محصولات یا نوع خدمات شرکت، انجام شود.

  • اجرای طراحی کاربر پسند

بعد از انجام مراحل قبلی، طراح گرافیک ابتدا ایده‌های اولیه خود را پیاده‌سازی می‌کند. بعد از بین آن‌ها بهترین ایده که به سلایق کارفرما نزدیک است را انتخاب می‌کند. معمولا بعد از مشخص شدن طرح نهایی، طرح مورد پسند مشتری را تکمیل می‌کند و آن را برای مشتری ارسال می‌کند تا چنانچه انتقادی نسبت به طرح دارد، اعلام نماید.

دلایل انتخاب نقش آبرنگ برای طراحی کاتالوگ

  • سابقه بالای طراحی انواع کاتالوگ
  • ارائه قیمت مناسب و اقتصادی
  • نمونه کارهای متعدد و حرفه‌ای
  • عکاسی محصول و تهیه محتوا توسط استودیو
  • امکان ویرایش به تعداد بار دلخواه مشتری
  • به کار بردن جذاب‌ترین قالب های طراحی کاتالوگ به منظور ترغیب مشتریان
  • معرفی محصول یا خدمات شما به صورت کاملا حرفه‌ای
  • تهیه خروجی از طرح مورد نظر مطابق با استانداردهای چاپ
  • طراحی لیبل، طراحی سربرگ، طراحی و ایجاد هویت بصری و سایر امور گرافیکی

نقش آبرنگ با داشتن بیشترین سابقه در زمینه کاتالوگ و طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای آماده برای قبول سفارشات شماست.

طراحی کاتالوگ
  • طراحی کاتالوگ الکترونیکی 

یکی از خدماتی که در سایت شرکت های تبلیغاتی مختلف ارائه می‌شود، طراحی کاتالوگ الکترونیکی است. با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و افزایش خریدهای اینترنتی، ساخت این قبیل کاتالوگ‌ها می‌تواند تعداد مشتریان شما را در فضای مجازی افزایش دهد. می‌توانید نمونه طراحی کاتالوگ معرفی محصول را آنلاین مشاهده کرده و بهترین آن را انتخاب کنید.

  • سفارش طراحی کاتالوگ را زودتر از موعد 

در صورتی که عجله دارید، می‌توانید این نکته را به هنگام ثبت سفارش در فرم مربوطه درج کنید، تا تیم گرافیست، سفارش شما را به طور ویژه و ظرف ۱ الی ۲ روز کاری تحویل دهند.

کلام آخر مقاله خدمات طراحی کاتالوگ در شرکت های تبلیغاتی

طراحی کاتالوگ نیازمند دانش، تجربه، و تخصص در زمینه طراحی گرافیکی و طراحی تبلیغات است. به طور قطع کسانی که تنها تجربه کار با نرم‌افزارهای گرافیکی طراحی کاتالوگ را دارند نمی‌توانند کاتالوگی تاثیرگذار و مناسب طراحی کنند. از این رو برای سفارش طراحی کاتالوگ بهتر است به شرکت‌های طراحی معتبر و قابل اطمینان مراجعه کنید.

جهت سفارش طراحی کاتالوگ حرفه‌ای یا سفارش طراحی پوستر می‌توانید با متخصصان ما در نقش آبرنگ تماس حاصل فرمایید.  ارائه کاتالوگ با بالاترین کیفیت  و مناسب‌ترین قیمت یکی از اصلی‌ترین دلایل انتخاب ما است.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید