08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

تاثیر بسته بندی هدایای تبلیغاتی بر مخاطب

5/5
تاثیر بسته بندی هدایای تبلیغاتی بر مخاطب

تاثیر بسته بندی هدایای تبلیغاتی بر مخاطب

در این مقاله به بررسی موضوع تاثیر بسته بندی هدایای تبلیغاتی بر مخاطب پرداخته می شود. صنعت بسته بندی یکی از صنایع متنوع می باشد که هدف از این کار معرفی برند و جذب مشتری می باشد هدیه تبلیغاتی را باید به شیوه ای مودبانه و شیک ارائه داد تا اعتبار هدیه دهنده نمایش داده شود.

 خلق یک رابطه مستمر و صمیمانه همراه با انتقال احساس اعتماد و دلگرمی نسبت به شما و کسب و کارتان از مهم‌ترین دستاوردهای هدایای تبلیغاتی می‌باشند. پس بسیار حائز اهمیت است که در چگونگی آماده سازی هرچه بهتر آنها دقت و وسواس کافی به خرج دهید. چه در انتخاب نوع هدیه و کیفیت و کاربردی بودن آن برای مخاطب و چه در طراحی بسته‌بندی زیبا و شکیل!

اگر قصد دارید هدایای تبلیغاتی خود را در بسته بندی شکیل به مخاطب اهدا کنید حتما طراحی و رنگ آمیزی را به شکل ویژه مورد توجه قرار دهید. این کار شما می تواند در بلند مدت شما را در ذهن مخاطب ماندگار کند. در این راستا می توانید از نمادهای سمعی و بصری بهره ببرید. برای راهکارهای بیشتر با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

تاثیر ظاهر هدایای تبلیغاتی

هرچقدر ایده‌های خلاقانه‌تر همراه با نوآوری‌های بیشتری را در این مورد به کار بگیرید برند شما در ذهن مخاطب بسیار متفاوت‌تر و اثربخش‌تر ثبت خواهد شد. آنچه مخاطب در نگاه اول پس از دریافت هدایای تبلیغاتی با آن مواجه میشود و بر روی او تاثیر خواهد گذاشت ظاهر و بسته بندی هدایای تبلیغاتی شماست. بسته بندی هدایای تبلیغاتی درست آن وجه تمایزی میتواند باشد که هدایای شما را نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی متفاوت جلوه خواهد داد.

 برای داشتن ظاهری مخاطب پسند نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • طراحی و رنگ‌بندی بسته بندی‌ها

از نکات بسیار مهم و تاثیر بسته بندی هدایای تبلیغاتی بر مخاطب است که ذهن مخاطب را نسبت به شما و برندتان آشناتر خواهد ساخت. چنانچه شما برای بسته‌ بندی هدایا از رنگ‌ها و طرحی که مرتبط با برند و نام تجاری شماست استفاده کنید.

این موضوع باعث خواهد شد که ذهن او آنقدر با هویت شما خو بگیرد که در هر کجای دیگر هم با این طرح و رنگ‌ها مواجه شود شما را بشناسد و به یادتان بیفتد. یعنی شما توانسته‌اید تمامی ویژگی‌های ظاهری و نمادهای بصری خود را در ذهن مخاطب بسیار محکم و به یاد ماندنی تثبیت کنید و این موفقیتی بزرگ برای شما خواهد بود.

  • استحکام بسته بندی

گاه ممکن است که شما مجبور به ارسال هدایای خود به شهرهای دور و نزدیک باشید. بسته بندی هدایای شما باید آنقدر محکم و نفوذ ناپذیر باشد که هدیه در کمال صحت و سلامت به دست مخاطب شما برسد.

بسته هدایایی که پس از گذشتن از شهرهای بسیاری در حین حمل و نقل دچار له شدگی و پارگی شده باشند برای مخاطب جلوه خوبی نخواهند داشت و او در لحظه اول احساسات ناخوشایندی را تجربه خواهد کرد. همچنین این امکان وجود دارد که در حین حمل و تکان‌های جاده‌ای، خود هدایا نیز آسیب ببینند که بسیار برای مخاطب ناراحت کننده و نامطلوب می باشد.

  • نگهداری از هدایای تبلیغاتی

گاهی پیش می‌آید که شما هدایا را آماده نموده‌اید ولی به دلیل نرسیدن زمان ارسال و یا به هر دلیل دیگری مانند به تعویق افتادن زمان نمایشگاه جهت فروشگاه هدایای تبلیغاتی، به ناچار باید چند روزی آنها را در انبار خود نگهداری کنید.

باید جنس بسته‌بندی هدایا را به گونه‌ای انتخاب کنید که در حین نگهداری در انبار از هرگونه آسیبی در امان بمانند و در صورت نشستن آلودگی بر سطح آنها بتوان به راحتی آنها را از بین برد. این نکته‌ای است بسیار حائز اهمیت که عدم توجه به آن، نتایج خوبی را به بار نخواهد آورد.

  • چشم نوازی بسته بندی

به محض اینکه مخاطب شما جهت دریافت هدیه‌ای سرشار از مهر از سوی شما غافلگیر میشود آنچه او را به وجد خواهد آورد زیبایی و شکیل بودن بسته بندی و ظاهر هدیه می باشد.

بیشتر بدانید تاثیر بسته بندی هدایای تبلیغاتی بر مخاطب : ست مدیریتی تبلیغاتی

بسته بندی هدایای تبلیغاتی بر مخاطب
  • متناسب بودن بسته بندی با هدیه تبلیغاتی

این امر بسیار مهم میباشد که شما در تهیه بسته بندی هدایا به نوع هدیه‌ای که قصد اهدای آن را دارید توجه کافی داشته باشید. اهدای یک ست دیجیتال حرفه‌ای و یا هدایای نفیس صنایع دستی در یک ساک پارچه‌ای اصلا وجه خوبی به وجود نخواهد آورد.

تاثیر بسته بندی هدایای تبلیغاتی بر مخاطب تا چه حد اهمیت دارد؟

اولین مواجهه بصری مخاطب با هر هدیه ای،اعم از هدیه سازمانی،با بسته بندی آن صورت می­گیرد؛همین موضوع به تنهایی می­تواند بیان کننده اهمیت بسته بندی هدیه تبلیغاتی باشد.

نوع بسته بندی هدیه تبلیغاتی، بیان کننده سلیقه شما محسوب می­شود؛در صورتی که یک هدیه معمولی و ساده ای که هزینه چندانی هم نبرده را درون یک بسته بندی مقبول و شیک قرار دهید، ارزشی معادل چندین برابر بیشتر از ارزش واقعی آن پیدا کرده و در نتیجه اثر بخشی آن دو چندان خواهد شد، و بالعکس اگر هدیه ای گرانبها و با ارزش را بدون بسته بندی مناسب، یا به صورت غیر اصولی و نامناسب، بسته بندی کرده و پیشکش کنید،نه تنها ارزش مادی آن هدیه را زیر سوال برده اید، بلکه سبب می­شود ارزش مخاطب،نزد شما نیز نادیده گرفته شود.

بیشتر بدانید تاثیر بسته بندی هدایای تبلیغاتی بر مخاطب: ماگ های تبلیغاتی

تاثیر بسته بندی هدایای تبلیغاتی بر مخاطب

کلام آخر مقاله تاثیر بسته بندی هدایای تبلیغاتی بر مخاطب

هدایای تبلیغاتی باید بسته بنید زیبایی داشته باشد، چراکه نگاه اول بسیار تاثیرگذار است پس یک بسته بندی زیبا می تواند حس خاصی را در دل مخاطبان هدیه ها ایجاد کند. در واقع بسته بندی هدایای تبلیغاتی این پیام را از طرف اهدا کننده به مخاطب می دهد، که شما برای ما مهم و قابل احترام هستید.

تعداد زیاد بالای هدایای تبلیغاتی به هر دلیلی گاهی نیازمند نگهداری و انبار کردن آن ها دارد. در این مورد باید فضا و شرایطی مناسب برای نگهداری از هدایای تبلیغاتی تعبیه شود. بنابراین لازم است در طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی اقلامی را انتخاب کنید که تاریخ انقضای کوتاه مدت نداشته باشند. همچنین در شرایط مختلف آسیب پذیر نباشند.

بیشتر بدانید تاثیر بسته بندی هدایای تبلیغاتی بر مخاطب : شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید