08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

بهترین هدایای تبلیغاتی برای بانک

5/5
بهترین هدایای تبلیغاتی برای بانک

بهترین هدایای تبلیغاتی برای بانک

هدایای تبلیغاتی برای بانک می تواند یک روش بسیار مناسب برای جذب و حفظ مشتری باشد. بانک یکی از سازمان هایی است که هرچه مخاطب بیشتری را به سمت خود جذب نمایند سود بیشتری هم نصیبش خواهد شد. بهترین هدایای تبلیغاتی برای بانک می تواند شامل ست های هدایای مدیریتی، پاوربانک، فلش مموری ، سامسونت و محصولات چرمی، صنایع دستی و … باشد. در این مقاله سعی شد علاوه بر دادن ایده، به شیوه ارائه هدایا و اهمیت آن برای بانک بپردازیم.

معرفی 7 هدیه هدایای تبلیغاتی برای بانک

شما می توانید هرمحصولی که به ذهنتان می رسد را به عنوان هدیه ای فاخر به مشتری ارائه کنید. ما در اینجا برای ایده گرفتن تنها مواردی را خاطرنشان خواهیم کرد.

  • صنایع دستی | انتخابی با اصالت

یک گلدان میناکاری شده از جنس فلز را درنظر بگیرید که با جعبه نفیس منقش به آرم بانک شما به دست مشتریان خاصتان برسد. چقدر دلنشین! سفره های قلم کاری، قاب های خاتم کاری شده، ظروف کوچک مسی، بشقاب های قلمزنی شده و … می تواند بهترین هدیه بانک باشد.

  • ساعت و تابلوهای دیواری | هدیه ای دلنشین

یکی دیگر از مشخصات مهم هدایای بانکی قابل مشاهده بودن آنها در طول روز است. در واقع هنگامی که مشتری هدیه شما را در طول روز حداقل یکبار تماشا کند، نام شما بیشتر در ذهن او باقی می ماند. برخی ساعت های دیواری مزین به هنر دست مانند خاتم و مینا و نقوش اسلیمی تا دهه ها بر در و دیوار نقش خواهند بست.

  • ست قهوه خوری و دمنوش | قابل استفاده روزانه

یکی دیگر از انواع هدایای بسیار جذاب و کاربردی که طرفداران زیادی دارد انواع ست قهوه خوری و دمنوش است. یک فنجان با چاپ برندتان می تواند بهترین تبلیغ برای مشتری در حال اشتغال بانک شما در سطح شهر باشد. هر چه این محصول باکیفیت تر انتخاب شود، ماندگاری تبلیغ شما طولانی تر خواهد بود.

هدایای تبلیغاتی برای بانک
  • خودکار | هدیه ای پرمخاطب و ارزان

کیست که بتواند ادعا کند در طول روز از خودکار یا روان نویس استفاده نکند؟ به عنوان یک هدیه ارزان، همگانی و کلاسیک برای تبلیغات بانک این وسیله را پیشنهاد می کنیم. از خودکار‌های پلاستیکی ارزان قیمت گرفته تا قلم‌های لاکچری و نفیس، شما می‌توانید هر یک را متناسب با بودجه بانک انتخاب کنید. معمولا با خرید عمده این هدیه بسیار سود خواهید کرد.

  • انواع سررسید | همه پسند و ماندگار

آیا بانک شما می خواهد برای یک سال تمام با هر 12 ماهش یک بیلبورد تبلیغی در سطح شهر رزرو نماید؟ پیشنهاد ما اهدای سررسید و انواع سالنامه به مشتری است. افراد برای یادداشت امور روزانه، برنامه‌ریزی و سروسامان دادن به کار‌ها به یک سررسید نیاز دارند. پس اغلب شرکت‌ها و بانک‎‌ها به سراغ طراحی و سفارش سررسید سال جدید می روند.

  • جاکارتی| کاربردی و مقرون به صرفه

فرض کنید بیشتر افراد در کیف و جیب خود، چندین کارت بانکی و شناسایی دارند. هر شخصی برای جلوگیری از کم شدن این کارت های مهم، به ابزاری برای نظم دادن به آن‌ها نیاز دارد.

پس جاکارتی تبلیغاتی می‌تواند کارمندان و مشتریان خاص بانک شما را خوشحال کند. ضمن آنکه این محصولات از فضای بسیار مناسبی برای تبلیغات هم برخوردار هستند. جاکارتی تبلیغاتی، تنوع بسیار بالایی دارد و در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون ارائه می‌شوند؛ به همین دلیل می‌توانند سلیقه‌های گوناگون را پوشش داده و رنج قیمتی متفاوتی را در بر بگیرند.

  • برگه یادداشت‌های چسبی | هدیه ای ساده

استفاده از این برگه‌ها به عنوان هدایای تبلیغاتی هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت؛ اما می‌تواند هدیه‌ای بسیار ارزنده باشد و با داشتن آرم تبلیغاتی برند شما، کسب و کارتان به افراد زیادی معرفی کنند و نام برند تجاری شما را در محیط‌های مختلف مطرح کنند.

بیشتر بدانید بهترین هدایای تبلیغاتی برای بانک : ست مدیریتی تبلیغاتی

انواع هدایای تبلیغاتی برای بانک

علل تهیه هدایای تبلیغاتی برای بانک

  • افزایش محبوبیت بانک شما

با توجه به اینکه ۷۴ درصد از مشتریان تبلیغات شفاهی را به عنوان یک روش تأثیرگذار کلیدی در تصمیمات سرمایه گذاری خود می شناسند،  بنابراین آیا موافقید که هدایای بانکی برای تبلیغ کسب وکار شما بسیار ارزشمند است؟

انتخاب هدایای بانکی برای مشتریان فرصتی برای برجسته تر کردن نام بانک شماست. وقتی مشتریان شما تجربه خوبی از بانک شما داشته باشند، در مورد آن با دیگر همکاران تجاری خود نیز صحبت خواهند کرد.

  • نشانگر اهمیت به مشتری

طبق مطالعات صورت گرفته حدود ۹۴ درصد از مردم به احتمال زیاد برندی را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد می‌کنند که از لحاظ احساسی با آن درگیر بوده‌اند. ارسال هدایای تبلیغاتی بانکی، نشان می‌ دهد که برای مشتریان خود ارزش و احترام زیادی قائل هستید و از این طریق می توانید یک پاسخ احساسی مثبت ایجاد کنید.

  • ماندگارسازی روابط بانک با مشتری

تجربه مشتری نقش مهمی در ایجاد روابط بلند مدت دارد. بنابراین شما با یک اقدام کوچک، می توانید تجربه مشتری و همچنین شانس تکرار تجارت خود را بهبود بخشید.

بیشتر بدانید بهترین هدایای تبلیغاتی برای بانک : ماگ های تبلیغاتی

بهترین هدایای تبلیغاتی

شاخصه های هدایای تبلیغاتی برای بانک

امروزه نمی توان تعدد شمار بانک ها با برندهای گوناگون و فراوانی آن ها را انکار کرد. برای خاص بودن باید چارچوب هایی را هنگام خرید هدیه تبلیغاتی یا سازمانی برای مدیران، کارمندان و مشتریان بانک ها رعایت کرد. پس به این نکات توجه نمایید:

  • درج نام و لوگوی بانک بر روی هدیه تبلیغاتی

درج یک لوگوی استراتژیک یا نام تجاری بر روی هدیه تبلیغاتی می تواند محل دریافت هدیه را برای مشتریان یادآوری کند. این به ویژه برای هدایای مفید مانند انواع صنایع دستی ست رومیزی خاتم، گلدان میناکاری اصفهان ، تقویم رومیزی و قلمدان و خودکار خاتم و … بسیار مهم است. به این ترتیب این نشانه ی بصری قطعا می تواند برای سال ها به یک ارجاع تبدیل شود.

  • شخصی سازی یک هدیه تبلیغاتی

در حالی که خود هدیه نیازی به شخصی سازی ندارد، اما بسیار مهم است که در کنار آن یک یادداشت شخصی یا کارت تبریک با نام مشتری قرار دهید. برای مثال تبریک سال نو یا تبریک تولد به مشتری یک یادداشت شخصی بسیار مناسب و استراتژیک است. همچنین سعی کنید از یک متن تکراری برای قدردانی از مشتریان خود استفاده نکنید.

  • ارائه درخور هدایای تبلیغاتی بانکی

در جریان باشید که جعبه کادویی هدیه ی شما برای مشتریان بسیار اهمیت دارد. استفاده از یک جعبه هارد باکس یا جعبه چوبی شیک می تواند تا حد زیادی مشتری شما را تحت تاثیر قرار دهد.

  • تقدیم هدایا در زمان مناسب به مخاطب

انتخاب زمان مناسب برای دادن هدیه بسیار مهم است. برای مثال شما می‌توانید به جای دادن هدایا در ایام رایج، مانند تعطیلات عید نوروز، هدیه خود را در زمان دیگری به مخاطبین تقدیم کنید. چرا که اکثر صاحبان کسب و کار این زمان را برای عرضه هدایای تبلیغاتی انتخاب می‌کنند و در نتیجه در این ایام، شما توجه مخاطب را با برندهای دیگر نیز شریک خواهید شد.

یک پیشنهاد ویژه برای هدایای تبلیغاتی برای بانک!

برای بانک هایی که مشتریان زیادی را مدیریت می‌کنند، ارسال یک هدیه ی با ارزش برای همه مشتریان می تواند گران و زمان بر باشد. در چنین شرایطی شما باید مشتریان خود را بر اساس مدت زمان وفاداری آنها و میزان سرمایه گذاری آنها در بانک خود طبقه بندی کنید. سپس سعی کنید برای هر دسته از مشتریان یک هدیه مناسب تهیه کنید. مثلا برای مشتریان معمولی تر ارائه پیامک  یا کارت‌های تبریک نیز می تواند یک استراتژی بازاریابی جذاب باشد.

در این مقاله تعدادی از مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای بانک را به شما معرفی کردیم و به شما گفتیم که این هدایا باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند. بهتر است بدانید انتخاب و طراحی هوشمندانه این هدایا بسیار مهم‌تر از هزینه‌ای که برای خرید این محصولات صرف می‌کنید، خواهد بود و تاثیر بیشتری در معرفی بانک شما خواهد داشت.

بیشتر بدانید بهترین هدایای تبلیغاتی برای بانک : شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید