08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

اهمیت تقویم رومیزی در بازاریابی چیست؟

5/5
اهمیت تقویم رومیزی در بازاریابی

اهمیت تقویم رومیزی در بازاریابی چیست؟

در این مقاله به بررسی اهمیت تقویم رومیزی در بازاریابی  پرداخته میشود. با ظهور انواع مختلف تقویم های رومیزی، شرکت های مختلف از آنها برای هدیه دادن به کارمندان خود و سایر بخش ها استفاده می کنند. این امر باعث می شود تبلیغات آنها گسترده شود. تقویم رومیزی روشی است که نه تنها به شما کمک می کند تا بیشتر دیده شوید، بلکه یک شکل موثر تبلیغات نیز می باشد.

در نتیجه، شما به عنوان یک مدیر کسب و کار باید یاد بگیرید که تقویم خود را با استراتژی بازاریابی خود هماهنگ کنید. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی اهمیت تقویم رومیزی در بازاریابی بپردازیم.

کاربرد و اهمیت تقویم رومیزی در بازاریابی 

اهمیت تقویم رومیزی در بازاریابی برای برنامه ریزی و مدیریت زمان در محیط های کاری، تحصیلی و خدماتی بسیار مفید هستند. برخی از کاربردهای تقویم رومیزی:

  • برنامه‌ریزی روزانه: با استفاده از تقویم رومیزی، کاربران به راحتی می توانند برنامه های روزانه خود را مدیریت و سازماندهی کنند.
  • برنامه‌ریزی هفتگی: تقویم رومیزی به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی برنامه هفتگی خود را پیش بینی و برنامه ریزی کنند.
  • یادآوری و تذکر: یک تقویم رومیزی به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی یادآورهای مهم را تنظیم کرده و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند.
  • برنامه‌ریزی ماهانه: با استفاده از تقویم رومیزی، کاربران به راحتی می توانند برنامه های ماه خود را پیش بینی و برنامه ریزی کنند.
  • برنامه‌ریزی سالانه: تقویم رومیزی به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی برنامه های سال خود را مشاهده و برنامه ریزی کنند.
  • یادداشت‌های روزانه: یک تقویم رومیزی به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی ورودی های روزانه خود را ضبط کرده و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند.
  • تعیین مهلت‌ها: با استفاده از تقویم رومیزی، کاربران به راحتی می توانند مهلت های زمانی متفاوتی را برای پروژه ها و وظایف خود تعیین کنند و به راحتی آنها را پیگیری کنند. با توجه به کاربردهای مختلف تقویم رومیزی، استفاده از آن به عنوان ابزاری مهم برای برنامه ریزی و مدیریت زمان بسیار مفید است.

تقویم رومیزی در بازاریابی

مزایای خرید سر رسید و تقویم رومیزی در کسب و کارها

  • تبلیغی مقرون به صرفه

تبلیغات یکی از مهم ترین تعهدات هر کسب و کاری است، اما گاهی اوقات هزینه های هنگفتی که متحمل می شوید آن را غیراقتصادی می کند. از نظر هزینه می توان تقویم رومیزی را یکی از کم هزینه ترین و مقرون به صرفه ترین تبلیغات دانست.

  • متنوع بودن طراحی سررسید

از نظر طراحی تقویم های رومیزی زیادی وجود دارد که گاهی اوقات انتخاب بهترین محصول از بین آنها دشوار است. حداکثر تنوع در نمونه هایی تقویم رو میزی باعث شده که در همه حرفه ها و صنایع یک مورد وجود داشته باشد. این نوع تقویم ها برای دانش آموزان نیز مناسب است.

  • تطبیق‌پذیری

یکی دیگر از ویژگی هایی که برای خرید تقویم رومیزی به حساب می آید، تطبیق پذیری آن است. در تولید این نوع تقویم محدودیتی در اندازه و ابعاد وجود ندارد.

شرکت ها و سازمان ها به راحتی می توانند با سفارشی سازی تقویم و انتخاب طرح و رنگ مورد علاقه خود، تقویمی را به دلخواه خریداری کنند. ساختار جذاب این تقویم ها محیط تبلیغاتی بسیار موثری ایجاد می کند و با جلب توجه مخاطب، قدرت برند را تداعی می کند.

  • کیفیت بالای ساخت سررسید

هدایای تبلیغاتی به ویژه انواع تقویم و سررسید باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا اثر تبلیغاتی مثبت خود را حفظ کنند. نتیجه معکوس همیشه هدایای تبلیغاتی بی کیفیت و کاهش تعداد مشتریان یک برند خواهد بود.

بیشتر بدانید اهمیت تقویم رومیزی در بازاریابی : ست مدیریتی سررسید تبلیغاتی

اهمیت تقویم رومیزی در بازاریابی

هزینه ای که مشتریان برای خرید سررسید و تقویم رومیزی می پردازند با کیفیت آنها ارتباط مستقیم دارد. تقویم ها در حجم کم و زیاد ساخته می شوند و برای تولید آن از بهترین مواد استفاده می شود. در سفارشی سازی تقویم رومیزی اختصاصی، کیفیت محصول به قدری بالاست که می توان از تقویم تا یک سال استفاده کرد.

  • داشتن قابلیت اختصاصی سازی

همانطور که گفته شد، تقویم های رومیزی را می توان اختصاصی کرد، با این توانایی، برند شرکت شما در ذهن مخاطب خواهد بود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد و خاص تقویم رومیزی این است که هر قسمت از آن مانند پایه، نمای داخلی، صفحات و پشت صفحات را می توان به صورت جداگانه طراحی و چاپ کرد. این تقویم ها ساختاری ثابت و مستحکم دارند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

هنگام انتخاب تقویم رومیزی چه نکاتی را رعایت کنیم؟

توجه به این نکته ضروری است که تقویم رومیزی شما از تقویم های ارائه شده توسط شرکت های دیگر انتخاب شده است و تقویم شما در بین آن تقویم ها استفاده می شود. معیار مهمی که برای رسیدن به این نتیجه باید در نظر گرفت، زیبایی تقویم رومیزی شماست. بنابراین، زیبایی تقویم را نباید فدای برند شما کرد. اگر برند شما محصولی است  زیبایی خاصی ندارد، طرحی را برای تقویم سفارشی خود انتخاب کنید که زیبا و هماهنگ با تبلیغات شما باشد.

بیشتر بدانید اهمیت تقویم رومیزی در بازاریابی : خرید سررسید 1403

اهمیت تقویم رومیزی

معیار دوم کیفیت تقویم است. جنس ورق و پایه تقویم شما باید به گونه ای باشد که در تمام طول سال دوام داشته باشد. این یک عامل موثر است که باید به آن توجه کافی شود. به عنوان مثال در نوع پایه سلفونی در پایین تقویم در پایه یک فضای خالی وجود دارد که محل تبلیغات مشتریان می باشد. با توجه به سلیقه مشتری می توان لوگوی برندتان را به صورت چاپ طلاکوب، نقره کوب و یا چاپ سیلک انجام داد.

سخن پایانی مقاله اهمیت تقویم رومیزی در بازاریابی 

در مقاله اهمیت تقویم رومیزی در بازاریابی از وب سایت نقش ابرنگ مطالب مفید و جامعی فهرست شده است که به اطلاعات و آگاهی شما از مزایای تقویم رومیزی در بازاریابی افزوده و ممکن است به شما در انتخاب روش تبلیغاتی مناسب برای کسب و کارتان کمک کند.

بیشتر بدانید اهمیت تقویم رومیزی در بازاریابی : هدایای تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید