08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برای پزشکان

5/5
بهترین هدیه تبلیغاتی برای پزشکان

انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برای پزشکان

در این مقاله به بررسی انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برای پزشکان پرداخته میشود. اول شهریور مصادف با روز پزشک است که در این روز از پزشکان تجلیل و قدردانی می شود. بسیاری از کسب و کارها در حوزه پزشکی هدایای تبلیغاتی پزشکی و سلامتی را برای پزشکان یا مخاطبان پزشکی تهیه می کنند تا برند خود را تبلیغ کنند.

هدایایی همچون روان نویس،کاور و روپوش پزشکی، دستگاه فشارسنج، دماسنج، گوشی پزشکی، چراغ‌قوه، بج سینه یا پوشه دکمه دار و مواردی دیگری که در ادامه به آن میپردازیم، می توانند هدایای تبلیغاتی مناسبی برای روز پزشک باشند. در مطلب زیر به بررسی موضوع انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برای پزشکان می پردازیم؛ با ما همراه باشید.

انواع بهترین هدیه تبلیغاتی برای پزشکان

  • جعبه کمک های اولیه

یکی از وسایلی که در هر خودرو، خانه و ساختمانی ضروری است جعبه کمک های اولیه است که ضمن کمک به مخاطبان، خدمات خود را نیز تبلیغ می کند.

داخل جعبه کمک های اولیه معمولاً مواد شیمیایی مانند بتادین، الکل سفید، ضدعفونی کننده ها، ژل سوختگی، ضد شوک، داروهایی مانند آسپرین، استامینوفن، ایبوپروفن، قرص های ضد اسهال و ضد تهوع، دیازپام رکتوم، ابزارهایی مانند پنبه استریل، گاز استریل، بانداژ، ژل شوینده، قیچی، تب سنج، انبرک، سرنگ، آتل، کیسه یخ، چسب زخم و غیره وجود دارد که می تواند در مواقع ضروری به مخاطبان هدف شما کمک کند.

  • تقویم رومیزی اختصاصی

پزشکان به دلیل ایجاد نظم در برنامه روزانه خود و اطلاع از مناسبت ها نیاز اساسی به تقویم رومیزی دارند. تقویم رومیزی اختصاصی یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی در مطب ها و کلینیک ها و مناسب برای روز پزشک می باشد.

این تقویم های رومیزی را می توان در ابعاد مختلف و در متریال های متنوعی مانند چوب یا مقوا تولید کرد. همچنین امکان استفاده از لوگوها و طرح های مرتبط با حوزه پزشکی و سلامت بر روی آنها وجود دارد.

هدیه تبلیغاتی برای پزشکان
  • پوشه های دکمه دار

جمع آوری فرم های پزشکی و تقسیم آنها ممکن است کمی دشوار به نظر برسد. شما می توانید با ارائه پوشه های دارای دکمه به پزشکان کمک کنید تا فایل ها و فرم های بیماران را به خوبی دسته بندی و مرتب کنند.

  • لوازم پزشکی

مطمئنا جذاب ترین و پرطرفدارترین هدایای پزشکان، لوازمی هستند که روزانه با آن سر و کار دارند و همیشه از آنها استفاده می کنند، به همین دلیل استفاده از لوازم پزشکی به عنوان هدایای تبلیغاتی روز پزشک می تواند ایده ای بسیار کاربردی و موثر در توسعه و رشد پزشکان باشد.

شرکت های تجاری مختلف از جمله مهم ترین لوازمی که می توان به عنوان هدیه روز پزشک استفاده کرد، می توان به اقلامی مانند روپوش و روپوش طبی، فشارسنج، دماسنج، گوشی پزشکی، چراغ قوه و حتی تجهیزات تخصصی مانند شنوایی سنج و … اشاره کرد.

  • ماساژور

یک هدیه تبلیغاتی پزشکی فوق العاده برای همه افراد است که با توجه به افزایش ساعات کاری و همچنین استرس های روحی و روانی در طول روز می توانید از آن برای تسکین خود استفاده کنید.

  • چاپ سررسید نوبت دهی پزشکی

یکی از هدایای کاربردی که می توان برای روز پزشک تهیه کرد، خرید سررسید لوکس و لاکچری است. زیرا همه پزشکان از یک سررسید مناسب برای نوشتن اطلاعات، نوبت کاری، نوبت دهی دکتر استفاده می کنند.

سررسید شیک هدیه ای مناسب با قیمت مناسب است که بسیار کاربردی بوده و قابلیت شخصی سازی را نیز دارد. همانطور که می دانید سررسید ها انواع مختلفی دارند و برگه هایی دارند که در آن تاریخ روزها مشخص شده است و افراد می توانند با یادداشت موارد ضروری مانند تاریخ جلسات در یک روز خاص برنامه ریزی کنند.

  • دستگاه بخور سرد

دستگاه بخور سرد یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی در زمینه سلامت است که در بهبود مشکلات تنفسی، بهبود کیفیت خواب، تامین رطوبت مورد نیاز و بهبود کیفیت پوست و مو نقش بسزایی دارد.

برندهای معتبر لوازم پزشکی و شرکت های تبلیغاتی لوگو و روش های ارتباطی خود را بر روی این هدیه تبلیغاتی چاپ کرده و به مخاطبان خود ارائه می دهند.

بیشتر بدانید انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برای پزشکان : ست مدیریتی تبلیغاتی

انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برای پزشکان
  • پک های بهداشت دهان و دندان

شما می توانید با تهیه پکیج های بهداشتی دندان شامل خمیر دندان، مسواک، نخ دندان، خوشبو کننده دهان و … به یکی از نیازهای اساسی افراد و پزشکان مختلف پاسخ دهید که پزشکان می توانند از این پک های دندانپزشکی برای نیازهای خود در مطب یا بیمارستان استفاده کنند.

  • خودکار و خودنویس با نام یا نشان پزشک

خودکار یا خودنویس با نام پزشک یا نشان پزشکی می تواند یک هدیه شخصی و مفهومی باشد. این هدیه نه تنها برای نوشتن نسخه ها و یادداشت های پزشکی مفید است، بلکه به پزشک احساس شخصی تری از ارتباط با بیماران خود می دهد.

  • مجسمه های فانتزی سفارشی

امروزه یکی از جذاب ترین هدایای روز پزشک، مجسمه ها و تندیس های فانتزی سفارشی است که با فرم صورت و بدن خود پزشک ساخته شده و گزینه ای جذاب برای هدیه روز پزشک است.

بهترین هدیه تبلیغاتی روز پزشک چیست و چه ویژگی‌ هایی دارد؟

حال که با تاثیر هدایای تبلیغاتی روز پزشک بر اعضای محترم و پرتلاش کادر پزشکی آشنا شدیم، خوب است مهم ترین ویژگی های یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند برای روز پزشک را بررسی کنیم.

بیشتر بدانید انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برای پزشکان : ماگ های تبلیغاتی

انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برای پزشکان
  1. ارزش مادی و معنوی؛ بدون شک ارزش مادی یک هدیه بسیار مهم است به خصوص زمانی که گیرنده شما پزشک باشد. اما این نباید باعث شود که فکر کنید بهترین هدیه تبلیغاتی روز پزشک الزاماً گرانترین است. بلکه ارزش معنوی هدیه نیز باید قابل قبول و شایسته باشد و ارزشی را که برای مخاطب قائل هستید به وضوح نشان دهد.
  2. عاقلانه انتخاب کنید؛ هدیه ای که برای روز پزشک انتخاب می کنید باید به وضوح نشان دهد که برای دریافت کننده ارزش قائل هستید. همچنین از آنجایی که این هدیه نشان دهنده فرهنگ سازمان شماست، باید سنگ تمام بگذارید.
  3. دوام و کیفیت؛ دوام هدیه انتخابی شما، تاریخ انقضای پیام تبلیغاتی شما را تعیین می کند. این بدان معناست که هدیه تبلیغاتی روز پزشک تنها تا زمانی که دست نخورده باقی بماند کارایی دارد. همچنین یک هدیه بی کیفیت بر روابط تجاری تأثیر منفی می گذارد و بر اهداف و مقاصد شما تأثیر می گذارد.
  4. کاربرد بالا؛ هرچه هدیه تبلیغاتی کاربردی تر باشد، پیام تبلیغاتی بهتر و ماندگارتر در ذهن مخاطب خواهد ماند. زیرا لازمه ماندگاری یک پیام، تکرار آن است. هدایایی مانند هدایای مدیریتی، ساعت رومیزی، کیف چرمی و … بیشترین کاربرد را در طول روز دارند و در تبلیغات شما موثر هستند.

سخن پایانی مقاله انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برای پزشکان

در این مطلب به بررسی انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برای پزشکان پرداختیم. مهم ترین نکته در خرید این نوع هدایا، تهیه هدایای ارزشمند و شایسته این دسته از افراد است. همچنین یک هدیه باکیفیت بر روابط کاری شما تأثیر مثبت می گذارد و بر اهداف شما تأثیر می گذارد.

بیشتر بدانید انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برای پزشکان : شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید