08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

آستر بدرقه سررسید و نقش آن در سررسید تبلیغاتی

5/5
آستر بدرقه سررسید و نقش آن در سررسید تبلیغاتی

آستر بدرقه سررسید و نقش آن در سررسید تبلیغاتی

در این مقاله به بررسی موضوع آستر بدرقه سررسید پرداخته میشود. هنگامی که سررسید یا کتابی با جلد سخت را باز می کنید. اولین ورقی که می بینید آستر بدرقه است. آستر بدرقه کاغذی است که جلد را به صفحات داخلی سررسید متصل می کند. هر سررسید شامل 2 آستر است، یکی در ابتدا و دیگری در پایان سررسید.

آستر بدرقه سررسید علاوه بر اینکه جلوه زیبایی بر سررسید ایجاد می کند، می تواند به بهبود کیفیت نیز کمک کند. اگر می خواهید از سررسید برای تبلیغ برند و کسب و کار خود استفاده کنید، ذکر نام شرکت، آدرس و یک معرفی کوچک ممکن است برای شما سودمند باشد.

تاثیر آستر بدرقه‌ در کیفیت سررسید

راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از کیفیت بالای سررسید مطمئن شوید. در صورت عدم توجه به زیبایی سررسید، بررسی کیفیت آستربدرقه در اولویت است.

زیرا این سررسیدها مرکز اتصال صفحات داخلی سررسید و جلد هستند و هر بار که این جلد را باز و بسته می کنید وزن تمام صفحات به آستر جلد منتقل می شود. بنابراین کیفیت آستر بدرقه در انواع سررسید بسیار مهم است.

گاهی اوقات پیش می آید که برخی از شرکت های طراح سررسید هنگام تهیه برگه های سررسید برای کاهش هزینه های تولید و کاهش قیمت نهایی از کاغذ سبک با گرماژ پایین برای آستربدرقه استفاده می کنند. انجام این کار توسط شرکت ها باعث می شود که سررسید پس از مدتی استفاده از ورق های داخلی جدا شود که منجر به تولید سررسید بی کیفیت می شود.

نقش آستر بدرقه در سررسید تبلیغاتی

انواع آستر بدرقه سررسید

  • کاغذ تحریر

از این نوع کاغذ معمولاً در ساخت انواع سررسید استفاده می شود و در گرماژهای مختلفی وجود دارد. به طور معمول گرماژ 100 تا 120 گرم با رنگ های محبوب مانند سفید و کرم استفاده می شود. این کاغذ در چهار رنگ قابل چاپ بوده و محکم و با کیفیت می باشد. استفاده از این کاغذ نیز به ماندگاری سررسید کمک می کند.

می توان گفت این کاغذ بهترین متریال برای آستربدرقه، سررسید است. این کاغذهای آستر معمولاً به صورت فنری یا دوختی استفاده می شوند، حتی از عاج و ابریشم نیز برای زیبا جلوه دادن کاغذ استفاده می شود. آستربدرقه را می توان با چاپ نقره کوب و طلاکوب زیباتر کرد.

  • کاغذ فانتزی

از این نوع کاغذ در موارد زیر استفاده می شود: هدایای گل و کادو، صحافی، کارت دعوت، کارت تبریک، تقویم درجه یک، دفترچه راهنما، دفترچه بانکی، گواهینامه، لوازم آرایشی و بهداشتی و مواردی دیگری مانند بسته بندی کادوی درجه یک.

  • کاغذ گلاسه

می توانید از گلاسه 100-150 گرم برای آستربدرقه استفاده کنید. انتخاب طرح مناسب برای چاپ آستر بستگی به سلیقه و نیاز مشتری دارد. با این حال، یکی از رایج ترین طرح ها برای این منظور، طرح تکرار شونده لوگوی سفارش‌دهنده است.

انتخاب رنگ و طرح

برای آستر بدرقه سررسید می توانید رنگ و طرح دلخواه خود را انتخاب کنید. می توانید از رنگ های ساده، رنگ های ثابت یا چاپ استفاده کنید. همچنین می توانید از فرمت های ساده، پیچیده، تکرارشونده، تصویری یا متنی استفاده کنید. توجه داشته باشید که طرح نباید شلوغ و منحصر به فرد باشد، و باید با جلد و صفحات کتاب هماهنگ باشد.

بیشتر بدانید آستر بدرقه سررسید : ست مدیریتی سررسید تبلیغاتی

نقش آستر بدرقه در سررسید

درج لوگو روی آستر بدرقه سررسید

یکی از راه‌های شخصی‌سازی سررسید، حک کردن لوگو روی آستربدرقه آن است. درج لوگو را می توان با چاپ، آبکاری طلا و نقره کوب یا چاپ سیلک انجام داد. روش چاپ عمدتاً برای آستر بدرقه تحریر یا گلاسه استفاده می شود. دو روش دیگر برای آستربدرقه فانتزی رایج تر است.

ویژگی آستر بدرقه سررسید باکیفیت

قبل از خرید و سفارش سررسید، کیفیت آستربدرقه را از نظر اهمیت آن در مقاومت و استحکام سررسید ارزیابی کنید. آستر بدرقه از نظر کیفیت در سررسید دارای تعدادی ویژگی مهم است:

  • استفاده از کاغذ تحریر با گرماژ بالا
  • دقت و یکنواختی در چسباندن آستربدرقه به مقوا و جلد
  • رعایت فاصله یکسان و متناسب از آستربدرقه تا لبه سررسید
  • استفاده از چسب مرغوب برای چسباندن
  • استفاده از جدیدترین ابزارها با دقت و سرعت بسیار بالا

نکات مهم در طراحی آستر بدرقه

  1. محل تبلیغات برروی آستربدرقه نیست

از استفاده از محصولات، خدمات یا حتی دستاوردها در آستربدرقه سررسید خود اجتناب کنید، زیرا این امر می تواند به سررسید شما آسیب برساند. برای تبلیغات می توانید از لت گلاسه سررسید استفاده کنید.

  1. خیلی ساده و مینیمال طراحی کنید.

طراحی ساده شما، برروی آستربدرقه و در نهایت برروی سررسید بسیار زیبا خواهد بود. از استفاده از طرح های شلوغ خودداری کنید.

  1. از رنگ تمپلات استفاده کنید.

آستربدرقه از یک طرف به جلد و از طرف دیگر به فرم ابتدای سررسید چسبانده می شود و در بهترین روش صحافی ناهمواری محسوسی در اطراف کل آستر دیده می شود. از رنگ تمپلات برای پوشاندن آن استفاده کنید. یعنی کل رنگ پس زمینه را برای ایجاد آستر در نظر بگیرید.

  1. از طرح های وکتور استفاده کنید.

برای حفظ کیفیت و زیبایی کار حتما از طرح های وکتور استفاده کنید. طرح وکتور همان طرح خطی است که با بزرگ شدن کیفیت خود را از دست نمی دهد. به هیچ عنوان از تصاویر پیکسلی برای طراحی جلد استفاده نکنید.

بیشتر بدانید آستر بدرقه سررسید : قیمت تقویم رومیزی 1403

آستر بدرقه سررسید تبلیغاتی

قیمت آستر بدرقه سررسید

آستربدرقه یکی از عوامل موثر بر ارزش سررسید نهایی است هزینه این آسترها به موادی که در ساخت آنها استفاده می شود نیز بستگی دارد به عنوان مثال، کاغذ فانتزی از کاغذ گلاسه و گلاسه از کاغذ تحریر گرانتر است و این روی قیمت تمام شده نیز تاثیر می گذارد.

همچنین چاپ لوگو یا متن تبلیغاتی روی آستربدرقه سررسید نیز می تواند قیمت نهایی را تغییر دهد. برای اطلاع از قیمت انواع سررسید1402، سررسید تبلیغاتی و اختصاصی با کارشناسان مجموعه نقش آبرنگ با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

سخن پایانی

گاهی اوقات محتوای مهمی در سررسیدها گنجانده می شود. بنابراین مراقبت از آنها ضروری است. به همین دلیل باید به تولید و ساخت این سررسیدها و آستربدرقه توجه بیشتری شود تا در طول سال بادوام و پایدار باشد.

بیشتر بدانید آستر بدرقه سررسید : هدایای تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید