08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

راه اندازی شعبه آنلاین کسب و کار ها

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت در اصفهان و همه سوالات دیگری که در ذهن‌تان بوده، شما را به این صفحه از وبسایت نقش آبرنگ رسانده است. پس از خواندن مطالب این صفحه که به صورت خیلی گویا، مختصر و مفید نوشته شده است، شما متوجه خواهید شد که به چه نوع سایتی نیاز دارید و برای طراحی آن چه مبلغی باید هزینه کنید. ضمنا می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما در زمینه طراحی سایت در اصفهان بهره مند شوید.

چرا طراحی سایت برای همه کسب و کارها مهم است؟

پیش از شروع طراحی سایت کسب و کارتان، باید چند سوال زیر را از خود بپرسید. پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند تا شروع قوی تری داشته باشید و نقشه راه برای ادامه مسیر مشخص باشد.

سوالاتی که باید پیش از طراحی سایت در اصفهان از خود بپرسید:

  1. طراحی سایت اختصاصی بهتر است یا معمولی؟
  2. طراحی سایت وردپرس یا طراحی سایت با کدنویسی؟
  3. طراحی سایت با قالب اختصاصی وردپرس چگونه است؟
  4. قیمت طراحی سایت در اصفهان چقدر است؟ ( تعرفه طراحی سایت سال 1400 )
  5. کدام شرکت طراحی سایت در اصفهان حرفه ای و کاربلد است؟ ( بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان )

پاسخ به سوالات بالا به صورت 100 درصدی ذهن‌تان را پیرامون مسائل طراحی سایت در اصفهان روشن می کند و شما می توانید با مشورت با کارشناسان ما و میزان بودجه ای که برای انجام این کار در نظر گرفته اید، بهترین و پر‌بازده ترین انتخاب را داشته باشید. به سراغ پاسخ سوال اول می رویم.

1. طراحی سایت اختصاصی بهتر است یا معمولی؟

طراحی سایت اختصاصی شامل بسیاری از خدمات از جمله طرح کلی سایت، محتوای تصویری و متنی، گرافیک قوی، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و بهینه سازی نرخ تبدیل (CTR) است. طراحی سایت مولفه ای مهم در تلاش های تبلیغاتی شماست. اگر شروع به تبلیغات در سطح گسترده کنید اما روی کیفیت وبسایت و پیج اینستاگرام تان به اندازه کافی کار نکرده باشید، تنها ذهنیتی منفی از عملکرد خود در ذهن مخاطبان‌تان به جای می گذارید. پس از آن هر چقدر هم که روی ظاهر و عملکرد سایت‌تان کار کنید، تلاش تان بیهوده خواهد بود. چرا که بسیاری از مشتریان بیش از یک شانس به شما نمی دهند. پس با طراحی یک وبسایت قوی و اختصاصی، مشتری را در همان نگاه اول جذب کنید. با طراحی سایت ارزان و معمولی تنها ارزش برند خود را پایین می آورید و تمام هزینه صرف شده از دست می رود.

2. طراحی سایت وردپرس یا طراحی سایت با کدنویسی؟

طراحی سایت با وردپرس معمولا برای ساخت صفحات سبک، ساده و بدون کد نویسی استفاده می شود. این مورد برای کسانی مناسب است که منابع مالی شان محدود است اما دوست دارند قدمی برای رشد کسب و کارشان بردارند. برای همین یکی از خدمات ما طراحی سایت وردپرس در اصفهان است. البته ما طراحی سایت با کدنویسی هم انجام می دهیم. مشتریانی که مایل به سفارش طراحی سایت سفارشی هستند، می توانند از این سرویس ما استفاده کنند.

3. طراحی سایت با قالب اختصاصی وردپرس چگونه است؟

هملنطور که در مورد قبلی توضیح دادیم، طراحی سایت هم به صورت کد‌نویسی شده و هم بدون نیاز به کدنویسی امکان پذیر است. در واقع در نقش آبرنگ برای هیچ یک از مشتریانی که طراحی سایت با وردپرس می خواهند از قالب آماده استفاده نمی شود و برای هر مشتری از قالب های اختصاصی و سفارشی سازی شده استفاده می‌کنیم. از اینرو خروجی کار، یک سایت لوکس، شیک و متفاوت می باشد.

قیمت طراحی سایت در اصفهان چقدر است؟ ( تعرفه طراحی سایت سال 1400 )

قیمت طراحی سایت در اصفهان بستگی به چند مورد دارد.

  • چه سایتی می خواهید؟ فروشگاهی، شرکتی، خبری یا شخصی؟
  • طراحی سایت با وردپرس می خواهید یا طراحی سایت با کدنویسی؟
  • منابع مالی شما محدود است یا اینکه برای بازدهی بیشتر می توانید هزینه بیشتری صرف کنید؟
  • برای تهیه محتوای سایت تان نیاز به عکاسی از محصولات هست یا نه؟

و هزار و یک سوال دیگر که برای پاسخ به همه ان ها به یک مشاوره حضوری نیاز است.

5. کدام شرکت طراحی سایت در اصفهان حرفه ای و کاربلد است؟ ( بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان )

همه ما دوست داریم که کارمان را به یک کاردان بسپاریم. بنابراین هنگامی که تصمیم به طراحی سایت حرفه ای می‌گیریم، در گام بعدی به دنبال یک شرکت طراحی سایت در اصفهان هستیم. این شرکت از نظر مشتری باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • تخصص و تجربه زیادی در کار طراحی سایت داشته باشد و نمونه کارهای خود را پیش از شروع طراحی به مشتری نشان بدهد.
  • منصف باشد و قیمتی که برای طراحی سایت در اصفهان پیشنهاد می دهد، معقول و منطقی باشد.
  • سایت را در زمانی که مقرر شده است تحویل بدهد و تاخیری از این بابت نداشته باشد. به همین خاطر ما در نقش آبرنگ طی یک قرارداد که شامل همه تعهداتمان به مشتری می شود، تمامی این موارد را قید می کنیم.
  • سلایق، نیازها و نظرات شما را مد نظر قرار دهد و طراحی سایت‌تان را متناسب با کسب و کارتان انجام دهد.
  • در صورت نیاز بتواند برای برند شما لوگو طراحی کند و تمامی کارهای گرافیکی سایت را انجام دهد.
  • از رنگ، فونت، تصاویر و ادبیاتی که با زمینه کاری شما متناسب و سازگار هستند، استفاده کند.
  • بتواند خدماتی مانند سئوی سایت، تولید محتوای متنی و تصویری، طراحی اسلایدر و بنر سایت، طراحی قالب سایت وردپرس و … را انجام دهد.

خدمات طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت تازه شروع ماجراست. مشاغل یکسان همیشه در حال رقابت با یکدیگرند و برای جذب مشتری بیشتر در‌صدد افزایش کیفیت خدمات و ارائه محصولات بهتر هستند. افراد دوست ندارند بدون حضور یک مشاور متخصص قدم در این راه بگذارند. ما نیز مشتریان‌مان را در این راه تنها نمی گذاریم. بعد از طراحی سایت کارهای زیادی است که می توانید برای رشد بیشتر کسب و کارتان انجام دهید. خدماتی که ما به شما ارائه می دهیم، شامل موارد زیر است:

1. طراحی بنر سایت

همانطور که شما برای تبلیغ کسب و کارتان سفارش چاپ و طراحی بنر می دهید، ما نیز بنرهایی طراحی می کنیم که داخل سایت قرار می گیرند. این بنرها معمولا شامل تصویری از محصولات و خدمات شماست که توضیحی کوتاه راجع به آن ها ارائه می دهد.

2. طراحی اسلایدر سایت

اغلب وبسایت ها با یک اسلایدر شروع می شوند. یک اسلایدر جذاب تاثیر زیادی در جذب مخاطب دارد و حس کنجکاوی فرد را برای دیدن بقیه سایت قلقلک می دهد. اسلایدر‌ها می توانند شامل توضیح خدمات شما، تصاویر محصولات، نمونه کارها و پروژه های انجام شده و … باشد. برای مثال شما یک پزشک متخصص هستید و قصد دارید در اسلایدر وبسایت‌ به معرفی خودتان و عمل های جراحی موفقی که داشته اید بپردازید. یا اینکه یک فروشگاه آرایشی بهداشتی هستید و چون نزدیک عید است، محصولاتی که شامل تخفیف می شوند را به نمایش بگذارید. مثال دیگر این است که شما یک تعمیرکار موبایل هستید و در اسلایدر سایت‌تان به توضیح و ارائه خدمات‌تان می پردازید.

3. طراحی قالب سایت

بسیاری از شرکت های طراحی سایت در اصفهان از قالب های آماده برای مشتریان استفاده می کنند که تاثیر بدی بر روی سئوی سایت‌شان می گذارد. ما مخالف صد در صد برای انجام این کار هستیم. بنابراین برای هر مشتری یک سایت اختصاصی و کاملا سفارشی طراحی می کنیم.

4. سئو سایت وردپرسی

سئو سایت فروشگاهی و سئو سایت شرکتی از دیگر خدماتی است که ما در کانون تبلیغاتی نقش آبرنگ انجام می دهیم. به طور کلی کارهایی که به عنوان سئو و بهینه سازی سایت تلقی می شود، در راستای بودن در نتایج برتر گوگل است.

فرض کنید شما عبارت ” طراحی سایت در اصفهان ” را سرج می کنید، معمولا بر روی همان یکی دو سایت اول کلیک می کنید و دیگر کاری به باقی نتایج ندارید. تا به حال کسی را دیده اید که عبارتی را جستجو کند و بعد یکی از سایت های صفحه دوم یا سوم را باز کند؟ خود شما هم این کار را نمی کنید. چون از نظر شما همان سه سایت اول به اندازه کافی خوب هستند که نیاز شما را برطرف نمایند.

در واقع زحمت این کار را گوگل برای ما می کشد. موتورهای جستجوی گوگل عملکرد وبسایت ها را بررسی می کنند و صفحاتی که نیاز کاربر را بهتر از صفحات دیگر برطرف کند، همان را جزو نتایج برتر قرار می دهد. به همین خاطر است که شما معمولا جواب خود را در همان یکی دو سایت اول می گیرید.

شاید از خود بپرسید که باید چکار کنیم که سایت ما هم جزو اولین نتایج باشد؟ پاسخ سوال شما پیش ماست. با کارشناسان ما تماس بگیرید تا تمامی ابهامات و سوالات ذهن تان برطرف شود.

برای دریافت تحلیل سئوی رایگان، آدرس سایتتان را وارد کنید

08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

5. تولید محتوا متنی و تصویری

سایت شما جسم و کالبدی بی جان است که با تصاویر و متون جان می گیرد. تولید محتوای متنی و تصویری جزو خدمات کانون تبلیغاتی نقش آبرنگ به مشتریانی است که سفارش طراحی وبسایت داده اند. البته در صورتی که شما از قبل یک سایت داشته باشید و برای سئو و تولید محتوای آن به ما مراجعه کنید، پس از بررسی و تحلیل صفحات وبسایت و یا وبلاگ‌تان، سفارش شما را می پذیریم.

تولید محتوا یونیک و با کیفیت، بیشترین تاثیر را بر روی سئوی سایت شما دارد و به کمک می کند تا خیلی زودتر جایگاه نتایج برتر را در گوگل تصاحب کنید.

6. موشن گرافیک

موشن گرافیک طراحی تصاویر متحرک است که جلوه ویژه ای به سایت شما می دهند. ما برای جذاب تر کردن وبسایت‌ها از موشن گرافیک استفاده می کنیم و به این ترتیب مخاطبان شما برای دیدن محتواهای بیشتر بین صفحات مختلف جابجا می شوند. با این کار دیگر مطالب برای کاربر کسل کننده نیست. از کلیپ های موشن گرافیک در فضای اینستاگرام نیز استفاده می شود و البته طرفداران زیادی نیز دارد.

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید