08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

ست مدیریتی

کار در ادارات به عنوان منشی، کارمند و یا حتی مدیر یک شرکت مستلزم نظم و برنامه ریزی است که با استفاده از یک ست مدیریتی جذاب و کاربردی علاوه بر نظم شما میزتان می توانید از میز خود به شکلی شیک و جذاب استفاده کنید و در حین کار دچار خستگی زودرس نخواهید شد. در این مقاله به این سوال پاسخ می دهیم که مجموعه مدیریتی چیست و اطلاعاتی در مورد انواع آن ارائه می دهیم.

این نوع ست ها ترکیبی از : تقویم، خودکار، کیف پول، جا کارتی ، جاکلیدی، آینه، انواع پاور بانک، هارد اکسترنال و انواع فلش مموری است. این نوع محصولات بر اساس نوع عملکرد، جنس و موارد دیگر در دسته بندی های مختلفی تهیه و ارائه می شوند.

انواع ست مدیریتی کدامند ؟

  • ست مدیریتی

یکی دیگر از لوازم جانبی اداری تخصصی که می تواند به اندازه  میز و صندلی مهم باشد شامل تقویم رومیزی،منگنه جای مداد، منگنه بازکن، پانچ ، جای چسب، نگهدارنده کاغذ، جا پاکت نامه و سربرگ و  ظرف برای سوزن و گیره است.

مجموعه مدیریت ممکن است حاوی عناصر دیگری باشد یا ممکن است حاوی برخی از این عناصر نباشد و عناصر کمتری داشته باشد.ست میز اداری نه تنها در دفتر ضروری است، بلکه یک ست زیبا و مرتب برای همه کارمندان، از مدیریت و مدیران گرفته تا منشی دفتر و منشی یک مجموعه به زیبایی و مرتب و منظم شدن میز کمک خواهد نمود.

  • ست الکترونیک چیست و چه کاربردهایی دارد؟

در این نوع ست تبلیغاتی که ست دیجیتال نیز نامیده می شود، چندین دستگاه الکترونیکی وجود دارد .باید بدانید که در کنار آن سرسید، جاکلیدی، خودکار و سایر اقلام تبلیغاتی نیز وجود دارد. اکثر مردم از این مجموعه ها استقبال می کنند و اثربخشی آنها بیشتر می باشد؛ زیرا تمام عناصر مجموعه مدیریتی کاربردی هستند و همه عاشق این نوع ست هستند. .

ست مدیریتی

موارد موجود در ست الکترونیک عمدتا از دو تا شش و یا بیشتر تشکیل می گردد و می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • پاوربانک
  • کابل AUX
  • هاب دو یا چهار پورت
  • موس و پد موس
  • شارژر فندکی
  • کابل شارژر
  • هولدر موبایل
  • هندزفری
  • هدست

ست الکترونیک زیبا و در عین حال کاربردی باشد. این روزها با پیشرفت تکنولوژی و استفاده مداوم افراد از لوازم و وسایل ارتباطی خرید یک ست الکترونیک یکی از واجبات خواهد بود.

ست مدیریتی تبلیغاتی چیست؟

هدایای مدیریتی نوعی ست مدیریتی است که به عنوان هدیه سازمانی یا شرکتی استفاده می شود. سازمان های دولتی یا شرکت های خصوصی هر ساله هدایای سازمانی را برای مدیران و مدیران ارشد خود تهیه می کنند. یکی از محبوب ترین این نوع هدایا ست مدیریتی است. سازندگان زمان های تحویل را مدیریت کرده و با سلیقه شرکت ها و سازمان ها تطبیق می دهند.

ست مدیریتی تبلیغاتی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

همه‌ی کسب و کارها. جواب سوال این است. چه کسی ممکن است از سررسید و خودکار و ساعت مچی بدش بیاید؟ مسلما هیچکس. اما برای برخی کسب و کارها این هدایا خیلی مهم است .

اگر شرکتی هستید که با شرکت‌های دیگر ارتباط و همکاری دارد، یا مشتریان شما از شرکت‌های مختلف هستند، مجموعه مدیریت تبلیغات، کسب‌وکار شما را متحول می‌کند. وقتی شما به یک مدیر یا کارمند مجموعه‌ای ست مدیریتی هدیه می‌دهید قطعا تاثیر بسیار خوبی روی او گذاشته و در عین حال او را جذب می کند. البته نه از نوع قانون جذب.

ویژگی های مهم ست مدیریتی

  • جنس چرم

همانطور که ذکر شد، یکی از نکات برجسته، جنس استفاده شده در بسته بندی  مدیریتی است. در تولید ست مدیریتی آنها از دو نوع چرم مصنوعی و چرم طبیعی هستند. این نوع چرم از نرمی بی نظیری برخوردار هستند و هنگام لمس جلد حس ناخوشایند به شما منتقل نمی‌کند.

اما قطعا چرم طبیعی بین عموم مردم از نظر کیفیت و دوام بالا شناخته شده تر است. چرم طبیعی ایرانی نیز دارای همین ویژگی است. کیفیت و نرم بودن چرم علی الخصوص زمانی که برای یک هدیه مدیریتی لاکچری استفاده می شود اهمیت بالایی دارد.

اما قطعاً چرم طبیعی از نظر کیفیت و دوام بالا برای عموم مردم بیشتر شناخته شده است. چرم طبیعی ایران نیز همین خاصیت را دارد. کیفیت و نرمی چرم بسیار مهم است.

ست مدیریتی
  • دوخت چرم

چرم معمولاً برای دوخت لباس استفاده می شود. استفاده از پارچه چرم و دوخت لباس عوارض خود را دارد. اما برای دوخت چرم باید از دستگاه های مخصوص این کار استفاده کرد. وسایلی که می توانند چرم را بدوزند و به آن آسیب نرسانند. شما همچنین می توانید آن را به اشکال مختلف تبدیل کنید. دوخت ظریف و با کیفیت از موارد مورد اهمیت در تولید ست مدیریتی است.

  • جنس پارچه

چرم بیشتر در ساخت ست مدیریتی استفاده می شود. همچنین از پارچه برای ساخت ست های مدیریتی نیز استفاده می شود که از نظر کیفیت و دوام هیچ تفاوتی با ست های مدیریتی چرم ندارد. به طور کلی برای روی جلد کیف و ست نوت بوک از پارچه هایی با ساختار ظریف استفاده می شود، زیرا پارچه های ظریف را می توان بدون مشکل در دوخت دایره ای بدون آسیب به پارچه و جلد کیف یا دفتر، دوخت. علاوه بر این، پارچه های ظریف زیبایی منحصربفردی به ست مدیریتی می بخشند و لطافت پارچه هنگام استفاده زیر انگشتان شما احساس می شود .

انواع چاپ ست مدیریتی

چاپگر درمجموعه ست مدیریتی متفاوت با توجه به عناصر به کار رفته در آن ها متفاوت می باشد و به روش های گوناگونی انجام می گیرد. با توجه به نوع و جنس به کار رفته در این ست ها، حتی بهتر است از یک چاپ مناسب استفاده کنید. به طور کلی، چندین روش چاپ بیشتر از سایر روش های چاپ
استفاده می شود، از جمله:

  1. چاپ تامپو
  2. چاپ سیلک
  3. چاپ لیزری (حک لیزری)
  4. گلدوزی
  5. و …

چاپ تامپو

هر یک از چاپ های فوق دارای ویژگی‌هایی هستند که آن را برای استفاده در این مجموعه‌های مدیریت تبلیغات مناسب‌تر از سایر چاپ ها می‌کند. برای مثال چاپ تامپو، چاپی ارزان و باکیفیت است و برای اجسام دایره ای و منحنی مناسب است. این چاپ در زمان کوتاهی انجام می شود و به دلیل استفاده از
رنگ مختلف بسیار مناسب است.چاپ بر روی برخی از عناصر مجموعه ست مدیریتی مانند فلش مموری تبلیغاتی و یا خودکار تبلیغاتی و … با این روش انجام می گیرد.

ست مدیریتی

چاپ سیلک

  • چاپ سیلک نیز همانطور که در مقاله ای با این عنوان بیان نمودیم چاپی است مسطح که مناسب استفاده در پارچه، نایلون، فلز، چوب و …می باشد.
  • اغلب اقلامی که جنس آن ها یکی از موارد بیان شده باشد با این متدد قابلیت چاپ دارند.
  • از این روش در اجسام گود و منحنی نمی توان استفاده نمود.
  • در واقع این چاپ تنها بر روی اجسام مسطح و تخت قابل انجام می باشد.
  • در هر نوبت چاپ تنها یک رنگ قابلیت چاپ دارد.
  • برای طرح های چند رنگ لازم است این چاپ در چند مرحله انجام گیرد.
  • در بسیاری از هدایای تبلیغاتی از این روش چاپی استفاده می شود.
  • به طور نمونه چاپ بر روی ساک دستی تبلیغاتی ، ساعت دیواری تبلیغاتی، و … با این روش انجام می گیرد.
  • همچنین برخی از اقلام مسطح در ست مدیریتی نیز با این روش قابلیت چاپ دارند.

چاپ لیزری

  • چاپ لیزری که غالبا بر روی اجسام فلزی انجام می گیرد نیز نوع دیگری از چاپ می باشد.
  • این چاپ یا روش حکاکی از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.
  • در واقع چاپ لیزری به حک لیزری نیز معروف می باشد.
  • در این متدد اقلام ست مدیریتی تبلیغاتی با کمک دستگاه های لیزری مجهز منقش به طرح دلخواه چاپی می شوند.
  • در این روش از جوهر استفاده نمی گردد و حکاکی به وجود آمده در اقلام ست های مدیریتی زیبایی ویزه ای به آن ها می بخشد.

علاوه بر روش های چاپی که در این قسمت ذکر شد، روش های دیگری نیز وجود دارد که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. روش دیگری نیز برای حک نام و نشان طرح  بر روی ست اداری وجود دارد که نام آن گلدوزی است. این روش نیز بر روی اقلام پارچه ای قابل انجام می باشد و
طرفداران خاص خود را دارد و از آنجایی که این افراد علاقه مند به استفاده از این روش به جای چاپ صنعتی هستند، این روش را نیز می توان یک روش چاپ بر روی ست مدیریتی تبلیغاتی دانست.

ست مدیریتی

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید