08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

نقش تیزر تبلیغاتی در کسب و کار

5/5
نقش تیزر تبلیغاتی در کسب و کار

نقش تیزر تبلیغاتی در کسب و کار

تیزر تبلیغاتی در واقع نوعی بازاریابی ویدئویی به روش دیجیتال مارکتینگ برای معرفی کسب و کار می باشد. در واقع یکی از محبوب ترین و جذاب ترین روش های بازاریابی اینترنتی است. تیزرهای تبلیغاتی شما طوری طراحی شده اند که مخاطب را در مورد کمپین تبلیغاتی شما کنجکاو کند.

امروزه هر یک از ما ویدیوهای تبلیغاتی زیادی را در شبکه های مجازی تماشا می کنیم. تنها در چند روز، یک ویدئوی خلاقانه می‌تواند در وب پخش و منتشر شود و میلیون‌ها بازدید داشته باشد.تیزر تبلیغاتی روز به روز در حال تبدیل شدن به ارزان ترین و گسترده ترین روش تبلیغاتی است.

دلیل استفاده از تیزرهای تبلیغاتی برای ارتقای کسب‌ و کار

این سوال بسیاری از مدیران بازاریابی را نگران می کند، به خصوص اگر در تخصیص بودجه و مدیریت هزینه تبلیغات نیز نقش داشته باشند. به همین دلیل، برخی از کاربردهای احتمالی تیزرهای تبلیغاتی می‌پردازیم:

  • برندینگ

یک تیزر تبلیغاتی می‌تواند برای برندینگ و اثرگذاری بر ذهن مخاطبان مورد استفاده قرار گیرد. تیزر باعث افزایش سرعت فروش می‌شود.

بیشتر اطلاعات ارسالی به مغز ما بصری است. مطالعات نشان می دهد که 74 درصد از کاربرانی که ویدیوی توضیحی درباره یک محصول را تماشا کردند، سپس آن را خریداری کردند. ایجاد تیزرهای تبلیغاتی همچنین می تواند مستقیماً به فروش منجر شود.

  • معرفی محصول

هنگامی که محصول یا خدمات جدیدی راه اندازی می شود، یک تیزر تبلیغاتی با موضوع آموزشی می تواند بیش از هر چیزی برای نشان دادن استفاده صحیح از آن محصول انجام دهد.

  • نمایش ویژگی‌های یک خدمت یا محصول به مدیران ارشد

گاهی اوقات می‌توان پیش‌نمایش تبلیغات را برای نمایش‌های خصوصی یا تأثیرگذار بر مدیران در مورد محصول یا خدمات آماده کرد .

  • گوگل ویدئوها را دوست دارد

می توانید مدت زمانی را که بازدیدکنندگان در وب سایت خود می گذرانند با ویدیوها افزایش دهید. به عبارت دیگر، زمانی ماندن کاربر در صفحه‌ای از وب‌سایت که حاوی ویدیو است، بیشتر از صفحه‌ای است که ویدیو ندارد. وقتی ویدیویی در وب‌سایت خود دارید، ۵۳ بار بیشتر از حد معمول در Google ظاهر می‌شود.

نقش تیزر تبلیغاتی در کسب و کار
  • تیزر تبلیغاتی اطلاعات بیشتری را در زمان کوتاهی نشان می دهند

ویدئو یک ابزار یادگیری عالی و همچنین استفاده از آن بسیار آسان است. زندگی امروز بیش از حد شلوغ است و زمانی برای خواندن توضیحات طولانی از یک محصول یا تحقیق برای یک سرویس خاص وجود ندارد. مشتری مدرن می خواهد محصول را در مدت زمان کوتاهی و در عمل ببیند.

  • نمایش تیزر تبلیغاتی توانایی‌های یک سازمان در یک رویداد

بازاریابی رویداد راهی بسیار مهم برای جذب مخاطبان جدید به یک برند است. ایجاد یک تیزر تبلیغاتی که بتواند نقاط قوت یک شرکت را برای شرکت کنندگان در رویداد به نمایش بگذارد، واقعاً سودمند است.

  • نمایش مراحل تولید یک محصول

امروزه برای بسیاری از مشتریان، فرآیندهای تولید یک محصول مهم است، جنبه های زیست محیطی، ماهیت ارگانیک بودن یک محصول یا حتی شرایط کاری کارکنان یک سازمان موضوعاتی است که مخاطبان هر برندی به آن اشاره می کنند. ساخت یک تیزر تبلیغاتی می‌تواند کمک زیادی به درک این موضوعات به کاربران بنماید.

  • فرهنگ‌ سازی در استفاده‌ کنندگان از یک محصول یا خدمات

بسیاری از سازمان‌های دولتی و شهرداری‌ها اغلب قادر به حل چالش‌های مختلف خود نیستند. در بسیاری از موارد دلیل این امر این است که فرهنگ سازی لازم در این حوزه در گروه هدف این نوع سازمان ها ایجاد نشده است. ساخت تیزر تبلیغاتی که پیام خود را با زبانی هنری بیان می کند بهترین راه برای فرهنگ سازی است. .

  • تیزرهای تبلیغاتی باعث می شود که کاربران ویدئوها را به اشتراک گذارند

زمانی که ویدئوهای تبلیغی برای مشتریان جذاب باشند آن ها پس از تماشای ویدئو آن را در شبکه های مجازی منتشر می کنند یا برای دوستان و آشنایان ارسال می کنند. با این کار مشتریان به نوعی تبلیغ کننده ی برند شما می شوند و باعث می شود افراد زیادی با برند و محصول شما آشنا شوند.

اگر ویدئوهای تبلیغاتی برای مشتریان جذاب است، پس از تماشای آن، ویدئو را در شبکه های مجازی ارسال می کنند یا برای دوستان و آشنایان ارسال می کنند. این امر مشتری را به نوعی تبلیغ کننده برند تبدیل می کند و باعث می شود افراد زیادی با برند و محصول شما آشنا شوند.

  • تغییر علایق و ذائقه مخاطبین

وقتی افراد از یک محصول یا گروه استفاده می‌کنند، معمولاً به آن محصول وفادار می‌مانند و تمایل چندانی برای تغییر به محصولات یا خدمات جدیدتر ندارند. تیزرهای تبلیغاتی می توانند به کسب و کارهای نوپا کمک کنند تا توجه ها را جلب کنند تا توجه مخاطبان را در مورد محصولات جدید جلب کنید و آنها را وادار کنید هنگام استفاده از محصولات یا خدمات تصمیمات متفاوتی بگیرند.

بیشتر بخوانید نقش تیزر تبلیغاتی در کسب و کار : ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

نقش تیزر تبلیغاتی در کسب و کار

ویژگی‌های یک تیزر تبلیغاتی موفق

امروزه در هر زمینه‌ای از جمله ساخت تیزرهای تبلیغاتی رقابت بسیار تنگاتنگی وجود دارد و برای آنکه تیزر تبلیغاتی شما در این بازار دیده شود باید جذاب، حرفه‌ای و اثرگذار باشد در ادامه شما را با برخی ویژگی‌های مهم و کلیدی تیزرهای تبلیغاتی موفق آشنا خواهیم کرد.

امروزه رقابت شدیدی در هر زمینه ای وجود دارد، از جمله ایجاد تیزرهای تبلیغاتی و در مورد جذاب به نظر رسیدن تیزر تبلیغاتی شما در این بازار ، باید تیزرتان حرفه ای و موثر باشد برخی از ویژگی های مهم و محوری تیزرهای تبلیغاتی موفق به شرح زیر است:

۱- زیبایی بصری و شنیداری

یکی از مهمترین ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی توجه به اصول زیبایی شناسی و استفاده از جلوه های بصری و صوتی جذاب و بی نظیر است.

۲- استفاده از ایده‌های مفهومی و خلاقانه

در دنیای امروز خلاقیت در هر زمینه‌ای حرف اول را می‌زند.

بدون شک یکی از بهترین ویژگی های یک تیزر تجاری خوب و موفق استفاده از چارچوبی خلاقانه و حرفه ای است که بتواند معنا و مفهوم مورد نظر را به طور موثر به مخاطب منتقل کند.

بیشتر بخوانید نقش تیزر تبلیغاتی در کسب و کار : ساعت دیواری تبلیغاتی

نقش تیزر تبلیغاتی در کسب و کار

۳- مخاطب محور

اگر سلیقه و درک مخاطبان هدف خود را با دقت در نظر بگیرید، تیزر می تواند در دنیای رقابتی امروز موفق باشد .و از تمام عناصر و عوامل برای گذر از فیلترهای ادراکی مخاطب استفاده نماید.

تاثیر تیزرهای ایده پردازی بر مخاطب

تیزرهای ایده پردازی شده تاثیر بیشتری بروی مخاطب دارند. مهمترین نکته در ساخت تیزرهای تبلیغاتی، ایده و روایت برای جذب مخاطب است. باید توجه داشته باشید که یک تریلر تبلیغاتی در واقع یک ویدیوی هدفمند است، بنابراین نمی توان تمام محتوای ویدیویی را یک تریلر تبلیغاتی در نظر گرفت.

تیزرهای تبلیغاتی باید ویژگی های حرفه ای و منحصر به فردی داشته باشند که آنها را از سایر محتوای بصری متمایز کند. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر خواهد بود:

  • جذاب و سرشار از جلوه های بصری باشد.
  • دارای مفهوم و هدف باشد.
  • روایت داستان گونه داشته باشد.
  • تکراری و خسته کننده نباشد.
  • ایده پردازی ذهنی داشته باشد.
  • خلاقانه و مفهومی باشد.
  • بر اساس اصول بازاریابی و تبلیغات تهیه شده باشد.

بیشتر بخوانید نقش تیزر تبلیغاتی در کسب و کار : ست مدیریتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید