08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

کاتالوگ لایه باز صنعتی

5/5
کاتالوگ لایه باز صنعتی

کاتالوگ لایه باز صنعتی

ابتدا به این سوال پاسخ می دهیم که طرح کاتالوگ لایه باز صنعتی چیست ؟ طرح لایه باز یا طرح های لایه باز که عموما به صورت وکتور یا PSD هستند امکانات زیادی را در اختیار ما قرار می دهند که از بین آن ها می توانیم تمامی عناصر موجود مانند متن، تصاویر، افکت ها و … را ویرایش و تغییر دهیم. تمامی این ویژگی ها به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی کارهای گرافیکی حرفه ای خود را ویرایش کنید یا آثار جدیدی خلق کنید.

در مورد طرح های کاتالوگ لایه باز صنعتی بیش ترین استفاده از فرمت PSD است که مربوط به نرم افزار گرافیکی فتوشاپ می باشد. زمانی که طرحی را با نرم افزار فتوشاپ ایجاد می کنید، هنگام ذخیره فایل، می توانید PSD را به عنوان فرمت ذخیره انتخاب کنید و سپس فایل را ذخیره کنید.

حالا هر بار که این فایل را باز می کنید، می توانید آن را به طور کامل ویرایش کنید. شما همچنین می توانید فایل را در اختیار دوستان خود قرار دهید و آنها قادر خواهند بود تمام عناصر طراحی شما را ویرایش کنند. در مورد فایل های لایه باز PSD جالب است بدانید که حداکثر حجم آن 2 گیگابایت خواهد بود و امکان ذخیره فایل بیش تر از آن وجود ندارد. البته 2 گیگابایت حجم بسیار زیادی است و تقریباً تمامی پروژه های مبتدی و حرفه ای حجم بسیار کمتری دارند.

کاتالوگ لایه باز صنعتی و بروشورهایی که برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده می کنیم که برای شرکت ها اهمیت ویژه ای دارد و صاحبان مشاغل سعی می کنند بهترین و حرفه ای ترین کاتالوگ ها و بروشورهای لایه باز را داشته باشند. با توجه به گستردگی مشاغل مختلف در سایت فری پیک با طراحی های حرفه ای می تواند نیاز هر فردی را در زمینه گرافیک برطرف کند. شما فقط باید طرح مورد نظر خود را پیدا کنید و آن را آماده کنید و سپس به سرعت آن را ویرایش و استفاده کنید.

تاریخچه طرح کاتالوگ لایه باز صنعتی از ابتدا تا اکنون

 اطلاعات دقیقی از تاریخچه طراحی لایه باز در دسترس نیست. اما فایل های لایه ای PSD دقیقاً از اولین نسخه فتوشاپ که در سال 1990 معرفی شد ساخته شده اند.البته در نسخه های اولیه فتوشاپ هیچ ویژگی پیچیده ای مانند آنچه اکنون در دسترس است وجود نداشت اما در زمان خود نرم افزار فوق العاده و پیشرفت عالی در نرم افزارهای گرافیکی به حساب می آمد.

بیشتر بخوانید کاتالوگ لایه باز صنعتی : طراحی و چاپ کاتالوگ

کاتالوگ لایه باز صنعتی

کاربرد طرح کاتالوگ لایه باز صنعتی

قبل از اینکه بخواهیم به این موضوع بپردازیم به یک سئوال جواب بدهید اینکه :

چرا ما به طرح های کاتالوگ لایه باز صنعتی نیاز داریم؟؟؟

در بین طراحان گرافیک استفاده از طرح های لایه باز به امری حیاتی تبدیل شده است و بدون شک طرح های لایه باز کمک زیادی به طراحی می کنند.

بگذارید برای شما مثالی بزنم فرض کنید در یک مرکز تبلیغاتی به عنوان طراح گرافیک مشغول به کار هستید و در حال طراحی هستید و چندین مشتری مختلف دارید که سفارش طراحی و چاپ کاتالوگ را به شما می دهند. قطعا اگر بخواهید تمامی کاتالوگ ها و سایر سفارشات را از ابتدا طراحی کنید زمان زیادی را از دست خواهید داد که ممکن است وقت نداشته باشید تمام سفارشات را تمام کنید و به دست مشتریان برسانید!

اگر بتوانید از بین هزاران فایل کاتالوگ لایه باز صنعتی حرفه ای طرحی نزدیک به سفارش خود پیدا کنید و با کمی تغییر به دست مشتری برسانید؛ با این کار زمان بسیار کمتری از شما می گیرد و یک کار حرفه ای با گرافیک عالی تحویل مشتری می دهید. این تنها یکی از کاربردهای طرح های لایه ای بود، در واقع موارد بسیار دیگری وجود دارد که شما را ملزم به استفاده از طرح های لایه ای می کند..

دانلود طرح لایه باز PSD حرفه ای در سایت فری پیک Freepik

در ادامه مبحث فوق باید بگویم که در سایت فری پیک و در قسمت ویژه یا پریمیوم می توانید با هر موضوعی به بیش از 91000 طرح لایه باز حرفه ای با فرمت PSD حرفه ای دسترسی داشته باشید و نحوه دریافت این فایل ها را در قسمت راهنمای خرید را از سایت فری پیک مشاهده کنید، همانطور که گفتیم پس از دریافت این فایل ها به راحتی می توانید تغییراتی را در آنها اعمال و ذخیره کنید.

بیشتر بخوانید کاتالوگ لایه باز صنعتی : قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

کاتالوگ لایه باز صنعتی

نکته جالب در مورد فایل های لایه باز PSD این است که حداکثر حجم آن 2 گیگابایت است و امکان ذخیره فایل بیشتر از آن وجود ندارد. البته باید بدانید که 2 گیگابایت حجم بسیار بالایی است زیرا همه پروژه ها چه مبتدی و چه حرفه ای حجم بسیار کمتری دارند پس نگران این موضوع نباشید.

ویژگی‌های یک کاتالوگ تبلیغاتی خوب الکترونیکی، چاپی و دیجیتالی

یک کاتالوگ خوب و غنی باید دارای ویژگی هایی باشد تا نظر مشتریان را نسبت به شرکت جلب کند و آنها را به خرید از شرکت ترغیب کند. در ادامه به ویژگی های یک کاتالوگ خوب می پردازیم:

یک کاتالوگ خوب اندازه کوچکی دارد و مطالعه کمی از مشتریان می گیرد و در عین حال بیشترین اطلاعات مورد نیاز یک فرد را در خود دارد. همچنین کاتالوگ ها باید به راحتی قابل حمل بوده و وزن و اندازه آنها باعث ناراحتی نشود.

اغراق در مورد محصول گاهی نتیجه معکوس می دهد. با مطالعه حجم زیاد توضیحات در مورد یک محصول، خواننده خسته می شود و نظر خود را برعکس می کند، بنابراین بهتر است کاتالوگ را به گونه ای طراحی کنید که بیش ترین معنا به خلاصه ترین شکل ممکن بیان شود.

فرمت طراحی کاتالوگ باید به گونه ای باشد که متن و تصویر تعادل داشته باشد و بتوانیم برای توضیحات تکمیلی یک متن تصویری از آن در قالب طراحی کاتالوگ داشته باشیم که تاثیر بیش تری خواهد داشت.

سخن پایانی کاتالوگ لایه باز صنعتی

استفاده از طرح های کاتالوگ لایه باز صنعتی می تواند در زمان شما صرفه جویی زیادی کند. همچنین زمانی که از چندین فایل لایه باز تهیه شده توسط طراحان مختلف استفاده می کنید، با طرح های دیگران آشنا می شوید و این به شما کمک می کند در طراحی های خود حرفه ای تر شوید و از تجربیات دیگران استفاده کنید.

نقش آبرنگ با داشتن بیشترین سابقه در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای آماده برای قبول سفارشات شماست.

کاتالوگ لایه باز صنعتی

شرکت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

آیا تا به حال برای طراحی کاتالوگ تخصصی و حرفه ای خود اقدام کرده اید؟ چه تاثیرات مثبتی را پس از سفارش کاتالوگ خود در کسب و کارتان مشاهده نمودید؟ آیا بازدهی کارتان بیشتر نشده است؟ اگر هیچ کاتالوگ طراحی شده ای ندارید، هنوز هم دیر نیست. پس از اینکه نمونه کارهای ما را مشاهده کرده و در مورد طراحی و چاپ کاتالوگ برندتان تصمیم گرفتید، جهت ارائه نمونه کارهای بیشتر و متناسب با کسب و کار شما و همچنین اطلاع از قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ ، با مشاوران نقش آبرنگ به شماره 03131323008 تماس گرفته تا شما را در این کار راهنمایی کنیم.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید