08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران

5/5
ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران

نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران

در این مقاله به بررسی موضوع نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران پرداخته میشود. امروزه میزان بازدید تبلیغات رستوران در اینستاگرام بسیار بالاست و مدام در حال افزایش است، بنابراین صاحبان رستوران ها در سایت های مختلف تبلیغ می کنند و مشتریان جدید مرتبط با فضا و کیفیت غذای خود را جذب می کنند و رقابت تنگاتنگی بین آنها وجود دارد تا بتوانند مشتریان بیشتری به دست آورند و برای حفظ آنها تلاش زیادی می کنند.

صاحبان رستوران ها علاوه بر رقابت از نظر فضا، ظاهر، کیفیت خدمات و غذا، به دنبال رقابت در فضای مجازی برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار هستند. اما متأسفانه به دلیل عدم آگاهی و حضور به ظاهر اجباری، این امر منجر به اتلاف وقت، هدر رفتن هزینه ها و ارائه نادرست پتانسیل و مزایای رستوران به مخاطبان می شود.

عناصر یک محتوای تیزر حرفه ای

ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران حرفه ای باید محتوای مناسبی داشته باشد. محتوای تیزر باید شامل هر سه عنصر  قلاب، یک راه حل و یک فراخوان برای اقدام باشد. بهتر است همه این موارد را در یک ویدیوی تبلیغاتی قرار دهید، اما اگر این امکان وجود ندارد، بهتر است آن را در مجموعه ای از ویدیو قرار دهید. در این قسمت به بررسی هر یک از این عناصر خواهیم پرداخت.

  • قلاب مناسب

چند ثانیه اول ویدیوی شما بسیار مهم است و می تواند مخاطبان شما را جذب کند. راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، انتخاب درست باید با برند، محتوا و رویداد یا ویدیویی که تبلیغ می‌کنید مطابقت داشته باشد. خودتان را به عنوان دارای مهارت و تجربه برای صحبت در مورد آن معرفی کنید.

ویدیو خود از یک لحظه ای استفاده کنید که همه منتظر آن هستند و به نوعی هیجان زده خواهند شد. در ادامه باید بگوییم که محتوا و لحن باید به گونه ای باشد که ارتباط عاطفی برقرار شود و این مضامین را به عنوان داستان گویی احساسی داریم.

در نهایت تهیه خروجی مناسب با توجه به ویدئو و در فضای مورد نظر می تواند بسیار موثر باشد.

بیشتر بدانید مقاله نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران : ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

  • ارائه یک راه حل

در مرحله بعد برای ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران باید به این واقعیت برسیم که توضیح ساده از آنچه مخاطبان شما می توانند انتظار داشته باشند و یک راه حل ساده برای علاقه مند کردن بینندگان به ویدیوی تبلیغاتی شما، بینندگان را به دنبال آنها جذب می کند.

  • اقدام به عملی

اگر تا اینجا خوب عمل کنید نیاز است تا در ادامه مقاله ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران نیز به سراغ این موضوع رویم که چه کاری باید انجام دهند. بیننده پس از دیدن تیزر چه کاری باید انجام دهد. در پایان ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران ، بینندگان خود را، به انجام اقداماتی که هدف شماست دعوت کنید و ما باید در راستای آن تلاش کنیم.

ساخت تیزر رستوران

ایده برای ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران

  • ما در حال کار هستیم! 

یکی از ایده های ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران پیغام ما در حال کار هستیم، میباشد. آیا مغازه شما بسته است؟ اکنون به صورت آنلاین با مشتریان ارتباط برقرار کنید زیرا مردم نمی توانند از رستوران شما بازدید کنند. با ویدیوها در رسانه های اجتماعی وضعیت رستوران خود را به آنها اطلاع دهید .

یک راه عالی برای تبلیغ رستوران خود ویدیوهای پشت صحنه است. فیلمی تهیه کنید که نشان دهد چگونه غذای شما در پشت صحنه آماده می شود. سرآشپز را در حال پختن غذا و به کارمندان خود را در حال بسته بندی غذا را نشان دهید.

  • ما درب منزل، با بسته بندی بهداشتی تحویل میدهیم!

ویدئویی بسازید که نشان دهد رستوران شما دارای سیستم سفارش آنلاین است و تاکید کنید که غذای مورد علاقه مشتریان خود را در بسته بندی کاملا بهداشتی درب منزل تحویل دهید.

می توانید ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران خود را در قالب یک کلیپ کوتاه با تمامی مراحل تهیه کرده و به صورت مستند گردآوری کنید.

این مراحل می تواند از تهیه مواد خام گرفته تا پختن و تحویل غذا متغیر باشد. این یک ایده عالی برای ایجاد یک تیزر تبلیغاتی برای کافه یا رستوران خود است تا بتوانید به مشتریان خود اطلاع دهید که تحویل درب منزل در دسترس است.

  • مراحل تمیز کردن و روال ضدعفونی و بسته بندی محصولات را به نمایش بگذارید.

به مشتریان خود نشان دهید نحوه تهیه غذای شما را در محیطی امن و تمیز نشان انجام میگیرد. اگر می خواهید 100%  شفاف باشید، یک ویدیوی تمیز کردن و ضدعفونی کردن رستوران خود ایجاد کنید تا به مشتریان اطمینان دهید که غذای آنها در یک محیط کاملاً ایزوله و ضدعفونی شده
تهیه می شود .

  • از دستور العمل‌ غذا فیلم تهیه کنید.

برای اینکه به مشتریان خود صداقت خود را نشان دهید، یک ویدیو با دستور پخت خود ایجاد کنید.  بیشتر مردم توانایی مالی لازم برای سفارش غذا از رستوران را ندارند. به همین دلیل فیلم تبلیغاتی غذا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. یک ویدیوی جذاب ایجاد کنید که به مشتریان شما یاد می دهد چگونه با استفاده از مواد اولیه در دسترس، غذاهای خوشمزه را تهیه کنند .

شما می توانید دستورالعمل های کلی تری را به اشتراک بگذارید، اما بهتر است یک قدم جلوتر بروید و ویدیوهای بهتری نسبت به رقبای خود بسازید. به مردم آموزش دهید که چگونه یکی از غذاهای خاص رستورانتان را در خانه تهیه کنند.

شاید نخواهید دستور العمل های محرمانه خود را با همه به اشتراک بگذارید، اما اگر منوی متنوعی دارید، می توانید از یک منوی ساده تر انتخاب کنید. با به اشتراک گذاشتن دستور العمل های آسان به مشتریان خود نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید.

بیشتر بدانید مقاله نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران : چاپ جعبه بسته بندی

نکات ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران
  • از پرسنل خود بخواهید جلوی دوربین بیایند و صحبت کنند.

وقتی همکاران شما آماده ژست گرفتن در مقابل دوربین هستند، می توانید مجموعه های تیزر کافه یا رستورانی ایجاد کنید که در آن کارمندان مختلف در مورد آیتم های منو یا ویژگی های خاص مجموعه شما صحبت کنند. با چند مثال، ایده‌هایی را به شما ارائه می‌دهیم که می‌توانید از آنها برای ایجاد فیلم تبلیغاتی غذای رستوران خود استفاده کنید.

برای مثال، از کارکنان رستوران خود بخواهید جلوی دوربین غذا بچشند و در مورد طعم، بافت و مواد تشکیل دهنده صحبت کنند. این سبک ویدیو می تواند در قالبی جدی و بدون طنز و شوخی باشد تا اعتبار بیشتری نزد مشتری ایجاد کند .

  • فرهنگ رستوران شما چیست؟

نمایش فرهنگ یک رستوران، اهمیت کیفیت غذا، و همچنین آنچه در پشت صحنه رستوران ها اتفاق می افتد می تواند برای مخاطبان رسانه های اجتماعی بسیار جذاب باشد. فرهنگ سازمانی به طور عمدی یا ناخواسته شکل می گیرد. اما چه بهتر که صاحبان رستوران به فکر فرهنگ سازی متناسب با نوع و کیفیت غذایشان باشند، البته اهمیت فرهنگ رستوران می تواند باعث جذب مخاطبان هدف شود. تصویر که این فرهنگ را ترسیم می کند با ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران جذاب تکمیل می شود.

  • بخش های مختلف رستوران را بارها معرفی کنید

بخش کافه‌ها، بار رستوران قسمت دیگری است که با ایده‌های خلاقانه به بهترین شکل به نمایش گذاشته می‌شود.اگر مخاطبان رستوران شما یکی از کسانی هستند که قهوه خوب را در رستوران می نوشند، این نوع کلیپ ها می توانند برای مخاطب هدف جذاب باشند.

  • تیزر پیش افتتاحیه رستوران

وقتی رستوران شما باز می شود، بهتر است با یک تیزر رستوران را با موضوع معرفی و افتتاحیه، رستوران خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید. ساخت اینگونه تیزرها می تواند به بهترین شکل فراخوان ایجاد و افتتاح رستوران را به مخاطبان در رسانه های محلی بدهد. از بهترین رسانه های محلی برای اکران می توان به پیچ های شهر و محله مورد نظر، بیلبوردهای تصویری و سینماهای نزدیک رستوران اشاره نمود.

  • روح و شخصیت یک رستوران را به تصویر بکشید

هر برندی در فضای مجازی دارای شخصیت و لحنی است که از طریق آن با مخاطب ارتباط برقرار می کند. بسته به نوع رستوران، سبک و فرهنگ رستوران، فضای رستوران و همچنین غذاهایی که در آن سرو می شود، می توان مخاطبان برند را فیلتر و جذب کرد، توجه به موارد بسیار مهم است.  زیرا بدون در نظر گرفتن این موارد، محتوای ارائه شده به مخاطب با تفاوت چشمگیری نسبت به موجودیت برند روبرو خواهد شد.

بیشتر بدانید مقاله نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران : قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان

نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران
  • ویدیو مزیت های رقابتی

این فرم از ویدئو باید با توجه به مزیت های رقابتی رستوران و تفاوت هایی که می خواهد با رقبای خود اعمال کند، تکرار شود تا تفاوت در آگاهی مخاطب شکل بگیرد. مزیت های رقابتی یک رستوران در کوچکترین عناصر از جمله رفتار و لباس پرسنل خدماتی، تمیزی میزها، اهمیت بهداشتی کردن میز و صندلی ها و…  شروع و تا کیفیت غذاها و دسرها و نوشیدنی ها ادامه پیدا می کند. اگر چیز خوبی برای به تصویر کشیدن در اینجا وجود دارد، ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران با بهترین خدمات و اهمیت دادن به مخاطبان برند مقوله دیگری است که می توانید برای جذب مخاطب خود از آن استفاده کنید.

بیشتر بدانید مقاله نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران : ساعت دیواری تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید