08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

مزایای کارتن دایکاتی در چاپ و بسته بندی

5/5
کارتن دایکاتی در چاپ و بسته بندی

مزایای کارتن دایکاتی در چاپ و بسته بندی

در این مقاله به بررسی مزایای کارتن دایکاتی در چاپ و بسته بندی پرداخته میشود. دایکات در واقع مدلی از مقوا است که شکل خاص و معمولی ندارد و در سایزها و طرح های مختلف قابل تولید است؛ در نتیجه تنوع زیادی در این کارتن ها وجود دارد. با استفاده از دایکات، طرح های مورد نظر با قالب روی بسته ها اجرا می شود. این فرآیند برای طرح های پیچیده مانند لوگوها و الفبای مختلف استفاده می شود.

دایکات در صنعت چاپ بسته بندی بسیار حائز اهمیت است، زیرا طراحی خلاقانه و اصولی آن باعث جلوه بهتر محصول داخل کارتن می شود. استفاده از دستگاه دایکات باعث صرفه جویی در زمان نیز می شود و شکل ها و بسته های برش خورده کاملا حرفه ای و یکدست به نظر می رسند.

ویژگی‌های کارتن دایکاتی در چاپ و بسته بندی

برای سفارش کارتن بسته بندی دیکاتی باید ویژگی های کارتن دایکاتی در چاپ و بسته بندی این کارتن ها در نظر گرفته می شود را نیز بدانید. از ویژگی های این کارتن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استحکام و مقاومت بالا
  • سازگار با محیط زیست
  • قابلیت چاپ بالا
  • راحتی در استفاده
  • زیبایی ظاهری
  • جنبه تبلیغاتی و برندسازی و تاثیر آن بر فروش محصول
  • درب قابل قفل شدن و عدم باز شدن ناگهانی درب کارتن
  • عدم نیاز به چسب و منگنه برای تولید
  • حمل و نقل ایمن محصولات بسته بندی شده
  • نیاز به ساخت قالب مخصوص تولید کارتن و قیمت بالاتر کارتن دایکات نسبت به کارتن معمولی.

مزایای کارتن دایکاتی در چاپ و بسته بندی

  • کارتن های کوچک و متوسط ​​را می توان با آن تولید کرد.
  • برای کسانی که به دنبال بسته بندی خاص و شیک هستند بهترین راه حل است.
  • تجدید پذیری کارتن دایکاتی

مزیت دیگر خرید کارتن دایکاتی تجدید پذیر بودن آن است. این موضوع منجر به عدم آسیب به طبیعت می شود و کارتن دایکات باقی مانده در طبیعت در مدت زمان کوتاهی تجزیه می شود. این موضوع با استقبال دوستداران طبیعت روبه رو شده و باعث شده تا افراد بیشتری کارتن های دایکات تجدیدپذیر را انتخاب کنند. 

شرکت های بزرگ با استفاده از مواد اولیه تجدیدپذیر در ساخت بسیاری از کارتن های خود تا حد امکان به تولید بسته بندی های پایدار و تجدیدپذیر روی آورده اند. بنابراین اگر شما هم در انتخاب کارتن های دی کات در ابعاد مختلف نگران خواص تجدید پذیر آنها هستید، با خیال راحت خرید کنید.

  • توانایی تولید کارتن دایکاتی در تعداد بالا

بسته به اندازه کسب و کار شما، ممکن است به تعداد زیادی کارتن دایکاتی نیاز داشته باشید. متاسفانه برخی از تولیدکنندگان کارتن توانایی تولید تعداد زیادی کارتن مختلف را ندارند و حتی اگر توانایی این کار را داشته باشند سرعت انجام اینگونه عملیات توسط آنها بسیار پایین است.

شرکت های بزرگ تولیدی به دلیل استفاده از تجهیزات حرفه ای در زمینه تولید بسته بندی جعبه و کارتن و همچنین بهره مندی از کادری مجرب توانایی تولید تعداد زیادی کارتن در کوتاه ترین زمان ممکن را دارند. بنابراین با انتخاب این محصول دیگر نگران سرعت تولید نباشید و هر مقدار بسته بندی مورد نیاز خود را با خیالی آسوده و در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه در مقاله مزایای کارتن دایکاتی در چاپ و بسته بندی : طراحی و چاپ بسته بندی

کارتن دایکاتی در چاپ

چاپ و گرافیک بر روی این مدل کارتن

مقواهایی که برای شکل دادن به کارتن دایکات استفاده می شوند، کاملاً قابلیت چاپ و گرافیک حرفه ای را دارند. یک شرکت مقواسازی قابل اعتماد باید از بهترین فناوری های عصر امروز برای چاپ و گرافیک روی مقواهای دایکات استفاده کند.

کارتن دایکاتی به صورت کاملاً ساده و بدون چاپ و گرافیک تولید می شود، زیرا برخی از واحدهای تجاری اقدام به چاپ محتویات مورد نیاز روی جعبه های بسته بندی می کنند، البته ممکن است از کارتن های بدون چاپ و گرافیک نیز استفاده شود. محقق شود

اهمیت کارتن دایکاتی در چاپ و بسته بندی چیست؟

مهم ترین و اصلی ترین نکته در تولید کارتن دایکاتی در چاپ و بسته بندی صرفه جویی در زمان است زیرا قسمت زیادی از کار توسط دستگاه انجام می شود و به همین دلیل دقت و ظرافت کار نیز افزایش می یابد و در نتیجه کارتن دایکات تولید شده تبدیل به یک بسته بندی کاملا حرفه ای می شود که این موضوع نقش بسیار مهمی در افزایش رقابت برای خرید در بین مصرف کنندگان دارد. 

انواع کارتن دایکاتی چیست؟

ماشین آلات دایکات در صنعت بسته بندی بسیار مهم هستند. زیرا با طراحی طرح های خلاقانه و اصولی می توانید یک کارتن بسیار جذاب تولید کنید. همچنین استفاده از این دستگاه در وقت شما صرفه جویی می کند و طرح های برش کاملا حرفه ای می باشد. با دستگاه دایکات می توان چندین نوع کارتن دی کات تولید و به بازار عرضه کرد. در زیر انواع این محصول آورده شده است:

  • تلسکوپی

این کارتن به دو قسمت جداگانه زیره و رویه تقسیم می شود و بهترین نمونه ممکن در این زمینه کارتن بسته بندی خرما می باشد. امروزه کارتن های زیادی برای حمل سیب و موز به صورت دایکات نیز طراحی می شود.

پیشنهاد مطالعه در مقاله مزایای کارتن دایکاتی در چاپ و بسته بندی : قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان

مزایای کارتن دایکاتی در چاپ و بسته بندی
  • دسته دار

کارتن های مربوط به حمل اسباب بازی کودکان در دسته جعبه های دایکاتی دسته دار قرار می گیرند. علاوه بر دستگیره های تعبیه شده در قسمت بالای جعبه های دی کات می توان به جعبه های دسته دار ساده که در کناره های کارتن قرار می گیرند نیز اشاره کرد. این کارتن ها به صورت جعبه حمل می شوند و برای حمل کالاهای سنگین استفاده می شوند.

  • چهار درب

این کارتن یکی از مدرن ترین جعبه های نگهداری است که امروزه برای حمل و جابجایی اقلام کوچک و جعبه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

  • کارتن دایکاتی سوراخ‌ دار

از آنجایی که این نوع کارتن دارای سوراخ است، جریان هوا را در داخل آن ایجاد می کند. کارتن های سوراخ دار برای محصولات کشاورزی مانند میوه و لبنیات استفاده می شود. در واقع می توان گفت که این جعبه دایکات آماده، بهترین گزینه برای محصولاتی است که باید در اتاق سرد نگهداری شوند.

  • کارتن دایکاتی پنجره‌دار

اگر می خواهید محصول شما در داخل کارتن نمایان باشد نوع پنجره این کارتن مناسب است. کارتن پنجره دار دارای یک پنجره شفاف است که از طریق آن محتویات داخل کارتن دیده می شود. نمونه مناسب این محصول جعبه بسته بندی اسباب بازی است؛ زیرا این محصولات باید بیشتر در معرض دید خریدار قرار گیرند.

  • کارتن دایکاتی بدون درب

از این نوع کارتن برای بسته بندی محصولاتی مانند اجاق گاز، یخچال و لوازم خانگی استفاده می شود. کارتن دایکات بدون درب از بدنه محصول محافظت بیشتری می کند.

نقش آبرنگ ارائه دهنده ی انواع خدمات چاپ است، با ما حرفه ای بدرخشید!

  • آدرس:

اصفهان ، خیابان اشراق شمالی ، نبش کوچه 5 ، مجتمع الهیه ، طبقه 4 ، واحد 401

  • شماره های تماس:

31323008-9 – 031
09132127209 ، 09132664095

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید