08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

محبوبترین نرم افزارهای طراحی لوگو

5/5
محبوبترین نرم افزارهای طراحی لوگو

محبوبترین نرم افزارهای طراحی لوگو

محبوبترین نرم افزارهای طراحی لوگو در بین صنعت عظیم تبلغیات، ابزاری بسیار جادویی در هر کسب و کار موفقی می باشد که برای شکل دهی به هویت برند می باشد. لوگو در حکم بازار های تبلیغاتی قلب کسب و کار می باشد. یک لوگویی بسیار عالی ترکیبی بسیار زیبا از حروف، اشکال و رنگ‌ها می باشد. برای رسیدن به یک لوگویی بسیار قدرتمند، صدرصد به محبوبترین نرم افزارهای طراحی لوگو نیازمند می باشد

با محبوبترین نرم افزارهای طراحی لوگو ، این توانایی را دارید که لوگوهایی بسیار چشمگیر را به راحتی طراحی نمایید. این توانایی را پیدا می کنید که به عنوان یک فریلنسری بسیار حرفه‌ای یا یک شرکت را برای طراحی لوگوی کسب و کارتان استخدام شوید. گاهی برون سپاری طراحی لوگو کمی گران قیمت تر تمام می‌شود، خودتان می‌توانید با کمک یک برنامه طراحی لوگوی مقرون به صرفه این کار را به خوبی انجام دهید.

محبوب ترین نرم افزار طراحی لوگو را به چه شیوه ای باید انتخاب کنیم؟

محبوب ترین نرم افزارهای طراحی لوگو ویژگی‌هایی بسیار مختلفی را برای تهیه یک لوگویی بسیار حرفه ای و زیبا و مرتبط با کسب و کارتان را فراهم می‌ آورند. تعدادی محدود نرم افزار طراحی لوگو به صورتی کاملا رایگان و پولی در اینترنت موجود می باشند و هر طور که دوست دارید می توانید از آن ها استفاده نمایید. یک نرم افزار طراحی لوگوی بسیار محبوب  باید به اندازه ای بسیار کافی کارآمد و موثر واقع شود تا بتواند یک لوگویی بسیار جذاب را ارائه دهد.

  • سهولت در استفاده: استفاده از نرم افزارهای محبوب طراحی لوگو بسیار آسان می باشد. به شیوه ای که  یک مبتدی بتواند از آن استفاده ای را داشته باشد. نرم‌افزارهای طراحی لوگو بر اساس قابلیت کشیدن و رها کردن (drag & drop) عمل می‌ نمایند، برای ساخت یک لوگویی بسیار جذاب و  زیبا نیازی به انجام کاری جز کشیدن عناصر به محل مورد نظر را ندارید.
  • ویژگی‌ها:  یکی دیگر از عواملی بسیار مهم در انتخاب نرم افزاری بسیار مناسب، ویژگی‌ها و امکاناتش می باشد. این توانایی را دارید که قبل از نهایی کردن نرم افزار، آزمایشی را صورت بدهید.

بیشتر بخوانید مقاله محبوبترین نرم افزارهای طراحی لوگو : قیمت طراحی لوگو

محبوبترین نرم افزارهای طراحی لوگو

مرور کلی بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو برای طراحان

  • Adobe Illustrator:

محبوبترین نرم افزارهای طراحی لوگو دوبی ایلستریتور بخشی بسیار عالی و محبوب جدایی ناپذیر از Adobe Creative Suite می باشد که دارای ویژگی‌های بسیار فراوانی بوده است که این امکان را می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن لوگو‌هایی بسیار جذاب تهیه نمایید. با کمک ویژگی‌هایی بسیار قدرتمند موجود لوگو‌ها، نقاشی‌ها و نمادها را تهیه نمایید.

ادوبی ایلستریتور برای طراحی برداری یا وکتوری (vector design) بسیار محبوب و مناسب می باشد.  تا حد بسیار زیادی بهترین ویرایشگر گرافیک برداری می باشد، این ویرایشگر طراحی وکتوری، لوگو‌های مقیاس بندی شده را در اختیار همگان قرار خواهد داد.

با این برنامه طراحی لوگو، مدیریت تمام جنبه‌های لوگو و بهبود طراحی آسان خواهد شد. می‌توانید به انجمن Adobe Illustrator  بروید تا با کاربرانی فعلی ادوبی ارتباط ایجاد نمایید و از تجربیات آنها درس بگیرید و تجربه کسب نمایید. ادوبی این آزادی را خواهد داد تا کلاه خلاقیت خودتان را بر سر بگذارید  و لوگوی عالی و  دلخواه را بسازید.

با ادوبی ایلستریتور  تقریباً هر اثر هنری را که مد نظر دارید را می توانید خلق نمایید. ویژگی‌هایی مانند Puppet Wrap امکان تغییر سریع لوگو را فراهم آورده است و با فونت‌های SVG OpenType  طیف زیبایی از رنگ‌ها را دارید؛ شاید برخی از متخصصان Inkscape را به Illustrator ترجیح خواهند داد زیرا: هر دو دارای طیف وسیعی از ویژگی‌هایی بسیار حرفه‌ای می باشند.

ویژگیها عبارت است از:

  • با ادوبی ایلستریتور در حین انجام گرفتن و سفارش  پروژه ها هر زمانی را که مد نظر دارید و می خواهید کار خودتان را وسعت بدهید یا محدود می‌ نمایید.
  • این نرم افزار لوگو ساز بسیار حرفه ای و محبوب می‌تواند به طوری بسیار یکپارچه با سایر محصولات ادوبی ادغام گردد.
  • دارای بیش از ۱۶۰۰۰ فونت متفاوت و مختلف بوده است.
  • بزرگنمایی خودکار با اندازه نمایشگر مطابقت بسیار زیادی را دارد.

مزایای این نرم افزار بسیار محبوب عبارت است از:

  • این یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی گرافیک وکتوری در صنعت تبلیغات شناخته شده است و طرح‌های وکتوری بسیار شگفت انگیزی را در اختیار همگان قرار خواهد داد.
  • دارای رابط کاربری بسیار منعطف و نرم می باشد.
  • ایلستریتور این امکان را فراهم می کند که ویرایش درون پنلی را فراهم آورد.
  • به راحتی این توانایی را دارید که از چندین آرت بورد؛ همزمان استفاده نمایید.
  • تقریباً در هر سیستم رایانه‌ای این توانایی را دارید که از آن استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: طراحی لوگو حرفه ای اصفهان

محبوبترین نرم افزارهای طراحی لوگو

  • CorelDRAW

نرم افزار CorelDRAW راه بسیار درازی را در زمینه طراحی لوگو طی کرده است. اصلا مهم نمی باشد، که طراح لوگویی مبتدی یا حرفه‌ای می باشید، با CorelDRAW روند طراحی لوگو بسیار آسان خواهد شد.  ابزارهایی مانند Corel Capture و Corel Photo-shop تجربه ای بسیار عالی طراحی لوگوی شما را به شدت افزایش خواهند داد. بنابراین، لوگوهایی که ساخته شده اند با CorelDRAW  به شدت و بسیار حرفه‌ای و از نظر کیفیت، برتر می باشند؛ به همین علت، CorelDRAW به یکی از محبوب ترین ابزارهای طراحی لوگو می باشند؛ این ابزار دقت رنگ و انعطاف پذیری عالی و بسیار بی نظیری را برای طراحی لوگو ارائه خواهد داد.

ویژگیهای محبوبترین نرم افزارهای طراحی لوگو عبارت است از:

  • افکت هایی بسیار عالی و اجزای بیت مپ .
  • فراهم آوردن کنترل ساختار داکیومنت و اجزای آن.
  • CorelDRAWیک نرم افزار طراحی لوگو مبتنی بر گرافیک وکتور می باشد.
  • ویژگی LiveSketch ابداعی بسیار زیاد و جدید در دنیای طراحی لوگو از جانب CorelDRAW می باشد.
  • ایجاد موزاییک‌های برداری با کیفیت هایی بسیار، ساده را در بر می گیرد.
  • یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو می باشد.

مزایای این نرم افزار عبارت است از:

  • هر دو نسخه ویندوز و مک دارای نسخه آزمایشی بسیار قوی می باشند.
  • به راحتی می‌توانید اندازه نوار ابزار و منو قابل تغییر است.
  • ویژگی‌های LiveSketch نتایج بسیار خیره کننده‌ای را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: قیمت طراحی لوگو در اصفهان

CorelDRAW
  •  DesignEvo

یکی از محبوب ترین نرم افزار های طراحی لوگو می باشد که با ارائه بیش از 10000 تمپلیت لوگو و میلیون‌ها آیکون، تهیه لوگو برای برند ها و سایر کسب و کارها را به شدت بیشتر از هر زمانی ساده ای می کند.  لیست بسیار جامعی از تم‌ها در بین تمپلیت‌ها وجود خواهد داشت.

می‌توانید طرح‌هایی بسیار بسیار عالی و مناسب برای شرکت و کمپانی ها پیدا نمایید. این وب اپلیکیشن بسیار جدید برای تهیه لوگوهایی بسیار سفارشی ، اشکالی بسیار زیاد و بیش از ۱۰۰ فونتی بسیار زیبا و خوانا را ارائه می‌کند. می‌توانید به نتایجی بسیار باورنکردنی برسید، گزینه‌های سفارشی سازی بسیار شگفت انگیزی را دارا می باشد. فقط با کمک خلاقیت بسیار زیاد خودتان می‌توانید رنگ، اندازه، فونت، پس زمینه، موقعیت و هر چیزی را تغییری اساسی بدهید.

  • اندازه لوگوی خودتان را به دلخواه بسیار شخصی سازی نمایید.
  • با این ابزاری بسیار حرفه ای قادر به بازی کردن با نمادها، رنگ‌ها، اشکال، فونت‌ها و پس زمینه‌ها را دارید.
  • پس از ذخیره فایل پروژه هر زمانی که مد نظر دارید را می توانید ویرایش بیشتری را داشته باشید.

 

نقش آبرنگ بهنرین موسسه در انجام طراحی لوگوی سایت برای کسب و کار شما است، با ما حرفه ای بدرخشید!

آدرس :

اصفهان ، خیابان اشراق شمالی ، نبش کوچه 5، مجتمع الهیه ، طبقه 4 ، واحد 401

شماره های تماس :

31323008-9 – 031
09132127209 ، 09132664095

بیشتر بخوانید مقاله طراحی لوگو مربعی : طراحی لوگو در اصفهان

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید