08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

طراحی و چاپ بسته بندی جواهرات

5/5
طراحی و چاپ بسته بندی جواهرات

طراحی و چاپ بسته بندی جواهرات

طراحی و چاپ بسته بندی جواهرات بسیار مهم می باشد، به این دلیل که باید نماینده کالای زیبا و گران‌قیمت داخل بسته بندی  را به رخ خریداران پولدار و مرفه جامعه بکشید و احساس ظرافت و لوکس بودن را به مشتری منتقل نماید.

کسب و کار های کوچک و بزرگی جواهرات دست ساز و غیر دست ساز تولید می‌کنند و اینکه هر کس سبک خودش را در انتخاب جواهرات را دارد و هر موقعیتی که مد نظر دارید جواهرات مخصوص به خودش را دارد یکی از مهمترین دلایل موفق بودن این کسب و کار طراحی و چاپ بسته بندی جواهرات می باشد.

اگر دنبال ایده بسته بندی جواهرات هستید یا می‌خواهید تگ بسته بندی جواهرات را داشته باشید کانون تبلیغات نقش آبرنگ آماده ی سفارش های شما است!

اگر جواهرات بردتان شامل سنگ های قیمتی باشد درست است که بعضی از سنگها تحت تأثیر قرار نمی گیرند ، اما سنگهای قیمتی مانند آمتیست ، ژادیت ، کوارتز و اوپال وجود دارد که هرگز نباید آنها را بدون نگهداری بسیار صحیح ذخیره کرد و یا در معرض تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار داد با دقت کردن به این مسئله اهمیت بسیار زیاد طراحی و چاپ بسته بندی جواهرات را بهتر درک می نمایید.

هرچه جواهرات بسیار گرانبها تر باشد جعبه جواهرات محکم و ایمن ضرورت بسیار بیشتری دارد. وقتی قصد هدیه دادن جواهری را در سر دارید، نمی توانید اهمیت بسته بندی  را نادیده بگیرید به این دلیل که: بر احساسات تأثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت.

در انتخاب بسته بندی جواهرات اصلا عجولانه عمل ننمایید، تحقیق خود را انجام دهید به خاطر داشته باشید که بسته بندی خوب چیزهای بسیار زیادی در مورد فروشندگان جواهرات دارد، جواهر فروشان  لاکچری و مجلل بیشتر از مواد با کیفیت بالاتر و بسته بندی هایی بسیار محکم تر که از جواهرات محافظت می نمایند و جذابیت آن ها را به شدت افزایش می دهند، استفاده ی بسیار زیادی می کنند.

طراحی و چاپ جعبه جواهرات

یکی از متداول‌ترین بسته بندی ها جعبه جواهرات می باشد. این جعبه ها در اندازه، طرح ها و جنس‌های بسیار مختلفی تولید خواهند شد. جعبه جواهرات چوبی و مخمل یکی از گران‌ قیمت ترین نوع بسته بندی جواهرات هستند که زیاد مناسب بسته بندی اصلی کسب و کار های کوچک نمی باشند و بهتر است کسب و کار های کوچک جعبه کادویی و بسته بندی هدیه را استفاده نمایند.

جعبه مقوایی یکی از پر مصرف ترین و بهترین و مقرون به صرفه ترین بسته بندی جواهرات است و مقوا در رنگ‌ها و طرح هایی بسیار متفاوت تولید خواهد شد، درنتیجه انتخاب‌های بسیار زیادی برای بسته بندی خلاقانه در آن ها وجود خواهد داشت. جعبه جواهرات برای بسته بندی دستبند طلا، گوشواره، انگشتر و گردنبند استفاده ی بسیار زیادی می‌شود و هیچ گونه محدودیتی را شامل  نمی شود.

خرید جواهرات می تواند یک لحظه ای بسیار خاص در زندگی یک فرد را بوجود اورد. با وجود گزینه های بسیار زیاد، مهم است که دانش لازم برای انتخاب طراحی و چاپ بسته بندی جواهرات مناسب را دارا باشید. هدف از طراحی جعبه نگهداری و محافظت کردن از جواهرات است. زمانیکه جعبه جواهر خود را باز می کنید، می توانید خاطرات خود را نیز تداعی کنید.

طراحی پاکت کرافت

پاکت بسته بندی بسیار ارزان‌قیمت می باشد و معمولاً با کاغذ کرافت، مقوا یا کاغذ طرح دار تولید شده و به طلا فروشان و جواهر فروشان ارائه می گردد. استفاده از پاکت بسته بندی به کسب و کار های تازه کار و کوچک با کمترین سرمایه برای بسته بندی جواهرات، کمک بسیار زیادی می‌کند که بودجه ی بسیار کمتری برای چاپ روی بسته بندی داشته باشند.

پاکت بسته بندی طرح دار، پاکت بسته بندی ایستاده یا دسته‌دار برای هدیه دادن زیورالات بسیار مناسب است تا جواهرات و طلا!  باید بدانید پاکت کرافت ساده انتخاب اول بسیاری از افراد برای هدیه دادن نمی باشد. پاکت کاغذی مناسب بسته بندی هر نوع زیورآلات مثل دستنبد، گردنبند، انگشتر، گوشواره، النگو و… می باشد.

پیشنهاد مطالعه در مقاله مراحل طراحی بسته بندی محصول : طراحی و چاپ بسته بندی

طراحی و چاپ بسته بندی جواهرات

 چرا طراحی بسته بندی جواهرات اهمیت دارد؟

در حال حاضر زیبایی و زیباشناسی بیش تر از هر موقع دیگری در غول بزرگ تبلیغات جای خود را باز کرده است و  مورد توجه بسیار زیادی قرار می‌گیرد. جواهرات می‌توانند روی زیبایی انسان‌ها  تاثیر بسیار زیادی داشته باشند. به همین علت باید به طراحی بسته بندی جواهرات اهمیت بسیار زیادی داد. افرادی که قصد طراحی بسته‌ بندی جواهرات را در سر دارند باید به باز و بسته شدن آن توجه بسیار زیادی داشته باشند.

یعنی اینکه: جعبه‌های جواهرات باید به راحتی باز و بسته شوند و مشتری هنگام استفاده از آن‌ها با هیچگونه مشکل روبرو نگردد. برای اثرگذاری بسیاربیش تر باید از جعبه‌هایی استفاده شود که استقامت بسیار بیش‌تری را برای نگهداری از جواهرات را داشته باشند. اگر دقت کرده باشید در دسته‌بندی‌های جواهرات لایه ابری قرار وجود دارد که هدف از قرار دادن این لایه این می باشد که از ضربات احتمالی به جواهرات به شدت جلوگیری شود و جواهرات امنیت  بسیار بیش‌تری را خواهند داشت.

مورد بسیار مهم بعدی توسعه ی برند جواهرات در طراحی و چاپ بسته بندی جواهرات می باشد، با یک طراحی بسیار خاص و لاکچری می توانید برند جواهر فروشی خود را در بین بازار های رقابتی باز کنید و مشتریان مرفه جامعه را به سمت کسب و کار خود بکشید هیچگاه عظمت برند سازی با طراحی بسته بندی جواهرات را دست کم نگیرید!

طراحی و چاپ بسته بندی جواهرات

طراحی و تولید چاپ جعبه های جواهرات موزیکال

برای کسب و کار های بزرگ و مرفه این گزینه ای بسیار عالی است؛ این نوع جعبه های کلاسیک، واقعا جذاب می باشند. اندازه جعبه های موزیکال کاملاً کوچک می باشد و بیشتر به دلیل کیفیت تزئینی یا ذخیره برخی از وسایل منحصر به فرد یا خاص مورد استفاده ی بسیار زیادی قرار می گیرند. به اندازه یک جعبه یادگاری، چیدمان آنها تا حدودی پیچیده تر خواهد شد، بیشتر آنها شامل محفظه های مختلف برای انگشتر، ساعت و گوشواره های سواروسکی اصل و گران قیمت می باشد.

برای برخی اشخاص جعبه های جواهرات راه دیگری برای نشان دادن استایل است. جعبه های جواهرات در سبک ها و طرح های بسیار مختلفی با انواع متریال ها به بازار های جواهر فروشان عرضه می شوند. این محصولات با در نظر گرفتن مشتری ساخته خواهند شد. همچنین سبک های بسیار متفاوتی برای مردان و زنان وجود دارد، بنابراین گزینه های بسیار  زیادی برای انتخاب دارید.

خرید یا سفارش چاپ و تولید بسته بندی جعبه جواهرات چگونه می باشد؟ 

اگر قصد دارید جواهرات برند شما در بهترین شرایطی که فکرش را در سر دارید دیده شود و مشتریان بسیار زیادی را به خود جذب نماید، طراحی و چاپ بسته بندی جواهرات  به شدت ضروری است؛ کانون نقش آبرنگ برای این کار آماده است به ما اعتماد کنید!

 

نقش آبرنگ ارائه دهنده ی انواع خدمات چاپ است، با ما حرفه ای بدرخشید!

  • آدرس:

اصفهان ، خیابان اشراق شمالی ، نبش کوچه 5 ، مجتمع الهیه ، طبقه 4 ، واحد 401

  • شماره های تماس:

31323008-9 – 031
09132127209 ، 09132664095

پیشنهاد مطالعه در مقاله مراحل طراحی بسته بندی محصول : قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید