08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

قیمت کاتالوگ دیجیتال

5/5
قیمت کاتالوگ دیجیتال

قیمت کاتالوگ دیجیتال

قیمت کاتالوگ دیجیتال با در نظر گرفتن مواردی تعیین می شود. هر ساله میزان حداقل تعرفه طراحی توسط صنف طراح تعیین می شود، اما در طراحی کاتالوگ مواردی مانند میزان تجربه و سابقه طراح، دقت و کیفیت در کار و نوع طراحی به کار رفته برای کاتالوگ در تعیین قیمت کاتالوگ دیجیتال نقش دارد. برای تعیین هزینه قبل از سفارش طراحی باید قراردادی بین طراح کاتالوگ و کارفرما منعقد شود و تمامی مواردی که در پروژه باید رعایت شود در آن ذکر شود. سپس هر دو طرف قرارداد را امضا می کنند و سفارش طراحی را نهایی می کنند.

کاتالوگ دیجیتال چیست؟

کاتالوگ بخش مهمی از ابزارهای بازاریابی هر کسب و کاری است. کاتالوگ ها به شما کمک می کنند تا تمام محصولات و خدماتی را که در حال حاضر ارائه می دهید به نمایش بگذارید، در حالی که به مشتریان خود اجازه می دهد به کاتالوگ زیبای طراحی شده شما دسترسی داشته باشند.

کاتالوگ های دیجیتال ابزارهایی آنلاین و گاهی حتی آفلاین هستند که به صاحبان برند و کارمندان آنها اجازه می دهند محصولات و خدمات خود را در دسترس مشتریان قرار دهند. این کاتالوگ شامل تمامی محصولات و خدمات برند می باشد و حتی با هزاران محصول به راحتی قابل مطالعه و جستجو می باشد. در واقع همان کاتالوگ چاپی و کاغذی را به صورت دیجیتال خواهید داشت.

کاتالوگ دیجیتال در واقع نسخه ای از کاتالوگ pdf اصلی این شرکت است که قابلیت درج فیلم و موزیک را دارد و به صورت آنلاین از طریق گوشی یا کامپیوتر توسط مشتریان قابل بررسی است. آنها می توانند به راحتی ورق بزنند، بخوانند، چاپ کنند و غیره را حتی می توانند نسخه pdf را دانلود کرده و به صورت آفلاین بررسی کنند.

کاتالوگ دیجیتال PDF به معنای دسترسی بدون محدودیت زمانی، مکانی و تعداد است. این جایی است که شما پول خود را پس انداز می کنید. یعنی با درج یک کاتالوگ الکترونیکی هوشمند در سایت یا فضای ابری ما، مشتریان می توانند به طور نامحدود و در هر زمان از طراحی کاتالوگ دیجیتال شما بهره مند شوند.

به لطف کاتالوگ های دیجیتال، مشتریان می توانند به راحتی اطلاعات محصول یا خدمات خاص مانند توضیحات، قیمت ها و عکس ها را تنها در چند ثانیه پیدا کنند. علاوه بر این مطالب، می‌توانید با درج ویدیو، صدا یا گالری تصویر به مشتریان خود کمک کنید تا تجربه جذاب‌تری داشته باشند و احتمال خرید از شما بیشتر باشد.

بیشتر بخوانید قیمت کاتالوگ دیجیتال : طراحی و چاپ کاتالوگ

کاتالوگ دیجیتال

عوامل تاثیرگذار در قیمت کاتالوگ دیجیتال

عوامل زیادی در قیمت کاتالوگ دیجیتال تاثیر گذار است که از جمله این موارد می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد.

  • مدل طراحی
  • سابقه طراح کاتالوگ
  • تعداد صفحات کاتالوگ
  • قطع کاتالوگ
  • سفارش گیرنده یا شرکت طراحی کاتالوگ
  • فرم بندی طراحی کاتالوگ

کاتالوگ نقش مهمی در تبلیغات دارد و به توسعه برند و افزایش فروش محصول یا خدمات کمک می کند. هزینه طراحی کاتالوگ به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

  • عکاسی

یکی از مهم ترین عوامل در تعیین هزینه طراحی کاتالوگ درخواست کارفرما برای عکاسی از محصول، خدمات، امکانات و … می باشد که هزینه عکاسی تبلیغاتی نیز به نوع، سایز، تعداد و … بستگی دارد. عکاسی نقش مهمی را ایفا می کند. در قیمت کاتالوگ دیجیتال نقش دارد و بهتر است به دلیل افزایش هزینه عکاسی را رها نکنید.

  • نوشتن محتوا

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت کاتالوگ دیجیتال ، محتوا نویسی است. لازم است بدانید که محتوا به اندازه عکس در جذب مشتری موثر است. ممکن است کارفرما به این بخش توجه نکند. اما نوشتن محتوای کپی مخاطبین و مشتریان را دفع می کند.

  • تعداد و سایز صفحه

تعداد و ابعاد طرح کاتالوگ نیز در تعیین قیمت طرح تاثیر بسزایی دارد. همچنین هر چه تعداد صفحات بیشتر باشد هزینه آن نیز بیشتر می شود.

  • زمان گرفته شده از طراح

هر طرح با توجه به پیچیدگی خود زمان متفاوتی از طراح می گیرد. هر چه طراحی دشوارتر باشد و طراح زمان بیشتری را صرف آن کند، هزینه آن بیشتر خواهد بود. همچنین در صورت درخواست کارفرما برای تحویل فوری کار، هزینه طراحی افزایش می یابد.

  • تعداد ویرایش

هر طراح چندین بار طرح نهایی را ویرایش می کند تا زمانی که به مشتری تحویل داده شود. افزایش تعداد بازبینی ها باعث افزایش هزینه می شود.

بیشتر بخوانید قیمت کاتالوگ دیجیتال : قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

کاتالوگ دیجیتال

لیست قیمت طراحی کاتالوگ

قیمت کاتالوگ دیجیتال با توجه به ویژگی های آن تعیین می شود. کاتالوگ نمونه های مختلفی دارد. با توجه به نمونه طراحی کاتالوگ و نوع چاپ کاتالوگ، تیراژ و متریال کاتالوگ، هزینه آن متغیر بوده و ممکن است افزایش یابد.

نمونه انواع قیمت کاتالوگ دیجیتال

همانطور که در مقاله کاتالوگ چیست؟ با انواع کاتالوگ ها آشنا شدیم که قیمت هر کدام با توجه به میزان طرح به کار رفته در آن متفاوت است. علاوه بر این، فرمت طراحی کاتالوگ به طور طبیعی برای هر یک از این موارد متفاوت است. در نتیجه در قیمت گذاری موثر خواهد بود. با انواع کاتالوگ ها آشنا شوید!

  • کاتالوگ علمی

در طراحی کاتالوگ های علمی استفاده از تصاویر یا توضیحات کلی مرتبط با موضوع کاتالوگ اهمیت زیادی دارد. استفاده از تصاویر متنوع با رنگ بندی صحیح و مناسب به همراه توضیحات جامع و کاربردی مرتبط با موضوع کاتالوگ از موارد مهمی است که در تعیین قیمت کاتالوگ دیجیتال علمی نقش دارد. قیمت این نمونه کاتالوگ با توجه به میزان طراحی و استفاده از تصویر و محتوا توسط طراح تعیین می شود.

  • کاتالوگ هنری

در کاتالوگ هنری همانطور که از نامش پیداست نیاز به طراحی بیشتری دارد. همانطور که می دانید کاتالوگ هنری اغلب در نمایشگاه ها و گالری های هنری استفاده می شود. استفاده از کاراکتر، تصویرسازی و استفاده از رنگ های متنوع در کنار هم در طراحی یک کاتالوگ هنری مهم است. استفاده از رنگ در طراحی کاتالوگ هنری یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه شود. این کاتالوگ های نمونه قیمت نسبتا بالایی دارند. زیرا از طراحی زیادی در آن استفاده می کنند. البته فونت نیز در اجرای طراحی کاتالوگ بی تاثیر نیست.

  • کاتالوگ فروش

کاتالوگ فروش به طور گسترده در صنعت فروش محصولات به ویژه محصولات دیجیتال و برق استفاده می شود. مشتری که وارد فروشگاه می شود باید با نگاهی گذرا به کاتالوگ محصولات با ویژگی ها و خدمات ارائه شده توسط محصول آشنا شود. طراحی کاتالوگ صنعتی مانند کاتالوگ هنری مستلزم رعایت برخی اصول طراحی کاتالوگ است. همچنین عملکرد و هزینه آن در کاتالوگ ذکر شود.

استفاده صحیح از تصاویر و توضیحات هر قسمت به عهده طراح می باشد. طراح باید کاتالوگ را به گونه ای طراحی کند که در نگاه اول برای مشتری قابل درک و روان باشد. این میزان دقت و توجه به نکات در طراحی کاتالوگ فروش طبیعتا از هزینه بیشتری بهره می برد. کاتالوگ های فروش به دلیل استفاده از طراحی کمتر قیمت کاتالوگ دیجیتال مناسبی دارند. بیشتر عکس ها و مطالب در ایجاد کاتالوگ ما نقش دارند. نقش عکس در کاتالوگ های فروش بالاست. این نوع کاتالوگ های تجاری به صورت دیجیتالی نیز قابل پیاده سازی هستند.

نقش آبرنگ با داشتن بیشترین سابقه در زمینه کاتالوگ و طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای آماده برای قبول سفارشات شماست.

قیمت کاتالوگ

شرکت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

آیا تا به حال برای طراحی کاتالوگ تخصصی و حرفه ای خود اقدام کرده اید؟ چه تاثیرات مثبتی را پس از سفارش کاتالوگ خود در کسب و کارتان مشاهده نمودید؟ آیا بازدهی کارتان بیشتر نشده است؟ اگر هیچ کاتالوگ طراحی شده ای ندارید، هنوز هم دیر نیست. پس از اینکه نمونه کارهای ما را مشاهده کرده و در مورد طراحی و چاپ کاتالوگ برندتان تصمیم گرفتید، جهت ارائه نمونه کارهای بیشتر و متناسب با کسب و کار شما و همچنین اطلاع از قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ ، با مشاوران نقش آبرنگ به شماره 03131323008 تماس گرفته تا شما را در این کار راهنمایی کنیم.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید