08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی

5/5
قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی

دراین مقاله به بررسی قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی پرداخته میشود. اکنون که تصمیم درستی گرفته اید و می خواهید یک ویدیوی حرفه ای از کسب و کار خود تهیه کنید، احتمالا یکی از دغدغه های اصلی شما هنگام انتخاب تیم تولید، قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی آن است. قیمت برای تولید ویدئو چقدر است؟ یک سوال منطقی و مهم می باشد برای زمانی که تصمیم می گیرید از محتوای ویدیویی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید.

مانند هر چیزی که می‌خرید، محدوده قیمت و هزینه ایجاد یک تیزر به عوامل زیادی بستگی دارد و همانطور که انتظار دارید، محدوده‌های قیمت متفاوتی برای شما وجود دارد. شاید فکر کنید که این یک پاسخ کلی است، اما هزینه ساخت تیزرها و ویدیوهای تبلیغاتی واقعاً به عوامل زیادی بستگی دارد.

در موشن های تبلیغاتی معمولاً میزان هزینه اولین سوال مشتری است که البته منطقی به نظر می رسد. چه این یک ویدیو مربوط به یک رویداد خاص، در مورد محصولات سازمان شما یا هر چیز دیگری باشد، قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی می تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد.

بیشتر بدانید مقاله قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی : ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

عوامل موثر بر قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی

توجه داشته باشید که یک ویدیوی تبلیغاتی در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته به معرفی محصولات و کسب و کار شما می پردازد. به همین دلیل کیفیت ساخت آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. به طور کلی قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی بر اساس عوامل زیر تعیین می شود:

  • مرحله پیش تولید
  • طول ویدئو
  • نوع ویدئو
  • تجهیزات و تخصص عوامل تولید
  • کیفیت فیلمبرداری
  • پس تولید
  • زمان تحویل
  • مرحله پیش تولید

یکی از اصلی ترین مراحل تولید هر تیزر تبلیغاتی، مرحله پیش تولید آن است. در این مرحله برنامه ریزی تولید انجام شده و سناریو نوشته می شود.

سپس مکان مناسب انتخاب و در خصوص عوامل و تجهیزات تصمیم گیری خواهد شد. هرچه زمان بیشتری برای این مرحله صرف شود، محصول نهایی بهتر خواهد بود. از سوی دیگر، زمان و عوامل بیشتر به معنای هزینه بیشتر خواهد بود.

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی
  • طول ویدئو

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی ، مدت زمان و طول ویدیو است. هرچه ویدیو طولانی تر باشد، کار بیشتری در تولید و پس از تولید لازم است. بنابراین هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود.

  • نوع ویدئو

انواع مختلفی از ویدئوهای تبلیغاتی وجود دارد. با توجه به نوع و سناریوی نوشته شده، قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی می تواند متفاوت باشد. برخی از انواع این ویدئوها عبارتند از:

  • تیزرهای تبلیغاتی الهام بخش: این ویدیوها می توانند پیام اصلی برند شما را به یک روایت جذاب تبدیل کنند.
  • ویدئوهای آموزشی: این نوع ویدئوها معمولا نحوه کار با یک محصول یا مقایسه محصولات مختلف را به مخاطب آموزش می دهند.
  • ویدیوهای توصیفی/آموزنده: این ویدیوها مزایایی را که مشتریان با خرید محصولات شما دریافت خواهند کرد، توضیح می دهند. همچنین اطلاعیه تخفیف یا جوایز احتمالی از طریق این ویدئوها قابل اعلام است.
  • انیمیشن ها: با کمک انیمیشن ها و موشن گرافیک ها می توانید داستان برند خود را از طریق تصاویر، نقاشی ها و عناصر بصری به شکلی سرگرم کننده و جذاب بیان کنید.
  • معرفی محصول: با کمک این تیزرهای تبلیغاتی می توان محصولات را به شکلی جذاب به نمایش گذاشت.
  • تجهیزات و تخصص عوامل تولید

یکی دیگر از عواملی که می تواند قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی را تغییر دهد تجهیزات به کار رفته در تولید است. بدیهی است که هر چه تجهیزات به روزتر و جدیدتر در تولید استفاده شود، هزینه نهایی بالاتر خواهد بود. همچنین در صورت استفاده از عوامل مجرب و حرفه ای در ساخت تیزرهای تبلیغاتی باید مبالغ بالاتری به عنوان بودجه در نظر گرفته شود.

از طرفی باید توجه داشته باشید که در صورت استفاده از تجهیزات پیشرفته و عوامل حرفه ای، کیفیت نهایی کار نیز بالاتر خواهد بود. کیفیت بالای تیزرهای تبلیغاتی یکی از روش های موثر در جذب مشتریان جدید خواهد بود.

بیشتر بدانید مقاله قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی : چاپ جعبه بسته بندی

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی

سطح کیفی ویدیوهای تبلیغاتی را می توان به سه دسته کلی آماتور، نیمه حرفه ای و حرفه ای تقسیم کرد. ویدئوهای آماتور معمولا سریعتر و ارزانتر هستند. اما آنها می توانند اعتبار کسب و کار شما را در معرض خطر قرار دهند.

ویدئوهای نیمه حرفه ای کیفیت بهتری نسبت به ویدئوهای آماتور دارند و در عین حال با هزینه ای مناسب قابل انجام هستند. ویدیوهای تبلیغاتی حرفه ای کیفیت و هزینه بالاتری دارند، اما می توانند اعتبار برند شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

  • کیفیت فیلمبرداری

این مرحله شامل بازدید از لوکیشن تیزر تبلیغاتی و تهیه لیست دقیق از مکان های فیلمبرداری می باشد. بعداً در روز فیلمبرداری معمولا زمان بیشتری ضبط می شود و بهترین قسمت ها در حین تدوین انتخاب می شوند.

نکته دیگری که در این مرحله حائز اهمیت است فاصله محل فیلمبرداری است. هرچه فاصله از استودیو کمتر باشد، هزینه نهایی کمتر می شود. در صورت طولانی بودن مسافت، هزینه ایاب و ذهاب یا اقامت احتمالی عوامل به هزینه ها اضافه می شود.

در مرحله فیلمبرداری، تجربه فیلمبردار می تواند عامل تعیین کننده ای در کیفیت نهایی باشد. برای انتخاب بهتر می توانید نمونه کارهای انجام شده توسط آژانس های تبلیغاتی مختلف را با هم مقایسه کنید. در کل مقایسه نمونه های تولید شده می تواند به شما در انتخاب مناسب ترین استودیو کمک کند. با انجام این کار و همچنین مشاوره با هر استودیو، می توانید اطمینان حاصل کنید که آنها کسب و کار شما و نیازهای شما را درک می کنند.

  • پس تولید

آخرین مرحله تولید تیزر ویدیویی و تبلیغاتی، تدوین و پست پروداکشن فیلم است. در این مرحله تمامی باگ های فیلم خام ویرایش و محصول نهایی آماده ارائه و انتشار می شود.

به طور متوسط ​​برای هر یک ساعت فیلمبرداری، نزدیک به 5 تا 7 ساعت زمان تدوین، پست و تولید در نظر گرفته می شود. اگر در این مرحله قصد استفاده از جلوه های ویژه را داشته باشید، هزینه های تولید بیشتر می شود.

بیشتر بدانید مقاله قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی : قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی
  • مهلت تحویل

آخرین عامل موثر بر هزینه ساخت، زمان تحویل است. یک پروژه ویدیویی معمولی معمولاً حدود 4-8 هفته طول می کشد تا تکمیل شود و صدها ساعت کار (بسته به سبک و سطح پیچیدگی) طول می کشد.

تحویل فوری روی هزینه تاثیر می گذارد. بنابراین، اگر می‌خواهید ویدیوی خود را در زمان کوتاه‌تری نسبت به محدودیت زمانی اعلام شده بسازید، باید هزینه بیشتری بپردازید، زیرا کل فرآیند تولید و اعضای تیم باید زمان خود را به شدت به پروژه شما اختصاص دهند.

پس در نظر داشته باشید که هرچه مهلتی که برای تولید ویدیو خود در نظر می گیرید کمتر باشد، احتمال کاهش کیفیت کار یا افزایش هزینه بیشتر می شود. از دیگر عوامل موثر بر هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی می توان به سناریو و روزهای مورد نیاز برای فیلمبرداری اشاره کرد.

بیشتر بدانید مقاله قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی : ساعت دیواری تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید