08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

نکات مهم ساخت تیزر تبلیغاتی

5/5
نکات مهم ساخت تیزر تبلیغاتی

نکات مهم ساخت تیزر تبلیغاتی

در این مقاله به بررسی موضوع نکات مهم ساخت تیزر تبلیغاتی پرداخته میشود. تبلیغات یکی از نخستین و اصولی ترین موارد سازنده  برای شناخته شدن میان مشتریان میباشد در‌ این بین ساخت تیزر تبلیغاتی یک کار بسیار تخصصی و حرفه ای است به همین دلیل فقط بوسیله اشخاص حرفه‌ای در این زمینه قابلیت و امکان پذیر میباشد، یکی از نکات مهم ساخت تیزر تبلیغاتی داشتن یک هدف و برنامه ریزی معین میباشد در غیر این صورت نتیجه تیزر تبلیغاتی ساخته شده چندان مورد پسند مشتری قرار نخواهد گرفت.

تیزر تبلیغاتی در واقع نوعی اطلاع رسانی هوشمندانه و خلاقانه میباشد، تیزر تبلیغاتی به خوبی می‌تواند ویژگی ها و خصوصیت های یک محصول را به کاربر معرفی نماید، هدف اساسی فعال  کردن احساس کنجکاوی کاربر میباشد تا نسبت به خرید و گزینش کالای معرفی گردیده و یا این که هر چیز دیگری که در کلیپ تبلیغ شد‌ه‌است، تشویق گردد. تیزر های تبلیغاتی زمانبر و پیچیده نیستند بلکه بسیار خلاصه و کوتاه ساخته می شوند تا بیننده جذب اطلاع رسانی شود و از دیدن آن خسته نشود.

بیشتر بدانید مقاله نکات مهم ساخت تیزر تبلیغاتی : ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

نکات مهم ساخت تیزر تبلیغاتی

  • برنامه ریزی دقیق

یکی از نکات مهم ساخت تیزر تبلیغاتی پرنامه ریزی می باشد بنابراین در ابتدا می بایست پیش از ساخت تیزر تبلیغاتی، برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم؛ هیچ کاری بدون برنامه ریزی نتیجه بخش نیست. می بایست لیستی از  کارهایی که می‌خواهید انجام دهید داشته باشید تا در هنگام فیلمبرداری درگیر سردرگمی نشوید.

زمانی که برنامه ریزی دقیقی برای عمل خود داشته باشید مسلما در هر موردی برنده میشوید. برنامه ریزی پیش از آغاز به ساخت  تیزر، شما را در توسعه کسب و کارتان بسیار جلو می اندازد و درصد خطا را به کمترین حالت کاهش می‌دهد.

ساخت تیزر تبلیغاتی زمینه ای نیست که بتوان آن را بدون حرفه و تخصص ساخت  و نباید ساخت تیزر تبلیغاتی بدون‌ پول را از آژانس های مربوطه مربوطه داشت چرا‌ که نیازمند وقت بسیار و امکانات حرفه‌ای است و بایستی ساخت  آن را به متخصصین این حوزه سپرد. البته برای واضح تر شدن زمینه به دنبال فرایند کلی ایجاد تیزر و نکات مهم ساخت تیزر تبلیغاتی را توضیح خواهیم اعطا داد.

نکات مهم ساخت تیزر تبلیغاتی
  • سناریو کلیپ تبلیغاتی

هدف اساسی و نکات مهم ساخت تیزر تبلیغاتی ، دادن پیامی هر چند  ناقص و دنباله دار به بیننده میباشد تا ذهن او ‌را سرگرم خودش نماید. در این قسمت نیازی وجود ندارد به همه خصوصیت های محصول بپردازید و از صفر تا صد آن را توضیح دهید. تیزر می بایست یک روایت کوتاه باشد و مبهم باشد طوری که بیننده مایل باشد برای رفع ابهامش چند دفعه دیگر برگردد و تیزر را تماشا نماید. در صورتی تیزر اینگونه خصوصیت داشته باشد می توان گفت یک تیزر تبلیغاتی برنده ساخته اید.

  • بازار هدف و انواع تیزر مرتبط با آن

یکی از نکات مهم ساخت تیزر تبلیغاتی بازار هدف مرتبط با ان است. قدم‌ بعدی این میباشد که دقت نمائید برای چه قشر یا این که گروهی دارید تبلیغ می‌کنید. محصولتان دقیقا نظر چه اشخاصی را قرار است جلب نماید. بسته به نوع محصول نوع تیزر تبلیغاتی را نیز می توان معلوم کرد. همان گونه که می دانید معمولا اشخاص سنین پایین تیزر کارتن و اشخاص سنین بالا نوع رئال و سریالی تبلیغات را می پسندند. در این زمینه با کارشناس مربوطه مشاوره نمایید و بهترین نوع تیزر را برای ساخت تعیین نمائید.

  • ساخت و انتشار تیزر تبلیغاتی

بعد از معلوم شدن استوری لاین و ساخته شدن تیزر نوبت به نشر و یا این که به اصطلاح لانچ تیزر در رسانه های مورد نظر میرسد

پیش از اینکه پای شبکه‌های اجتماعی به میان بیاید تلویزیون مهمترین و بزرگ ترین پلتفرم پخش تیزرهای تبلیغاتی بود که اما هزینه زیادی را برای بیزینس ها می طلبید و کسب و کارهای کوچک توان پرداخت آن را نداشتند و معمولا تنها تبلیغ مارک های قدرتمند دیده میشد. ولی امروزه با گسترش شبکه‌های‌ اجتماعی اکثر کسب و کارها تیزرهایشان را در‌این پلتفرم ها به خصوص اینستاگرام با کمترین هزینه از روش اینفلوئنسر ها منتشر می نمایند و به خوبی دیده میشوند.

هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی

برای افزایش کیفیت ساخت تیزر تبلیغاتی تعیین هزینه‌های ساخت آن اثر گذار میباشد. بدون شک هزینه بیشتری برای ساخت تیزرها پرداخته شود کیفیت افزایش می‌یابد. در صورتی‌که شما رئیس یک شرکت یا این که برندی را برعهده دارید و به دنبال سفارش تیزر تبلیغاتی خود می‌باشید پیش از هرکار میزان بودجه خود را معین نمائید سپس عوامل متعدد در تعیین تعرفه تیزر تبلیغاتی را بررسی کنید.

بیشتر بدانید مقاله نکات مهم ساخت تیزر تبلیغاتی : چاپ جعبه بسته بندی

ساخت تیزر تبلیغاتی

عوامل تعیین کننده هزینه ساخت کلیپ تبلیغاتی:

  • انتخاب سبک ویدئو

مدل ویدئویی که انتخاب می‌گردد یکی ‌از عواملی میباشد که بر روی هزینه ساخت ویدئو تبلیغاتی اثر مستقیم دارد. تعیین مدل ویدیو بستگی به نظر کارشناسان ساخت‌ محتوا دارد که قرار میباشد تیزر را بسازند. معمولا کارشناسان پیش از این که تولید را آغاز نمایند شرایط کمپانی و رقبای آن را به خوبی و هر تمام تر بررسی می کنند. پس از بررسی و مشورت کردن با دیگر عوامل سبک ویدئو را گزینش می کنند.

  • مدت زمان ویدئو

یکی از دیگر از عواملی که که تعیین می کند هزینه ساخت ویدیو تبلیغاتی در چه حد باشد زمان ویدیو میباشد. معمولا هر چه ویدیو زمانش بیشتر باشد، منطقی میباشد که هزینه بیشتری را روی دست شرکت بگذارد. البته همیشه این دلیل نمی تواند انتخاب کننده ارزش بالاتر برای یک ویدیو باشد.

ممکن میباشد یک ویدیو کوتاه تر باشد البته میزان جزئیاتی که بر روی آن به کار برده شد‌ه ‌است از یک ویدئو بلند بیشتر باشد. براین اساس نمی توان صرفا بلند بودن یک ویدئو را عاملی برای گران تر بودن آن در نظر گرفت، بلکه بایستی به جزئیات و کارهایی که بر روی آن انجام شده اعتنا کرد.

  • کیفیت وسایلی

یکی دیگر از مهمترین مسائلی که بر روی هزینه ساخت ویدئو تبلیغاتی تاثیر میگذارد کیفیت وسایلی میباشد که برای ساخت آن  به کارگیری شده است. هر چه وسایل دست پایین تر و متوسط تر باشد هزینه ها کاهش پیدا می نماید. هر چه وسایل حرفه‌ای تر باشد معیار هزینه افزایش پیدا می نماید.

اما بایستی این نکته از نظر دور نماند که هر چه وسایل حرفه‌ای تر باشد کیفیت اثری که تولید می شود بیشتر میباشد. 

بیشتر بدانید مقاله نکات مهم ساخت تیزر تبلیغاتی : قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان

نکات ساخت تیزر تبلیغاتی
  • زمان تحویل:

آخرین عاملی که در هزینه ساخت ویدئو تبلیغاتی تاثیر دارد سرعت آماده کردن و ارائه دادن آن میباشد.

عجله داشتن برای تحویل گرفتن سریع تر روی هزینه یک کلیپ ویدیویی اثر دارد زیرا عوامل تولید باید به صورت فشرده تر کار کنند و از زمان استراحت خود بکاهند تا اثر با سرعت بیشتری تولید شود. بالا رفتن سرعت یک بدی بزرگی که دارد این است که کیفیت کار احتمال دارد افت کند.

بیشتر بدانید مقاله نکات مهم ساخت تیزر تبلیغاتی : ساعت دیواری تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید