08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

عکس مناسب طراحی کاتالوگ

5/5
عکس مناسب طراحی کاتالوگ

عکس مناسب طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ مهمترین ابزار تبلیغاتی در عصر امروزی می باشد. بزرگترین شرکت ها برای به رخ کشیدن تجارت و محصولات و خدمات خود طراحی کاتالوگ را انتخاب می کنند از این جهت انتخاب عکس مناسب، متناسب با محتوای طراحی کاتالوگ، امری بسیار ضروری می باشد. متن و نوشته های کاتالوگ باید همخوانی بسیار زیادی با تصاویر مجموعه ی کاتالوگ داشته باشد تا به جذب بهتر مشتری و توسعه ی گردش مالی شرکت کمک فراوانی کند.

با ما همراه باشیدتا برای عکس مناسب طراحی کاتالوگ در تمامی موضوعات تبلیغاتی و خدماتی شرکت ها و کارخانه جات… آشنایی لازم را پیدا کنید.

عکس مناسب طراحی کاتالوگ

یکی از مهم ترین کارهایی که در طراحی کاتالوگ، بروشور،بنر و… وجود دارد انتخاب عکس مناسب برای طراحی کاتالوگ می باشد. وقتی که شرکت شما نیاز به چاپ کاتالوگ پیدا می­کند شما باید از جوانب بسیار مختلفی از یک سری نیاز های خود ارزیابی نمایید و سپس طراحی کاتالوگ را استارت بزنید. شما باید محصولات، خدمات خود را دسته بندی نمایید؛ جنس، قطع و تعداد صفحه های کاتالوگ را انتخاب کنید و عکس های با کیفیت و گویایی ر برای  محصولاتتان در  طراحی کاتالوگ بگنجانید.  با تماشای نمونه کاتالوگ های دیگر برند های برخی شرکت ها و کمپانی ها می­توانید الهام بگیرید و طراحی کاتالوگ را استارت بزنید.

انتخاب مناسب ترین عکس مناسب طراحی کاتالوگ اصلا کار آسانی نمی باشد و نیاز به دقت و توجه بسیار فراوانی دارد، همانطور که در بالا اشاره کردیم تصاویر باید گویا باشند تا اطلاعات محصول و خدمات را به صورت بسیار دقیق و مستقل منتقل نمایند و برای مخطبانتان حس اطمینان و اعتماد زیادی را ایجاد کنند. همچنین وجود تصاویر در چیدمان و زیبایی بصری کاتالوگ شما تاثیر به سزایی می گذارد و می­تواند تفاوت شما را با سایر رقبایتان را برای مخاطبین محصول شفاف سازی کند.

برخی از شرکت ها و کمپانی ها تصاویر رایگان و تجاری را برای چاپ کاتالوگ از اینترنت دانلود کرده و  انتخاب می کنند. بدون شک این روشی بسیار کم هزینه برای چاپ کاتالوگ می باشد و البته که می توانید عکس ها با کیفیت و مرتبط با موضوعتان انتخاب کنید. اما آیا مطمئن هستید که تصاویر درستی را  انتخاب کردید؟ خودتان را به جای مخاطب بگذارید؛ آیا به چنین کاتالوگی اعتماد  کامل را دارید؟ بنظرتان چقدر این کار حرفه ای است؟

بیشتر بخوانید مقاله عکس مناسب طراحی کاتالوگ : طراحی و چاپ کاتالوگ

عکس مناسب طراحی کاتالوگ

برای طراحی کاتالوگ تصاویر را مطابق با توضیحات وموضوع انتخاب نمایید!

عکس ها و تصاویر بسیار نامحدودی وجود دارد که می توانید برای طراحی کاتالوگ مورد استفاده قرار دهید، اولین کاری که باید انجام دهید این می باشد که انتخابتان را بسیار محدود به چندین مورد مناسب کنید زیرا: هنگامی که تعداد زیاد باشد سردرگمی زیادی را برایتان ایجاد می کند. در هنگام انتخاب تصویر به  تم و توناژ رنگی کاتالوگ و هدف برند کمپانی و شرکت پروژه ی طراحی دقت  فراوانی کنید. سعی کنید از المان ها و تصاویری که با موضوع پروژه مطابقت دارد استفاده کنید.  همچنین به وضوح و شفافیت تصاویر انتخابی دقت فراوانی کنید تصاویر جذاب می تواند مخاطب شما را بسیار کنجکاو کند که تا انتهای کاتالوگ را مطالعه کند و تصمیم به خرید محصول یا پذیرش خدمات کنند، اما اگر به این کار توجه کافی نداشته باشید ممکن است کاتالوگ شما مورد پسند واقع نشود .

علاوه بر در نظر گرفتن وضوح و کیفیت تصاویر، به هماهنگی رنگ تصویر، طبیعی بودن رابطه بین نور و سایه و پایداری و متعادل بودن ترکیب بندی و کمپوزیسیون نیز دقت لازم را داشته باشید تا تصویر غیر قابل باوری در کاتالوگتان به چاپ نرسد و باعث افت سود محصول نشود. طراحی چشم نواز، چیدمان های و کمپوزیسیون های هوشمند، تصاویر جذاب و سازماندهی شده سنگ بنای طراحی خوب کاتالوگ می باشد به این واقعیت اضافه کنید که صنایع مختلف معمولاً به رویکردهای بسیار متفاوتی نیاز دارند: کاتالوگ فروشگاه لوازم ورزشی بسیار متفاوت می باشد از طراحی کاتالوگ ساعت‌سازهای سفارشی است. این را قبل از شروع در نظر بگیرید، زیرا یک اندازه ثابت در دنیای طراحی کاتالوگ اصلا مناسب و کاره جالبی نیست.

عکس مناسب طراحی کاتالوگ

تصاویر برگزیده خود را اصلاح کنید، سپس به چاپ برسانید:

زمانی که تصویری را مطابق سلیقه ی مخاطب و متناسب با محتوی کاتالوگ پیدا می کنید که کاملا مربوط به محتوای شماست و می تواند جذابیت کسب و کار شما را به رخ بیننده و مخاطب بکشد، گاهی لازم می باشد با نرم افزار های گرافیکی نور و افکت های رنگی به عکس اضافه نمایید و  آن را بهبود بخشید و اصلاح کنید تا  نتیجه ی بسیار مطلوب تری  را بگیرید. همیشه لازم نیست تمامی تصاویر ادیت حرفه ای داشته باشند، اما شرایطی وجود دارد که مراحل اصلاح می توانند تصویر خوب را به عکس هایی عالی تبدیل کنند. یک طراح گرافیک حرفه ای می تواند در این روند به طراحی کاتالوگ کمک فراوانی کند.

از معجزه ی پس زمینه ساده برای تصاویر عکس مناسب طراحی کاتالوگ استفاده کنید!

پس زمینه ی سفید برای پروژه های عکاسی و تصاویر مربوط به عکس مناسب طراحی کاتالوگ معجزه ی بسیار زیادی دارند، برای اینکه توجه مخاطب بیشتر به سوژه اصلی جلب شود؛ بهتر می باشد از پس زمینه های بسیار روشن و تک رنگ استفاده نمایید و چیدمان بسیار ساده ای را درنظر داشته باشید، اگر می خواهید از عکس های موجود در اینترنت استفاده نکنید بهتر است از محصولتان در زوایای بسیار مختلف عکاسی شود و بهترین زاویه را برای تصویر نهایی انتخاب کنید. پس زمینه پیچیده می تواند به راحتی فوکوس را مختل کند و عناصر حواس پرتی دیگر را بسیار زیاد کند. اگر برای عکس هایتان از متخصصی در این زمینه  کمک می­گیرید، بهتراست از هدف و مفهوم محصولات شما درک بسیار صحیح و درستی داشته باشد تا بتوانید بهترین نتیجه را برای افزایش سود مالی و فروش محصول را بگیرید.

 در کنار تصاویر کاتالوگ، لوگو ی شرکت را فراموش نکنید!

یکی از تصاویر کاتالوگ که همیشه باید در تمام صفحاتی که چاپ می کنید  وجود داشته باشد ، لوگو شرکت می باشد. آرم یا لوگوی  شما بخش بسیار مهمی از برند تجاری کسب و کار صاحب پروژه ی کاتالوگ می باشد و تیم حرفه ای طراحی کاتالوگ می بایست با درج آن به شناساندن کمپانی و شرکت  کمک  فراوانی می کند زیرا: در نهایت لوگو همان چیزی است که یک مصرف کننده برای شناسایی کمپانی، شرکت و عمده خدماتی که ارائه می دهند نیاز اساسی دارد. بسیاری از مشاغل فراموش می کنند که آرم یا لوگوی خود را در محلی کاملاً قابل مشاهده در کاتالوگ قرار دهند.

بیشتر بخوانید مقاله عکس مناسب طراحی کاتالوگ : قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

عکس مناسب طراحی کاتالوگ

چرا باید  بخشی از بودجه تبلیغات را به عکاسی صنعتی اختصاص دهید؟

برای حرفه ای تر نشان داد کسب و کا رو کمپانی برخی از شرکتهای تجاری بخش عمده بودجه خود را صرف عکاسی صنعتی و عکاسی تجاری می کنند و تصاویر ثبت شده را به طراحی کاتالوگ و بروشور و طراحی بیلبورد ، بنر و استند و سایر تبلیغات از بهترین و واضح ترین تصاویر ممکن عکاسان صنعتی از پروژه ی کاری استفاده می کنند. این امر در تاثیرگذاری تبلیغات محصولات کمپانی، نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. یک تبلیغ مانند: کاتالوگ  مجموعه ای از توانایی ها و اقدامات یک مجموعه را کنار هم می طلبد تا بتواند سود مالی فراوانی را برای کسب و کار به وجود آورد . برای مثال اگر چهارچوب زیبایی برای کاتالوگ تنظیم کرده باشید اما تصاویر باکیفیت و واضحی از محصولات ارائه ندهید باید بدانید که هیچ کاربردی در موفقیت شرکت و کسب و کار نخواهد داشت.

اهمیت عکاسی صنعتی در طراحی کاتالوگ

مهم ترین اصل در طراحی کاتالوگ ، تخصص و تجربه گرافیک و بهره مندی از یک گرافیست متبحر است، گرافیک خالق و هسته اصلی هر نوع تبلیغات بصری می باشد که به چشم میخورد که البته برای اثر بخشی بیشتر به عناصر مکمل مانند محتوا ، تصویر و عکس ، ویدیو و… احتیاج دارد. یکی از این عناصر عکاسی صنعتی می باشد که برای تحقق و ایجاد یک طرح مناسب و موثر مخصوصا در کاتالوگ بسیار ضروری است. از آنجا که گفته شد کاتالوگ  نیاز به معرفی بسیار واضح محصول دارد پس نیاز است که تصاویری از تمام جهات از محصول در دسترس باشد، تا بتوان آن را به بازدید مخاطبان و مشتریان قرار داد، استفاده از لنز های با کیفیت در خلق تصاویر کالا و محصولات نقش مهمی دارد.

 

نقش آبرنگ با داشتن بیشترین سابقه در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای آماده برای قبول سفارشات شماست.

عکس مناسب طراحی کاتالوگ

شرکت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

آیا تا به حال برای طراحی کاتالوگ تخصصی و حرفه ای خود اقدام کرده اید؟ چه تاثیرات مثبتی را پس از سفارش کاتالوگ خود در کسب و کارتان مشاهده نمودید؟ آیا بازدهی کارتان بیشتر نشده است؟ اگر هیچ کاتالوگ طراحی شده ای ندارید، هنوز هم دیر نیست. پس از اینکه نمونه کارهای ما را مشاهده کرده و در مورد طراحی و چاپ کاتالوگ برندتان تصمیم گرفتید، جهت ارائه نمونه کارهای بیشتر و متناسب با کسب و کار شما و همچنین اطلاع از قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ ، با مشاوران نقش آبرنگ به شماره 03131323008 تماس گرفته تا شما را در این کار راهنمایی کنیم.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید