08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

طراحی و چاپ بسته بندی چیپس

5/5
طراحی و چاپ بسته بندی چیپس

طراحی و چاپ بسته بندی چیپس

طراحی و چاپ بسته بندی چیپس چیست ؟ چیپس محبوب ترین تنقلاتی می باشد که بازار وجود دارد و مشتریان بسیار زیادی دارد. فیلم های سلفونی در حالت بسیار عادی بسیار شفاف می باشند. با اضافه کردن پودر فلز آلومینیوم به سلفون شفاف، نوعی فیلم نقره ای رنگ به نام سلفون متالایز تولید خواهد شد. وقتی فیلم های پلیمری را متالیزه می کنید، خواص ایزولاسیون آن ها بسیار بیشتر افزایش پیدا می کند.

 این به آن معنا می باشد که قدرت محافظت آن ها از محصول در برابر محیط بسیار بیشتر می شود. اگر به بسته بندی چیپس و پفک دقت فرمایید، خواهید دید که قسمت بیرونی آن دارای چاپ و قسمت درونی آن که با ماده غذایی برخورد دارد، بدون چاپ و نقره ای رنگ می باشد. این نوع بسته بندی همان سلفون متالایز می باشد که متداول ترین ماده مورد استفاده در طراحی و چاپ بسته بندی چیپس است.

مهم ترین ویژگی بسته بندی های متالایز این می باشد که از واکنش شیمیایی هوا با مواد غذایی جلوگیری می نماید و هم چنین مانع برخورد نور به داخل بسته بندی ها می باشد. بنابراین چنان چه شما تولیدکننده تنقلات خشک مانند چیپس، پفک، پاپ کرن و… می باشید که تابش نور خورشید بر شکل و حالت آن ها تاثیر گذاشته و منجر به فساد زودرس بسته بنذی می شود، بسته بندی متالایز بهترین گزینه برای ارائه محصولات می باشد.

انواع بسته بندی مناسب تنقلات غذایی چیست؟

مسئله ای بسیار مهم که در بسته بندی مواد غذایی از جمله تنقلات باید به آن توجه زیادی شود، بسته بندی بسیار مناسب می باشد. بهترین بسته بندی برای تنقلات باید ویژگی های مهم و کاریردی زیر را داشته باشد:

  • از مواد اولیه مهم و بهداشتی، مرغوب و درجه یک تولید شود.
  • از محصول در برابر نور، رطوبت، هوا، گرما و سایر عوامل محیطی به خوبی محافظت کند.
  • ظاهری بسیار جذاب داشته باشد تا مشتری و مصرف کننده را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد.
  • شامل اطلاعاتی بسیار دقیق در مورد محصول و محتوی درون آن باشد.
  • قیمت بسیار مناسبی داشته باشد تا هزینه نهایی محصول اصلا زیاد نشود.

لفاف های سلفونی با داشتن تمامی این شرایطی که ذکر کردیم، یکی از ایده آل ترین متریال هایی می باشنذ که می توانند به منظور بسته بندی تنقلات مورد استفاده ی فراوانی قرار بگیرند. این لفاف ها در بازار با نام سلفون ترس نیز به خوبی شناخته می شوند و در سه نوع شفاف، متالایز و صدفی با بهترین کیفیت در کارخانجات پلاستیک تولید می شوند. هر یک از انواع سلفون ترس خصوصیات و ویژگی های بسیار منحصر به فرد خود را داشته و متناسب با نوع محصول مورد استفاده ی فراوانی قرار می گیرند. در ادامه به برخی از تنقلاتی که با لفاف های سلفونی بسته بندی می شوند اشاره می کنیم.

سلفون های مورد استفاده در طراحی و چاپ بسته بندی چیپس چیست؟

سلفون ها جزو متریال هایی می باشید که در بسته بندی کردن محصولات مختلف کاربرد های بسیار فراوانی دارند و مدت هاست که شرکت های مختلف بسته بندی برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به محصولات از سلفون استفاده ی فراوانی می‌کنند. سلفون های مناسب طراحی و چاپ بسته بندی چیپس ، محصولات را از ورود گرد و خاک، ورود حشرات و میکروب ها محافظت می‌کنند و همچنین از ورود رطوبت به محصولات نیز جلوگیری بسیاری می‌کنند تا دوام محصول بسیار بیش تر می شود. یکی از انواع سلفون های بسیار مناسب برای بسته بندی سلفون متالایز می باشد. سلفون متالایز با حالتی آلومینیومی و براق می‌تواند یک پوشش بسیار مناسب برای مواد غذایی مانند چیپس می باشد.

کاربرد های این نوع سلفون را می‌توانیم در انواع طراحی و چاپ بسته بندی چیپس ، لیبل های بسته بندی، ظروف مواد غذایی و همچنین در نایلون های حباب دار و به عنوان عایق در ساختمان ها می توانید مشاهده کنید. این سلفون ها به علت مقاومت بسیار زیادی که در برابر انواع حلال ها برای بسته بندی نوشیدنی ها نیز بسیار مناسب می‌باشند و همچنین برای استفاده در صنعت بسیار مقرون به صرفه می باشد. سلفون متالایز یا OPP به شکلی الومینیومی مانند است و براق وجود دارد که معمولا در بسته بندی مواد غذایی یک طرف آن بدون چاپ می‌ماند و طرف دیگر آن به دلیل قابلیت بالای چاپ پذیری با چاپ پوشانده می‌شود. با یک نگاه بسیار سطحی به مواد غذایی بسته بندی شده هستند، موجود در فروشگاه ها وشکل بسته بندی ان ها به راحتی متوجه شکل ظاهری موادی که با سلفون متالایز بسته بندی شده اند.

مزایای سلفون متالایز در طراحی و چاپ بسته بندی چیپس را نام ببرید؟

یکی از مزایای سلفون متالایز مقاومت بسیار بالای آن در برابر فرسودگی و مقاومت در محیط های اسیدی و به طور کلی مقاومت در برابر حلال ها است. این نوع سلفون ها اصلا سمی نمی باشند به همین دلیل در صنعت بسته بندی مواد غذایی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.لیبل ها و برچسب های سلفون متالایز در آب یخ غوطه ور سر سخت می‌باشند و در محیط های مرطوب مقاومت بسیار بالایی را دارا هستند. همین طور در محیط هایی که محصولات اسیدی دارند ( مانند غذا هایی که در آن ها گوجه فرنگی یا قهوه به کار رفته است )، مقاوم شدیدی دارند، به همین دلیل از این نوع سلفون ها در ساخت لیبل انواع نوشیدنی و بطری ها و ظرف های غذا و برای انواع مزه های چیپس استفاده می‌شود.

پیشنهاد داغ مطالعه طراحی و چاپ بسته بندی چیپس : طراحی و چاپ بسته بندی

طراحی و چاپ بسته بندی چیپس

کاربرد متالایز بسته بندی برای چیپس و سایز تنقلات را بیان کنید:

متالایز یکی از پر کاربرد ترین محصولات در صنعت بسته بندی می باشد که برای هر نوع کالا یا مواد غذایی قابل استفاده می باشد، برخی از کاربرد های آن عبارت است از  :

  • متالایز ساندویچی و همبرگر: حتما تا به حال بسته بندی های مواد غذایی فست فود را مشاهده کرده اید، برای بسته بندی این دسته از مواد غذایی از متالایز خام همراه با دوخت بدون لمینت استفاده ی بسیار فراوانی می شود.
  • متالایز بسته بندی کالا و مواد غذایی: یکی دیگر از کاربرد های وسیع متالایز در صنعت بسته بندی سایر مواد غذایی و تنقلات می باشد که بیشتر به صورت لمینت شده با سلفون به همراه چاپ اختصاصی و طراحی خاص برند و کمپانی مورد استفاده ی بسیار زیادی قرار می گیرد و برای انواع کالا و مواد غذایی از بهترین و اقتصادی ترین انتخاب ها برای بسته بندی تنقلات و مواد غذایی می باشد.
  • پاکت متالایز زیپ دار: متالایز در بیشتر پاکت های بسته بندی تنقلات و مواد غذایی حساس مورد استفاده قرار می گیرد، پاکت های بسته بندی دقیقا همانند بسته بندی کالا و مواد غذایی می باشد اما با این تفاوت که به صورت سه طرف دوخت به صورت پاکتی تولید می شوند و ظاهر بسیار شکیل تر و لاکچری تری نسبت به بسته بندی می دهد. از ویژگی های بسیار مهم و کاربردی متالایز می توان به جلوگیری از نفوذ هوا و فساد مواد غذایی و تنقلات اشاره ای داشته باشیم، یکی دیگر از ویژگی های اصلی آن جلوگیری از نفوذ نور خورشید به داخل بسته بندی می باشد. از همین رو اگر تولید کننده مواد غذایی می باشید یا قصد شما از خرید متالایز برای بسته بندی مواد غذایی، بهترین گزینه را انتخاب کرده اید.

تولید انواع بسته بندی لمینتی، پاکتی و بسته بندی بدون محدودیت در تولید چیپس

خط تولیدهای بسیار مختلفی با استفاده از به روز ترین ماشین آلات چاپی بدون هیچ محدودیتی در تولیدات خود، با توجه به نیاز مشتری قادر به تولید سلفون متالایز در ابعاد و ضخامت سفارشی کمپانی ها و سایر شرکت های مواد غذایی که مشتری هستند، می باشند. در اکثر بسته بندی های چیپس یا شاید بهتر است بگوییم در تمام بسته بندی های سلفونی از متالایز با ضخامت ۲۰ میکرون استفاده می شود، مگر در موارد خاص همانند بسته بندی لبنیات مثل کره که با کاغذ لمینت شده از ضخامت ۷ میکرون استفاده می کنند.

 

طراحی و چاپ بسته بندی چیپس

چاپ بسته بندی انواع اقسام طراحی و چاپ چیپس

انواع روش های چاپ تبلیغاتی چیپس عبارتند از :

  • چاپ فلسکو سیلندر مرکز: یکی از باکیفیت ترین و در عین حال اقتصادی ترین روش های چاپ روی چیپس است، بسته بندی چاپ سیلندر مرکز است که دارای کیفیت و جزئیات چاپ بسیار خوبی است.
  • چاپ هلیوگراور: بهترین و با کیفیت ترین روش چاپ روی محصولات بسته بندی پلاستیکی چاپ هلیو یا همان هلیوگراور می باشد که کیفیت و جزئیات خیره کننده را در اختیار شما قرار خواهد داد. در این نوع چاپ از کلیشه فلز حکاکی شده استفاده می شود.
  • قیمت چاپ: قیمت چاپ به صورت مستقیم به دستگاه چاپ و تعداد رنگ های موجود در طرح چاپی محصول شما بستگی دارد از همین رو برای دریافت قیمت چاپ تنها کافیست طرح مورد نظر چاپی را برای کارشناسان فروش ارسال کنید.
  • چاپ طلایی: رنگ طلایی برای چاپ روی محصول بسته بندی امکان پذیر می باشد اما به عنوان گران قیمت ترین رنگ چاپی برای چیپس به حساب می آید.

 

نقش آبرنگ ارائه دهنده ی طراحی و چاپ بسته بندی خرما است، با ما حرفه ای بدرخشید!

  • آدرس:

اصفهان ، خیابان اشراق شمالی ، نبش کوچه 5 ، مجتمع الهیه ، طبقه 4 ، واحد 401

  • شماره های تماس:

31323008-9 – 031
09132127209 ، 09132664095

پیشنهاد داغ مطالعه مقاله طراحی و چاپ بسته بندی چیپس : قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان

طراحی و چاپ بسته بندی خرما 1

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید