08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

عکاسی صنعتی از خط تولید

5/5
عکاسی صنعتی از خط تولید

عکاسی صنعتی از خط تولید

به جرات می توان گفتعکاسی صنعتی از خط تولید و از کارخانه ها از مهم ترین و نقش آفرین ترین بخش های عکاسی صنعتی می باشد، چرا که این تصاویر گویای ابهت و گستردگی فعالیت و کیفیت تولید مجموعه صنعتی می باشد عکس های با کیفیت از خط تولید ابزاری بسیار قدرتمند برای تبلیغات شرکت های تولیدی می باشد که تاثیر بسیار زیادی در همکاری های گسترده داخلی و خارجی کشور  دارد.

این تصاویر باید فعالیت پویا و تکاپو در خطوط تولید را به نحو عالی به نمایش درآورد، عکاسی صنعتی خطوط تولید سختی ها و چالش های بسیار خاص خود رو به لحاظ نور، موقعیت قرارگیری دستگاه ها و تجهیزات ، فضاهای گاها محدود و البته هماهنگی با کارگران مشغول به کار برای رسیدن به تصاویری حرفه ای، واقعی و با کیفیت دارد، با انجام بازدید اولیه و هماهنگی با مسئولین کارخانه امکان این را خواهید داشت که بسیاری از نقایص و مشکلات احتمالی فضای مورد نظر تا روز انجام پروژه بر طرف نمایدو امکان ثبت تصاویری حرفه ای را پیدا کنید.

عکاسی صنعتی از کارخانجات و خطوط تولید نیاز به تجربه و تخصص بسیار لازمی در عکاسی، نورپردازی و ادیت این عکسها دارد.  نقش آبرنگ با داشتن سالها تجربه یکی از برترین استودیوها در زمینه عکاسی صنعتی کارخانجات و فضاهای تولید است و توانسته رضایت مشتریان خود را به شدت جلب کرده است. عکاسی صنعتی از کارخانجات پر اهمیت ترین سفارشات برای عکاسان صنعتی و صاحبان صنایع می باشد.

شاخصه ی تبلیغات صنایع چیست؟

صاحبان صنایع بسیار مختلف در سطح کشور برای معرفی حرفه ای مجموعه خود نیاز به عکسهای با کیفیت از بخش های خط های تولید خود دارند. مهمترین شاخصه تبلیغات صنایع  بسیار مختلف بهره گیری از تصاویر بسیار حرفه ای خطوط تولید و کارخانه می باشد. عکسهای صنعتی خط تولید که نشان دهنده گستردگی فعالیت و کیفیت محصولات تولیدی هستند، استفاده از عکس های بخش تولید در تبلیغات با اهمیت بوده است و می تواند ترغیب کننده همکاری های بسیار بزرگ بین المللی می باشد.

عکاسی صنعتی کارخانه چالش عکاسان تازه کار

عکاسی واحدهای تولیدی تجربه ای متفاوت برای آماتورها شناخته شده است و در صورت نداشتن تجربه کافی، پروژه عکاسی با موفقیت اصلا پیش نخواهد رفت. عکاسی صنعتی از کارخانجات و کارگران کمترین جذابیت را برای تازه کارها دارد و قالب اوقات با مشکل انتخاب ترکیب و زاویه مناسب روبرو است.

برای مشاهده عکاسی تبلیغاتی در اصفهان، روی دکمه زیر کلیک کنید 🙂

عکاسی صنعتی از خط تولید

تهیه چک لیست برای عکاسی صنعتی از خط تولید را نام ببرید؟

پس از عقد قرارداد باید چک لیستی از کارهای ضروری تهیه شود که به شرح ذیل می باشد:

 موارد مهم چک لیست مربوط به عکاسی از خط تولید شامل:

  1. بازدید اولیه بخش های مختلف کارخانه، قبل از پروژه های عکاسی
  2. بررسی شرایط نوری بخش های مختلف کارخانه جات بسیار مختلف
  3. بررسی ابعاد بخش های مختلف کارخانه و تجهیزات داخلی آن
  4. مشخص شدن بخش های بسیار مجاز و مهم کارخانه جات
  5. بررسی فاصله کارخانه تا آتلیه برای جابه جایی وسایل
  6. تهیه لیستی از تجهیزات مورد نیاز عکاسی خط تولید کارخانه
  7. چک کردن کلیه تجهیزات در پایان پروژه های عکاسی

اما چک لیست های مربوط به کارفرما را ذکر کنید:

  1. در اختیار قرار دادن فردی بعنوان راهنما در تمام مراحل عکاسی بسیار ضروری است.
  2.  مهیا کردن فضایی برای نگهداری تجهیزات عکاسی ها
  3. نظافت و پاکسازی کلیه بخش های تعیین شده قبل از پروژه عکاسی از خط تولید
  4. شستشو و نظافت ماشین آلاتی از قبیل لیفتراک، کامیونت و …
  5. ستاپ کامل وسایل، ابزارها و تجهیزات کامل عکاسی
  6. توجیه پرسنل جهت همکاری با عکاس صنعتی
  7. داشتن لباس کار یونیفرم و تمیز پرسنل های کارخانه جات

اولویت بندی عکاسی صنعتی از خط تولید و از بخش های کارخانه را ذکر کنید؟

بخش های بسیار مختلف کارخانه را برای اولویت بندی بازدید و بررسی نمایید. بهترین روش های ممکن برای اولویت بندی، انتخاب اولین مرحله تا آخرین بخش خط تولید می باشد. مثلا می توانید از انبار مواد اولیه شروع نمایید و در انبار محصول نهایی پروژه را به اتمام برسانید. گاهی شرایط بسیار متفاوت می باشد و مجبور هستید اولویت ها را به طور اساسی تغییر دهید. مثلا بخشی از کارخانه فقط ساعت خاصی از روز فعالیت دارد. در این صورت باید زمان بندی بسیار ماسبی را  با در نظر گرفتن بخش مذکور تغییر بدهید. در بعضی سفارشات برای نشان دادن فعالیت شبانه روزی باید زمان بیشتری را صرف کرد.

پیشنهادات داغ مقاله عکاسی صنعتی از خط تولید : قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان

عکاسی صنعتی از خط تولید

عکس های صنعتی کارخانجات را حتما با فرمت خام تهیه نمایید.

فرمت خام در دوربین های دیجیتال حکم اسلایدهای نگاتیو در عکاسی آنالوگ را داشته اند. این فرمت به عکاس های ثبت شده اند، این اجازه را می دهد کنترل بسیار بیشتری بروی ویرایش عکس ها داشته باشد. فایل خام، دارای بیشترین جزئیات هایی که فکرش را می کنید، هستند.

این مزیت امکان افزایش سایز عکس با کمترین افت کیفیت را داشته است. مراحل ویرایش عکس های خام بر خلاف سایر فرمت ها غیر تخریبی می باشد. به همین دلیل عکاسان صنعتی حرفه ای تنها با استفاده از این فرمت عکسهای صنعتی خود را تهیه می کنند.

نورپردازی در عکاسی صنعتی از خط تولید را توضیح دهید؟

در عکاسی صنعتی از خط تولید و از کارخانجات بسته به شرایطی بوجود می باشد، گاهی نیاز به نورپردازی بوده است و گاهی نور محیط بهترین گزینه خواهد شد.

در فضاهای بسیار کم نور کارخانجات و بخش هایی که لازم می باشد، عملکرد سریع دستگاهی را نشان بدهید لازم بوده است از نور فلاش و یا نورهای اسپات استفاده نمایید. اما در صورت وجود نور کافی بهترین گزینه استفاده از نور یکنواخت و طبیعی کارخانه و خط تولیذ است.

ترکیب بندی و کمپوزیسیون عکس صنعتی و انتخاب زاویه مناسب برای خط تولید:

ترکیب بندی و یا کمپوزیسیون بخشی بسیار مهم و تاثیرگذار در عکاسی صنعتی از کارخانجات و خط تولید و فضاهای تولید می باشد. عکاس صنعتی باید توانایی ثبت تصاویری پویا و حرفه ای از فضاهای خشک صنعتی را داشته باشد.

عکس صنعتی با کادری بسیار ضعیف و معمولی منجر به تبلیغات منفی خواهد شد. به دوستان تازه کار دیدن مداوم عکسهای صنعتی حرفه ای را پیشنهاد می کنم. هنگام تماشا با دقت به انتخاب زوایای عکاس و کادر بندی ها توجه زیادی کنید.

عکاسی صنعتی از خط تولید

نکات زیر به خلاقیت شما در ترکیب بندی عکاسی صنعتی از خط تولید کمک خواهد کرد:

  • در موقعیت های بسیار مختلف کادرهای عمودی و افقی را تجربه ای داشته باشید.
  • از ترکیب بندی های بسیار خاص مثل مورب که عمق و پویایی خاصی به عکسها می دهد اصلا ترسی نداشته باشید.
  • ارتفاع کم دوربین را تجربه نمایید تا نمایی با ابهت از تجهیزات و خطوط تولید به نمایش درآورید.
  • زوایای مرتفع را اصلا از دست ندهید. برای این کار از بالابرها و نقاط مرتفع استفاده نمایید.
  • از هلی شات در عکاسی از واحدهای بزرگ صنعتی مثل پتروشیمی و یا نیروگاه های عظیم استفاده ی فراوانی را می توانید داشته باشید.

عکاسی صنعتی از خط تولید و محصولات در محیط کارخانه

گاهی اوقات سفارش عکاسی صنعتی به گونه ای می باشد که باید هم از محیط کارخانه و هم از محصولات شرکت عکس صنعتی تهیه نمایید. این نوع سفارشات پیش از انجام حتما در قرارداد قید می شوند و البته هزینه خود را به همراه خواهد داشت. پیش از انجام این سفارشات باید تجهیزات اضافی برای عکاسی صنعتی از محصولات  خط تولید را نیز همراه داشته باشید. همراه داشتن پرده و پایه های مربوطه، در صورت نیاز و بسته به جنس محصول استفاده از سافت باکس از موارد مهم است. پیشنهاد من برای اولویت بندی انجام ۲ بخش این می باشد که ابتدا از کارخانه و خط تولید عکاسی کنید، چرا که عکاسی صنعتی از فضای تولید انرژی بیشتری می طلبد و کمتر فرصت استراحت دارید.

ویرایش عکسهای صنعتی از خط تولید کارخانجات به چه صورت است؟

ویرایش نرم افزاری عکس های صنعتی یکی از بخش های بسیار مهم و اصلی عکاسی حرفه ای محسوب می شود. عکسهای خام بدلیل حذف بخش ادیت نرم افزار داخلی دوربین کم کنتراست و بی روح می باشند. عکاس با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری بخش اصلاحات نور و روتوش را انجام می دهد. مثلا ویرایش یک عکس پرتره باید بسیار ملایم و لایت، اما یک عکس صنعتی پرکنتراست و بسیار متفاوت بوده است. در صورت عدم مهارت در بخش ویرایش، این مرحله را به یک ادیتور حرفه ای بسپارید. سعی کنید در طول زمان با کسب تجربه و تمرین به این بخش تسلط کافی پیدا کنید

پیشنهادات داغ مقاله عکاسی صنعتی از خط تولید : عکاسی صنعتی در اصفهان 

عکاسی صنعتی از خط تولید

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید