08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ

5/5
بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ

بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ

در مقاله بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ ابتدا به بررسی دقیق کاتالوگ می پردازیم: کاتالوگ یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی می باشد که صاحبان کسب وکار برای معرفی محصول و برند خود به آن نیازی اساسی دارند از آن درکنار سایر ابزارهای بازاریابی و تبلیغاتی استفاده ی فراوانی می کنند. اگر بخواهیم کاتالوگ را به صورت حرفه‌ای معرفی کنیم باید بگوئیم که کاتالوگ ها مشمول دفترچه‌ای از اطلاعات کامل محصولات و یا خدمات می باشد که مخاطب می‌تواند هنگام مطالعه آن با نحوه استفاده از محصولات و یا خدمات آشنا گردد.در مقاله بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ به معرفی نرم افزار های طراحی کاتالوگ می پردازیم:

نرم افزار طراحی کاتالوگ

 Catalog Maker برای شخصی سازی کاتالوگ و شخصی سازی بروشور های تجاری بسیار ایده آل هستند. لیستی از بهترین نرم افزارهای طراحی کاتالوگ را که به تجارت در حوزه ی فروش محصولات و معرفی بهتر آنان به مخاطبین کمک می کند را تدارک دیده ایم. این روزها همه مشاغل به یک کاتالوگ تعاملی و کاملا حرفه ای نیازمندند.اگر سازمان شما کاتالوگ تعاملی را به مشتریان تحویل می دهد یا اگر تصمیم دارید آن را بصورت آنلاین منتشر نمایید، این قطعاً به شما در معرفی محصولات خود به صورت جامع و گسترده نیز کمک فراوانی می کند. این یکی از موثرترین روش ها برای ارتقا business تجارت کمپانی شما در زمان کمتر و با هزینه کمتر ممکن می باشد. هفت گزینه را که برای شما جمع آوری کردیم بررسی کنید تا به شما در انتخاب راحت تر کمک شایانی کند.

بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ چیست؟

نرم افزار طراحی کاتالوگ Adobe InDesign (: اگر می خواهید یک نرم افزار بسیار خوب انتشار دسک تاپ یا کامپیوتر را داشته باشد که تقریباً از پس همه کارها بر بیاید ، قطعاً باید Adobe InDesign را امتحان نمایید، این برنامه کاملاً قادر می باشد نه تنها کاتالوگ بلکه پوستر ، بروشور، لیبل های مختلف، جعبه یا باکس ها در سایر سایز ها، لوگو ، کارت ویزیت ، کتاب و کاتالوگ دیجیتال ، سربرگ و … را  ایجاد نماید. روند تبدیل نیز بسیار ساده می باشد، زیرا تمام آنچه شما نیاز دارید کمی متن و برخی تصاویر می باشد و رابط کاربری ساده Adobe InDesign تقریباً بقیه کارها را برای شما انجام می رساند.

بیشتر بخوانید مقاله بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ : طراحی و چاپ کاتالوگ

بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ

نکته ی بسیار جالب در مورد این ابزار این می باشد، که کاملاً با برنامه های دیگر خانواده Adobe ادغام می شود. این موجب می شود که وارد کردن محتوا از Illustrator یا Photoshop یک مزیت می باشد. در اینجا برخی از مواردی می باشد که شما باید از Adobe InDesign انتظار داشته اید:

  • پیشرفت های دسترسی PDF
  • پشتیبانی از یادداشتهای پایانی را ارائه می دهد
  • اکسپورت HTML
  • می تواند از سبک های مختلف شی پشتیبانی کند
  • پشتیبانی کامل از مدیریت متن Creative Cloud Libraries

انواع بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ

  • بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ Flipbuilder:

اکثر مشاغل های بسیار مختلف تصمیم می گیرند کاتالوگ های خود را در فایل های PDF ساده ایجاد نمایند، که می توانید بارگیری نمایید، یا حتی بدتر از آن، یک سند متنی می باشد. در حالی که اشکالی در قالب موجود نباشند، اما این امر کاملاً پیش پا افتاده می باشد و قطعاً به برجسته شدن برند شما کمکی نمی کند. با این حال ، همه اینها با Flipbuilder قابل انجام واقع می شود و به شما کمک بسیار فراوانی می کند به راحتی مجلات، بروشورها و کاتالوگ های PDF استاتیک را به کتابهای الکترونیکی تعاملی، غنی از رسانه تبدیل می گردد.

علاوه بر این ، به راحتی می توانید آنها را در اینترنت و فضای مجازی، وب سایت های رسانه های اجتماعی و حتی سیستم عامل های تلفن همراه مشاهده ، ویرایش و به اشتراک درآورید. روند تبدیل بسیار ساده می باشد، و نتیجه نهایی به طور بسیار مثبت شگفت انگیز می باشد. در کیفیت تصویر و متن هیچ گونه افتی وجود نخواهد داشت، اما کار با کاتالوگ شما بسیار جالب تر می گردد. فقط روی لبه صفحه کلیک نمایید یا انگشت خود را تند بکشید تا با یک جلوه تلنگر سه بعدی عالی به صفحه بعدی تبدیل گردد.

  • با سهولت ورق زدن
  • کتابهای الکترونیکی
  • انتشار با ویدئو ، صدا ، پیوندها و غیره
  • الگوها و پس زمینه های پیش طراحی فراوان
  • موبایل فرندلی- در همه دستگاه ها به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.
  • خواندن شما اکنون می توانند شامل فیلم، صوت یا پیوندهای شما در وب سایت های دیگر نیز می باشد.
  • تعاملی – بلافاصله خوانندگان را درگیر کنید.
  • بصورت آنلاین بارگذاری کنید و در وب سایت خود قرار دهید.
بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ
  • بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ Flip PDF

می توانید از Flip PDF استفاده نمایید تا مخاطبان خود را با رسانه های تعاملی درگیر کنند و از بهترین ظاهر برخوردار شوید. مهمترین ویژگی هایی را که می توانید در صورت تصمیم به دریافت Flip PDF از آنها لذت ببرید شامل موارد زیر است:

  • این ابزار انتخاب شگفت انگیزی از مضامین ، الگوها ، صحنه ها و پس زمینه ها را ارائه می دهد.
  • از عناصر تعاملی مانند پیوندها و همچنین رسانه های غنی پشتیبانی خواهید کرد.
  • Flip Pdf دارای خروجی HTML و Flash و امکان اشتراک آنلاین و آفلاین نیز می باشد.
  • اگر بخواهید می توانید کاتالوگ را در وب سایت خود قرار دهید.
  • شما می توانید ظاهر عالی را برای کاتالوگ خود سفارشی کنید ، و می توانید با فیلم ، صدا ، نمایش اسلایدهای تصویر و موارد دیگر به محتوای دیجیتال خود تزریق کنید.
  • Flip PDF یک سازنده کاتالوگ دیجیتال حرفه ای اما در عین حال با کاربرد آسان است.
  • این اطمینان حاصل خواهد کرد که همه کاربران توانایی طراحی کاتالوگ تعاملی خود را دارند که در نهایت مشتری را به خواندن جذب می کند.
  • بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ iPaper

 شما با کمک iPaper ، می توانید فروش را به شدت افزایش دهید، قیمت بسیار بیشتری را دریافت می کنید و همه این کارها را می توانید با flipbook های آنلاین می توانید انجام دهید. بررسی کنید هنگام استفاده از iPaper چه انتظارهایی دارید: شما می توانید کاتالوگ های خود را به یک flipbook  بسیار جذاب آنلاین تبدیل نمایید تا فروش خود را به شدت افزایش دهید و منجر به تولید عالی گردد، با استفاده از iPaper ، می توانید خرید را مستقیماً از کاتالوگ های آنلاین خود فعال نمایید.

می توانید کاتالوگ های آنلاین خود را به ابزارهای فروش و تبدیل موثری تبدیل و چنج کنید. با استفاده از iPaper ، می توانید خوانندگان خود را به شدت درگیر کنید تا مدت بسیار بیشتری بمانند و همچنین بدون وقفه در طول تجربه flipbook در تماس باشند. همچنین می توانید فاصله بین کانالهای آفلاین و آنلاین خود را پر نمایید.

با iPaper ، این فرصت طلایی را خواهید یافت که کاتالوگ های چاپی خود را به ابزارهای مفید بازاریابی تبدیل نمایید.

بیشتر بخوانید مقاله بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ : قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ
  • بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ MyBusinessCatalog

 یک نرم افزار بسیار عالی برای طراحی کاتالوگ محصولات می باشد، هر زمان که مشتریان شما برای بررسی محصولات شما به کاتالوگ نیاز داشته باشند ، این ابزار بهترین دوست شما هستند. استفاده از MyBusinessCatalog  شما را از درخواست کمک از متخصصانی که معمولاً هزینه های فراتر از تصور دارند ، بسیار دور می کند. نگاهی به ویژگی هایی بیندازید که در صورت تصمیم به استفاده از این ابزار می توانید از آنها لذت کافی را ببرید:

MyBusinessCatalog  دارای گزینه های بسیار مختلفی می باشد که امکان شخصی سازی کاتالوگ را با توجه به تنظیمات شما فراهم می نماید. شما قادر هستید به راحتی فقط از طریق یک پایگاه داده ساده کاتالوگ ایجاد نمایید. این ابزار یک رابط کاربر پسند فراهم می آورد که به شما امکان می دهد کاتالوگ های خود را بدون هیچ زحمتی ایجاد نمایید.

شما را قادر می کنید به طور خودکار پیوندهایی ایجاد نمایید که مشتریان بالقوه شما را مستقیماً به صفحه های محصولات بفرستد. همچنین اگر می خواهید آنها را برای فروشندگان خود ارسال نمایید، به راحتی می توانید طرح های بسیار مختلفی مانند کاتالوگ با قیمت و بدون قیمت و کاتالوگ بدون اطلاعات کسب و کار ایجاد نمایید، یکی از بهترین موارد در مورد این نرم افزار این می باشد که کاتالوگ ها را به طور خودکار به روز می نمایید.

تمام کارهایی که شما باید انجام بدهید  این می باشد که هر از چندگاهی صفحه گسترده اکسل را به روز نمایید بدون اینکه مجبور باشید  هر زمان که بخواهید چیزی را تغییر دهید و از دردسر طراحی مجدد کتابچه راهنمای خود عبور دهید.

به طور کلی ، با استفاده از MyBusinessCatalog ، محصولات شما تا حد امکان بسیار جذاب خواهند بود و مشتریان از بهترین ارائه ها لذت می برند.

نقش آبرنگ با داشتن بیشترین سابقه در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای آماده برای قبول سفارشات شماست.

بهترین نرم افزار طراحی کاتالوگ

شرکت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

آیا تا به حال برای طراحی کاتالوگ تخصصی و حرفه ای خود اقدام کرده اید؟ چه تاثیرات مثبتی را پس از سفارش کاتالوگ خود در کسب و کارتان مشاهده نمودید؟ آیا بازدهی کارتان بیشتر نشده است؟ اگر هیچ کاتالوگ طراحی شده ای ندارید، هنوز هم دیر نیست. پس از اینکه نمونه کارهای ما را مشاهده کرده و در مورد طراحی و چاپ کاتالوگ برندتان تصمیم گرفتید، جهت ارائه نمونه کارهای بیشتر و متناسب با کسب و کار شما و همچنین اطلاع از قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ ، با مشاوران نقش آبرنگ به شماره 03131323008 تماس گرفته تا شما را در این کار راهنمایی کنیم.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید