08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش

5/5
عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش

عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش

عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش اصلی ترین ابزار تبلیغات و معرفی این محصولات می باشد. عکاسی صنعتی کیف و کفش که جزییات کامل این محصولات را نشان می دهد تاثیر مستقیمی بر فروش برند دارد.

مخاطبان شما با سبک عکاسی تبلیغاتی و صنعتی ارتباط بهتری برقرار می کنند زیرا این تصاویر به خوبی می توانند نیازهای آنها را برآورده کنند. (یعنی همه چیزهایی که در مورد محصول می خواهند بدانند در عکس مشخص است) اگر به نمونه های عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش نگاه کنید متوجه می شوید که به راحتی می توان ویژگی های محصولات را تشخیص داد. مثلاً در عکاسی از کفش های چرمی، نورپردازی و ادیت اولیه باعث شده تا رنگ و حتی دوخت کفش به خوبی شناخته شود. به طور کلی استفاده از هر تکنیکی که تلاش مخاطب را کاهش دهد برای او لذت بخش است و به همراهی او منجر می شود.

مراحل اجرای پروژه عکاسی کیف و کفش

مراحل انجام پروژه عکاسی کیف و کفش به شرح زیر است:

  • ثبت سفارش عکاسی کیف و کفش
  • شنیدن انتظارات و نظرات مشتری
  • اجرای پروژه عکاسی محصول
  • ارسال خروجی اولیه عکس‌‌ها
  • ادیت عکس‌ها (در صورت نیاز)
  • تحویل پروژه در تاریخ توافق شده

نکات مهم در عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش

  • توجه به جزئیات

جزئیات محصول اغلب نادیده گرفته می شوند، اما بسیار مهم هستند. به تمام جزئیات محصول توجه کنید. برای عکاسی از کفش، نباید فقط بر روی جنبه های رایج مانند تنظیم قاب تمرکز کنید.

باید اطمینان حاصل کنید که سطحی که کفش ها روی آن قرار می گیرند تمیز و عاری از هرگونه زباله و گرد و غبار باشد، این امر نه تنها بر کیفیت تصویر به دست آمده از محصول شما تأثیر می گذارد، بلکه در صورت بی دقتی می تواند تمام تلاش های عکاسی شما از کفش را خراب کند؛ سپس بررسی کنید که بند ها به درستی بسته شده اند یا خیر، سعی کنید بند ها را به خوبی تنظیم کنید تا در عکس بد به نظر نرسد.

برای مشاهده عکاسی تبلیغاتی در اصفهان، روی دکمه زیر کلیک کنید :)nv

عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش
  • پس زمینه ها در عکاسی از کیف و کفش

پس زمینه ها در عکاسی از کیف و کفش باید با توجه به نوع عکاسی انتخاب شوند، به عنوان مثال زمینه سفید بهترین گزینه برای عکاسی صنعتی از کیف و کفش است. این عکس های محصول محور برای استفاده در فروشگاه های اینترنتی و طراحی کاتالوگ آماده شده است.

برای عکاسی فروشگاهی و محصولات آنلاین، پس زمینه رنگی یا تیره اصلا گزینه مناسبی نیست!

پس زمینه های رنگی حجم عکس ها را افزایش می دهد که باعث کاهش سرعت بارگذاری سایت می شود. این پس زمینه ها برای کاتالوگ های چاپی نیز گزینه مناسبی نیستند. زمینه های رنگی و تیره روی رنگ محصول تاثیر منفی می گذارد و باعث کدر یا تیره شدن محصول در چاپ می شود.

اما پس زمینه ها در عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش متفاوت است. پس زمینه عکس های تبلیغاتی شامل فون های رنگی روشن یا پس زمینه های طرح دار است. رنگ و طرح زمینه ها باید با رنگ محصول متفاوت باشد تا سوژه به خوبی نمایان شود.

  • نورپردازی طبیعی

انتخاب محل عکاسی از کفش می تواند گیج کننده باشد. بنابراین، عکاسی در فضای باز بهترین گزینه است. موقعیت بیرونی بهترین بستر را برای استفاده از نور طبیعی فراهم می کند که بزرگترین مزیت برای عکاسی محصول است. عکاسی از کفش نیاز به نورپردازی مناسب دارد که ممکن است در داخل خانه کمی پیچیده باشد. هنگام ثبت تصاویر، تعادل نوری مناسب را حفظ کنید. هنگام عکاسی در فضای بسته، کفش را روی سطح براق قرار ندهید، زیرا باعث ایجاد سایه و انعکاس می شود و باعث ایجاد نویز در تصویر محصول می شود.

  • از مدل برای عکاسی استفاده کنید

عکاسی مدلینگ یکی از موثرترین روش ها برای تبلیغ محصولات کیف و کفش است. عکاسی مد روشی موفق برای معرفی و تبلیغ محصولات کیف و کفش است که به محصولات مد معروف هستند.

عکس های مد بهترین ایده برای برندهای بزرگ تولید کننده کیف و کفش در جهان است. تاثیر این عکس ها باعث شده تا برندهای بزرگی مانند گوچی دیور و دیگران همکاری مستمری با مدل های معروف داشته باشند.

انتخاب مدل برای ساخت عکس های تبلیغاتی کیف و کفش بسیار مهم است. این محصولات مانند لباس هایی نیستند که حتما مدل تمام قد در عکس دیده شود، اما با تمام این تفاسیر لازم است مدل شما اندام مناسبی داشته باشد. برای مثال نشان دادن قسمتی از پاهای مدل در حالی که کفش پوشیده است برای تولید یک عکس جذاب کافی است.

بیشتر بدانید مقاله عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش : قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان

عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش
  • نمایش شکل و اندازه

نمایش شکل و اندازه محصول بسیار مهم است. شما باید کفش را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید. پر کردن داخل کفش با پنبه و پارچه بسیار مهم است تا به کفش شکل واقعی خود را بدهد.

همچنین باید اجازه دهید کفش در جای خود بماند. برای عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش، قرار دادن آنها در حالت ایستاده بسیار مهم است. شکل و نحوه قرارگیری کفش ها در هنگام عکاسی تاثیر زیادی بر روی مخاطب دارد.

  • اجتناب از نورپردازی خشن

نور نقش مهمی در عکاسی ایفا می کند، خواه عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش باشد یا هر آیتم دیگری. یک دوربین با کیفیت بالا به نور کافی برای گرفتن تصویر واضح نیاز دارد.

نور طبیعی همیشه بهتر است، اما اگر نور طبیعی در دسترس نیست و مجبور به انتخاب نور مصنوعی هستید، سعی کنید از نور خشن استفاده نکنید زیرا این کار می تواند کیفیت تصاویر شما را خراب کند. پس برای به دست آوردن نتیجه دلخواه از نورپردازی ملایم تری استفاده کنید.

  • استفاده از فوکوس نرم

تمرکز عامل اصلی در عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش است. اگر تمرکز روی سوژه خود را از دست بدهید، می تواند تنش بصری ایجاد کند که حواس مخاطب مورد نظر شما را پرت کرده و گیج کند.

سعی کنید روی کل کفش تمرکز کنید زیرا مخاطب شما همیشه می خواهد کل کفش را با جزئیات ببیند، نه فقط قسمت هایی از آن را. سعی کنید از فوکوس نرم استفاده کنید، البته فوکوس نرم ترکیب بندی تصویر را از بین می برد که عامل مهمی است. بنابراین برای جلوگیری از این اتفاق، از دیافراگم بالا استفاده کنید، این به شما کمک می کند فوکوس ایجاد کنید که به ترکیب بندی تصویر آسیبی نرساند.

  • عکاسی از زوایای مختلف

یک عکس از یک زاویه هرگز کافی نیست. حتی یک عکاس حرفه ای نمی تواند کیف و کفش ها را به طور کامل در یک عکس ثبت کند. توصیه می شود به جای عکس گرفتن از یک زاویه، چندین عکس از زوایای مختلف بگیرید. با گرفتن عکس از تمام زوایای ممکن می توانید به نتایج دلخواه برسید که برای مخاطبان خود نیز جذاب باشد.

بیشتر بخوانید مقاله عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش : عکاسی صنعتی در اصفهان 

عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش
  • ویرایش تصاویر

پس از اتمام عکاسی، اکنون نوبت به ویرایش تصاویر با نرم افزارهای ویرایش عکس مانند فتوشاپ و لایت روم می رسد. شما باید تمام ایرادات موجود در تصاویر خود را حذف کنید. اطمینان حاصل کنید که هنگام ویرایش تصویر، سایه هایی را که به طور طبیعی در اطراف کفش ایجاد می شود، پاک نکنید. سایه ها می توانند جذابیت بصری تصاویر شما را افزایش دهند.

سخن آخر در عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش

عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش مانند عکاسی از بسیاری از محصولات دیگر حساسیت های خاص خود را دارد. برای ساخت عکس های متفاوت، خلاقانه و حرفه ای لازم است اطلاعات مقاله عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش را در نظر بگیرید و مدام تمرین کنید.

بیشتر بخوانید مقاله عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش : تعرفه عکاسی صنعتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید