08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

طراحی و چاپ بسته بندی خشکبار

5/5
طراحی و چاپ بسته بندی خشکبار

طراحی و چاپ بسته بندی خشکبار

طراحی و چاپ بسته بندی خشکبار : طراحی های امروزی بسته بندی خشکبار باید به شکلی باشد که سبب راحتی در حمل شود. جعبه خشکبار باید دارای طراحی باشد که هنگام جا به جایی باعث سهولت حمل محصول شود. اغلب برای صادرات خشکبار از جعبه هایی متناسب با محصول استفاده می شود که خود دارای ابعاد و مدل های متفاوتی است.

رعایت این نکته باعث جذابیت محصول و همچنین باعث جذب مشتری از لحاظ ظاهری میشود. محصولی که دارای بسته بندی متناسب با خود و امکان جا به جای آسان را داشته باشد از نظر خریدار دارای اهمیت ویژه ای می باشد و دارای جذابیتی خاص و منحصر به فردی است .

پیشنهاد داغ مطالعه : اصول طراحی و چاپ بسته بندی

متاسفانه در کشور ما توجه زیادی به بسته بندی های صادراتی از قبیل بسته بندی میوه خشک، کارتن بسته بندی پسته صادراتی و کارتن بسته بندی آجیل نمی شود؛ این درصورتی است که طراحی و چاپ بسته بندی خشکبار یکی از معیارهای اصلی در فروش و برندسازی می باشد. ایران جزو کشورهایی است که محصولات کشاورزی آن دارای تنوع بسیار زیادی هست و محصولاتی مانند خشکبار، آجیل، میوه های خشک، چای و حبوبات به دلیل ماندگاری بالایی که به نسبت دیگر محصولات کشاورزی دارند، یک فرصت پولساز برای شرکت های فعال در این حوزه می باشد.

برند سازی با طراحی و چاپ بسته بندی خشکبار

بکارگیری خلاقیت و استفاده از المان های گرافیکی مناسب در طراحی و چاپ بسته بندی خشکبار می تواند موجب افزایش قدرت شما در بازار عرضه و تقاضا شود. استفاده از یک طرح جذاب در کنار نام برند تان می تواند کمک کند تا برند تجاری شما در ذهن مشتری حک شود. هر رنگ می تواند باعث شود تا مدتی ذهن مخاطب درگیر طراحی بسته بندی شما باشد. پس لزوم این که یک طراحی خوب داشته باشید، این است که یک طراح خوب و آشنا به روانشناسی رنگ ها داشته باشید.

پیشنهاد داغ مطالعه: قیمت طراحی و چاپ بسته بندی

کیفیت بالای محصول از لحاظ ظاهری در بسته بندی خشکبار

چیزی که در نگاه اول مشتری را جذب می کند شکل ظاهری جعبه بسته بندی است پس باید به این موضوع توجه بالایی داشت. طراحی کارتن بسته بندی خشکبار باید به نحوی باشد که هم با محصول سازگاری داشته باشد و هم استاندارد های کشور مقصد در آن حفظ شده باشد. جدا از اینها یک طراحی زیبا و چشم نواز به تنهایی می تواند باعث جذب هر چه بیشتر مشتری و خریدار شود.

طراحی زیبا و مناسب علاوه بر اینکه در داخل کشور مشتریان خاص خود را دارد باعث جذب هر چه بیشتر خریدار خارجی می شود. یکی از راهکار هایی که می تواند کیفیت ظاهری محصول را بالا ببرد استفاده از تصاویر هماهنگ با محصول بر روی جعبه خشکبار است. پس سعی کنید در طراحی کارتن بسته بندی خشکبار منحصر به فرد و در ضمن خلاق باشید .

نکته دیگر این است که اگر شما به جای استفاده فله ای از خشکبار آن ها را به صورت بسته بندی شیک در اندازه های کوچک با وزن کمتر تولید کنید، سود آوری بیشتری برای شما خواهد داشت. شما می توانید از خدمات طراحی و چاپ بسته بندی نقش آبرنگ که در این زمینه مهارت و تخصص دارد استفاده کنید.

ما در کانون تبلیغات نقش آبرنگ برای طراحی و تولید بسته بندی های خشکبار در تیراژهای بالا تجربیات ارزشمند و توانایی های بالایی را در برآوردن نیازهای شما داریم. برای طراحی هر چه بهتر بسته بندی ها ما از تیمی متخصص برای تولید بسته بندی آجیل، بسته بندی میوه خشک، بسته بندی چای، بسته بندی حبوبات و بسته بندی پسته صادراتی استفاده می کنیم و تمام سعی خود را می کنیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالترین سطح کیفیت کار را به شما تحویل دهیم.

طراحی و چاپ بسته بندی خشکبار

تفاوت طراحی و چاپ بسته بندی خشکبار صادراتی با خشکبار داخلی

یکی از دلایل اصلی که طراحی و چاپ بسته بندی خشکبار صادراتی نسبت به کارتن های داخلی متفاوت هستند، این است که در بسته بندی خشکبار صادراتی استقامت و کیفیت کارتن بسته بندی از اهمیت بالا تری برخوردار است. به این دلیل استقامت در کارتن های صادراتی اهمیت خاصی دارد که کیفیت محصول را در جا به جایی های طولانی به خوبی حفظ کند. دلیل دیگر شرایط حمل و نقل در صادرات است پس این نکته هم باید به خوبی رعایت شود.

یکی دیگر از دلایلی که  بسیار مهم است ظاهر کارتن بسته بندی است. طراحی مناسب و جذاب کارتن بسته بندی می تواند خریداران زیادی چه در فروش عمده و چه در خرده فروشی جذب کند. یکی از انواع کارتن های مناسب برای صادرات، کارتن لمینتی است، که هم دارای زیبایی های ظاهری بهتری است، هم به راحتی می توان بر روی جعبه برند را معرفی کرد و هم استقامت بالاتری نسبت به سایر کارتن ها دارا می باشد.

کارتن خشکبار از لحاظ مقاومت و استحکام در سطح بالایی باشد؛ بدین معناکه جعبه خشکبار باید دارای مقاومت ویژه و استحکام کافی دارا باشد. مقاومت کارتن بسته بندی باید به گونه ای باشد که تحت هیچ شرایطی حتی در اثر ضربه، جا به جایی، هنگام توزیع و … هیچ گونه آسیبی به محتویات داخل جعبه وارد نشود و به ویژه از کیفیت محصول کاسته نشود. پس در تولید کارتن های بسته بندی باید به این موضوع توجه کرد که بسته بندی باید از محصول در هنگام توزیع و فروش به بهترین شکل ممکن نگهداری کند .

طراحی و چاپ بسته بندی خشکبار

نکات طراحی و چاپ بسته بندی میوه خشک

هیچ تفاوتی میان پاکت بسته بندی میوه خشک با نایلون بسته بندی خشکبار وجود ندارد ، زیرا دارای بسته بندی های مشابه یکدیگر هستند . از همین حیث تمام سفارشات برای تولید نایلون بسته بندی میوه خشک ، سبزی خشک و … نیز پذیرفته می شود .

مزایای استفاده از بسته بندی خشکبار

همانگونه که بیان شد، ظاهر زیبا و محکم بودن این پاکت‌ها در رشد کسب و کار شما تاثیر بسزایی دارد. در زیر لیستی از مزایای بسته بندی خشکبار آورده شده است.

  • قابلیت استفاده دوباره از این پاکت‌ها
  • ضد نفوذ رطوبت و گرما
  • کم هزینه بودن
  • امکان انجام تبلیغات روی پاکت
  • هزینه کم حمل و نقل
  • رضایت خاطر مشتری

 

انتخاب یک بسته بندی خشکبار برای محصولات شما امری است که نیاز به تجربه در زمینه بازاریابی و تولید محصولات با کیفیت دارد. گروه جعبه سازی چاپو، با سابقه طولانی و قیمت‌های مناسب، می‌تواند پاکت دلخواه شما را طراحی و تولید کند. چاپو با ارائه خدمات تخصصی چاپ جعبه و جعبه شیرینی خانگی می‌تواند محصولات شما را به یک برند معتبر تبدیل کند. ما در گروه کانون تبلیغات نقش آبرنگ به شما کمک میکنم تا با چاپ جعبه خشکبار در فروش محصولات خود هم در داخل ایران و هم برای صادرات تجربه عالی داشته باشید.

طراحی و چاپ بسته بندی خشکبار

اهمیت طراحی و چاپ بسته بندی خشکبار

طراحی جعبه خشکبار ، در انتخاب بیشتر محصولات شما از میان رقیبانتان بسیار موثر خواهد بود. گروه چاپو با طراحی بسیار حرفه‌ای می‌تواند پاکت بسته بندی خشکبار را به دلخواه شما تولید کند، و نام برند شما و یا تصویری که می‌خواهید را روی این پاکت‌ها چاپ کند.

همچنین این پاکت‌ها باید در سایزهای مختلف تولید شوند تا بسته به نیاز مشتری، بتوانید آن را در بازار به فروش برسانید. مدلی دیگر از این پاکت‌ها وجود دارد که کف آن طوری طراحی شده است تا بسته بندی ایستاده باقی بماند، که برای قرار گرفتن در قفسه و صرفه‌جویی در فضا بسیار مناسب است. انتخاب رنگ بندی چشمگیرتر نیز یکی از نکاتی است که می‌تواند در رشد کسب و کار شما نقش بسزایی ایفا کند.

برای مثال استفاده از رنگ‌هایی که به محتویات درون پاکت شبیه است، زیبایی خاصی به محصول شما خواهد داد. همچنین با استفاده از پاکت‌های نیمه شفاف می‌توانید در یک طرف آن تبلیغات خود را چاپ کنید، و طرف دیگر برای امکان مشاهده کیفیت محصولات شما توسط خریدار شفاف باشد.

جنس مناسب برای بسته بندی

اکثر این بسته بندی‌ها از جنس کاغذ یا مقوای کرافت هستند، هرچند در چاپو شما می‌توانید جنس بسته‌های خشکبار را خودتان انتخاب کنید. معمولا برای ساخت بسته بندی خشکبار، برای ماندگاری بالای آن، از یک لایه کوتینگ بهداشتی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت استفاده می‌شود. این لایه همچنین می‌تواند از ورود حشرات و جوندگان به بسته بندی جلوگیری کند.

برای خشکباری که امکان له شدن و شکستن آن زیاد است، بهتر است از مقواهای گرم بالا استفاده شود تا کالا سالم به دست مشتری برسد. بسته بندی خشکبار کاملا سازگار با محیط زیست است، و به راحتی می‌تواند بازیافت شود. علاوه بر پاکت‌های کرافت ساده و پنجره دار، استفاده از پاکت متالایز نیز بسیار پر کاربرد است.

بدنه این پاکت‌ها شبیه سطح فلز است، و رطوبت حتی روی بدنه بیرونی آن نیز تاثیر نخواهد داشت. استفاده از یک زیپ کیپ در بالای بسته باعث خواهد شد، تا خریدار هر زمان که خواست بتواند درب آن را کاملا ببندد. البته یکی از مزایای این مدل می‌تواند استفاده چندباره از پاکت باشد، که خود یک روش تبلیغاتی بسیار موثر در به یاد ماندن نام برند شما است.

طراحی و چاپ بسته بندی خشکبار

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید