08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

طراحی لوگو سه بعدی

5/5
طراحی لوگو سه بعدی

طراحی لوگو سه بعدی

همانطور که از نام آن پیداست در طراحی لوگو سه بعدی به صورت سه بعدی دیده می شود و لوگوی طراحی شده واقعی تری به نظر می رسد به همین دلیل تصویر ذهنی بهتری در ذهن مخاطب ایجاد می کند و مشتری به راحتی می تواند با آن ارتباط ذهنی برقرار کند.

بنابراین باید توجه داشته باشید که قبل از انتخاب لوگو اصول زیادی را رعایت کنید تا بتوانید از آن در تمامی پلتفرم ها مانند تبلیغات چاپی، وب سایت ها و … استفاده کنید.همه شرکت ها باید لوگویی داشته باشند که در نگاه اول مشتری را جذب کند و اصالت را نشان دهد. بنابراین برای ایجاد مزیت رقابتی در این بازارها بهتر است یک لوگوی جذاب و فریبنده از جمله لوگوی سه بعدی انتخاب کنید.

نکاتی  مهم که در زمان طراحی لوگو سه بعدی به شما کمک خواهد کرد

  1. برای طراحی لوگو سه بعدی نیازی به طراحی های سخت نیست، اما می توانید از نام برند خود یا حروف اول نام آن، به انگلیسی یا فارسی، لوگوی سه بعدی طراحی کنید.
  2. برای طراحی لوگوهای سه بعدی می توان از نام برند، معروف ترین محصول تولید شده توسط آن، نوع کسب و کار، عناصر معروف مکان آن شرکت و … الهام گرفت.
  3. باید لوگوهای سه بعدی را با کیفیت بالا طراحی کنید تا در هر شرایطی افراد بتوانند به راحتی جزئیات طراحی شما را ببینند و متوجه شوند.
  4. برای عمق بخشیدن به لوگوهای سه بعدی باید ترکیبی هوشمند از سه عنصر، گرادیان، مکان های دارای هایلایت (ارتفاع) و سایه ایجاد کنید تا عمق کار به درستی شکل بگیرد.
  5. موضوع مهم دیگر در طراحی لوگوهای سه بعدی ایجاد بافت و جزئیات طراحی است.
  6. لوگوهای سه بعدی حتی می توانند متحرک شوند. اگر به آن نیاز دارید، آن را انجام دهید.
  7. اگر فکر می کنید هنگام طراحی بروشور نمی توانید با لوگوی سه بعدی کنار بیایید، لوگو را به صورت دو بعدی طراحی کنید و سپس با استفاده از نرم افزارهای مختلف آن را به لوگوی سه بعدی تبدیل کنید.
  8. در انتخاب فونت های نوشتاری بسیار دقت کنید. حروف باید به اندازه ای باشند که حتی در صورت سه بعدی شدن به صورت سه بعدی همچنان زیبا به نظر برسند.
بیشتر بخوانید مقاله طراحی لوگو سه بعدی : قیمت طراحی لوگو
لوگو سه بعدی

ویژگی های لوگو سه بعدی چیست؟

  • طراحی لوگو سه بعدی باید چشمگیر و گیرا باشد

وقتی مشتریان به طراحی لوگوی سه بعدی نگاه می کنند، توجه آنها جلب می شود. چنین لوگوهایی احساسات عمیقی را در مخاطب برمی انگیزد. طراحان حرفه ای لوگو معتقدند که لوگوی سه بعدی مخاطب را بهتر با برند و نام شرکت درگیر می کند و با گذشت زمان قدیمی نمی شود. مخاطبان بیشتر به لوگوهای سه بعدی توجه می کنند و آنها را جذاب تر می دانند.

نحوه استفاده از رنگ و انتخاب اندازه ایده آل برای طراحی لوگوی سه بعدی یکی از عواملی است که آن را چشمگیر و جذاب می کند و پیام برند را به خوبی به مشتریان منتقل می کند. به خاطر داشته باشید که اثر نور، جذابیت یک لوگوی سه بعدی را افزایش می دهد، به ویژه هنگامی که در سیستم عامل های دیجیتال استفاده می شود. باعث می شود لوگوهای سه بعدی بیشتر راهی موثر برای جلب توجه مخاطب در دراز مدت باشند.

  • لوگوی سه بعدی باید سازگار با تمام پلتفرم ها طراحی ‌شود

امروزه تمامی شرکت ها و برندها قصد دارند از لوگوی خود در پلتفرم های دیجیتال و چاپی به صورت همزمان استفاده کنند. در این شرایط انتخاب لوگوی سه بعدی می تواند گزینه خوبی باشد.

با طراحی لوگو سه بعدی می توانید از آن در پلتفرم های مختلف مانند وب سایت ها، رسانه های اجتماعی یا حتی وب سایت هایی که تبلیغات ویدیویی در آنها دیده می شود استفاده کنید. به محض اینکه برند شما به لوگوی سه بعدی مجهز شد. شما به راحتی می توانید از آن در پلتفرم های دیجیتال استفاده کنید و تصویر برند خود را بهبود ببخشید.

  • طراحی لوگو سه بعدی باید رشد تجاری شما را افزایش دهد

هر کسب و کاری مشتریان خود را با بهترین ویژگی هایی که دارد می خواهد. به یاد داشته باشید با طراحی یک لوگوی سه بعدی خلاقانه که حتی می تواند یک لوگوی متحرک باشد، می توانید به راحتی تصویر برند خود را در پلتفرم های مختلف نمایش دهید و رشد کسب و کار خود را افزایش دهید. لوگوی سه بعدی باید به گونه ای طراحی شود که مخاطب برند شما را بدون تلاش زیاد به خاطر بسپارد.

یکی از ویژگی های طراحی لوگوی سه بعدی این است که نشان دهنده خدمات یا محصولاتی است که شما ارائه می دهید. به گفته کارشناسان بازاریابی، اگر برند شما قصد دارد در حوزه کاری خود پیشرفت کند، باید به طراحی لوگوی سه بعدی فکر کنید که مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد.

  • طراحی لوگو سه بعدی باید برند شما را قوی و مورد اعتماد نشان دهد

از قدیم الایام گفته اند: «حکمت مردم در چشم آنهاست»؛ این موضوع برای جذب مخاطب در بازاریابی نیز بسیار مهم است. با طراحی لوگوی سه بعدی مخاطب دید وسیع تری نسبت به کسب و کار شما خواهد داشت و اعتماد بیشتری به شما خواهد داشت.

طراح می تواند از لوگوی متحرک یا لوگوی حروف انگلیسی و فارسی یا حتی لوگوی تصویری یا از حرف اول نام شرکت شما برای طراحی لوگوی سه بعدی الهام بگیرد.

بیشتر بخوانید مقاله طراحی لوگو سه بعدی : قیمت طراحی لوگو در اصفهان
طراحی لوگو سه بعدی

مزایای طراحی لوگو سه بعدی

  1. شما می توانید یک لوگوی سه بعدی برای هر کسب و کاری طراحی کنید:

یکی از مزیت های مهم این نوع لوگو قابلیت استفاده و طراحی آن برای هر نوع کسب و کار و برندی است. زیرا می توانید از منابع الهام یا عناصر زیادی برای طراحی استفاده کنید.

  1. هر یک از لوگوهای سه بعدی می توانند به راحتی توجه بیننده را به خود جلب کنند و در یاد ماندگار شود:

لوگوهای سه بعدی به دلیل طراحی منحصربفرد و خاص خود به راحتی می توانند مخاطب را تحت تاثیر قرار دهند و در خاطر بسپارند. حتی تعدادی از طراحان بر این باورند که لوگوهای سه بعدی باید به شکل ساده تری طراحی شوند تا مردم و بینندگان بیشتر از ماهیت سه بعدی آن آگاه شوند.

  1. لوگوهای سه بعدی به راحتی می توانند موفقیت کسب و کار شما را افزایش دهند:

رشد و توسعه یک کسب و کار زمانی اتفاق می افتد که بتواند مخاطبان را جذب کند و آنها را به مشتریان بالقوه تبدیل کند.

  1. شما می توانید یک لوگوی سه بعدی را با استفاده از بسیاری از نرم افزارها طراحی کنید:

اگر به دنبال لوگویی هستید که بتوانید به راحتی با استفاده از نرم افزارهای مختلف طراحی و ایجاد کنید، لوگوهای سه بعدی را به شما پیشنهاد می کنیم.

  1. با کمک طراحی لوگو سه بعدی می توانید به راحتی معنا و ایده پشت طرح را به بیننده منتقل کنید:

طراحی لوگو سه بعدی به دلیل حجمی که دارند به راحتی می توانند حس و نیت طراح را به بیننده منتقل کنند. البته لازم به ذکر است که این موضوع به نوع طراحی کاتالوگ و حرفه ای بودن خود طراح نیز بستگی دارد.

نقش آبرنگ بهترین موسسه در انجام طراحی لوگوی سایت برای کسب و کار شما است، با ما حرفه ای بدرخشید!

آدرس :

اصفهان ، خیابان اشراق شمالی ، نبش کوچه 5، مجتمع الهیه ، طبقه 4 ، واحد 401

شماره های تماس :

31323008-9 – 031
09132127209 ، 09132664095

بیشتر بخوانید مقاله طراحی لوگو سه بعدی : طراحی لوگو در اصفهان
لوگو سه بعدی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید