08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

طراحی لوگو سایت

5/5
طراحی لوگو سایت

طراحی لوگو سایت

طراحی لوگو سایت و یا (نشان واره) در هنر های گرافیک از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. طراحان گرافیک با استفاده از متد های بروز طراحی گرافیک و المان های طراحی مخصوص لوگو می توانند بهترین نشان واره را طراحی کنند: برای یک کسب و کار یا کمپانی، انواع محصولات تجاری و یا غیر تجاری و… حتی برای کوچکترین مباحث اینرنتی در حال حاضر مانند سایت نیز طراحی لوگو انجام دهند.

امروزه با اوج گیری فروش های اینترنتی و کسب و کار های مدرن، طراحی سایت اهمیت بسیار فراوانی دارد درست است که هر کسب و کار سایت منحصر به فرد خود را دارد اما باید هویتی  تصویری را برای مخاطبین خود ایجاد کند زیرا تصاویر از قدرت بسیار فراوانی برخوردار می باشند که کلام و نوشتار فاقد این ویژگی خاص هستند طراحی لوگو برای سایت این امکان را به سایت می دهد که هویتی کاملا مشخص در دنیای مجازی پیدا کند.

طراحی لوگو سایت را توضیح دهید؟

لوگو برای سایت یک هویت تصویری بسیار قوی نام گذازی شده است. یک نماد یا نشان و یا حتی ترتیبی از حروف انگلیسی یا فارسی که وقتی از آن در جایی استفاده می‌شود، یاد و خاطره ای بسیار ماندگار، آن سایت را ذهن مخاطب زنده نگاه دارد. شاید همهٔ سایت ها برای خودشان لوگو داشته باشند. یعنی زمان گذاشته و یک طرح گرافیگی را طراحان گرافیک ایجاد کرده باشند. اما حتی اگر هم سایتی لوگویی نداشته باشد، نام دامنهٔ آن سایت در خیلی از مواقع کار لوگوی آن سایت را انجام می‌دهد. اما هر سایتی که قصد حرفه ای در بین غول های تجاری اینترنتی را دارد باید به شیوه ای کاملا حرفه ای شرایط ظاهر شدن را داشته باشد، باید برای آن توسط یک طراح خبره لوگویی طراحی شود.

لوگوی سایت در کجا قرار گرفته می شود؟

تقریباً تمامی سایت هایی که لوگویی برای نمایش دادن به کابران و محاظبین خود را داشته باشند، در بالاترین قسمت تمامی صفحات سایت لوگو را نمایش می دهند. یعنی: زمانی صفحه‌ای از یک سایت را باز می‌کنید، به احتمال قوی اولین چیزی که در بالاترین قسمت صفحه برایتان نمایان خواهد شد، لوگوی آن سایت می باشد. این لوگو روی تمامی محصولات و حتی آگهی های خدماتی آن سایت، از قبیل تمامی عکس هایی که منتشر می‌کند و یا تمامی ویدیوهایی که روی سایت می‌گذارد، حک خواهد شد. بالاخره از لوگو به عنوان یک مورد مهم هویتی برای سایت استفاده می‌ گردد، که وقتی از آن محتوا در جای دیگری هم استفاده بشود، مخاطب بفهمد که این محتوا و یا محصول تولید شده توسط چه کمپانی یا سایتی می باشد.

بیشتر بخوانید مقاله طراحی لوگو سایت : قیمت طراحی لوگو

طراحی لوگو سایت

جادوی شگفت انگیز طراحی لوگو سایت

با مطالعه ی مقاله ” طراحی لوگو سایت ” تا اینجا دریافتید که لوگو هویت بصری و شناسنامه ای بدون المثنی برای یک سایت کاملا حرفه ای می باشد؛ هویت تصویری تمام چشمان مخاطبین و کاربران را به خود جلب می کند این بزرگترین تجربه ای است که طراحان لوگو و منتقدان گرافیکی آن را تایید می کنند! اگر یک سایت حرفه ای محتوا و کارکرد بسیار عالی ای در بین رقبای فضای اینترنتی داشته باشد، و از طرفی هم دارای یک لوگوی بسیار جذاب نیز باشد، زمانی که بازدید کنندگان آن سایت، این لوگو را در هر کجایی شاهدش باشند، به طور ناخودآگاه در ذهن آنها حک خواهد شد و حتماً مجذوبش می شوند این جادوی یک لوگوی حرفه ای است، که به نوعی همان برند سایت محسوب می‌ شود.

اهمیت طراحی لوگو سایت در برند سازی سایت چیست؟

لوگوهایی هستند که به لوگوی طلایی شهرت بسیار زیادی دارند. این لوگوها به گونه ای بسیار عالی دیزاین و طراحی حرفه ای شده اند که علاوه بر این که اعتماد مخاطب را به سمت خود جلب میکند، سبب میشود در مورد برند شما و محصولات و خدمات ارائه شده توسط شما کنجکاو نیز شوند. این گونه است که برند شما میتواند به شهرت و محبوبیتی بسیار زیاد دست پیدا کند. از جمله مهمترین تاثیرات لوگو در برندسازی سایت، بالا بردن سطح  آگاهی از برند یا brand awareness و نشان دهنده ی ارزش و کیفیت محصول و خدمات مورد ارائه می باشد.

بیشتر بخوانید: طراحی لوگو حرفه ای اصفهان

طراحی لو گو سایت

رشد و کسب و کار با طراحی لوگو سایت !

مهمترین شعار برای رشد کسب و کار ها در فضای مجازی درباره ی طراحی لوگو سایت این است: اولین تصویر آخرین تصویر! باید لوگوی سایت شما به اندازه کافی به یادماندنی و ماندگار باشد تا فورا به ذهن مشتریان سپرده شود، اگر مشتریان با دیدن آرم شما جذب شما شوند یعنی شما به کارخانه ای پولساز تبدیل خواهید شد و گردش مالی فراوانی را دارا می شوید.

طراحی لوگو سایت بر توسعه و رشد کسب و کار شما تاثیر بسیار فراوانی می گذارد و بر جذب مشتریان تاثیر بسیار مستقیمی نیز دارد و اجازه می دهد که مشتریان با دیدن آن احساس های بسیار متفاوتی از سایت و بیزینستان داشته باشند و خیلی راحت تر بتوانند به شما به عنوان یک متخصص فروش محصولات و خدمات اعتماد کنند. این روند باعث می شود که ورودی مالی شرکت شما به شدت  افزایش یابد و حتی اگر مشتری برای اولین بارش بخواهد با شما فعالیت کند، یکی از مواردی که بدان توجه می کند همین نماد و لوگوی منحصر به فرد شماست.

لوگویی که به خوبی طراحی شود، باغث می گردد که مشتری ترغیب به استفاده از محصولاتتان شود و هیجان او را برای استفاده از آن محصول و یا خدمت  افزایش دهد، مخصوصا اگر برندی باشد که به تازگی پا به عرصه بازار گذاشته باشید. اگر آرم یا (لوگو) شما از دید افراد جذاب باشد خیلی راحت می توانید مخاطب و حتی در بسیاری موارد سرمایه گذارانی را برای شرکت خود پیدا کرده و بیزینستان را گسترش دهید، همچنین هر روز به اعتبار خود در میان مشتریان بیافزایید و آرم نقش بسیار مهم و قابل توجهی در ساختن ارتباط با مشتریان برقرار خواهد کرد و یک نشان و آرم خوب باید حاوی داستانی از کسب و کارتان حتما باشد، تا به سادگی برای مشتری قابل درک شود.

بیشتر بخوانید: قیمت طراحی لوگو در اصفهان

طراحی لوگو سایت

استراتژدی بازایابی با طراحی لوگو سایت چگونه است؟

مهمترین استراژدی بازاریابی هنره دیده شدن است از این جهت بهتر می باشد شانه  یا لوگوی سایت خود را بر روی تمام وسایل توسعه ی بازاریابی کسب و کارتان بگنجانید، مانند: سربرگ و تمامی ملزومات اداری، روزنامه، مجلات، بیلبورد و تبلیغات محیطی،  هدایای تبلیغاتی، لباس فرم پرسنل و …. قرار دهید و همچنین تمام پیام های بازاریابی خود را با لوگوی خود زینت بخشید. این برچسب موثر را در تلاش های بازاریابی خود حتما مورد استفاده قرار بدهید. به عنوان مثال: اگر در شبکه های اجتماعی حضور فعالی دارید و خدمات و یا محصولات خود را معرفی می کنید سعی کنید آرم خود را در عکس آنها نیز به وفور استفاده کنید و در برند سازی خود نیز با لوگو به پیشرفت خود و برندتان کمک فراوانی کنید یادتان باشد هرچه بیشتر از آنها استفاده کنید بیشتر در ذهن مردم باقی می مانید.

باید در استراتژی بازاریابی از آرمی استفاده کنید که بتوانید آنرا در انواع تبلیغات و بازاریابی هایتان بکارببرید به عنوان مثال: در سایز های بسیار متفاوت وجود داشته باشد که از کیفیت آن اصلا کم نکند، فونت مورد استفاده در آرم بسیار مهم می باشد و مردم به صورت ناخوداگاه در مورد شما با تایپوگرافی به کار رفته فرضیه می سازند البته با کمک دیدگاه های مختلف خود، پس با کمک فونت های مختلف و اهداف بازاریابی آرم خود را بسازید لازم است بدانید تایپوگرافی یکی از مواردی بسیار مهم است که در آرم از آن استقبال بسیار زیادی می شود اما بازهم بهترین روش این است که از متخصصین حوزه ی طراحی گرفیک  بهره ببرید.

نقش آبرنگ بهنرین موسسه در انجام طراحی لوگوی سایت برای کسب و کار شما است، با ما حرفه ای بدرخشید!

آدرس :

اصفهان ، خیابان اشراق شمالی ، نبش کوچه 5، مجتمع الهیه ، طبقه 4 ، واحد 401

شماره های تماس :

31323008-9 – 031
09132127209 ، 09132664095

بیشتر بخوانید مقاله طراحی لوگو سایت : طراحی لوگو در اصفهان

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید