08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

طراحی لوگو خشکبار و آجیل

5/5
طراحی لوگو خشکبار و آجیل برای کسب و کار

 گام اول برای راه‌اندازی یک فروشگاه آجیل و میوه خشک، طراحی لوگو خشکبار و آجیل به‌صورت حرفه‌ای است. تولید خشکبار، یکی از شغل‌های پرطرف‌دار و پردرآمد است؛ اما برای شناسایی برند خود باید اقدام به طراحی لوگو خشکبار و آجیل در سطح عالی کنید تا مشتریان و افراد بیشتری شما را رویت و دنبال کنند. این تنها راهی است که قادرید، به طور دائم برندتان را در ذهن مخاطب جا بیندازید. برای طراحی لوگو از دسته‌بندی موضوعی نیز می‌توان بهره برد؛ مانند آجیل، خشکبار، لوگو آجیل، لوگو پسته، لوگو بادام‌هندی، لوگو خشکبار، تابلو و لوگو آجیل و خشکبار، خرید خشکبار و آجیل، خرید پسته و بادام، انواع آجیل، خرید آجیل، فروشگاه آنلاین آجیل و…

 اصول طراحی لوگو خشکبار و آجیل

 کار با اشکال و المان‌های آجیل و پسته، بادام‌هندی و دایره ستاره‌دار در این لوگو باعث جذابیت و خاص شدن طراحی می‌شود. طراحی لوگو خشکبار نیز مانند دیگر مشاغل نیازمند صرف زمان و هزینه است تا بتوانید از آن در برندسازی، بازاریابی و تبلیغات خود استفاده نمایید. بیایید با اصول آن آشنا شویم.

بیشتر بخوانید برنامه های طراحی لوگو اندروید:قیمت طراحی لوگو در اصفهان
طراحی لوگو میوه خشک، خشکبار و آجیل

 ویژگی‌های لوگو خشکبار و آجیل

 برای این که بتوانید یک انتخاب خوب برای سفارش طراحی لوگو خود بدهید، باید نخست با شاخصه‌های لوگو خشکبار آشنایی داشته باشید داشته باشید.

  •  انتخاب سبک طراحی

 انتخاب سبک طراحی نخستین قدم است تا در ابتدا شما را در مسیر صحیح طراحی قرار دهد و عناصر اصلی لوگو را نیز تعیین نماید. به‌طورکلی برای طراحی لوگو سه روش وجود دارد که انتخاب از میان این روش‌ها کاملاً به سلیقه و هدف شما بستگی دارد: لوگوی نوشتاری، تصویری و ترکیبی.

 لوگو نوشتاری یا لوگوتایپ: از روش‌های متداول طراحی لوگو است که در آن به‌جای استفاده از سایر نمادها، از نام برند مدنظرتان برای ساخت لوگو استفاده می‌شود. یعنی برای طراحی لوگوی خشکبار می‌توانید از نام برند خود به‌صورت کامل و مونوگرام استفاده کنید.

 لوگو تصویری: این شیوه برای مشاغل است که در آن از یک تصویر مرتبط با کسب‌وکار موردنظر جهت خلق هویت بصری آن استفاده می‌شود. برای طراحی لوگو خشکبار می‌توانید از تصاویر حقیقی یا گرافیکی انواع خشکبار استفاده کنید تا مخاطبان هدف در نگاه اول به‌راحتی بتوانند حوزه فعالیت شما را تشخیص دهند و دریابند که این لوگو متعلق به یک برند خشکبار است.

 لوگو ترکیبی: ترکیبی از دو روش لوگو تصویری و لوگوتایپ است که در صورت طراحی حرفه‌ای و اصولی، تأثیرات مثبتی بر مخاطبان هدف برجا خواهد گذاشت. یعنی لوگوی شما متشکل از یک نماد مرتبط با حوزه فعالیت و نام برندتان است که از مزایای طراحی دو روش قبلی در یک لوگو بهره می‌برد. بهترین روش طراحی لوگو برای طیف گسترده‌ای از مشاغل شناخته می‌شود و بیشتر برندها برای خلق هویت و نماد بصری خود از این روش استفاده می‌کنند.

  •   اعتبارسازی با لگو

 اعتبار و سنخیت لوگو یعنی ایجاد یک ارتباط دوطرفه بین لوگو و مخاطب، به‌گونه‌ای که لوگو همیشه در ذهن مخاطب نقش ببند و برای شما برند سازی کند و آن دسته از لوگو هایی که ویژگی‌های لوگو درونشان رعایت نشده است. از جمله ویژگی اعتبار و سنخیت نه جذابیتی دارد و نه مفهوم خاصی را برای مخاطب تصویرسازی می‌کند.

  •  بکار بستن اشکال هندسی

 آرم را در شکل هندسی مربع و یا مستطیل قرار دهید؛ زیرا این دو شکل نمادی از حرفه‌ای بودن هستند و حس اعتماد را به مخاطب انتقال می‌دهند. شکل هندسی دایره نیز یکی دیگر از اشکال مناسب برای طراحی لوگو خشکبار است که به‌راحتی توجه و اعتماد بیننده را جلب کرده و آنها را با شما همراه خواهد کرد.

  •  رنگ‌بندی خوب

 رنگ‌بندی می‌تواند لوگو شما را بسیار جذاب کند و از نظر جلوه بصری بسیار ماندگار باشد، لوگو هایی که رنگ‌بندی مناسبی ندارند بی شک در ذهن افراد ماندگار نخواهند بود.

  •  کار با نرم‌افزارهای حرفه‌ای

 شرکت بهترین و پیشرفته‌ترین نرم‌افزارهای طراحی لوگو (Logo Design Software) خشکبار را در اختیار طراحان خود قرار داده است تا آن‌ها با استفاده از آن‌ها بتوانند بهترین لوگوها را طراحی کنند. آن دسته از لوگوهایی که پیشرفته هستند بدون شک با استفاده از نرم‌افزارهای جدید طراحی شده‌اند. لوگو اولیه بهتر است با قالب‌های EPS (قابل‌ویرایش در ایلاستریتر و فتوشاپ)، CDR (قابل‌ویرایش در کورل) و PNG (به‌صورت عکس بدون پس‌زمینه) ذخیره شود.

بیشتر بخوانید برنامه های طراحی لوگو اندروید: اصول طراحی لوگو در فتوشاپ
ویژگی های طراحی لوگو خشکبار و آجیل
  •  ترتیب قرارگیری عناصر

 جهت طراحی استاندارد لوگو خشکبار (لوگو ترکیبی) باید نماد اصلی آن را در وسط قرار دهید و سپس با کمی فاصله، نام برند را در پایین و یا کنار آن بنویسید. در صورت طراحی لوگو به سبک تصویری و نوشتاری نیز باید عنصر اصلی را دقیقاً در مرکز لوگو قرار داده تا در نگاه اول توجه مخاطب را به خود جلب کند.

  •  مانایی و ماندگاری لوگو

 اگر بخواهید لوگو برندتان را به‌مرورزمان تغییر دهید و یا طراحی آن را تعویض کنید دیگر نمی‌توانید در ذهن مخاطب نقش ببندید و به‌سادگی از رقابت با همکاران عقب خواهید ماند، لوگو هایی که طبق یک نظریه ساخته می‌شوند، جز ماندگارترین لوگو ها هستند. پس شما باید به‌خوبی این مورد را در نظر داشته‌اید و از آن نهایت بهره را ببرید. طراحان حرفه‌ای همیشه لوگو را به‌گونه‌ای طراحی می‌کنند که سال‌های سال هم جذابیت و زیبایی خودش را دارد.

  •  فونت مناسب

 برخی از فونت‌ها را بر اساس ایده‌های متنوع طراحی می‌کنند و تنها زمان طراحی یک لوگو از آن‌ها استفاده می‌نمایند. این نوع از فونت‌ها را تنها آن دسته از طراحانی که حرفه‌ای هستند می‌توانند ایجاد نمایند. بهتر است از فونت‌های خشک و رسمی نشود. بعضی از لوگوها که با استفاده از فونت‌های رسمی و بولد شده طراحی می‌شوند، زیبایی خاصی ندارند و بر همین اساس دقت داشته‌اید که از آن‌ها اصلاً استفاده نکنید. هریک از طراحان لوگو که در زمینه کاری خود تخصص زیادی دارند می‌توانند بهترین ایده‌ها را زمان طراحی به کار بگیرند و فونت‌های زیبایی را مورداستفاده قرار دهند.

  •  سایز مطلوب

 نکته قابل‌توجه برای طراحان، این است که لوگو را برای هریک از ابعاد متنوع طراحی می‌کنند. کسانی ترجیح می‌دهند که لوگو را روی بسته‌بندی‌ها به‌کار ببرند که در این‌صورت باید اندازه آن کوچک باشد. البته که در برخی از موارد هم لوگو روی بیلبوردها به‌کار می‌رود که در این‌صورت هم باید اندازه آن بزرگ باشد. بر همین اساس طراحان لوگو که به کار خود آشنایی زیادی دارند و در کارشان حرفه‌ای شده‌اند از بهترین نرم‌افزارها استفاده می‌کنند تا ابعاد تنوعی از این لوگو را طراحی نمایند.

بیشتر بخوانید مقاله طراحی لوگو خشکبار و آجیل : طراحی لوگو صنایع غذایی

صفر تا صد طراحی لوگو خشکبار و آجیل

 طرز استفاده از لوگو خشکبار و آجیل طراحی شده برای تبلیغات

 اکنون که به اهمیت و نکات طراحی این لوگو اشاره کردیم، باید بدانیم لوگوی آماده شده را چگونه استفاده کنیم؟

  •  در مکانی مناسب، یک تابلوی تبلیغاتی که لوگوی شما روی آن چاپ شده، برای جذب بازدیدکننده در فروشگاه خودتان نصب کنید.
  •  ویترین مغازه خشکبار و آجیل را با آویزهایی از لوگویتان، برای جلب‌توجه مردم تزیین کنید.
  •  یک وب‌سایت تحت وب حرفه‌ای طراحی کنید و با انتشار لوگوی خود در سایت و شبکه‌های اجتماعی، محصول خود را بفروشید.
  •  جهت تبلیغات برند خود در نمایشگاه‌های تجاری از فهرست‌هایی که طراحی لوگو خشکبار و آجیل شما روی آن چاپ شده، استفاده نمایید.
  •  کارت ویزیتی که لوگوی آجیلتان روی آن چاپ شده، طراحی کرده و آن‌ها را بین خریداران و شرکا پخش کنید.
  •  کمپین بازاریابی از طریق ایمیل بهترین مرحله برای افزایش مشتری شما است و بهترین قسمت این است که هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد. ایمیل‌هایی را حاوی طراحی لوگوی آجیل و خشکبارتان توسط کمپین بازاریابی ارسال کنید.

 هزینه طراحی لوگو خشکبار و آجیل

 هزینه طراحی لوگو به موارد زیادی بستگی دارد. قیمت طراحی لوگو خشکبار در مجموعه‌های گرافیکی حدود ۳ تا ۱۰ میلیون تومان است.

  هیچ شغلی بدون طراحی یک لوگوی منحصربه‌فرد قادر به برندسازی، بازاریابی، تبلیغات و از همه مهم‌تر جلب‌اعتماد و توجه مخاطبان هدف خود نخواهد بود؛ بنابراین اگر صاحب یک برند تولیدکننده و یا فروشگاه خشکبار هستید، طراحی لوگو به اعتباربخشی و رونق کسب شما کمک می‌کند.

نقش آبرنگ بهترین موسسه در انجام طراحی لوگوی سایت برای کسب و کار شما است، با ما حرفه ای بدرخشید!

آدرس :

اصفهان ، خیابان اشراق شمالی ، نبش کوچه 5، مجتمع الهیه ، طبقه 4 ، واحد 401

شماره های تماس :

31323008-9 – 031
09132127209 ، 09132664095

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید