08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

طراحی لوگو جواهرات

5/5
طراحی لوگو جواهرت

طراحی لوگو جواهرات

در طراحی لوگو جواهرات و فروش جواهرات کسب و کاری بسیار گران قیمت و پر دردسر شناخته شده است که مخاطبین و درخواست کنندگان این شغل همواره افراد مرفه و ثروتمند جامعه می باشند که با پشتوانه ی مالی بسیار زیاد وارد این کسب و کار شده اند و مشتریان آن ها، افراد معروف و ثروتمندان هستند. فروش جواهرات به صورت سنتی دیگر مورد پسند جامعه و افراد حوزه ی این شغل نیست یکی از مهمترین عوامل مدرن شدن فروش جواهرات عدم امنیت شغلی در کسب و کار سنتی این شغل می باشد، با فروش آنلاین امینت شغلی، بسیار زیاد خواهد شد.

طراحی لوگو جواهرات در جواهر فروشی و زیورآلات مانند سایر مشاغلی که با محصولات زیبایی، مد یا جذابیت بصری سر و کار دارند، از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد. دلیل اهمیت بسیار زیاد این است که: طراحی لوگو یا سایر عناصر تجاری، سلیقه، خلاقیت، تدبیر و زیرکی  برند جواهرات را به مخاطب منتقل می کنند. اگر جواهرفروشی، طلا فروشی، فروش سنگ های قیمتی دارید ساخت یک لوگوی بسیار جذاب به کسب و کارتان کمک بسیار زیادی می کند که به طرز چشمگیری از برند خود پشتیبانی کرده و آن را به اوج درآمد زایی و فروش برسانید.

در فکر انتخاب آرم ی لوگوی تجاری جواهرات انتخاب بصری موثر و خلاقانه برای جواهر فروشی و زیورآلات باشید، اصول اولیه ای درباره یک طراحی لوگو موفق وجود دارد که باید آنها را خوب بخاطر بسپارید. 

نمادهای معمولی طراحی لوگو جواهرات کدام اند؟

در طراحی لوگو جواهرات کسب و کار های تجاری فروش جواهر فروشی و زیورآلات عمدتا از نماد هایی برای به تصویر کشیدن جایگاه تجاری استفاده می شود. به غیر از لوگو های مبتنی بر متن یا مونوگرام، لوگو هایی دارای نماد محبوبیت بسیار زیادی هستند. معمولاً در این لوگو ها از برخی نمادهای معمولی که به طور کلی با تجارت طلا و جواهر و به طور خاص با جواهرات الماس مرتبط می باشند، استفاده می کنند. 

اگر به چند نمونه طراحی لوگوی جواهر فروشی و زیورآلات، نگاهی بسیار دقیق بیندازید در همه آنها علامت های تکراری مثل اشکال الماس یا نمادهای اقلام مختلف جواهرات را مشاهده می نمایید. به عنوان مثال، یک لوگو جواهرات الماس ممکن است از یک تصویر انگشتر که در بالای آن یک الماس قرار دارد، استفاده کرده باشد. به همین ترتیب، تصاویر گردنبند و دستبند نیز بسیار رایج می باشند.  همه این هایی که نام بردیم نمادهای کاملاً معمولی و مشخصی هستند که به تجارت جواهرات اشاره ی مستقیمی دارند. اگر کسب و کار تجاری فروش جواهرات تلاشی برای منحصر به فرد نشان دادن این نمادها نکنید، لوگو یشام نیز مثل تمام این لوگوها ساده، تکراری و بسیار کلیشه ای به نظر می رسد.

پس اگر می خواهید متفاوت به نظر برسید، لوگو شما نباید از این نمادها به همان شیوه استفاده شود.

اول از همه، لوگو شما باید ایده و سبک هایی را که شما در طراحی جواهرات خود هدف قرار دهد، را به خوبی و به سرعت به مخاطب منتقل کند. مورد بعدی: باید مشخص باشد که لوگو شما در مورد طلا و جواهر یا نوع خاصی از سنگ قیمتی می باشد. به عنوان نمونه: اگر جواهراتی دارای الماس را می فروشید، لوگو شما باید این زمینه کاری را به مخاطبین تان معرفی نمایید. در این مقاله، نکاتی را آورده ایم که به شما در طراحی لوگو جواهر فروشی و زیورآلات کمک فراوانی می کند تا لوگویی خلق کنید که جواهرفروشی خود را از دیگران متمایز کنید.

بیشتر بخوانید مقاله طراحی لوگو جواهرات : قیمت طراحی لوگو

طراحی لوگو جواهرت

 برندینگ پویا، با طراحی لوگو جواهرات

لوگو یا آرم تجاری پویا که با گذشت زمان همچنان اعتبار خود را به خوبی حفظ می کند، جزو برترین طراحی های لوگوی تجاری می باشد. اگر قبلاً در مورد آن چیزی نشنیده اید، اکنون زمان جستجو درباره آن است. به بیان ساده، آرم یا لوگوی تجاری پویا امکان بازطراحی با گذشت زمان را داشته است و در عین حال عناصر اولیه به کار رفته در خود را حفظ می نماید. یک لوگو پویا با گذشت زمان، با فصل ها و مواقع مناسب به صورت تدریجی تغییر شکل می یابد اما همچنان حس و حال لوگویی که در ابتدا طراحی شده بود را به مخاطب انتقال می دهد.

یک لوگو پویای فروش جواهرات و زیورالات دارای دو عنصر اولیه می باشد. یکی، عناصر راکد می باشد که به کسب و کار شما امکان می دهد طراحی لوگو خود را با گذشت زمان قابل تشخیص کنید. دیگری، عناصر متغیر مانند رنگ، بافت، متن یا آرم است که می تواند تغییری چشم گیر داشته باشد.

لوگوی پویا یا دینامیک مزایای بسیار زیادی برای طراحی لوگو جواهرات جواهر فروشی و زیورآلات شما دارد.

ویژگی لوگوی پویا را نام ببرید؟

کسب و کار شما را با محیط اطراف به خوبی مرتبط می شود: این اولین ویژگی لوگوی پویا برای کسب و کار فروش جواهرات می باشد. یک لوگو پویا کسب و کار شما را قادر می کند تا به هر آنچه در اطراف شما می گذرد بسیار مرتبط باشید. شما می توانید کسب و کار خود را به محیط اطرافتان متصل نمایید. شما می توانید لوگو را برای یک موقعیت خاص، برای یک فصل خاص، برای یک خط تولید خاص – هر چیز و همه چیز اساساً تغییر خواهید داد. این باعث می شود لوگو جواهرات الماس شما بسیار قابل تجدید، تازه و مورد علاقه ی مخاطبین و مردم باشد. چون مربوط به محیط  زندگی آن ها می باش

خلاقیت برند شما را بیان می کند: دومین ویژگی طراحی لوگو جواهرت پویا برای کسب و کار فروش جواهرات می باشد. یک لوگو پویا کسب و کار شما را قادر می سازد جنبه خلاق تجارت جواهرات خود را به شیوه ای منحصر به فرد بیان کنید. از آنجا که شما هر از گاهی چیز جدیدی را به کالکشن خود اضافه می کنید، این نشان از خلاقیت بی حد و حصر شما دارد و مردم نیز به سمت جواهرات شما جذب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: طراحی لوگو حرفه ای اصفهان

طراحی لوگو جواهرت

نشان می دهد که کسب و کار شما در حال پیشرفت است: سومین ویژگی لوگوی پویا برای کسب و کار فروش جواهرات و زیورالات است بیایید، یک جواهر یک بیانیه مد و فشن است. با این حال، درست مثل هر نوع مد دیگر، طرح ها و سبک های جواهرات نیز می توانند به سرعت بسیار زیادی رشد کنند. ممکن است روندی وجود داشته باشد که برای مدتی باقی بماند و سپس تغییری اساسی کند.
وقتی لوگو های پویا را انتخاب می کنید، به مشتریان خود می گویید که خط جواهرات شما دائماً در حال پیشرفت و رشد بوده است و همیشه مرتبط با کسب و کارتان خواهد بود. اینکه قطعات طراحی شده شما بی انتها هستند، به اندازه لوگوی کسب و کارتان پویا می باشد و این بهترین پیام تجاری و تبلیغاتی است که مشتریان شما می توانند دریافت.

بررسی نمونه لوگوی پویا – جواهر فروشی Conejo Valley Jewels

یک نمونه ای از یک لوگو پویا که توسط یک فروشگاه جواهرات الماس استفاده می شود را بررسی می کنیم:

 Conejo Valley Jewels یک فروشگاه بسیار معروف طلا و جواهر می باشد که طرح های دست ساز منحصر به فردی را از جواهرات الماس به مردم بسیار ثروتمند ارائه می دهد. آنها آرم تجاری پویایی را استفاده کرده اند و تجربه کرده اند که در بسیاری از شرایط برای آنها مفید و پولساز بوده است.

اول از همه، اینکه چگونه آنها از طراحی معمول فروشگاه الماس جدا شده اند، تزریق آرایش ساختاری الماس به شکل خرگوش است، زیرا Conejo یک کلمه اسپانیایی برای خرگوش می باشد. نتیجه نهایی یک نماد بصری است که شبیه صورت خرگوش است که در یک الماس قرار گرفته می باشد.

برای ایجاد پویایی در لوگو، جواهرفروشی به تغییر رنگ و بافت خود همیشه  ادامه خواهد داد، گاهی اوقات لوگو در رنگ های کاملاً ثابت ظاهر می شود، در برخی مواقع به صورت ساختاری سیمی ظاهر می شود. گاهی لوگوی فروش کسب و کار جواهرات به صورت کلی تصور می شود، در حالی که در بعضی مواقع به عنوان بخشی از تصویر ظاهر می شود. شما می توانید از چنین تنظیماتی با فرم های الماس استفاده نمایید و آنها را در مضامین بسیار مختلفی قابل تشخیص از زوایای مختلف رنگ آمیزی نمایید.

بیشتر بخوانید: قیمت طراحی لوگو در اصفهان

طراحی لوگو جواهرت

نقش آبرنگ بهنرین موسسه در انجام طراحی لوگو جواهرت برای کسب و کار شما است، با ما حرفه ای بدرخشید!

آدرس :

اصفهان ، خیابان اشراق شمالی ، نبش کوچه 5، مجتمع الهیه ، طبقه 4 ، واحد 401

شماره های تماس :

31323008-9 – 031
09132127209 ، 09132664095

بیشتر بخوانید مقاله طراحی لوگو جواهرت : طراحی لوگو در اصفهان

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید