08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

طراحی لوگو املاک و مستغلات

5/5
طراحی لوگو املاک و مستغلات

طراحی لوگو املاک و مستغلات

صنعت املاک و مستغلات پر از هزاران مغازه و شرکت جدید است. و برای این صنعت، مهمترین راه برای ایجاد ارزش برند و جلب توجه مشتریان، طراحی لوگو املاک و مستغلات است. صنعت املاک و مستغلات یکی از رقابتی ترین مشاغل است. احتمالاً در هر شهر و هر منطقه و حتی یک محله کوچک چندین مشاور و شرکت املاک وجود دارد. بنابراین هر بنگاه معاملات ملکی باید در این رقابت با ویژگی های خاص خود حرفی برای گفتن داشته باشد. طراحی خاص و منحصر به فرد لوگوی املاک به مشاوران و صاحبان این تجارت کمک می کند تا در این فضای رقابتی شرکت خود را از سایر شرکت های دور و نزدیک متمایز کنند.

دلایل اهمیت طراحی لوگو املاک و مستغلات

  • اولین برداشت را در ذهن مخاطب ایجاد می کند و مشتریان بیشتری را به سمت برند شما جذب می کند.
  • کسب و کار شما را از سایر حرفه ها متمایز می کند.
  • باعث می شود مشتریان به برند شما وفادار بمانند.
  • طراحی لوگو املاک و مستغلات به ایجاد هویت تجاری از کسب و کار شما کمک می کند.
  • با دادن یک نماد معتبر به شرکت، باعث می شود مردم شما را بهتر به خاطر بسپارند.
  • طراحی لوگو برای آژانس املاک و مستغلات مشتریان بیشتری را برای این تجارت جذب می کند.
  • طراحی لوگو کمک زیادی به بهبود برند تجاری شما می کند.
  • در برنامه ریزی استراتژی های تبلیغاتی کمک زیادی می کند.
  • طراحی لوگو برای املاک و مستغلات حرفه ای بودن و اعتبار این تجارت را نشان می دهد.
  • طراحی لوگو به شما این امکان را می دهد که به خوبی با مخاطبان جدید ارتباط برقرار کنید و پیام تجاری خود را به مشتریان منتقل کنید.

چه چیزی باعث می شود طراحی لوگو املاک و مستغلات حرفه ای شود؟

اگر می خواهید یک طراحی لوگو املاک و مستغلات خود ایجاد کنید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

سادگی اگر به لوگوهای آژانس املاکی که توسط برخی از برندهای معروف استفاده می شود نگاه کنید، همه آنها بسیار ساده هستند. این به این دلیل است که استفاده از یک لوگوی ساده در رسانه ها و اندازه های مختلف آسان تر است. همچنین تشخیص آن آسان تر از لوگویی است که از اشکال، رنگ ها و فونت های زیادی استفاده می کند.

یک طراحی لوگو املاک و مستغلات به یاد ماندنی است به طوری که مشتریان شما به راحتی می توانند شما و برند شما را در هنگام برخورد با آن بشناسند. مردم باید بتوانند برند شما را از سایر بنگاه های املاک در منطقه خود متمایز کنند.

بیشتر بخوانید مقاله طراحی لوگو املاک و مستغلات : قیمت طراحی لوگو
طراحی لوگو املاک و مستغلات

یک لوگوی عالی از طراحی ماندگار استفاده می کند که با ظهور روندهای جدید طراحی لوگو شرکت املاک و مستغلات، نیازی به طراحی مجدد ندارد. به عبارت ساده تر، یک لوگو باید چندین سال بدون هیچ تغییر یا مشکلی برای شما کار کند.

لوگوی شما باید موضوع کسب و کار شما را نیز بیان کند. اگر در فروش خانه های لوکس تخصص دارید، به دنبال لوگوی زیباتر و مجلل باشید. اگر ترجیح می دهید خانه های شهری و مدرن بفروشید، یک لوگو با حس مدرن برای کسب و کار املاک شما مناسب تر خواهد بود.

در نهایت، تمام عناصر در طراحی لوگوی شما باید متعادل باشند. سعی کنید فضای مشابهی بین و اطراف عناصر لوگو حفظ کنید تا یک لوگوی بصری جذاب و متعادل ایجاد کنید.

اصول طراحی لوگو املاک و مستغلات

  • سادگی لوگو

سادگی هرگز از مد نمی افتد و ساده ترین ایده ها اغلب بهترین هستند. یکی از مزایای لوگوهای ساده مقیاس پذیری آنهاست که در هر اندازه و برای هر نوع سیستم عاملی به راحتی قابل تشخیص است. لوگوهای ساده بسته به نوع فونت و استفاده از تصاویر می توانند سنتی یا مدرن باشند.

  • متفاوت فکر کنید

برای طراحی لوگو املاک و مستغلات باید سعی کنید خارج از چارچوب های معمول فکر کنید. درست است که کسب و کار املاک مربوط به خانه و ساختمان است، اما استفاده از این نمادها در طراحی لوگوی املاک ضروری نیست. می توانید خلاق و نوآور باشید و به این فکر کنید که به جای این نمادها از چه نمادهای دیگری می توانید استفاده کنید.

چه نمادهای دیگری می تواند نشان دهنده خانه باشد؟ از نمادها و اشیای مرتبط با خانه مانند کلید، نرده، ستون، قفل و حتی برخی از اشکال هندسی مانند مثلث، اهرام یا نمادهای سبک اوریگامی می توان برای طراحی لوگوی املاک استفاده کرد و در عین حال حس و حال خانه را به مخاطبان انتقال داد.

  • استفاده از نمادها و عناصر محلی

نمادها همچنین می توانند راهی عالی برای طراحی لوگوی املاک و مستغلات باشند، به شرطی که معنی آن برای مخاطبان شما قابل درک باشد. به عنوان مثال، سقف اغلب در املاک و مستغلات استفاده می شود. اما این اثر خاص و منحصر به فرد نیست. می توانید جایگزینی برای آن پیدا کنید.

استفاده از طبیعت یا تصاویر مربوط به محدوده جغرافیایی نیز برای طراحی لوگوی املاک مناسب است. تپه، کوه، دریاچه یا هر اثر باستانی یا گردشگری واقع در منطقه ای که شما زندگی می کنید می تواند برای طراحی لوگو استفاده شود.

بیشتر بخوانید مقاله طراحی لوگو املاک و مستغلات : قیمت طراحی لوگو در اصفهان
طراحی لوگو املاک و مستغلات
  • استفاده از رنگ‌های مناسب

رنگ ها نیز از جمله عناصر تاثیرگذار برای طراحی لوگو مشاور املاک هستند. البته به شرطی که از رنگ مناسب در طراحی استفاده کنید. رنگ لوگو باید به گونه ای باشد که در صورت استفاده در تصاویر، کارت ویزیت، بنرها، وب سایت ها یا شبکه های اجتماعی، شخصیت خود را از دست ندهد. مثلا اگر کارت ویزیت قرمز باشد بهتر دیده می شود. حال اگر لوگوی شما همرنگ باشد دیگر روی کارت ویزیت دیده نمی شود.

  • طراحی لوگوی ترکیبی

در بسیاری از موارد، شما قادر به طراحی لوگوی املاک خود با ترکیب برخی از روش های طراحی و ایجاد یک لوگوی ترکیبی هستید. برای این منظور می توانید هم از یک نماد خاص و هم از روش تایپوگرافی در لوگوی خود استفاده کنید. لوگوهای ترکیبی اگر با اصولی مانند تقارن و اندازه صحیح طراحی شوند خروجی های جذاب و درخشانی خواهند داشت. لوگوهای ترکیبی نیز می توانند نظر مخاطب را به خود جلب کنند اما اگر به صورت حرفه ای و استاندارد طراحی شوند.

  • تایپوگرافی

برای طراحی لوگوی املاک نیازی به استفاده از تصاویر و نمادهای مختلف نیست و می توانید به جای آن از تایپوگرافی استفاده کنید. طراحی یک لوگوتایپ خاص نیز می تواند برای یک لوگوی ملکی مناسب و جذاب باشد.

به عنوان مثال می توانید نام کامل شرکت خود را با فونت مناسب در لوگو بنویسید یا به جای نوشتن نام کامل از حرف اول نام آن برای ایجاد لوگوی شرکت املاک استفاده کنید. استفاده از روش تایپوگرافی برای طراحی لوگوی املاک، روشی بسیار هوشمندانه و کم خطر است که به راحتی می تواند لوگوی ملکی شما را از سایر لوگوها متمایز کند.

  • عدم استفاده از نماد های کلیشه ای

پرهیز از تصاویر و نمادهای کلیشه ای یکی از مهم ترین اصول طراحی لوگو املاک است و نقش مهمی در تاثیرگذاری و جذابیت لوگو دارد. نمادهایی مانند ساختمان ها و سقف ها نمادهای تکراری و کلیشه ای هستند که در اکثر لوگوهای املاک و مستغلات استفاده می شوند.

این نمادها نه تنها لوگوی املاک شما را از بقیه متمایز می کنند، بلکه می توانند آن را بسیار ساده و جسورانه جلوه دهند. بنابراین در طراحی یک لوگوی خاص باید خلاقیت بیشتری به خرج دهید و تا حد امکان از استفاده از این نمادها در لوگو خودداری کنید.

نقش آبرنگ بهترین موسسه در انجام طراحی لوگوی سایت برای کسب و کار شما است، با ما حرفه ای بدرخشید!

آدرس :

اصفهان ، خیابان اشراق شمالی ، نبش کوچه 5، مجتمع الهیه ، طبقه 4 ، واحد 401

شماره های تماس :

31323008-9 – 031
09132127209 ، 09132664095

بیشتر بخوانید مقاله طراحی لوگو املاک و مستغلات : طراحی لوگو در اصفهان
طراحی لوگو املاک و مستغلات

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید