08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

طراحی سایت اصفهان

5/5
طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت اصفهان

تغییر رویه کسب و کارهای سنتی به کسب و کارهای اینترنتی و یا مجازی مهمترین عامل برای  گسترش طراحی سایت اصفهان شده است. با مدرن شدن  روزمره  و صرفه جویی در زمان و انرژی خرید های اینترنتی بسیار پراهمیت است، از این جهت میل مردم سراسر دنیا به خرید های اینترنتی بسیار افزایش پیدا کرده است، و باعث رونق فعالیت های طراحی سایت یا وب دیزاین شده است. بسیاری از سایت های معتبر و بین المللی در سراسر جهان به طوری طراحی شده اند که صدرصد نیاز مشتری ها را برآورده کنند.

فرقی نمی کند شما اهل کجایید و در کدام کشور زندگی می کنید خرید های اینترنتی هیچ محدودیتی ایجاد نمی کنند، با خیال راحت و اطمینان کامل لذت خرید کردن را تجربه کنید. صاحبان موفق ترین سایت ها ، همواره عضو ثروتمندترین قشر جامعه محسوب می شوند، سودی که فروش آنلاین خود در سایتشان دارند، بی نظیر و شگفت انگیز است.

طراحی سایت چیست؟

با خواندن متن بالا شاید کنجکاو شده باشید که درباره ی طراحی سایت اصفهان بیشتر بدانید ما در این مقاله سعی می کنیم بیشترین اطلاعات را در این مورد به شما ارائه کنیم: طرحی سایت یا وب دیزاین (Web-Design): به مراحل طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی جهت اطلاع‌ رسانی، فروش محصول، معرفی شرکت و ارائه محصولات آن گفته می‌شود.  طراحی وب‌ سایت یک پروسه است که از لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است.

طراحی سایت  به مهارت ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود. طرح وب در واقع قالب گرافیکی صفحات وب است که نشان‌دهنده محتوا و مطالب آن صفحه است. یک وب‌سایت باید از ظاهری زیبا و حرف‌های برخوردار باشد تا در نگاه اول‌ نظر مخاطب را به خود جلب کند. در کنار ظاهر، محتوا و نوع کدنویسی سایت، امنیت سایت، سئو و… از موارد بسیار مهم در طراحی انواع سایت‌ های اصفهان می‌باشند.

پیشنهاد داغ مطالعه : مزایای طراحی سایت

 

طراحی سایت اصفهان

پیشینه طراحی وب 

در ابتدا تمام وب‌سایت‌ها با کُدهای بسیار ساده‌ای به زبان HTML ایجاد می‌شدند زبان نشانه‌ گذاری، ابرمتن که ساختار ساده‌ای به صفحات وب مانند تیترها، پاراگراف‌ها، ارتباط صفحه‌ها با یکدیگر و … را می‌دهد، با پیشرفت روز افزون وب‌سایت‌ها زبان اچ تی ام ال هم گسترش یافت و صفحات وب هم ظاهر پیچیده‌تری به خود گرفت. در ابتدا از جدول‌ها برای چیدمان صفحات وب استفاده می‌شد که با پیدایش زبان CSS این روش نیز منسوخ شد.

فناوری‌هایی مانند استفاده از پایگاه داده یکپارچه، زبان‌های برنامه‌نویسی سمت سرور مانند PHP، ASP، ASP.net و … باعث تغییرات بیشتر در ساختار وب‌سایت‌ها شد. طراحی سایت‌ها به‌صورت واکنشگرا یا ریسپانسیو هم از مواردی است که امروزه مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. همچنین با به وجود آمدن فناوری‌های پویانمایی به صفحات وب، مانند فلش، ظاهر وب بیش‌ازپیش تغییر کرد و امکانات جدیدی به سازندگان رسانه و طراحان وب داده‌ شده است.

طراحی سایت اصفهان

انواع سایت

طراحی وب‌ سایت‌ ها در اصفهان بر اساس کاربرد خاص و نوع کدنویسی که دارند به چند دسته تقسیم می‌شوند:

  • سایت‌ های ثابت (Static Website)

این سایت‌ها به‌صورتی طراحی می‌شوند که تمام اطلاعات مورد نیاز در آن‌ها قرار داده می‌شود. برای ایجاد تغییر در سایت باید حتما به با کد نویسی سایت آشنا باشید. تقریبا اکثر این سایت‌ها با HTML طراحی شده‌اند. این سایت‌ ها دارای حجم بسیار پایین کد نویسی هستند، به همین دلیل سرعت بارگذاری بالایی دارند.

این کاهش حجم کد باعث خواناتر شدن سایت به وسیله موتور های جستجو می‌شود. این طراحی سایت‌ های اصفهان قیمت بسیار پایین‌تر و امنیت بیشتری نسبت به سایت‌های دیگر دارند. توجه داشته باشید از آنجایی که این سایت‌ها توسط مدیران و صاحبان سایت قابل تغییر نیستند، امکان به روز رسانی زود هنگام نیز وجود ندارد و معمولا برای مواردی استفاده می‌شوند که یک یا دوبار در سال نیاز به تغییر محتوا دارند

  • سایت‌های پویا (Dynamic Website)

دسترسی به بخش مدیرتی این نوع سایت‌ها بر عکس نوع پویا آزاد است و صاحب سایت می‌تواند در هر لحظه محتوای سایت را تغییر دهد. اکثر سایت‌ های پویا از زبان‌هایی مانند CSS و Silver light نیز برای اضافه کردن قابلیت‌های بیشتر استفاده می‌شود. قالب اصلی سایت توسط طراح نوشته می‌شود و در ادامه مدیر سایت اقدام به تولید محتوای مورد نظر برای سایت میکند.

مزیت‌ اصلی این طراحی سایت‌ های اصفهان این است که هیچ محدودیتی برای ایجاد، تغییر یا حذف مطالب، تصاویر و صفحات و غیره وجود ندارد. با استفاده از زبان‌های طراحی سایت پیشرفته برای ساخت این سایت‌ها میتوان امکاناتی از جمله صفحات هوشمند، فرمها، صفحات جستجو و … به آنها اضافه کرد. استفاده از کدهای پیچیده در این نوع سایت‌ها باعث کند شدن بارگذاری آنها می‌شود.

  • پورتال‌ ها (Portal)

پورتال‌ ها سایت‌های کامل و جامعی هستند که چندین هدف را در یک سایت دنبال می‌کنند؛ یعنی چندین سایت پویا برای رسیدن به اهدافی خاص در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند؛ مثلا پورتال‌ های خبری که از چندین سایت پویا تشکیل شده‌اند و هر کدام امکانات خاصی را ارائه می‌دهند. تمام ویژگی‌ های یک سایت پویا می‌تواند در یک پورتال خبری نیز وجود دارد.

  • سایت‌ های فلش

این نوع سایت‌ ها از نوع ایستا و نیمه پویا توسط نرم‌افزارهای خاصی طراحی می‌شوند. این سایت‌ها ثابت هستند، توسط طراح سایت ایجاد می‌شوند و قابل تغییر نیستند. مزیت این سایت‌ ها گرافیک زیبا و انیمیشن‌های جذاب آنهاست؛ اما این سایت‌ها توسط موتورهای جستجو خوانده نمی‌شوند و سرعت بارگذاری بسیار پایینی دارند.

طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت با وردپرس

 وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای راه‌اندازی و ایجاد سایت‌ها و وبلاگ‌هاست. وردپرس به زبان برنامه‌نویسی PHP نوشته شده و توسط   MySQL نیز پشتیبانی می‌شود. وردپرس برای پیاده‌سازی انواع وب‌سایت‌ شخصی، وب‌سایت‌ خبری، وب‌سایت‌های عکاسی، معرفی مشاغل،  سایت‌های اجتماعی، دانشگاهی و … استفاده می‌شود

اهمیت طراحی سایت

بیشترین سرگرمی روزانه افراد جامعه جستوجو کردن در سایت ها و فضاهای اینترنتی است. از همین رو با کمی سرمایه گذاری در معقوله طراحی سایت میتوانید بهترین سود را در کسب و کارتان تجربه کنید. امکان ندارد شما ه کسب و کاری موفق را پیدا کنید که سایتی را در فضای اینترنتی به خود اختصاص نداده باشد. اجرای طراحی سایت بصورت حرفه ای برای یک کسب و کار بازخورد بسیار خوبی در حوزه اقتصادی برای جامعه و گردش پول دارد. به برخی موارد دیگر از اهمیت طراحی سایت اشاره میکنیم:

بازاریابی آسان

در رقابت های تجاری امروزی بزرگترین هدف تبلیغات، بازاریابی سریع و آسان است. قطعا تبلیغات در دنیای اینترنت راحت‌تر، پربازده‌تر و سریع‌تر خواهد بود. سرعت انتقال اطلاعات محصول در یک سایت کسب و کار برای فروش مثل برق و باد است، همین مزیت بسیار مهم است که، اهمیت طراحی سایت را بیشتر مشخص می کند، می‌تواند به کسب‌وکار اینترنتی رونق بیشتری داد.

دسترسی شبانه روزی

طراحی سایت برای فروش محصولات مانند یک فروشگاه شبانه روزی عمل میکند. لازم به ذکر است ندر یک فروشگاه اینترنتی، محدودیت جغرافیایی معنایی ندارد. هر شخصی از هر کجای دنیا می‌تواند از طریق وب‌سایت سفارش خود را ثبت و پرداخت و از طریق خدمات پست آن را دریافت کند. وب‌ سایت در حقیقت یک فروشگاه و یا یک شرکت شبانه روزی است که مشتریان در هر ساعت از روز می‌توانند با مراجعه به آن از خدمات و محصولات مطلع شوند و اقدام به خرید نمایند. لذا می‌توان نتیجه گرفت داشتن یک وب‌سایت، به معنای شبانه‌روزی کردن کسب و کار است.

آیا تا به حال برای طراحی سایت تخصصی و حرفه ای  کسب و کارتان در اصفهان اقدام کرده اید؟  آیا فروش بیشتر پس از طراحی سایت  شما را دلگرم تر نمی کند ؟ جهت ارائه خدمات طراحی سایت متناسب با کسب و کار شما و همچنین اطلاع از قیمت ،با مشاوران نقش آبرنگ به شماره 03131323008 تماس گرفته تا شما را در این کار راهنمایی کنیم.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید