08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

طراحی سایت اختصاصی

5/5
طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی به معنای این است که طراحی سایتی را انجام دهید که با زبان برنامه نویسی مشخصی مثلا PHP یا ASP مطابق با امکانات مورد درخواست مشتری انجام گیرد. در طراحی سایت اختصاصی از مرحله دیزاین تا کد نویسی و پیاده سازی تمام کار به صورت کاملا سفارشی و کاملا مهندسی شده انجام می شود به گونه ای که بعد از چندین مدت بعد از استارت خورد وب سایت اختصصاصی تان فقط همین یک سایت کاملا مختص برای کسب و کار شما برای مشتریانتان به یادگار بماند.

کاربرد طراحی وب اختصاصی چیست؟

طراحی وبسایت های اختصاصی بیشتر برای پروژه هایی خاص کاربرد فراوانی دارند. برای پروژه هایی که دارای برنامه توسعه بلند مدت و به روز رسانی امکانات در مقیاس بزرگ می باشند طراحی سایت اختصاصی بسیار ضروری است. یک استارتاپ فروشگاهی را در نظر بگیرید که در ابتدا با فروش محصولات توسط برند خود کار خود را آغاز می کند، اما به مرور از طریق ثیت نام و مدیریت سایر فروشگاه ها، کالاهای سایر فروشنده ها را نیز از طریق بستر وب سایت به فروش می رساند. (شاید بتوان گفت نزدیک ترین نمونه ی واقعی به این مثال در ایران، وب سایت فروشگاهی دیجی کالا است) 

 اگر قرار باشد امکانات وب سایت توسط سایر پلتفرم ها مانند اپلیکیشن اندروید و ای او اس نیز ارائه شود، یک سیستم یکپارچه بهینه و قوی نیازمند هستید که به صورت مداوم نیازمنده به آپدیت شدن و پشتیبانی است، که در این حالت پیشنهاد ما به مشتریان، طراحی وب سایت های اختصاصی می باشد.

پیشنهاد داغ مطالعه : مزایای طراحی سایت

 

طراحی سایت اختصاصی

مزایای طراحی سایت اختصاصی را نام ببرید؟

از جمله مزایای طراحی وب سایت های اختصاصی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

✔️ امکان توسعه اصولی و اعمال تغییرات دلخواه در وب سایت را دارد. 

✔️ امکان افزودن اپلیکیشن اندروید و ای او اس به صورت بهینه در وب سایت های اختصاصی موجود می باشد.

✔️ طراحی گرافیک اختصاصی متناسب با سلیقه مشتری و هویت برند کاملا رعایت می شود.

✔️ تامین امنیت وب سایت در سطوح بالاتر امکان پذیر است.

✔️ اعمال تغییرات و امکانات مدیریتی دلخواه در پنل ادمین وب سایت صورت می گیرد.

طراحی اختصاصی سایت بهتر است یا طراحی سایت با وردپرس؟

این بیشترین سوالی است که اکثر کسب و کار ا و کمپانی ها از شرکت های طراحی سایت می پرسند. ذر پاسخ به این سوال باید بگوییم: وردپرس یکی از CMS ها یا همان سیستم های مدیریت محتوا آماده و محبوب در سراسر دنیا می باشد. که بسیاری از وب سایت های جهان بر روی این سیستم پیاده سازی شده اند. برای شخصی که برای شروع تصمیم دارد یک وب سایت برای کسب و کار خود راه اندازی کند، شاید انتخاب بین طراحی وبسایت وردپرسی با اختصاصی کمی دشوار شود.

هزینه طراحی سایت اختصاصی چقدر است؟

از آنجاییکه در تیتر های قبل درباره ی طراحی سایت اختصاصی اطلاعاتی را برای شما بازگو کردیم باید بگوییم: در طراحی سایت از نوع سفارشی و یا (اختصاصی) نیاز به صرف زمان و نیروی متخصص بیشتر و حرفه ای تری است، بنابراین هزینه ی پیاده سازی سایت اختصاصی نیز بسیار بیشتر از وب سایت های مبتنی بر CMS مانند وردپرسی خواهد شد. قیمت طراحی وب سایت اختصاصی با توجه به امکانات مورد نیاز مشتری کاملا شفاف مشخص می شود. در واقع هیچ شرکت طراحی وب سایت حرفه ای نمی تواند برای یک پروژه ی اختصاصی طراحی وب بدون بررسی امکانات و نیازهای مشتری، قیمت را برآورد کند و بر روی پروژه ی طراحی سایت اختصاصی قیمت نهایی بدهد.

بنابراین اگر میخواهید تعرفه ی طراحی وب سایت اختصاصی یک شرکت طراحی وب را بدانید قبل از تماس با شرکت مورد نظر حتما امکانات و نیازها و خواسته ها و حتی سلیقه ی  خود را در سندی به صورت فایل ورد یا پی دی اف آماده نمایید و برای شرکت مورد نظر ارسال کنید. شرکت طراحی وبسایت، با گرفتن یک زمان مشخص از شما، امکانات مورد نیاز در داکیومنت را بررسی می کند و با توجه به منابع مورد نیاز، زمان و هزینه ی حدودی پروژه را به شما اعلام می نماید.

طراحی سایت اختصاصی

چگونه می توان وب سایت اختصاصی ایجاد  کرد؟

از آنجاییکه در طراحی وبسایت از نوع اختصاصی نیاز به برنامه نویسی و گرافیک وب سایت به صورت حرفه ای می باشیم، بنابراین یک شخص که هیچ سر رشته ای از برنامه نویسی ندارد، نمی تواند یک وب سایت اختصاصی  را طراحی کند دیگر چه برسد به اینکه بخواهد بارگزاری کند! همچنین در میان شرکت های طراحی وب سایت نیز مورد های محدودی وجود دارد که صورت حرفه ای دارای تیم های برنامه نویسی تحت وب سایت هستند و پروژه های اختصاصی را با کیفیت بسیار خوبی برای مشتری انجام خواهند داد. 

شما برای انجام طراحی وب اختصاصی باید از شرکت های فعال در این زمینه بهره ببرید و یا یک تیم کاملا حرفه ای برای راه اندازی سیستم خود استخدام کنید. از آنجاییکه استخدام نیرو هزینه ی بسیار بیشتری را دارد و نیازمند دانش حدودی برای مدیریت عملکرد تیم می باشد، بنابراین اغلب مشتریان گزینه ی اول را انتخاب می کنند.

مراحل انجام طراحی سایت اختصاصی را نام ببرید؟

  • در اولین جلسه ی مشاوره نیاز و هدف کارفرما به سایت به خوبی بررسی می‌شود و امکانات پیشنهادی و برآورد هزینه طراحی سایت کاملا شفاف ارائه خواهد شد. نوشتن یک پروپوزال و یا طرح پیشنهادی از ضروریت بسیار خاصی در طراحی وب سایت‌های حرفه‌ای می باشد.
  • پس از تایید کارفرما، قرارداد سایت را با مشتری مورد نظر توافق می شود و طراحی گرافیک قالب سایت طبق سلیقه ی مشتری استارت می خورد.
  • پس از اصلاحات و تاییدیه طرح گرافیکی سایت، و تطابق آن با سلیقه ی مشتری برنامه نویسی و کدنویسی سایت با زبان PHP و CMS های برتر دنیا مانند وردپرس و جوملا و یا فریم ورک های لاراول و از پایه PHP شروع خواهد شد.
  • پس از برنامه نویسی، صفحه آرایی و چیدمان محتوا و و ورود اطلاعات بنا به اطلاعات کلی که مشتری برای محصول خود داده است، انجام می‌شود. سپس در واحد کنترل کیفیت سایت بررسی نهایی انجام شده و سایت آپلود می‌شود.
  • پس از مشاهده سایت توسط کارفرما و رونمایی آن برای مشتری و ارسال اصلاحات سایت از جانب مشتری، جلسه تحویل سایت و آموزش در محل شرکت برگزار می‌شود.
طراحی سایت اختصاصی

امنیت بالاتر و سرعت بیشتر با طراحی سایت حرفه ای:

امنیت سایت از مهم ترین کارهایی می باشد که به محض طراحی سایت باید برای آن فکری اساسی کنید. امنیت سایت شامل بخش های بسیار زیادی می باشد که ازجمله آن ها می توان به امنیت شبکه، امنیت سیستم عامل، امنیت نرم افزار، امنیت سیستم عامل، امنیت سرور و … اشاره کنیم. توجه داشته باشید که تمامی این موارد نفش بسیار پرفایده وو مهمی را در امنیت سایت اختصاصی دارند، پس باید آن ها را جدی بگیرید و برای آن تلاش کنید.

 سرعت بالاتر سرعت بارگذاری سایت یکی از  مهمتربن عواملی می باشد که بسیار تاثیرگذار بوده است و در بهینه سازی سایت اختصاصی نقش بسیار مهمی را در بر داشته است.  همچنین برای کاربران سایت شما بسیار مهم است که سایتی که به آن مراجعه می‌کنند به سرعت بارگذاری می شود یا نه! پس می‌توان ادعا کرد که سرعت بارگذاری سایت یک عامل  بسیار مهم و ضروری است.

 

نقش آبرنگ با برخورداری از تیم  حرفه ای در حوزه ی طراحی وب سایت اختصاصی آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در زمینه طراحی انواع وب سایت و اجرای پروژه های مورد نیاز شما می باشد.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید