08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

سفارش عکاسی تبلیغاتی

5/5
سفارش عکاسی تبلیغاتی

سفارش عکاسی تبلیغاتی | با ما عکاسی تبلیغاتی را بهتر بشناسید

یک تصویر دربرگیرنده‌ی هزاران حرف ناگفته است. در علم روز بازاریابی جایگزین تعریف و معرفی از پروداکت های خود، بارگذاری عکس های با کیفیت و فیلم های با موضوع آن کسب وکار کافی می باشد و می تواند نظر مشتری را جلب کند. در دنیای تبلیغات این نوع عکاسی با عنوان عکاسی تبلیغاتی تعریف می‌شود.

دلیل اصلی تبلیغات هم به همین جهت می باشد. شما باید مهارت ارتباط قوی با مشتری را داشته باشید. امری که متاسفانه هنوز جایگاه و مهم بودن این اصل را پیدا نکرده هست و تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات به همه چیز فکر می‌کنند به غیر از بروزرسانی سیستم فروش و سفارش عکاسی تبلیغات کسب و کارشان که باعث رشد و سود آوری بیشتر می باشد.

در این بین نباید نقش عکاسی از محصولات را نادیده گرفت. تصاویری که از محصولات شما مشتری نگاه می کند، می‌توانند در یک لحظه بر تصمیم آن‌ها مبنی بر خریدن یا نخریدن محصول شما تاثیرگذار باشند. بنابراین خیلی مهم است که عکس‌های با کیفیت و مناسبی از محصولات به هواداران خود ارائه دهید.

عکاسی از محصولات از حالت قدیمی خارج شده و به یک حرفه بزرگ به نام عکاسی تبلیغاتی تغییر ماهیت داده است؛ حرفه‌ای که خود زیر گروه های متفاوتی دارد و زیر شاخه‌های زیادی را شامل می شود.

برای مشاهده نمونه های عکاسی صنعتی در اصفهان، روی دکمه زیر کلیک کنید 🙂

دلایل سفارش عکاسی تبلیغاتی چیست؟

در سفارش عکاسی تبلیغاتی برای کسب و کارها هدف، تبلیغ و رساندن موضوع یا محصولی خاص است. عکاسی تبلیغاتی صرفا مربوط به فروش کالا نمی‌شود و عکاس ممکن است از افراد خاص یا تیم تشکیل دهنده یک شرکت عکس بگیرد. هدف از عکاسی تبلیغاتی مورد توجه قرار گرفتن و دیده شدن است، دیده شدن به صورت خود به خود شانس انتخاب شدن را افزایش می‌دهد و از این جهت با عکاسی صنعتی شباهت دارد.

این عکاسی اغلب در فضای بسته و در نورپردازی مصنوعی انجام می‌شود. توجه داشته باشید که در عکاسی تبلیغاتی شما باید ویژگی‌های ظاهری به محصول را مو به مو پوشش دهید و عکس نهایی باید بیشترین تطابق را با کالا در واقعیت داشته باشد. بیننده عکس باید بتواند با دیدن عکس همه‌ی مشخصات ظاهری محصول، جنس آن، نرمی و سفتی آن، بافت آن و … را به خوبی تشخیص دهد.

نکته مهم دیگر در ثبت یک تصویر تبلیغاتی، جذاب بودن آن است، به طوری که مخاطب با دیدن آن به خرید و پرس‌وجو در خصوص محصول ترغیب شود. در این نوع عکاسی باید اصول صداقت و جذابیت هر دو رعایت شوند و کاسته شدن از هر یک از این دو پارامتر باعث سلب اعتماد مخاطبان به برند شما می‌شود.

 سفارش عکاسی تبلیغاتی | عکاسی محصول

بی هیچ تردیدی استفاده از عکس تبلیغاتی به عنوان یکی از اصلی ترین ابزارهای تبلیغات در فروش و معرفی محصول به در بازار پر از رقیب نقش کلیدی دارد. عکس‌های تبلیغاتی از تولیدات و خدمات شرکت‌ها، در معرفی آن برند و یافتن بازارهای مصرف نقش مهمی ایفا می کند.

عکاسی محصول را می‌توانیم به عنوان یکی از گرایش‌های عکاسی بشماریم این روش عکاسی که در واقع نوعی از عکاسی تبلیغاتی است صرفا برای دیده شدن توسط بازار هدف مورد استفاده قرار می‌گیرد. عکس محصول باید بتواند پیام تبلیغاتی را به شکلی حرفه‌ای و در یک نگاه در اختیار مشتری قرار دهد.

این روش معمولا برای استفاده در وب سایت و یا طراحی کاتالوگ‌ به کار گرفته می‌شود. در بسیاری از مواقع این عکس‌ها، اولین مواجه مخاطب با محصول هستند.

 

عکاسی زمینه سفید | یکی از انواع رایج عکاسی تبلیغاتی و صنعتی

در این نوع عکاسی صنعتی، محصول مورد نظر به صورت تکی و بدون هیچ پس‌زمینه‌ای در داخل کادر قرار می‌گیرد. به همین جهت می‌توان گفت که در این نوع عکاسی پارامترهایی نظیر تجربه عکاس، نورپردازی و ادیت حرفه‌ای در کیفیت عکس گرفته شده تاثیر گذارند.

عکاسی با زمینه سفید بهتر است که در فضای استودیو و با بکگراندی سفید، یا با تجهیزات پرتابل در محل مشتری انجام شود.

مهمترین نکته در عکاسی صنعتی زمینه سفید، مبحث نورپردازی است. به همین منظور برای انجام یک پروژه عکاسی این چنینی، لازم است که علاوه بر تجهیزات تخصصی عکاسی، تجهیزات پیشرفته نوری نیز موجود باشد. همچنین استفاده از لنزهای مرتبط در عکاسی از هر محصول، از جمله ضروری‌ترین نیاز‌های عکاسی صنعتی است.

دلیل اهمیتی که برای عکس‌های زمینه سفید قائلیم، تاثیر این عکس‌ها در فضای دیجیتال است. در صورتی که شما صاحب کالایی باشید و بخواهید آن را در فروشگاهی مثل دیجی کالا بفروشید، حتما نیاز به تهیه تصاویر با پس زمینه سفید دارید. این تصاویر باید به تایید دیجی کالا رسیده و سپس بر روی سایت قرار داده شوند.

 

سفارش عکاسی تبلیغاتی در اصفهان

تکنیک های عکاسی تبلیغاتی حرفه ای

عکاسی تبلیغاتی می‌تواند ثبتی از ایده‌ها در دنیای اطراف باشد. در این مقوله هیچ باید و نبایدی وجود ندارد. هر چیز غریبی که در ذهن شکل می‌گیرد، می‌تواند کاملا واقعی شود. ما در استودیو تِم دنیای متفاوت مشتریانمان را با همان تصویری که در ذهن داریم، می‌سازیم و به آن روح می‌بخشیم. برای اینکار به مهارت‌های تخصصی تصویر سازی در نرم افزارهای حرفه ای و مرتبط نیاز است.

برای طراحی یک عکس تبلیغاتی منحصر به فرد و کمتر دیده شده، در اولین مرحله تصویر سازی صورت می‌پذیرد. این بهترین نمونه از معنای لایه‌ای تصویرسازی و ترکیب هوشمندانه آن با ادیت است.

 

ادیت حرفه ای چه نقشی در عکاسی تبلیغاتی دارد؟

ادیت تصاویر، مرزهای چیدمان و دکور در دنیای واقعی را جابجا می‌کند و هنری بی‌بدیل را به وجود می‌آورد. در این تعریف عجیب‌ترین تصاویر ذهنی از یک محصول به اجرا در می‌آیند و یک دنیای متفاوت و آرمانی خلق می‌شود. عکس باید مفهومی خلاقانه را بدون هیچ مرزی منتقل کند.

عکس‌ها این قدرت را دارند که داستانی را بیان کنند و خاطرات یا احساسات را برانگیزند. وقتی برای تبلیغات عکس گرفته می‌شود، تنها مسئله مهم اهداف آن تبلیغ است، اینکه مخاطب چگونه تصویر را درک می‌کند یا چگونه تحت تأثیر آن قرار می‌گیرد.

 

سفارش عکاسی تبلیغاتی در نقش آبرنگ

برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره گیری از امکان مشاوره تبلیغاتی آنلاین این شرکت و همچنین سفارش عکاسی صنعتی با کارشناسان ما به شماره 03131323008 تماس حاصل فرمایید.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید