08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی

5/5
ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی

ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی

ایجاد و ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی و لوگو موشن هایی که در قالب سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرند یکی از محبوب ترین گزینه ها برای تیزرهای تبلیغاتی امروزه در نظر گرفته می شود. با جلوه های سه بعدی برای
انواع تصویر، ویدئو و انیمیشن، می تواند تأثیر بیشتری بر روی مخاطب ایجاد کند .

با توجه به قابلیت موشن گرافیک سه بعدی و ویژگی های جالب آن، اغلب به روشی خاص و طبیعی برای متحرک سازی و روح بخشی به شکل غیرمستقیم مرسوم است تیزرهای سه بعدی برای جذب افراد برای خرید محصولات برند استفاده می شود. از آنجایی که استفاده از موشن گرافیک سه بعدی این قابلیت را دارد که همه افراد حتی در سناریوهای پیچیده با تصاویر ویدئویی بتوانند خود را به درستی همزاد پنداری کنند، از این روش برای درک بهتر به خصوص در مورد توضیح یک برند و یک محصول جدید استفاده می شود.

بیشتر بدانید مقاله ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی : ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

ویژگی های کلیدی ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی

در بازارهای بسیار رقابتی امروز، این امر متداول است که پس از پخش یک آگهی تبلیغاتی از تلویزیون یا رسانه های اجتماعی؛ خود تیزر به مزیت رقابتی شرکت و عامل جذب مشتری تبدیل می شود. تیزرهای ایجاد شده باید آنقدر جذاب و موثر باشند که به مزیت رقابتی شرکت تبدیل شوند. در این بخش به ویژگی اصلی تیزرهای تبلیغاتی سه بعدی اشاره می‌کنیم.

ایده های مفهومی و خلاقانه: تولید تیزر تبلیغاتی سه بعدی با هدف انتقال معنا و مفهوم انجام می شود، بنابراین هر تیزر جذاب و تاثیرگذار بر اساس یک سناریوی خلاقانه و حرفه ای ساخته می شود.

زیبایی و جذابیت بصری و صوتی: هنگام ایجاد یک تیزر تبلیغاتی سه بعدی، تمام جنبه های زیبایی شناختی مورد انتظار در عمل اعمال می شود .

سرعت: سرمایه‌گذاری درست و راه‌اندازی و تولید همزمان چند تیزر به مشتریان کمک می‌کند تیزرهای خود را در کمترین زمان آماده کنند.

مخاطب محوری: این تیزرها بر اساس مدل ادراک ذهنی مخاطب ساخته می شوند و سعی می شود از تمامی عناصر و عوامل موجود برای عبور از فیلترهای ادراکی مخاطب استفاده شود .

ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی در اصفهان

در ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی به چه نکاتی توجه کنیم؟

مهمترین عامل در تبلیغات، خلاقیت و نوآوری است. چیزی که در واقع یک تیزر تبلیغاتی را جذاب می کند، بکر بودن موضوع و نحوه طراحی کلیپ به گونه ای است که برای بیننده جذاب باشد و او را به فکر وادار کند یا برخی از نیازهای او را برآورده کند. لطفا به این نکته توجه کنید: اگر موضوع تیزر تبلیغاتی تکرار و کپی تبلیغات دیگر باشد یا زمان آن از حد استاندارد فراتر رود، جواب نمی دهد.

تحقیقات نشان داده است که زمان تبلیغات بیش از 1-2 دقیقه باعث کاهش بیننده می شود. پس مطمئن شوید که تیزر شما کوتاه و مختصر است. همچنین سعی کنید ابتدای ویدیو بسیار جذاب باشد، در غیر این صورت مخاطب ترغیب به دیدن کلیپ شما نخواهد شد، علت این امر گستردگی تبلیغات دنیای امروزی است که باعث شده مردم تنها به دنبال بهترین ها باشد.

در برخی موارد، افزودن محتوای مبهم به تیزر شما، بینندگان را جذب می‌کند و حتی ممکن است چندین بار تبلیغ شما را تماشا کنند تا رمز و راز آن را کشف کنند .

می توانید تیزر خود را در شبکه های اجتماعی مختلف (از طریق اینفلوئنسرها)پخش کنید تا تعامل خود را افزایش دهید.

مزیت‌ های ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی

طبق مطالعات تبلیغات بازرگانی، تبلیغات در جستجوی کالای مورد نظر در هنگام خرید تاثیر بسزایی دارد، در واقع دانستن نام کالا برای خرید آن موثر است. به همین ترتیب، نتایج حاکی از وجود ارتباط مستقیم بین زمان بندی تبلیغات، به ویژه برای برنامه های پربیننده، تکرار آگهی تبلیغاتی، استفاده از تبلیغات جذاب، موسیقی پس زمینه جذاب و وجود طنز در تبلیغات برای جلب توجه و تاثیر مخاطب می باشد.

بیشتر بدانید مقاله ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی : چاپ جعبه بسته بندی

Making a 3D promotional teaser

پس یک تیزر تبلیغاتی جذاب و مناسب نتایج زیر را به دنبال دارد :

  • معرفی برند
  • حس آشنایی و صمیمیت بین مخاطب و آن کالا
  • ماندگاری و اثربخشی تبلیغات در قالب فیلم
  • ایجاد حس اعتماد مشتری
  • امکان به اشتراک‌گذاری آنها در رسانه های مختلف
  • افزایش فروش
  • افزایش تعامل و تبدیل مخاطب به مشتری
  • نمایش وجه تمایز خود با رقبا

مراحل پخش تیزر سه بعدی تلویزیونی در رسانه

از آنجایی که سرمایه و زمان زیادی برای تهیه و تولید تیزرهای سه بعدی صرف می شود، طراحی و تولید تیزرهایی که بالاترین میزان اثربخشی را از خود نشان دهند با استفاده از تکنیک ها و روش های مختلف ضروری است. ساخت تیزرهای تبلیغاتی از سه مرحله اصلی پیش تولید، تولید و پس از تولید تشکیل شده است.تهیه فیلمنامه یا سناریو، انتخاب بازیگر، فیلمبرداری، صدابرداری، تدوین و…  از اقدامات انجام شده در تولید تیزر است .

استراتژی، نوآوری و اجرا سه عامل اساسی در موفقیت یک تبلیغ هستند. . آگهی های موفق از نظر اتخاذ استراتژی بی نقص‌اند. آنها یک مفهوم خلاقانه دارند و به خوبی اجرا می شوند.

انتخاب قالب تبلیغاتی شما بخشی از استراتژی خلاقانه شماست، همانطور که لحن و سبک تبلیغ را انتخاب می کنید. قالب های مختلفی در تیزر استفاده می شود. برخی تیزرها از قالب خاصی استفاده می کنند و برخی دیگر از قالب های متعدد استفاده می کنند. مهم است که قالبی را انتخاب کنید که پیام تبلیغاتی را به درستی منتقل کند و ارتباط نزدیکی با بیننده ایجاد کند.

انتخاب یک الگو بستگی به این دارد که چگونه و برای چه کاری می خواهیم از آن استفاده کنیم.فرمت های تبلیغاتی زیادی وجود دارد که برخی از اصلی ترین آنها عبارتند از قالب داستان، قالب درام، تاییدی، طنز و طنز و فکاهی و …

بیشتر بدانید مقاله ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی : قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان

ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی

انتخاب قالب تبلیغاتی مناسب و ارائه خلاقانه پیام مهم است. یک تبلیغ‌کننده موفق، هدف و مخاطب خود را با دقت انتخاب می‌کند، پیام مناسب را در قالب مناسب تزئین می‌کند و تیزرهایی را با تکنولوژی های  مناسب آماده می‌کند. پس از ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی ، تست و اجرا می شود.  

در این مرحله از ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی در اثربخشی تیزر تولید شده در نمونه کوچکی از مخاطبان مورد ارزیابی قرار می گیرد. پس از رفع ایرادات و تایید نهایی تیزر، انتخاب روش مناسب و زمان پخش ضروری است. در نهایت پس از پرداخت هزینه، تیزر تولید شده در تلویزیون و رسانه های اجتماعی پخش می شود.

بیشتر بدانید مقاله ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی : ساعت دیواری تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید