08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

ساخت تیزر تبلیغاتی سایت

5/5
هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی سایت

ساخت تیزر تبلیغاتی سایت

امروزه همه ما می توانیم برای وب سایت خود تیزر بسازیم. حال اگر می خواهید بدانید چگونه می توانید از این امتیاز بهره مند شوید، با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد ساخت تیزر برای وب سایت خود به دست آورید. همچنین از هزینه یک تیزر معرفی وب سایت مطلع شوید.

نحوه ی ساخت تیزر تبلیغاتی سایت

یک روش ساده که گروه تولید تیزر برای شما انجام می دهد این است که عکس ها و فیلم های باکیفیت و با توجه به سلیقه شخصی شما و همچنین آهنگ مورد نظر شما را پیدا می کند. آنها یک تیزر وب سایت برای شما می سازند.

علت داشتن ساخت تیزر تبلیغاتی سایت

شما آماده انجام هرگونه تبلیغات و هزینه ای برای کسب و کار خود هستید تا بتوانید در رقابت با سایر همکاران موفق و پیروز از میدان جنگ بیرون بیایید. ساخت تیزر نیز یکی از تبلیغاتی است که علاوه بر ایجاد یک جلوه ی بسیار خوب برای شما به راحتی می توانید در مکانی محبوب مانند اینستاگرام تا حد امکان خود را نشان دهید و زیباتر از قبل بدرخشید.

داشتن تبلیغات مناسب می تواند تاثیر بسزایی در کسب و کار شما داشته باشد. این تیزرها نیز تبلیغاتی هستند که می توانند شما را در رقابت با همکارانتان تا حد زیادی تقویت کنند، پس عجله کنید و با ساخت تیزر سایت خود را بسازید. برای بدست آوردن بهترین ها برای کسب و کارتان معطل نکنید.

بیشتر بدانید مقاله ساخت تیزر تبلیغاتی سایت : ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

اهمیت تیزر تبلیغاتی برای کسب و کارها

ساخت تیزر تبلیغاتی سایت با هدف معرفی محصولات و خدمات شرکت های مختلف تهیه شده است. این روزها با گسترش شبکه های اجتماعی در وب، تبلیغات بر روی پلتفرم های مختلف انجام می شود، این موضوع باعث ایجاد روش های تبلیغاتی متفاوتی شده است، اما در این میان ویدئو جایگاه برتری دارد.

اگر بخواهیم تاثیر ویدئو را از منظر علمی بررسی کنیم، باید بدانید که مغز انسان پیام را به روش های مختلفی دریافت می کند. چشم ها ارتباط نزدیک تر و قابل درک تری با مغز دارند و پیام ارسال شده از طریق چشم بهتر پردازش و در ذهن باقی می ماند. قطعا وقتی تصاویر بهتر از جملات و کلمات در ذهن انسان ثبت شود، حرکت در تصاویر برای مغز انسان جذابیت بیشتری خواهد داشت.

جدای از نظر علمی، وجود تنش، خستگی و نگرانی های فراوان این روزها باعث کاهش توجه و تمرکز افراد شده است و افراد تمایل کمتری به خواندن متون طولانی نشان می دهند و عدم تمرکز باعث می شود نتوانند به به درک صحیح مطالب خوانده شده بپردازند .

ساخت تیزر تبلیغاتی سایت

با توجه به اینکه این روزها اکثر کاربران محصولات و خدمات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت دریافت می کنند، به هر حال باید به دنبال راه درستی برای متقاعد ساختن مشتری برای خرید محصول مورد نظر بود. ویدئوهای تبلیغاتی بهترین انتخاب در چنین مواردی هستند. حتی تنبل ترین افراد نیز به تماشای ویدئو علاقه نشان می دهند. این امر باعث شده است که بیشتر ترافیک اینترنت به تماشای ویدیوها اختصاص یابد.

جزئیات ساخت تیزر تبلیغاتی سایت

قبل از تهیه ی فیلم و ساخت تیزر تبلیغاتی سایت موارد زیر را در نظر بگیرید:

تولید ساخت تیزر تبلیغاتی سایت

  • استخدام تهیه کننده یا شرکت تولید تیزر: اگر قصد همکاری با بازیگران، کارگردانان و غیره را دارید، بهتر است یک تهیه کننده یا شرکت سازنده را برای کمک استخدام کنید.
  • شاید شما به تنهایی بتوانید این کار را انجام دهید، اما گاهی اوقات وجود یک متخصص در کنار شما کمکتان می کند.
  • انتخاب بازیگران: اگر در تیزر تبلیغاتی خود از بازیگر استفاده می کنید، باید از بازیگران مناسب استفاده کنید. این مرحله می تواند پیچیده باشد به خصوص اگر به نوع خاصی از سبک و ظاهر بازیگری نیاز دارید. مطمئن شوید که لیستی از تمام جزئیات بازیگران مورد نظر خود دارید. این کار شما تیم سازنده و خود بازیگران را آماده تر می کند.
  • لوکیشن ها: اگر خارج از استودیو، در خانه یا مکان دیگری فیلمبرداری می کنید، حتماً از قبل مجوزهای لازم را دریافت کنید. شرکت های تولید فیلم می توانند در این راه به شما کمک کنند. البته روش های دیگری مانند ضبط در منزل شخصی نیز وجود دارد که شامل هزینه های اضافی نورپردازی و صفحه سبز می شود.

بیشتر بدانید مقاله ساخت تیزر تبلیغاتی سایت : چاپ جعبه بسته بندی

ساخت تیزر تبلیغاتی سایت در اصفهان

پس از تولید

  • ویرایشگر پس از تولید:

داشتن یک ویرایشگر ماهر پس از تولید بسیار مهم است. این شخص مسئول تحقق ایده های نهایی است (صرف نظر از اینکه چه چیزی توسط گروه فیلم برداری شده است). این شخص وظیفه افزودن صدای پس زمینه به فیلم را بر عهده دارد و زمان بندی درست آن بسیار مهم است.

این شخص ممکن است روی ظاهر نهایی فیلم نیز کار کند. این کار بزرگی است و نقش مهمی در تولید تیزرهای تبلیغاتی دارد.

  • گوینده:

انتخاب گوینده چیزی شبیه انتخاب بازیگر است. به خصوص در مواردی که به دنبال نوع خاصی از صدا هستید، کار پیچیده ای است. ممکن است فکر کنید که یک فرد صدای مناسبی برای شغلی که می‌خواهید دارد، اما وقتی صدا روی تیزر می‌نشیند، اغلب متوجه می‌شوید که آن چیزی که می‌خواستید نبوده است. در این مورد یک تهیه کننده حرفه ای می تواند کمک زیادی کند.

  • موسیقی/صدا:

شاید با خود فکر کنید که یک قطعه موسیقی عالی برای تیزر تبلیغاتی خود در نظر گرفته اید، اما واقعیت این است که ساخت موسیقی هزینه دارد و ساخت موسیقی خوب هزینه بسیار بیشتری دارد.

البته این بدان معنا نیست که نمی توانید برای تیزر خود موسیقی خوبی بسازید، بلکه باید واقع بین باشید و فکر نکنید که فقط باید از چهره های معروف موسیقی برای ساخت تیزر خود استفاده کنید.

بیشتر بدانید مقاله ساخت تیزر تبلیغاتی سایت : قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان

ساخت تیزر تبلیغاتی سایت
  • لایه های متن روی تیزر:

افزودن این بخش به عهده سردبیر پس از تولید است. شما باید مطمئن شوید که آیا اصلاً نیاز به گذاشتن متن روی تصویر دارید یا خیر و در صورت نیاز باید هنگام فیلمبرداری به آن توجه کنید.

به عنوان مثال، اگر شما نیاز به نمایش متن در یک صحنه خاص دارید، باید مطمئن شوید که صحنه به اندازه کافی فضای خالی دارد تا با افزودن متن، آن را شبیه به یک صحنه شلوغ نشان دهد. اما اگر این صحنه ای است که تمام هدف تیزر شما را در بر می گیرد، باید در مورد آن فکر کنید.

بیشتر بدانید مقاله ساخت تیزر تبلیغاتی سایت : ساعت دیواری تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید