08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای

5/5

ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای

ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای یعنی استفاده از عوامل حرفه ای از صفر تا صد مراحل کار. ساخت تیزر را آسان نگیرید زیرا نسبت به سایر محتواها زمان و هزینه کمتری می برد. از قضا تیزرهای تبلیغاتی حرفه ای مانند یک اثر موفق هستند که می توانند برای مدت طولانی و برای همیشه جای خود را در ضمیر ناخودآگاه هر فردی پیدا کنند.

تیزر خوب و حرفه ای تیزری است که کار و محصول شما را به ساده ترین شکل به مشتریان و مخاطبانتان معرفی کند. خیلی ها فکر می کنند که اگر هزینه زیادی برای تیزرهای خود خرج کنند و بدون در نظر گرفتن نیاز مخاطبان خود از تصاویر و گرافیک های خاص و متنوع استفاده کنند، تیزرهای حرفه ای و خوبی می سازند، اما برندهای زیادی هستند که هزینه زیادی می کنند و هیچ سودی هم نبردن و در عوض برندهای دیگری هستند که با کمترین هزینه اما با تفکر و بررسی نیاز مخاطبان و مشتریان خود با یک تیزر موثر و خوش ساخت به سودهای کلان می رسند.

بنابراین ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای تیزری است که می تواند شما را به هدفتان برساند، مهم نیست هدف شما برندسازی باشد یا افزایش فروش، مهم این است که تیزر شما برای نیازها و اهداف شما ساخته شده باشد و مشتریانتان را وسوسه کند که به شما و محصولتان اعتماد کنند..

بیشتر بدانید مقاله ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای : ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای چیست؟

امروزه بازارها به شدت رقابتی هستند و موفقیت یک برند به تاثیر محصولات آن بر مخاطب بستگی دارد. یکی از مراحل تأثیرگذاری، شناخت مخاطب و جذب آنها از طریق معرفی ویژگی های کلیدی محصول است. این ویژگی ها از فیلترهایی می گذرد که مخاطب برای محصول در نظر دارد و نحوه معرفی آن نیازمند تجربه و دانش در این زمینه است.

نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای

  • کوتاه بودن تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی ایده آل ممکن است تنها 30 ثانیه باشد. تیزرهای تبلیغاتی باید به صورت پاپ آپ یا ویجت در وب سایت نمایش داده شوند یا در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند. بنابراین طراحی آنها برای مدت کوتاهی ضروری است.

  • روی یک ویژگی خاص تمرکز کنید

 سعی نکنید همه چیز را در یک تیزر کوتاه به اشتراک بگذارید. روی یک محصول، خدمات، پیشنهاد ویژه یا یک نقطه خاص از اطلاعات تمرکز کنید.

ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای
  • نشان دادن برند

 همیشه نام و لوگوی شرکت را به صورت برجسته در ویدیوی تیزر نمایش دهید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس را نیز در توضیحات پست قرار دهید. هر تبلیغات یا تولید محتوایی که انجام می دهید باید شامل این موارد باشد.

  • انرژی و هیجان بالای تیزر

در صورت امکان تیزرهای تبلیغاتی را پر انرژی و جذاب کنید. این ویژگی به جلب سریعتر توجه مخاطب کمک می کند.

  • کال تو اکشن در تیزر تبلیغاتی

 به بینندگان بگویید که می خواهید در وسط یا انتهای تیزر چه کاری انجام دهند. آیا می خواهید آنها از سایت شما بازدید کنند، یک محصول را بررسی کنند یا ثبت نام کنند؟ برای تاثیرگذاری تیزر باید مخاطب را به جای دیگری هدایت کرد.

5 نکته مهم برای ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای موثر

  • بدون برنامه آب ننوشید!

برنامه ریزی یکی از قسمت های اصلی فرآیند ساخت تیزر تبلیغاتی است. اینطور نباشد که بلافاصله پس از احساس نیاز شروع به ساخت تیزر کنید و سپس آن را منتشر کنید!می دانید که برنامه ریزی و تحقیق اولین قدم است که اتفاقا به چند قسمت کوچکتر تقسیم می شود.

پس حتما برنامه را ادامه دهید. همه چیز را روی کاغذ بیاورید و از قبل بدانید که قرار است چه کاری انجام دهید. هدف شما چیست؟ مخاطب شما کیست؟ مدت زمان تیزر و …

  • آماده توزیع در پلتفرم های مختلف باشید

هرچه تیزر شما در پلتفرم های بیشتری پخش شود، مخاطب بیشتر برای شما به ارمغان می آورد. به خصوص در رابطه با افزایش آگاهی از برند، اما دو نکته را فراموش نکنید:

  • در پلتفرم هایی که مخاطبان شما حضور فعال دارند، تیزر را پخش کنید.
  • چند کاناله بودن با تمام مزایایی که دارد، هزینه و زمان زیادی را روی دست شما می گذارد.

با در نظر گرفتن این دو نکته، سعی کنید ویدیو را در کانال های بیشتری پخش کنید. در ضمن تصویر زیر مفهوم چند کاناله بودن را به خوبی بیان می کند. 

بیشتر بدانید مقاله ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای : چاپ جعبه بسته بندی

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای
  • همه چیز را روی میز نگذارید

توقعات غیر منطقی نداشته باشید! تیزر شما قرار نیست تمام جنبه های کسب و کار شما را تبلیغ کند. انجام چنین کاری اصلا درست نیست. به عنوان مثال، اگر هدف ویدیو نشان دادن روال حرفه ای تیم پشتیبانی است، دیگر نباید روی برجسته کردن ویژگی های محصول خود کار کنید و بالعکس.

  • داستان بگویید

مردم داستان را دوست دارند. همانطور که مارگارت اتوود نویسنده رمان موفق The Handmaid’s Tale می گوید:

شما نمی توانید داستان سرایی را حذف کنید. زیرا این ویژگی در فطرت همه انسان هاست.

یکی از نکات مهمی که در طول آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای باید یاد بگیرید همین موضوع است. هرچه تیزر شما تخیلی تر باشد، احتمال دیده شدن و در نتیجه موفقیت آن بیشتر می شود. فرقی نمی کند ویدیویی که می خواهید بسازید 1 دقیقه باشد یا 15 دقیقه! سعی کنید پیام نهایی را در قالب یک داستان منتقل کنید.

  • مخاطبان را به اقدامی خاص دعوت کنید

CTA  یا call to action نه تنها در تیزرهای تبلیغاتی، بلکه در همه نوع محتوا عنصر بسیار مهمی به حساب می آید. اشتباه نیست اگر می گوییم بدون CTA آب را در هاون می زنی!

حتماً از بیننده بخواهید که کار خاصی را در ویدیوی شما انجام دهد – در ابتدا، وسط یا پایان. مثلاً با کد تخفیفی که ارائه کرده اید از او دعوت کنید تا محصول شما را بخرد یا از او بخواهید که شما را به دوستانش معرفی کند.

حتی می توانید از آنها بخواهید ویدیوهای دیگر یا یک محصول خاص را تماشا کنند یا مقاله ای را بخوانند. همه چیز به نیازها و اهداف شما گره خورده است!

بیشتر بدانید مقاله ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای : قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان

3 عنصر اصلی ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای

 در تمامی ویدیوها و به خصوصساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای ، این 3 عنصری که قرار است در مورد آنها صحبت کنیم جزو عناصر اصلی سازنده هستند. عناصر بصری، صوتی و متنی.

  • عناصر بصری

 اولین داده ای که مغز انسان هنگام تماشای یک ویدیو دریافت می کند، تصاویر هستند. بنابراین عناصر بصری قطعا مهمترین عنصر یک تیزر تبلیغاتی هستند.

هرچه طراحی صحنه ها بهتر باشد و بازیگران اقدامات خود را بهتر انجام دهند، احتمال موفقیت شما بیشتر می شود.

  • عناصر صوتی

موضوع مهم دیگر مربوط به عناصر صوتی است. بعد از تصویر، صدا دومین داده ای است که توسط مغز دریافت و پردازش می شود. اگر می‌خواهید از موسیقی در تیزر خود استفاده کنید، مطمئن شوید که مشکل کپی رایت وجود ندارد.

اگر راوی قرار است روی تصاویر صحبت کند، از گوینده ای که صدای رسا و زیبایی دارد کمک بگیرید. همچنین صدابرداری حرفه ای بازیگران نیز موضوعی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

  • متن

 صدا و تصویر خوب بدون فیلمنامه و سناریوی مناسب ارزشی ندارد. در بالا مرحله دوم آموزش ساخت تیزرهای تبلیغاتی به این موضوع متن و سناریو اختصاص داشت.

متن داستان ویدیو را تعریف می کند. اکنون می دانید که باید متن را تا حد امکان به جلو ببرید. لحن فیلم در متن مشخص شده است. پس با در نظر گرفتن تمامی این جوانب متنی تهیه کنید که پیام تیزر را به بهترین نحو منتقل کند.

بیشتر بدانید مقاله ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای : ساعت دیواری تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید