08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

5/5
ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی در اصفهان

ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی یکی از فعالیت هایی است که بسیاری از افراد به خصوص کسانی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند به دنبال یادگیری آن هستند. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا ساخت تیزر تبلیغاتی مهم تلقی می شود؟!

امروزه فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به عنوان یکی از پرکاربردترین برنامه های امروزی شناخته می شود. در این راستا افراد زیادی در آن ها کار می کنند و از آن به عنوان مرجعی برای نمایش کسب و کار خود و فروش محصولات خود علاوه بر ابزار ارتباطی استفاده می کنند.

در مسیر تولید محتوا، اعتقاد بر این است که یک عکس خوب می تواند تاثیرگذارتر از 1000 کلمه باشد و مفهوم را به ساده ترین شکل ممکن به مخاطب منتقل کند. در این بحث یک ویدیو حتی اگر کوتاه باشد می تواند بهتر از یک عکس کار کند و چندین هزار برابر یک عکس موثرتر باشد.

به همین دلیل است که امروزه بسیاری از کسب و کارها در این زمینه فعالیت می کنند و به اثربخشی تولید محتوای ویدیویی (تیزرهای تبلیغاتی) پی برده اند، زیرا فعالیتی پولساز محسوب می شود.

بیشتر بدانید مقاله ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی : ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی برای اندروید

با پیشرفت علم و فناوری اپلیکیشن های زیادی در بازار راه اندازی شده است که از طریق آن ها می توانید بسیاری از فعالیت ها را به راحتی انجام دهید. از جمله کارهایی که با استفاده از این اپلیکیشن ها می توانید انجام دهید ساخت تیزرهای تبلیغاتی و کارهای گرافیکی است.

همانطور که به اهمیت شبکه های مجازی قبلا  اشاره شد، امروزه شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام مخاطبان زیادی دارد که به راحتی می توانید در این شبکه های اجتماعی فعالیت کنید و با ساخت تیزر و ویدئوهای تبلیغاتی کسب و کار خود را تبلیغ کنید. به همه معرفی کنید. از طریق این کار، یعنی ساخت تیزرهای تبلیغاتی، کسب و کار خود را توسعه خواهید داد.

برای ساخت تیزر اپلیکیشن های سنگین زیادی مانند Primer وجود دارد که می توانید در کامپیوتر خود از آنها استفاده کنید. طبیعتا کار با چنین برنامه هایی به دلیل گستردگی آنها دشوار خواهد بود. از این رو در این قسمت چند نمونه از بهترین برنامه های ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان با گوشی های طراحی شده برای سیستم عامل اندروید را به شما معرفی می کنیم.

  • اینشات (inshot)
  • موشو (moshow)
  • کاین مستر (kine master)
  • ویوا ویدئو (viva video)
  • ماجیسترو (majistro)
  • پاوردایرکتور (powerdirector)
  • کوئیک (quik)
  • ویدئوراما (videorama)
ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی برای آیفون

اپلیکیشن های تیزری که برای گوشی طراحی شده اند می توانند هم بر اساس سیستم عامل اندروید و هم بر اساس سیستم عامل IOS باشند. در قسمت قبل برنامه های ساخت تیزر اندروید را به شما معرفی کردیم و در این قسمت قصد داریم اپلیکیشن هایی که بر روی سیستم آیفون اجرا می شوند را به شما معرفی کنیم.

  • بوستد (boosted)
  • آی مووی (imovie)
  • FxGuru: movie fx director
  • فیلمیک پرو (filmic pro)
  • اسپلش (splash)
  • مووی پرو (movie pro)
  • پاکت ویدئو (pocket video)
  • پینیکال استودیو پرو (pinnacle studio pro)
  • آی مووی (imovie)

تکنیک‌ های فیلم برداری برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

قبلا برای فیلمبرداری، پس از ضبط فیلم با دوربین، باید آن را برای ویرایش به کامپیوتر منتقل می کردیم و سپس در پلتفرم مورد نظر آپلود می کردیم. امروزه به لطف توسعه بی‌شماری نرم‌افزارهای ویرایش ویدیو، ضبط، ویرایش و ارسال در یک چشم به هم زدن در یک گجت قابل حمل انجام می‌شود. صرفه جویی در زمان و هزینه دو مزیت بزرگ این کار است.

اگر هنگام ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی خود نکات مهمی را در نظر نگیرید، ویدیوی نامناسب و غیرحرفه ای تولید می کنید و به جای جذب مشتری جدید، مشتریان فعلی خود را نیز از دست خواهید داد. در ادامه به نکات کلیدی در رابطه با ساخت تیزرهای تبلیغاتی با موبایل اشاره می کنیم.

  • خرید میکروفون اکسترنال

در ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی، کیفیت صدا به اندازه کیفیت ویدیو مهم است. اگر حجم صدا ضعیف و کم باشد، قطعا بیننده از ویدیو خسته خواهد شد. اضافه کردن زیرنویس به یک ویدیو به دلیل ضعیف بودن صدا مهر تایید شما بر این نقص است و مشکل را بدتر می کند.

اگر هدف از ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی تحت تاثیر قرار دادن کاربران است، حتما باید یک میکروفون خارجی بخرید. خوشبختانه اکثر آنها قیمت بالایی ندارند اما بر کیفیت ویدیوهای تولید شده تاثیر زیادی خواهند گذاشت. علاوه بر ساخت تیزر می توانید در زمان فیلمبرداری معمولی نیز از آنها استفاده کنید.

بیشتر بدانید مقاله ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی : چاپ جعبه بسته بندی

چگونگی ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی
  • فیلم برداری در حالت افقی

برای جلوگیری از ایجاد مشکل غیر ضروری در هنگام ویرایش ویدیو و اطمینان از پخش صحیح آن در تلویزیون و مانیتور، برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی، دستگاه را به صورت افقی روی سه پایه قرار دهید.

در هنگام فیلمبرداری مشکل عمودی نگه داشتن گوشی به دلیل نمایش صحیح آن بر روی صفحه نمایش خود دستگاه مشخص نیست. این مشکل هنگام پخش محتوا در دستگاه های دیگر ظاهر می شود.

  • ثابت نگه داشتن گوشی

اگر تصمیم به ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی خود با استفاده از دستگاه به طور معمول دارید، شبیه به فیلم گرفتن برای ارسال در استوری اینستاگرام خود، بهتر است پروژه را از همان ابتدا متوقف کنید، زیرا نتیجه نهایی یک فاجعه خواهد بود! اگر گوشی تکان بخورد، ویدیو با تار شدن گوشه های کادر همراه می شود.

صرف نظر از وجود یا عدم وجود تثبیت کننده داخلی در دوربین گوشی، تا حد امکان از سه پایه استفاده کنید. اگر نمی‌خواهید برای سه‌پایه پولی بپردازید یا آن را برای پروژه فعلی غیرضروری می‌دانید، هنگام عکاسی، گوشی را به یک جسم جامد فیزیکی تکیه دهید. اگر پروژه به گونه ای است که حتی سه پایه هم جوابگو نیست و در حین فیلمبرداری مجبور به حرکت هستید، باید گیمبال بخرید.

  • کادربندی صحیح حین ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

پس از قرار دادن گوشی بر روی سه پایه به صورت افقی، نوبت به کادربندی می رسد. بسته به محیط و نوع سوژه، می توانید آن را در مرکز یا گوشه کادر قرار دهید. آنچه در کادربندی مهم است حذف اشیاء خارجی است. در حین ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی، هیچ چیز اضافی در قاب وجود نداشته باشد.

  • عدم زوم حین ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

هیچ چیز بدتر از زوم دیجیتال کیفیت عکس ها و به خصوص فیلم ها را خراب نمی کند. دوربین اکثر گوشی‌های هوشمند لنز زوم خاصی ندارند و اگر هنگام عکس‌برداری یا فیلم‌برداری با آن‌ها زوم کنید، بدون افزایش تعداد پیکسل‌ها، فقط قاب را کشیده می‌شوید. اگر فکر می کنید هنگام ساخت تیزر با تلفن همراه باید زوم کنید، حتماً باید گوشی هوشمندی خریداری کنید  که دوربین زوم مناسبی داشته باشد.

پرچمداران سامسونگ و هواوی به ترتیب زوم بدون کاهش کیفیت 4x و 10x  ارائه می دهند، زیرا لنز یکی از سنسورهای دوربین چندگانه آنها پریسکوپیک است. در سایر گوشی های مجهز به لنز تله فوتو، حداکثر زوم اپتیکال 2 برابر است.

حتی اگر گوشی مجهز به زوم اپتیکال دارید، همیشه اولویت نزدیک شدن به سوژه است، مگر اینکه به دلیل نوع محیط و یا احتمال گم شدن سوژه امکان گام به جلو وجود نداشته باشد. فراموش نکنید که دوربین گوشی در هنگام زوم از سنسور متفاوتی برای فیلم برداری استفاده می کند، سنسوری که کیفیت آن در مقایسه با اصلی کمتر است.

بیشتر بدانید مقاله ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی : قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان

ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی
  • توجه به خراب‌ کاری فلاش حین فیلم برداری

احتمالاً ویدیوهایی را دیده‌اید که دارای سوژه‌ای با پوست زرد و چشم‌های قرمز، با پس‌زمینه بسیار تیره است. دلیل ایجاد چنین صحنه بی کیفیتی فلاش دوربین گوشی است.

فراموش نکنید که ضعف در دریافت نور از محیط به دلیل داشتن سنسورهای کوچک، یکی از کاستی های اصلی دوربین های موبایل نسبت به دوربین های بدون آینه، DSLR  یا حتی کامپکت است. با این حال، فلاش LED، که به عنوان کمکی قرار می گیرد، اغلب به جای کمک به بهبود وضعیت، وضعیت را خراب می کند.

  • بهبود وضعیت نور در محیط

یکی از مهم ترین نقاط ضعف دوربین موبایل در مقایسه با دستگاه های تصویربرداری اختصاصی مانند دوربین بدون آینه، عدم توانایی در ضبط عکس ها و فیلم های با کیفیت بدون نویز در صورت نبود نور کافی در محیط است.

دلیل آن استفاده از سنسورها و لنزهای بسیار کوچکتر است. به همین دلیل حتی الامکان هنگام ساخت تیزرهای تبلیغاتی با گوشی خود در محیطی روشن و با نور طبیعی کافی کار کنید. فراموش نکنید که فلاش هرگز جایگزین نور طبیعی خورشید نمی شود. در غیر این صورت، ویدئو دارای سایه های اضافی و مناطق تاریک با نویز زیاد خواهد بود.

اگر به نور طبیعی دسترسی ندارید، لامپ های فلورسنت را جایگزین کنید. هرگز دوربین را مستقیماً به سمت منبع نور نگیرید، در غیر این صورت نوردهی بیش از حد ویدیوی نهایی را خراب می کند.

اگر برنامه دوربین گوشی هوشمند شما قابلیت تنظیم دستی پیکربندی ضبط ویدیو را دارد، بسته به موقعیت صحنه، تعادل رنگ سفید، سرعت شاتر و سایر عناصر را دستکاری کنید.

بیشتر بدانید مقاله ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی : ساعت دیواری تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید