08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

سئو لوکال چیست ؟

5/5
سئو لوکال چیست

سئو لوکال چیست ؟

سئو لوکال چیست ؟ سئو محلی به تمامی کسب و کار ها کمک بسیار فراوانی می نماید تا کسب و کار را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان محلی به نمایش بگذارید. به این معنا که اگر کسب و کارتان در محدوده غرب تهران فعال می باشد، کسانی که در غرب هستند، بتوانند با یک جستجویی بسیار ساده در اینترنت کسب و کار شما را بیایند.

این قابلیت را پیدا می کنید که مشتری هایی را که از نظر مکانی (Location) به شما  بسیار نزدیک می باشند را بیابید و این فرصت را برای فروش بسیار بیشتر محصولات یا سرویس های شما فراهم می آورد؛ لوکال سئو به‌عنوان یک روشی کار آمد و بسیار مؤثر برای رشد کسب‌ وکارهای محلی می باشد یا جامعه آماری خاصی را مدنظر می گیرد، مورداستفاده ی بسیار زیادی از آن‌ها قرار می‌گیرد.

بهتر است بدانید در مقاله سئو لوکال چیست ؟ بیان میشود که با استفاده از تکنیک‌های لوکال سئو می‌توانید محصولات و خدمات کسب‌وکارتان را به‌صورت محلی یا در جامعه آماری، تبلیغ نمایید و بسیار هدفمندتر فعالیت کنید. برای درک بهتر لوکال سئو مثالی را می آوریم: شما دارای یک شیرینی فروشی بسیار بزرگ در تهران می باشید. پس جامعه آماری یا مشتریان موردنظر شما مردم شهر تهران می باشند و قصد دارید تا وقتی کسی در اینترنت جستجو کرد:”  شیرینی فروشی بزرگ در تهران” سایت شما در صفحه اول گوگل ظاهر گردد.

در این موارد می‌توانید با استفاده از تکنیک‌های لوکال سئو  فرایند سایت خود را در گوگل بسیار بالا بیاورید و شانس ظاهر شدن و کلیک خوردن آن را به شدت افزایش دهید. جای دارد بدانید بیشتر کاربران از جستجوهای محلی برای پیدا کردن محصولات و خدمات استفاده ی بسیار زیادی می‌کنند و سعی می‌کنند که عبارت‌های جستجو خود را بسیار محدود نمایند، خیلی مهم می باشد که سایت شما در صفحه اول این نوع جستجو ها ظاهر گردد.

چرا باید یک استراتژی لوکال سئو بسیار قوی داشته باشیم؟

باید بدانید بین 40 تا 64 درصد مشتریان و کاربران جستجوی لوکال را در گوگل و اینترنت برای پیدا کردن نیاز خود استفاده ی بسیار فراوانی می کنند. لوکال سئو بازار هدف بسیار بزرگی را دارا است و بسیار بیشتر و بهتر این توانایی را دارد که بازار را تحت پوشش خود قرار دهد و مشتریان را مشت خود بگیرد.

  • نرخ و تعداد تبدیل کاربران و مخاطبین به مشتری و مشتری دائم در لوکال سئو و به عبارتی بازگشت سرمایه بیشتر و سریع‌تر اتفاق می افتد و بسیاری از خدماتی که برای لوکال سئو در گوگل در نظر گرفته‌شده است، تماما رایگان می باشد که خود مزیت بسیار مهمی می باشد.

تکنیک‌های لوکال سئو  که درمقاله سئو لوکال چیست ؟ عنوان شد، بسیار سریع و راحت می باشد و بیشتر بر روی بازاریابی تأکید بسیار زیادی را دارن، باید بدانید که امروزه بیشتر کارها در بستر اینترنت است و  کسی برای پیدا کردن خدمات یا محصولات در  محل خود به لیست آگهی‌های کاغذی توجه می‌نماید.

پیشنهاد مطالعه در مقاله سئو لوکال چیست ؟ : مزایای طراحی سایت

سئو لوکال چیست

چرا اهمیت سئو محلی روز به روز (یا حتی ساعت به ساعت!) زیادتر خواهد شد؟

در محتوای سئو لوکال چیست آمار ها نشان می دهند که حدود 46 درصد جستجو کننده ها و کاربران به دنبال نتایجی می باشند که به مکان یا لوکیشنی بسیار خاصی مربوط باشد. کاربران و مخاطبین  بیشتر از هر زمان دیگری که فکرش را می کنید به دنبال جستجوی عباراتی می باشند که در آن ها نام یک محل موجود می باشد (مثلاً بهترین رستوران های اصفهان) خبر بسیار خوب این می باشد که در Local Seo هیچ گونه نیاز نمی باشد با تمام سایت های دنیا رقابتی بزرگ را داشته باشید؛ همین که بتوانید در محله خود که از یک گروه کوچک تشکیل شده، رقابتی را ایجاد کنید شانس شما برای موفقیت در کسب مشتری و سود کلان بسیار بالا خواهد بود.

پس شما این توانایی را دارید که با یک استراتژی بسیار دقیق و اصولی در محتوای سئو لوکال چیست در موقعیت مکانی خود موفق باشید. آیا به این فکر کردید که نتایج مربوط به سئو محلی در کجای صفحه ی گوگل قرار میگیرند؟

گوگل در یک بخشی بسیار جدا و  مجزا، جدولی از 3 نتیجه محلی را به کاربران و مخاطبین خود نشان میدهد. این جدول در انگلیسی به 3 local pack معروف شده است، شامل اطلاعات زیر می باشد: امتیاز داده شده به سایت از طرف کاربران (به شکل ستاره و تعداد رای) را برای کاربران به خوبی نمایش می دهد و آدرسی بسیار دقیق سایت یا شرکت را همراه با لوکیشن نشانه گذاری می کند و  حتی اطلاعات مربط به ساعت کاری را دقیقا نمایش خواهد داد.

بهینه سازی های سئو داخلی سایت پیش زمینه موفقیت در سئو محلی است؟

پاسخ ما در مقاله سئو لوکال چیست ؟ بله است؛ هر کاری که در داخل سایت  میکنید، چند برابر بسیار مهم تر و تاثیرگذاتر از کارهای بیرونی برای سایت می باشد. به همین عتل میگوییم حتماً سئو داخلی یا On-Page Seo سایت را به شدت بهبود ببخشید تا تلاش های محلی در صفحه های نتایج به ثمر برسد.

انتخاب کلمات کلیدی هدف بسیار مناسب برای هر صفحه یکی از مهم ترین و تاثیر گزار ترین چالش های سئو داخلی می باشد. لطفا این را جدی بگیرید.

سئو لوکال چیست

نمایش در دایرکتوری های محلی، بهترین راه دیده شدن در  محلی بسیار خاص می باشد:

در مقاله سئو لوکال چیست ؟ بیان میشود که در بیشتر تعداد سایت های ایرانی یک سری سایت های دایرکتوری موجود می باشند که به صورت لیستی تعدادی از کسب و کارهای آنلاین را در یک جا جمع می نمایند. به عنوان نمونه: در سایت فیدیلیو، صفحاتی موجود می باشد که مختص رستوران ها و کافه های مناطق مختلف تهران می باشد.

با قرار گرفتن در این لیست ها توانایی این را دارید در کنار سایت های رقیب دیده شده و وارد بازارهای رقابتی شوید و اگر به اندازه ای بسیار خوب باشید، بهتر از حریف خودتان عمل کرده اید. سایت های دیگری نیز به این شکلی موجود می باشند مثل کی کجاس، بلاگ اسنپ فود و سایت سی ایران می باشند که در ایران نقش دایرکتوری را به صورتی بسیار حرفه ای انجام میدهند.

یک نکته ی بسیار مهم این می باشد از کاربران راضی بخواهید درباره ی کسب و کار شما حرف بزنند؛ یک قانون بسیار مهم و  نانوشته در دنیای اینترنت موجود می بشد  و آن این اس که  اگر یک نفر درباره برند و کسب و کارتان حرف بزند، بقیه ی کابران هم به اشتراک گذاری نظر تشویق  می شوند،  این موضوع یعنی اینکه  شما باید از مشتری ها و کاربران خود درخواست کنسد که درباره برند شما در سوشال مدیا صحبت کنند. این کار دو مزیت بسیار بزرگی را دارد:

  • سوشال سیگنال های مثبت در سئو سایت به صورت غیر مستقیم به شدت تاثیر گذار می باشد.
  • کاربران و مخاطبین  دیگر با دیدن نظرات مثبت به خرید محصول یا سرویس خدماتتان بسیار ترغیب می گردند. اگر شاهد این بودید که  کسی راضی نشد نقد و بررسی خود را به بنویسید، خودتان در رقابت وارد عمل شوید و اولین نظر را ثبت نمایید. این تکنیک در سئو لوکال به کامنت مارکتینگ شناخته شده است.

 

نقش آبرنگ با برخورداری از تیم  حرفه ای در حوزه ی طراحی وب سایت اختصاصی آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در زمینه طراحی انواع وب سایت و قیمت طراحی سایت حرفه ای و اجرای پروژه های مورد نیاز شما می باشد.

انواع طراحی سایت خود را به ما بسپارید.

آدرس :

اصفهان ، خیابان اشراق شمالی ، نبش کوچه 5 ، مجتمع الهیه ، طبقه 4 ، واحد 401

شماره های تماس :

31323008-9 – 031
09132127209 ، 09132664095

سئو لوکال چیست

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید