08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

تبلیغات موثر برای جذب مشتری

5/5
تبلیغات موثر برای جذب مشتری

تبلیغات موثر برای جذب مشتری

برای موفق تر شدن در حوزه های رقابتی بسیار مختلف همواره از راه هایی برای تبلیغات موثر برای جذب مشتری استفاده شود. تبلیغات واژه ای بسیار آشنا می باشد که همه با آن برای موفقیت در کسب و کار سروکار داشته اند. هرجا کسب‌وکاری وجود داشته باشد، برای افزایش فروش و جذب بسیار زیاد تر مشتری به ابزارهای تبلیغاتی مخلفی نیاز می باشد. همانطور که روند تجارت رو به‌تغییر می باشد، روش‌های بازاریابی هم عوض می‌شوند و  روز به روز گسترده تر خواهند شد.

تبلیغات چیست و انواع تبلیغات موثر برای جذب مشتری چگونه می باشد؟ 

چگونگی تبلیغات موثر برای جذب مشتری ؟ممکن است صاحب یک کسب‌وکار سنتی یا آنلاین باشید، از تعداد مشتریان و فروش خود راضی نمی باشید.

مدام این سوال را درگیر می کنید که چگونه برای جذب بیشتر مشتری تبلیغ کنیم؟ بهتر است در مقاله تبلیغات موثر برای جذب مشتری با ما  باشید تا به صورت مفصل به این سوالات پاسخی اساسی دهیم و  بگوییم در بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری باید چه اصولی را در نظر داشته باشید ؛تبلغات یک نوع آگاهی دادن و آگاهی بخشی به مخاطبین می باشد که از طریق انتقال پیام به شیوه هایی بسیار مختلف صورت خواهد گرفت.

در واقع شما با داشتن یک کسب و کار با اطلاع‌رسانی به شیوه هایی بسیار مختلف در خصوص یک محصول یا خدمت، مخاطبین خود را در مورد ویژگی‌های بسیار مختلف آن محصول آگاه می نمایید و آنها را ترغیب به خرید می کنید، این کار از طریق  رسانه صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید مقاله تبلیغات موثر برای جذب مشتری : قیمت طراحی لوگو

تبلیغات موثر برای جذب مشتری

این رسانه  ها می‌توانند تلویزیون و رسانه‌های جمعی، مطبوعات و روزنامه‌ها یا تابلوهای تبلیغاتی، طراحی سایت، طراحی کاتالوگ و… باشد. اما انواع تبلیغات در کسب‌وکارها بسیار متفاوت بوده است و هر کدام از آنها باید روش هایی بسیار خاص خود را انتخاب کرده به آن عمل نمایند؛ ضمن آنکه تبلیغات با مفهوم بازاریابی و مارکتینگ شباهت‌هایی بسیار زیادی را دارا می باشد و البته تفاوت‌های بسیار زیادی را نیز دارد که آنها را از هم جدا کرده است. 

اینکه چگونه تبلیغ کنیم برای دیده شدن تبلیغات موثر برای جذب مشتری؛ تا حد بسیار زیادی به تعریف و دیدگاه ما از تبلیغات بستگی بسیار زیادی دارد. چرا که انواع مختلفی از تبلیغ موجود می باشند که ممکن می باشد هر کدام از آنها برای گروهی از کسب‌وکارها بسسیار مناسب بوده باشد.  به عنوان نمونه، تبلیغات در کسب‌وکارهای سنتی و آفلاین متفاوت از کسب‌کارهای آنلاین بوده است.

در دسته اول؛ بیشتر به دنبال روش‌هایی مانند تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات محیطی، بنری مواردی از این قبیل هستند.  این در حالی است که روش‌های تبلیغات در کسب‌وکارهایی آنلاین  شامل: تبلیغات کلیکی، بنری، بازاریابی محتوایی، پیامکی، طراحی کاتالوگ آنلاین، طراحی سایت و … مواردی از این قبیل است. 

انواع ابزارهای تبلیغاتی را بشناسید!

برای داشتن یک کسب و کاری بسیار موفق اولین کاری که باید انجام دهید، شناخت ابزارهای تبلیغاتی برای جذب مشتری می باشد. هر شرکت یا کمپانی که می‌خواهد برندش را معرفی نماید و فروش بسیار بیشتری داشته باشد.

در واقع با تبلیغات بسیار زیاد است که تمامی اطلاعات مرتبط با کسب‌وکار را به دیگران می نشاند و مشتری را به خرید یا استفاده از خدمات‌ ترغیب می نماید.

بیشتر بخوانید مقاله تبلیغات موثر برای جذب مشتری : عکاسی صنعتی در اصفهان 

تبلیغات موثر برای جذب مشتری

تبلیغات با هر شیوه ای که فکرش را می کنید؛ مکمل فروشتان در بازارهای رقابتی هستند. این امکان را فراهم می‌ آورند تا اطلاعاتی بسیار واقعی مربوط به محصولتان را هیجان انگیز و وسوسه‌کننده به مخاطبین نشان دهید. یکی از رموز موفقیتِ کسب‌وکارها، تبلیغات با شیوه ای بسیار خاص و هیجان‌انگیز می باشد، به این دلیل که تأثیر بسیار زیادی بر روی مشتری ها دارد و صاحب سرمایه را به اهداف اصلی‌ یعنی فروش بسیار بیشتر ترغیب می نماید.

صاحب یک تجارت یا برند، باید با ابزارهای مارکتینگ و تبلیغات بسیار آشنا باشد. مشاور تبلیغاتی بسیار حرفه ای را در کسب و کارش فرا بخواند. بر اساس نوع کار و اهدافی که دارد، یک یا چند روش تبلیغاتی را بکار بگیرد. انواع ابزار های تبلیغاتی عبارت است از:

  • بنر تبلیغاتی در وب‌سایت‌های پربازید

بنرهای تبلیغاتی یا ثابت یا متحرک در وب‌سایت‌های پربازدید از روش‌های تبلیغات آنلاین می باشد که طرفداران بسیار زیادی را به خودش اختصاص داده است. برای تبلیغات بنری باید ‌سایتی نیز داشته باشید.

بر اساس کسب‌وکاری که دارید، بنر طراحی نمایید و تمامی اطلاعات شخصی یعنی: شماره تماس و نشانی سایت را در بنر بنویسید. حالا نوبت پیدا کردن سایتی می باشد که بنر شما را به کاربرانش نشان دهد. وقتی که می‌خواهید بنر تبلیغاتی، به بازدید سایت توجه بسیار زیادی کنید تا نتیجه ی عالی و بسیار خوبی داشته باشد.

تبلیغات موثر برای جذب مشتری

  • ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یکی از روش‌های تبلیغاتی می باشد که قیمت و نرخ بسیار زیادی ندارد. این روشی که بیان کردیم برای اطلاع‌رسانی محصولات، معرفی خدمات جدید، شروع جشنواره و تخفیف استفاده ی بسیار زیادی می‌شود.  

این سؤال پیش می آید که چگونه به آدرس ایمیل کاربران دسترسی داشته باشیم؟ برای دسترسی به آدرس ایمیل مخاطبین و کاربران دو راه را پیش رو دارید.

روش اول: دریافت ایمیل مشتری زمان خرید آنلاین یا حضوری می باشد که بسیار عالی است.

روش دوم: هم خبرنامه ایمیلی می باشد تا در صورت تمایل مشتری برای او ایمیل بزنید. روش سوم دیگری هم موجود است که در این روش با پرداخت هزینه ای، می‌توانید بانکی از ایمیل مشتریان را کسب نمایید.

  • طراحی کاتالوگ

چیدمان بسیار هنرمندانه ی تصاویر و تلفیق متن و نمودارها با یکدیگر برای توسعه ی یک کسب و کار می باشد، به نحوی که بسیار چشم نواز باشد و بیشترین تاثیرگزاری را بر روی کابران و مخاطب بگذارد. 

بیشتر بخوانید مقاله تبلیغات موثر برای جذب مشتری : طراحی و چاپ کاتالوگ

پروسه ی از طراحی تا چاپ کاتالوگ مجموعه ای کلی از تکنیک های طراحی، چاپ، عکاسی صنعتی می باشد که در قالب کاتالوگ های چاپی و کاتالوگ های دیجیتال (کاتالوگ PDF یا آنلاین) وجود دارد. چاپ کاتالوگ مهمترین ابزار بازاریابی است که می تواند با ایجاد احساس هیجان، توجه مشتریان و کاربران را جلب نماید و انگیزه خرید را در مشتریان به شدت تقویت کند. اگر برای توسعه ی  کسب و کار خود به دنبال طراحی و چاپ کاتالوگ هستید، کانون نقش آبرنگ را درست انتخاب کرده اید.

تبلیغات موثر برای جذب مشتری

  •  طراحی سایت

با توسعه ی کسب و کار های مدرن و امروزی مهمترین ابزار مهم و کاربردی غول تبلیغات طراحی سایت برای کسب و کارهای مدرن می باشد؛ داشتن یک سایت برای خرید محصولات و ارائه ی خدمات مهمترین ابزار تبلیغاتی در حال حاضر می باشد داشتن یک سایت مانند داشتن خدماتی بدون وقفه است که در هر ساعتی از شبانه روز مشتری را راه می اندازد و اطلاعاتی را به او می دهد.

پیش از هر چیز دیگری بهتر است بدانید طراحی سایت از کجا شروع شده است و چه تاریخچه‌ای را در خود دارد؟ طراحی وب سایت، طراحی سایت یا همان Web Design، به معنای تلاش برای ایجاد یک پایگاه اینترنتی بسیار قوی برای ارائه  تمامی خدمات، فروش محصول یا اطلاع رسانی می باشد. طراحی وب سایت یک پروسه ای می باشد که از لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو شکل گرفته است.

اگر شما خواهان یک وب سایتی بسیار قدرتمند هستید که بتوانید با استفاده از آن خدمات، محصول یا هر چیز دیگری را به صفحه اول گوگل با بالاترین سئو بیاورید، باید تمام اصول فنی و ظاهری طراحی یک وب سایت را رعایت نمایید تا در بازار های رقابتی با سئویی بالا در اینترنت پیروز شوید.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید