08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

تیزر تبلیغاتی خلاقانه

5/5
انواع تیزر تبلیغاتی خلاقانه

تیزر تبلیغاتی خلاقانه

تیزر تبلیغاتی خلاقانه امروزه بعنوان برگ برنده بازاریابی اینترنتی و تبلیغات شبکه های اجتماعی شناخته شده است. بی شک امروزه ویدئوهای تبلیغاتی یا همان تیزرها، ماندگاری و تاثیر بسیار بیشتری در ذهن مخاطب دارند.

تیزرهای خلاقانه اکنون به عنوان برگ برنده بازاریابی اینترنتی و تبلیغات رسانه های اجتماعی در نظر گرفته می شوند. بدون شک اکنون ویدئوها یا تیزرهای تبلیغاتی تاثیر و ماندگاری بسیار بیشتری در ذهن بینندگان دارند.

تأثیر این ابزار تبلیغاتی باعث شده است که تیزرهای تبلیغاتی جذاب به طور گسترده برای دستیابی به برندسازی موفق مورد استفاده قرار گیرند. امروزه ثابت شده است که اکثر کاربران تماشای فیلم را به خواندن مقالات طولانی ترجیح می دهند. بنابراین ساخت تیزرهای تبلیغاتی می تواند در جذب مخاطب، افزایش فروش، برندسازی و در نهایت توسعه کسب و کار موثر باشد.

بیشتر بدانید مقاله تیزر تبلیغاتی خلاقانه : چاپ جعبه بسته بندی

یک تیزر تبلیغاتی خلاقانه شرکت شما را در کمترین زمان به مخاطبان نشان می دهد. اینگونه است که در کمترین زمان ممکن اعتماد مخاطب را به برند خود جلب می کنید. در این مقاله سعی کرده ایم شما را با ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی خوب آشنا کنیم.

تیزرهای ایده پردازی شده تاثیر بیشتری بروی مخاطب دارند.

نکته اساسی تیزرهای خلاقانه، تخیل و گفتن داستان برای مخاطب است. باید توجه داشته باشید که یک تیزر تبلیغاتی در واقع یک ویدیوی هدفمند است، بنابراین نمی توان تمام محتوای ویدیویی را یک تیزر تبلیغاتی در نظر گرفت. تیزرهای خلاقانه باید ویژگی های حرفه ای و منحصر به فردی داشته باشند که آنها را از سایر محتوای بصری متمایز کند. این ویژگی ها شامل موارد زیر است:

  • با استفاده از ایده ای متفاوت و نو تولید شده باشد.
  • دارای مفهوم و هدف باشد.
  • جذاب و سرشار از جلوه های بصری باشد.
  • راوی و داستان گونه داشته باشد.
  • تکراری و خسته کننده نباشد.
  • ایده پردازی ذهنی داشته باشد.
  • بر اساس اصول بازاریابی و تبلیغات تهیه شده باشد.
انواع تبلیغات خلاقانه

ایده های ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه

  • تیزرهای استاپ‌ موشن بسازید.

اگرچه ساخت تیزرهای استاپ موشن زمان و مهارت زیادی نمی خواهد، اما هنوز افرادی هستند که از این سبک برای تبلیغات خود استفاده نمی کنند. برای استاپ موشن، فقط چند عکس از محصولات خود بگیرید و آنها را با نرم افزار استاپ موشن ترکیب کنید. محصول نهایی بسیار زیبا و در عین حال ساده خواهد بود.

  • ترفندها همیشه جواب می‌دهند.

اگر واقعاً در کاری که انجام می‌دهید مهارت دارید، به احتمال زیاد نکات و ترفندهایی برای به اشتراک گذاشتن آن با دیگران دارید. فکر نکنید که تیزرهای تبلیغاتی همیشه مملو از شعار و تبلیغات خواهند بود، اگر ویدیویی با توصیه ها و کلمات مفید در مورد محصول یا خدمات خود ضبط کنید، مشتریان به خوبی از آن استقبال خواهند کرد.

  • استفاده از یک مجری حرفه‌ای

ویدئوهای توضیح دهنده یکی از محبوب ترین سبک ها برای تبلیغات ویدیویی مدرن هستند. در این ویدئوها، یک مجری ، مفاهیم تجاری منحصر به فردی را معرفی می کند که نیاز به توضیح واضح و مختصر دارد. ارائه دهنده نشان می دهد که چگونه محصول شما از بقیه متمایز است و چرا مردم باید آن را بخرند.

  • تیم خود را معرفی کنید.

اجازه دهید مشتریان نه تنها درباره محصولات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، بلکه در مورد افرادی که در ساخت آنها نقش دارند نیز اطلاعات بیشتری کسب کنند. در تبلیغات و بازاریابی، شخصی سازی همیشه جواب می دهد. زیرا در این صورت مخاطب نوعی ارتباط انسانی را درک می کند و این نوع ارتباط معجزه می کند.

به خاطر داشته باشید که تیم شما باید کاملاً طبیعی و آرام باشد و زیاد درگیر نقش نشود! می توانید از آنها بخواهید در مورد نقش خود در شرکت و نظرشان در مورد محصولات صحبت کنند. اگر بتوانید کمی طنز به گفتگو اضافه کنید، عالی خواهد بود. بینندگان قطعاً این رویکرد را دوست خواهند داشت

  • ویدئو های قبل و بعد

در بازاریابی، قانونی داریم که هرگز تغییر نمی کند: “مشتریان برای حل مشکلات زندگی روزمره خود، محصولات را خریداری می کنند.” به همین دلیل، بسیاری از ویدیوهای تجاری از الگوی قبل و بعد استفاده می کنند تا داستان چگونگی حل یک مشکل را به مخاطب بگویند. نمونه بارز این ویدیوها تیزرهای کاشت مو هستند.

  • انیمیشن و موشن‌ گرافیک‌های خلاقانه

انیمیشن ها واقعاً می توانند روحیه مخاطب را در حین تبلیغ محصول تغییر دهند. تقریباً هر محصولی به لطف انیمیشن و موشن گرافیک می تواند از حالت خشک و بی روح خود خارج شود و نشاط ذهنی خاصی را برای مخاطب به ارمغان بیاورد. حالا فرض کنید یک داستان جالب و چند شخصیت جالب اضافه کرده اید. 

بیشتر بدانید مقاله تیزر تبلیغاتی خلاقانه : ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

تیزر تبلیغاتی خلاقانه
  • نمایش تجربیات موفق کاربران

برای درست کردن تیزر تبلیغاتی خلاقانه از تجربیات موفق کاربران استفاده کنید. از تجربیات کاربری موفق برای نشان دادن مزایای محصول خود به دیگران استفاده کنید. اگرچه این سبک ویدیویی ساده است، اما همچنان یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای ایجاد تیزرهای تبلیغاتی است. فقط یک کاربر خوشحال را نشان دهید و سپس اجازه دهید داستان خود را از تأثیر محصول بر زندگی آنها بگویند.

  • نمایش محصول در هنگام استفاده

برای درست کردن تیزر تبلیغاتی خلاقانه از نمایش محصول استفاده کنید. هیچ چیز به اندازه دیدن کاربرد یک محصول جدید در زندگی روزمره نمی تواند در حافظه مخاطب تاثیرگذار باشد. از این رو، یکی از سبک های تبلیغاتی معروف اما ساده، نمایش محصول در عمل است. این کار به کاربران کمک می کند نحوه استفاده از این محصول را تجسم کنند و مزایای آن را بشناسند.

  • پاسخ به سؤالات متداول

برای درست کردن تیزر تبلیغاتی خلاقانه از روش پاسخ به کاربران استفاده کنید. هر صفحه دارای یک بخش پرسش و پاسخ است. اما اگر می خواهید مشتریان بیشتری در لیست خود داشته باشید، بهتر است آن را به شکل جذاب تری ارائه دهید. به عنوان مثال، می توانید ویدیویی با پرطرفدارترین پرسش و پاسخ تهیه کنید. بهتر است سوالاتی بپرسید که توجه افراد را در مورد خواص خاصی از محصولات خود جلب کند.

  • استفاده از افراد تأثیرگذار یا سلبریتی‌ها

برای درست کردن تیزر تبلیغاتی خلاقانه از افذاد تاثیرگذار استفاده کنید. دعوت از یک سلبریتی برای شرکت در یک تیزر تبلیغاتی همیشه ایده خوبی است. برند ردبول اغلب ورزشکاران با استعدادی را انتخاب می کند که بدلکاری های باورنکردنی انجام می دهند تا مردم عادی فکر کنند که می توانند در هنگام خرید محصولات این برند نیز همین کار را انجام دهند .

  • از طنز استفاده کنید.

برای درست کردن تیزر تبلیغاتی خلاقانه از طنز استفاده کنید. مردم ویدیوهای خسته کننده و یکنواخت را به خاطر نمی آورند. ویدیوهایی که ته طنز دارند مطمئناً در خاطر خواهند ماند. اگر به فکر ساخت تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه هستید، حتما به این ترفند توجه کنید و فکر نکنید که خیلی خشک و رسمی بودن باعث احترام بیشتر شما می شود.

  • یک تور اداری ضبط کنید.

یک راه دیگر برای کمک به مشتریان برای اینکه احساس کنند با کسب و کار شما مرتبط هستند و نحوه سازماندهی کسب و کار شما را درک کنند، ضبط ویدیویی از یک تور اداری است. اگر دفتر شما چیدمان قابل قبولی دارد، نتایج این ویدئوها بسیار مفید خواهد بود. سعی کنید یک روز عادی در شرکت خود را در قالب یک ویدیوی جذاب به نمایش بگذارید و در اینجا می توانید از طنز و شوخی
استفاده کنید.

بیشتر بدانید مقاله تیزر تبلیغاتی خلاقانه : قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان

انواع تبلیغات خلاقانه
  • ویدئو های اینفوگرافیک

ویدئو های اینفوگرافیک یکی از انواع روش های ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه است. اگر به دنبال ایده های ویدئویی 30 ثانیه ای هستید و در عین حال نیاز به ارائه برخی اطلاعات در قالب ساده دارید، اینفوگرافیک ها عبارتند از راه خوبی هستند. این ویدیوها به شناسایی مهم ترین حقایق و مقایسه آسان محصولات مشابه مختلف کمک می کند.

  • ویدئوی Time Lapse بسازید.

ویدئو های اینفوگرافیک یکی از انواع روش های ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه است. اگر فکر می‌کنید فرآیندهایی که پیاده‌سازی می‌کنید در طول زمان به خوبی پیشرفت می‌کنند و باید توسط مخاطبان مشاهده شوند، ویدیوی تایم لپس گزینه خوبی برای شماست. برای این کار باید از یک مکان یا محصول یا خدمات با دوربین و ترجیحاً یک تصویر ثابت فیلمبرداری کرد و سپس سرعت فیلم را افزایش داد و موسیقی متن مناسب را اضافه کرد. نتیجه نهایی قطعا جذاب خواهد بود.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید