08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

ایده های ساخت تیزر تبلیغاتی

5/5
انواع ایده های ساخت تیزر تبلیغاتی

ایده های ساخت تیزر تبلیغاتی

در این مقاله به بررسی موضوع ایده های ساخت تیزر تبلیغاتی پرداخته میشود. تیزر تبلیغاتی امروزه یکی از محبوب ترین ابزارها برای تبلیغ کالاها، خدمات، بنرها و شرکت ها در اینترنت است. تیزر تکنیکی برای ارائه تبلیغات در تلویزیون، رادیو یا رسانه های محیطی و چاپی است. در تیزرهای تبلیغاتی با نشان ندادن یا نگفتن همه چیز ، علاقه مخاطب را برمی انگیزند. 

  • کسب و کارتان را معرفی کنید:

اولین قدم معرفی کسب و کاره. در این نوع موشن گرافی شفاف توضیح بده که کسب و کارت چیه، از چه تاریخی شروع به کار کردی و سبد کالا یا خدماتت رو معرفی کن.

اولین قدم معرفی شرکت است. در این نوع از گرافیک های متحرک، به طور واضح توضیح دهید که شرکت شما چه زمانی کار را شروع کرده اید و مجموعه محصولات یا خدمات خود را ارائه دهید.

  • موسس یا موسسین کسب و کارتان را معرفی کنید:

معرفی سوابق و بیوگرافی بنیانگذار(ها) می تواند نقش مهمی در شناخت کسب و کار داشته باشد .یکی از روش‌های بازاریابی جدید ایجاد چهره‌ای سازگار با کسب‌وکار بنیان‌گذار برند است، برای مثال جف بزوس، بنیانگذار آمازون، بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت، ایلان ما ماسک ها و غیره را میشناسیم 

  • تاریخچه کسب و کارتان را معرفی کنید:

چه شرکتی با سابقه طولانی داشته باشید که به گذشته های دور باز می گردد، چه شرکت جدید راه اندازی کرده باشید، می توانید تاریخچه و داستان شرکت خود را بگویید. دلایل شروع و به عبارتی روایت هر آنچه گذشته رو بصورت موشن گرافیکی زیبا معرفی کنی.

بیشتر بدانید مقاله ایده های ساخت تیزر تبلیغاتی : ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

  • افتخارات کسب و کارتان را معرفی کنید:

یک دستاورد، موقعیت، جایزه، استاندارد یا فناوری را که توسعه داده‌اید به نمایش بگذارید. چه چیزی می تواند جذاب تر از به دست آوردن نتایج تلاش های خود و به اشتراک گذاری آنها با دیگران باشد؟

  • محصول یا محصولاتتان را معرفی کنید:

علاوه بر نشان دادن ویژگی های محصول؛ به مزایا، تفاوت آن با سایر محصولات مشابه موجود در بازار توجه کنید.

  • وبسایت یا اپلیکیشن تان را معرفی کنید:

معرفی وبسایت و اپلیکیشن و کاربردها و منوهای آنها می تواند در افزایش بازدید و نصب تاثیرگزار باشه. ارائه وب سایت و اپلیکیشن و برنامه ها و منوهای آن می تواند در افزایش بازدید و نصب موثر باشد .

ایده های ساخت تیزر تبلیغاتی در نقش آبرنگ
  • استفاده از محصولتان را آموزش دهید:

آموزش استفاده صحیح از محصول و بایدها و نبایدها، هم حجم تماسهای پشتیبانی را کاهش میدهد و همچنین باعث افزایش رضایت مشتری می شود.

  • روشهای ثبت سفارش و خرید محصولتان را آموزش دهید:

بسیاری از خریداران ممکن است هنگام ثبت سفارش یا خرید، از خرید خود صرف نظر کنند، مخصوصاً به صورت آنلاین، زیرا آنها اطلاعات کافی ندارند، فرآیند پیچیده است، یا مطمئن نیستند که کالا یا خدمات را دریافت خواهند کرد. یک آموز که فرآیند سفارش و دریافت محصول را به وضوح توضیح دهد می تواند در این مواقع بسیار موثر باشد.

  • نحوه نگهداری از محصولتان را آموزش دهید:

آموزش نحوه نگهداری از تجهیزات خاص و پیچیده یا کالاهای متداول مثله یخچال، ماشین ظرفشویی، فرش و غیره برای مصرف کننده بسیار کاربردی ه و با تولید موشن گرافی در این زمینه ها میتونی مصرف کننده ها رو به سمت برند خودت بکشونی.

آموزش تعمیر و نگهداری لوازم خاص و پیچیده یا کالاهای مصرفی مانند یخچال، ماشین ظرفشویی، فرش و … برای مصرف کنندگان بسیار مفید است و یک ویدئو در این زمینه ها می توانید پیشتاز شوید.

  • راه های دریافت خدمات پس از فروش و گارانتی را معرفی کنید:

در یک موشن گرافیک به معرفی خدمات پس از فروش، گارانتی و وارانتی بپرداز.

  • منافع اقتصادی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی یا اجتماعی خرید و استفاده از محصولتان را بیان کنید:

بسیاری از کالاها و خدمات امروزی ممکن است جدای از منفعت برای خریدار میتونن منافع دیگه ای هم داشته باشن ، معرفی این مزایا مصرف کننده را آگاهی می دهد و به سمت شما می کشاند .

برای مثال: آدامس هایی که به سفیدی دندان ها کمک میکنن.

ساک های پارچه ای که برای سلامت زمین و حفظ محیط زیست مفیدن.

خرید کالاهایی که میدونیم درصدی از سود شرکت به خیریه ها میرسه.

  • مخاطبین مصرف محصولتان را معرفی کنید:

بعضی از محصولات عمومی نیستن و برای یک یا چند گروه خاص مفید هستن مثل پزشکان، کودکان، مادران خانه دار و غیره. برخی از محصولات  عمومی نیستند و برای یک یا چند گروه خاص مفید هستند، مانند: پزشکان، کودکان، زنان خانه دار و غیره…

با توضیح اینکه محصولت برای چه گروه هایی کاربرد داره، بازار مصرفت رو گسترش بده.

بیشتر بدانید مقاله ایده های ساخت تیزر تبلیغاتی : چاپ جعبه بسته بندی

ایده های ساخت تیزر تبلیغاتی
  • جشنواره های فروشتان را معرفی و تبلیغ کنید:

در روزهای خاص سال که تخفیف‌ها و جشنواره‌های ویژه ارائه می‌کنید، می‌توانید بسته‌های تخفیف و نحوه دریافت آن‌ها را با تیزر ارائه دهید.

  • نحوه تشخیص کالای اصل از کالاهای تقلبی را بیان کنید:

راه هایی برای تشخیص کالاها یا خدمات اصلی از تقلبی ارائه دهید، یا محصول خود را با نمونه های مشابه در بازار مقایسه کنید تا برتری آن را به مصرف کننده نشان دهید.

قالب ها و سبک های ایده های ساخت تیزر تبلیغاتی

قالب‌ها و سبک های ایده های ساخت تیزر تبلیغاتی معمولاً با توجه به مخاطبان و نوع کسب‌ و کار انتخاب می‌شوند و سعی می‌کنند بر اساس موضوع آگهی، بهترین تأثیر را بر روی مخاطب بگذارند. به همین دلیل می توان چنین دسته‌بندی برای تیزر قائل شد:

  • توصیفی

این نوع تیزر که در قالب یک معرفی یا اطلاعات در مورد یک محصول یا خدمات ایجاد می شود، به وضوح ویژگی ها و امکانات موضوع مورد تبلیغ را نشان می دهد و عمدتاً برای اهداف منطقی و تحلیلی استفاده می شود.

  • داستانی

در این سبک، موضوع یا ایده تبلیغ در قالب یک داستان یا خاطره بیان می شود. به این ترتیب احساس جذابیت محصول یا خدمات در قالب تجربه ای ارائه می شود که به همان اندازه که سرگرم کننده است تاثیرگذار است .

  • تخیلی

با استفاده از  مفاهیم بدیع، به صورت هنری یا هیجان انگیز، موضوع در پوسته ای از فانتزی و سرگرمی پیچیده می شود و به شکلی شیرین و جذاب و با تاثیرگذاری بالا به مخاطب ارائه می شود .

نکات مهم در ایده های ساخت تیزر تبلیغاتی

  • کوتاه بودن تیزر تبلیغاتی

یکی از ایده های ساخت تیزر تبلیغاتی کوتاه بودن آن است. تیزر تبلیغاتی در حالت ایده آل، فقط 30 ثانیه طول می کشد. تیزرهای تبلیغاتی باید به صورت پاپ آپ یا ویجت در وب سایت نمایش داده شوند یا در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند. بنابراین طراحی آنها برای مدت کوتاهی ضروری است.

بیشتر بدانید مقاله ایده های ساخت تیزر تبلیغاتی : قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان

ایده های تیزر تبلیغاتی
  • تمرکز روی یک ویژگی خاص

سعی نکنید همه چیز را در یک پیش نمایش سریع به اشتراک بگذارید. روی یک محصول، خدمات، پیشنهاد ویژه یا نقطه خاصی از اطلاعات تمرکز کنید

  • نمایش برند

نمایش برند نیز یکی از ایده های ساخت تیزر تبلیغاتی است. نام شرکت و لوگوی خود را در ویدیوی تیزر خود وارد کنید تا همیشه به وضوح قابل مشاهده باشد. حتماً اطلاعات تماس را در توضیحات لیست ذکر کنید. هر تبلیغ یا تولید محتوایی که انجام می دهید باید شامل این عناصر باشد.

  • فراخوان در تیزر تبلیغاتی

یکی از ایده های ساخت تیزر تبلیغاتی فراخوان در تیزر آن است. در وسط یا انتهای تیزر به بینندگان بگویید که می خواهید چه کاری انجام دهند. آیا دوست دارید آنها از وب سایت شما بازدید کنند، به یک محصول امتیاز دهند یا ثبت نام کنند؟ برای تاثیرگذاری تیزر باید مخاطب را به جای دیگری برد.

  • درگیر کردن مخـاطب

یک تیزر تبلیغاتی خوب، تیزری است که در آن حداکثر تعامل بینندگان وجود داشته باشد، به این معنی که مخاطب آن را با دقت و با لذت تماشا می کند. عواملی مانند استفاده از طنز، نوستالژی و آموزش باعث افزایش مشارکت مخاطب و جذابیت تیزر می شود. استفاده از رنگ‌های مناسب، جلوه‌های ویژه و موسیقی مرتبط و مؤثر نیز به تأثیرگذاری تیزر کمک می‌کند.

  • تعامـل با مخـاطب

یک تیزر خوب به گونه ای طراحی شده است که مخاطب احساس کند بخشی از آن است، تعاملی باشد و مخاطب احساس کند می تواند درگیر گفتگو و مشارکت در داستان باشد، نه فقط توصیه و توصیه. نظرات باید توسط شرکت ارسال شود، اما حضور مخاطبان نیز مهم تلقی شود. به این ترتیب مردم نیز احساس می کنند که مورد توجه قرار می گیرد.

بیشتر بدانید مقاله ایده های ساخت تیزر تبلیغاتی : ساعت دیواری تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید