08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

انواع خدمات چاپ

5/5
انواع خدمات چاپ

انواع خدمات چاپ

خدمات چاپ برای هر حرفه و کسب و کاری که مدنظر داشته باشید بسیار ضروری و لازم  بوده است. تراکت، سربرگ، فاکتور، بروشور و … از جمله انواع چاپ می باشند که برای هر کسب و کاری که فکرش را در سر داشته باشید کاربرد دارند. باید توجه داشته باشید که در این بین برخی از خدمات چاپی جنبه تبلیغاتی و برخی جنبه مصرف گرایی دارند. روش چاپ، نوع کاغذ، دستگاه چاپ و کیفیت نهایی مسائلی پیش فرض  بوده اند که در ارائه یک کار بی عیب و نقص و کامل باید به آن توجه اساسی بشود.

انواع خدمات چاپ که در نقش آبرنگ وجود دارد عبارت است از: سربرگ، فاکتور، تراکت، بروشور و …که چاپ با در نظر گرفتن نوع کاغذ و سایزهای کاملا متفاوت محصولات، سعی می کند در ارائه بهترین کار  را ارائه کند تا چاپ محصولات  مورد نظر با کیفیتی بی نظیر صورت بگیرد و همچنین با محیط زیست سازگاری بسیاری داشته باشد.  مجموعه ی نقش آبرنگ هر یک از انواع چاپ را به شکل کاملا تخصصی صورت می دهد تا در کوتاهترین زمان ممکن که فکرش را می کنید به دست مشتری برسد. اولویت خدمات چاپی نقش آبرنگ کسب رضایت مشتری بوده است و‌ در این راه پاسخگوی تمام نیازهایتان در راستای محصولات چاپی را به ارمغان می آورد.

انواع خدمات چاپ را نام ببرید؟

وقتی از هر شبانه روز که مشتری از سایت دیدن می نماید، ممکن می باشد طرح های موجود را برای هر یک از انواع چاپ به موسسه سفارش دهد که جزئیات و قیمت هر کدام از خدمات چاپی در تعداد و طرح های مشخص، تعرفه هایش مشخص می باشد.

در این بین برخی از مشتریان تمایل به ارائه طرح و دیزاین شخصی  مورد نظر خودشان را دنبال دارند که چاپی اختصاصی برای محصول یا خدمات خود داشته باشند که کاملا منحصر به فرد باشد. در این صورت فایل درخواستی خود را می توانند برای موسسه نقش آبرنگ ارسال کنند تا کارشناسان زبده و مجرب در این حوزه ی فعال فایل را به درستی و دقت بررسی کنند.

اگر طرح مورد نظر دارای استانداردهای مدنظر خدمات چاپی لازم نبود، به اطلاع مشتری خواهد رسید تا اصلاحات لازم را شخصا انجام دهد. معقوله ی چاپ بر اساس استانداردهای چاپی و رعایت تمام نکات لازم، قادر بوده است به اصلاح طرح به شکلی کاملا تخصصی. با سپردن انواع چاپ به مجموعه نقش آبرنگ با خیالی بسیار آسوده ‌محصولات چاپی خود در در سریعترین پروسه ی زمانی دریافت می کنید.

تراکت در انواع مختلف یکی از انواع چاپ است

انواع چاپ تراکت در انواع مختلف جزوه یکی از انواع خدمات چاپی نام برده می شود. تراکت لوکس، تبلیغاتی، مخصوص رستوران و فست فوی ها، مخصوص همایش و آگهی های جشنواره و … را با توجه به نیازتان می توانید سفارش داده و هر تعدادی که نیاز دارید اعلام نمایید. نیاز مشتری اساس شکل گیری انواع تراکت ها شده است، با چاپ تراکت تبلیغاتی، بسیار ساده و راحت برای حرفه و کسب و کار خود بین مردم در هر رده ی سنی توانایی تبلیغات را دارید، برای این منظور هزینه ی بسیار پایینی را صرف می کنید.

علیرغم اینکه هزینه های چاپ و توزیع تراکت نسبت به سایر فعالیت های تبلیغاتی بسیار پایین بوده است، در عوض حجم بسیار زیادی از مردم سطح شهر با محصول یا کسب و کارتان را آشنا خواهد کرد. لازم به ذکر است که بیشترین استقبال کسب و کار ها از چاپ تراکت در سایز A5 شناخته شده است و در تعداد و رنگ چاپی هیچ گونه محدودیتی را مشمول نخواهد شد.

اما هدف اصلی از پخش تراکت ها در سطح شهر چیست؟ خب بد نیست که بدانید مانند هر تاکتیک بازاریابی و تبلیغاتی که مس شناسید، پخش تراکت تبلیغاتی باعث افزودن سطح آگاهی جامعه هدف شما از محصولات یا خدماتی که دارید، شده است. به خصوص برای کسب و کار های محلی و افتتاحیه های سایر محصولات، تراکت می تواند در حد یک تبلیغ تلوزیونی بازدهی بسیار عالی برای کسب و کار ها داشته باشد.

  • چاپ بروشور

یکی از انواع خدمات چاپی که بازاریابی و تبلیغات انواع چاپ بروشور تبلیغاتی، لوکس، مخصوص همایش و … میباشد. برای بهتر فهمیدن نوع بروشورها قالب های آماده در اکثر سایت ها موجود شده است و این امکان وجود خواهد داشت که این بروشورهای آماده را با توجه به سایز و سلیقه ای که دارید، دانلود کنید و طرح مورد نظر را روی بروشور پیاده سازی شود.

اگر این فکر را دارید که طراحی  و چاپ بروشور برای کسب و کارتان کاملا منحصر به فرد و حرفه ای باشد، این امکان وجود دارد که گرافیست ها در اکثر موسسه ها و شرکت ها طرح مورد نظرتان را روی کار پیاده کنند و این گونه بروشوری اختصاصی برای تبلیغ محصول و حرفه خود را داشته باشید، باید بدانید که هزینه های طراحی طبق سلیقه ی شما از چاپ بروشور کاملا مجزا است.

بروشورها حجم‌  بسیار کمی را دارند و در عین حال اطلاعات بسیار مفید زیادی در آن ها به چشم می خورد و به راحتی مخاطب را به خود می توانید جذب نمایید. بروشورهای تک برگ قابلیت را دارند طوری که صفحات آن تا خورده باشد که به آن لت دار  نیز گفته می شود و یا اینکه به صورت کتابچه ای در طرح ها و سایز های مختلف طراحی گردد.

در بروشورهای تبلیغاتی اطلاعات بسیار مفید و  خیلی خلاصه از شرکت و کسب و کارتان برای مخاطبان به نمایش گذاشته می شود، که بسیار موثر واقع می باشد. کارشناسان مجرب هر مجموعه و موسسه با توجه به طرحی که در اختیار دارید، مدل های بسیار مختلفی از بروشور را برایتان طراحی می کنند و با بهترین کیفیتی که فکرش را می کنید با قیمت و نرخ بسیار مناسب در اختیار مشتری می گذارند.

پیشنهاد داغ مطالعه انواع خدمات چاپ : طراحی و چاپ بسته بندی

انواع خدمات چاپ
  • چاپ سربرگ

یکی دیگر از خدمات چاپ، سربرگ می باشد. یک ابزار بسیار مهم و کاربردی در اکثر اداره جات سربرگ می باشد که برای چاپ آن باید نکات بسیار مهم و اساسی را رعایت کرد که شامل توجه به تعداد، ضخامت، طراحی مناسب و … است. طرحی که برای سربرگ منتخب می شود باید با کسب و کارتان کاملا متناسب بود باشد. همچنین کاغذی که سربرگ روی آن چاپ می گردد بسیار مهم است که با چه کیفیتی ارائه می گردد و در تمام جاهای اداره جات به چشم عموم ظاهر می گردد.

در طراحی سربرگ باید به این نکته توجه اساسی بشود که از لبه کاغذ فاصله ی متناسبی وجود داشته باشد تا در هنگام چاپ دچار برش اضافی نشود. چگونگی چاپ، اینکه جنس کاغذ چه چیزی باشد و ضخامت آن چه اندازه ای ارائه شده باشد، قیمت و نرخ نهایی سربرگ را تعیین می نماید.

چاپ سربرگ در دو سایز A4 و A5 برای مصارفی مانند: مطالب و نامه های کوتاه سایز A5 را سفارش می دهند و اگر مطالب بسیار بلند و طولانی باشد، سفارش سربرگ در اندازه A4 بسیار مناسب تر خواهد شد. برای زیبایی و یا حتی تبلیغ، پشت سربرگ را می توانید طراحی متناسب با حوزه ی کسب و کار اداره یا شرکت کنید که می تواند این طراحی از قرار زیر باشد: طراحی لوگو محصولات، نام شرکت، سایر خدمان شرکت و کمپانی و…. میتواند باشد که به بهترین شکل ممکن صورت خواهد گرفت و موجب تبلیغ موسسه یا خدمات ارائه شده مس شود.

تمام مشخصه های اصلی شرکت یا کمپانی مثل نام و آدرس و لوگو و شماره نامه و تاریخ و… در اکثر سربرگ ها دیده می‌شود. از سربرگ ها علاوه بر نامه برای یادداشتهای اداری و فاکتور ها و قرارداد های اداری نیز استفاده ی فراوانی می‌شود، زیرا: همان گونه که گفته شد و مطالعه کردید سربرگ به نوعی هویت و شناسنامه شرکت و کمپانی است. معمولابرای این که جزئیان شرکت هماهنگی زیادتری با هم داشته باشند همگی آن ها با هم چاپ خواهند شد.

  • چاپ فاکتور

چاپ فاکتور یکی از خدمات چاپی است. هر زمانی که شما خرید انجام می دهید، فروشنده بابت ضمانت کارهای شما، فاکتوری که یک نوع سند رسمی شناخته شده است را ارائه می دهد. طراحی  و چاپ فاکتور بسیار مهم می باشد چون هر چه شکیل تر و زیباتر بنظر برسد، اعتبار حرفه شما را تا حد بسیار زیادی در بین رقبا بالاتر خواهد برد.

نقش آبرنگ ارائه دهنده ی انواع خدمات چاپ است، با ما حرفه ای بدرخشید!

  • آدرس:

اصفهان ، خیابان اشراق شمالی ، نبش کوچه 5 ، مجتمع الهیه ، طبقه 4 ، واحد 401

  • شماره های تماس:

31323008-9 – 031
09132127209 ، 09132664095

پیشنهاد داغ مطالعه مقاله انواع خدمات چاپ : قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان

طراحی و چاپ بسته بندی خرما 1

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید