08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان به همراه نمونه کار های بسیار شیک و چاپ با کیفیت

5/5
قیمت طراحی و چاپ کاتالوک شیک

قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان

قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان با توجه به اینکه آن ها از با اهمیت ترین وسیله های تبلیغاتی برای معرفی محصولات و یا خدمات هستند بسیار متفاوت است. کاتالوگ ها غالبا کتابچه هایی هستند که به توضیح کلی و یا جزئی یک کالا یا خدمات می پردازند .

غالبا قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان با توجه به طراحی و چاپی که مناسب کاتالوگ  بیان کننده برند شما باشد و ذهنیت مثبتی در یاد خواننده ایجاد کند ، برای کسب و کار های مختلف و با در نظر گرفتن تحولات بازار داخلی و خارجی دچار نوسانات بسیاری است.

 شرکت نقش آبرنگ در زمینه قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان می‌تواند بهترین گزینه برای انجام خدمات شما باشد.

طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان

سایز رایج برای کاتالوگ A4 می باشد که می توان از آن هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی استفاده کرد.اما اگر مقدار مطالبتان بسیار نیست و یا هدفتان طراحی و چاپ یک کاتالوگ فانتزی می باشد، می توانید از دیگر سایزهای موجود در بازار هم استفاده کنید.

معمولا تعداد صفحات کاتالوگ با در نظر گرفتن مطالب و عکس های شما مشخص می شود این عامل بر قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان نیز بسیار تاثیر گذار است.بنابراین توجه به بودجه تان برای اجرای این کار بسیار با اهمیت است.

طراحی و چاپ بروشور حرفه ای در اصفهان

بروشورها از لحاظ قیمتی بسیار با صرفه تر هستند ومعمولا در سایز های متفاوت ،  با یک صحافی ساده در تیراژ بالا چاپ می‌شوند.

گرم کاغذ بر قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان و همچنین بروشور بسیار تاثیر گذار است ، اما غالبا بروشورها  با گرم پایین چاپ می‌شوند تا از لحاظ قیمتی مناسب تر در بیایند.علاوه بر آن معمولا از دو فرآیند چاپ دیجیتال و چاپ افست برای تولید آن ها استفاده می شود. بروشور ها غالبا به شکل تک برگی چاپ می شوند ، اما کاتالوگ ها می تواند هم به شکل تک برگی و هم به شکل دفترچه ای چاپ شوند.

طراحی و چاپ بروشور حرفه ای در اصفهان

نقش مهم چاپ کاتالوگ و تاثیرآن بر قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان

شرکت نقش آبرنگ  بسیار توانا در چاپ کاتالوگ های شما در طرح ها و اندازه های متفاوت می باشد. کاتالوگ حرفه ای کمک می کند که مخاطبان برای خرید با در نظر گرفتن قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان انتخابی درست و مناسب کند. کار اساسی کاتالوگ ها شناخت هدف ها و محصولات یا خدمات شما به مشتری می باشد. از آنجایی که کاتالوگ‌ها یکی از وسیله های بازاریابی محسوب می شوند، علاوه بر، بر طرف کردن خواسته مشتری، برای تبلیغات نیز بسیار مؤثرند. با طراحی و چاپ کاتالوگ‌ می‌توان از آن ها درنمایشگاه‌ها، نشست ها و گردهمایی ها و… استفاده کرد.

حرفه های مختلف بر پایه سبک و هدف کسب و کارشان و قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان برای طراحی کاتالوگ اقدام می کنند. کاتالوگ دارای مدل ها و طبقه بندی های متفاوتی هستند است که از با اهمیت ترین آن ها می شود به کاتالوگ های علمی، صنعتی و… اشاره کرد.

چاپ کاتالوگ در سایز A4 ، A5 یا سایزهای دیگر اجرا می شود که البته بر قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان بسیار تاثیر گذار است باید در نظر داشت که طراحی نیز از دیگر عوامل موثر است . درزمان طراحی و چاپ کاتالوگ  اگر از تصاویر در کنار توضیحات استفاده شود کارایی کاتالوگ ها بیشتر می شود.

استعلام قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

برای استعلام قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ و مشاوره صحیح برای انتخاب جنس ، انواع روکش ، تعداد صفحات و… با شماره 03131323008 تماس بگیرید و یا از طریق پشتیبانی آنلاین با ما در ارتباط باشید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان

خصوصیات طراحی وچاپ کاتالوگ حرفه ای

 از نظر تیم نقش آبرنگ مهم است که طراحی وچاپ کاتالوگ حرفه ای خصوصیات زیر را داشته باشد.

۱- باید به آسانی قابل جا به جایی باشد.

۲-باید برای تمام سوالات مشتری پاسخی در آن باشد.

۳- باید مطالب و عکس ها، با هم مرتبط باشند.

۴- باید دارای اطلاعات کامل تری نسبت به تراکت ها و پوسترها داشته باشند و اطلاعات مفیدی را در اختیار مشتری قرار دهند.

۵- باید با انظباط و دقیق چاپ و فرم بندی و صحافی شوند.

۶-باید یک کاتالوگ خوب و کامل برای محصولات و خدمات آماده کنید که از راه آن به مخاطب هدف خود حق انتخاب بدهید . ولی  از نوشتن مطالب اضافه پرهیز کنید زیرا ممکن است باعث پشیمانی مشتری شود .

۷-باید یک کاتالوگ عالی، با طراحی عالی چاپ کنید.

در چاپ کاتالوگ ها در تیم نقش آبرنگ به طراحی  و توازن عکس و متن  بسیار اهمیت داده می شود .و این کار باعث تعاملی عمیق بین صاحبین مشاغل و مشتری می شود.برای دیدین نمونه کار های تیم ما و همچنین اطلاع از قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

طراحی و قیمت چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان

یکی از انواع کاتالوگ های حرفه ای ، کاتالوگ تک برگی می باشد. کاتالوگ تک برگی یکی از پر مصرف ترین وسیله های بازاریابی جهت جذب مشتری می باشد از این جهت طراحی و در نظر گرفتن اندازه و جنس مناسب گلاسه برای چاپ کاتالوگ تک برگی با توجه به قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان خیلی با اهمیت است.

این که شما چه نوع از مدل های کاتالوگ ها را برای چاپ در نظر می گیرید، به عوامل بسیاری وابسته است برای نمونه مدل فعالیت شرکت و مدل محتوای کاتالوگ تک برگی که مثلا آموزشی است یا پزشکی و یا تبلیغ محصولات و…

غالبا  این مدل کاتالوگ برای کالا هایی که مقدار آن ها کم است یا دارای توضیحات پزشکی است کاربرد دارد یا برای معرفی یک کالا، حرفه، و… استفاده می شود. این مدل کاتالوگ می تواند هر جنسی داشته باشد مانند کاغذ معمولی یا گلاسه، کاتالوگ های تک برگی معمولا با تعداد بالا چاپ می شوند زیرا با توجه به قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان بسیار مقرون به صرفه می باشند.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان

مراحل طراحی چاپ کاتالوگ

اولین مرحله مشخص کردن محتوای کاربردی برای کاتالوگ است. جمع آوری کاربردی ترین و با اهمیت ترین مطالب در رابطه با معرفی محصول و نوشتن آنها در کاتالوگ بسیار با اهمیت است.

مرحله دوم، در نظر گرفتن و قرار دادن مناسب ترین عکس ها که بیانگرخوبی برای محصولات و خدمات شما است مانند عکس برداری صنعتی  وعکس برداری ازروند تولید و…

مرحله سوم در نظر گرفتن مناسب ترین رنگ ها است، معمولا برای هر حرفه ای رنگ خاصی مناسب است. مثلا برای شرکت های صنعتی از رنگ های خاص استفاده می شود و برای پزشکان ، رنگ‌های آرامش بخش بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

علاوه بر مراحل اولیه که در بالا به آن اشاره شد عوامل بسیار دیگری بر روند چاپ کاتالوگ و همچنین قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان موثر است ازمهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در نظر گرفتن سایز مناسب ، در نظر گرفتن ورق مناسب ، در نظر گرفتن

تیتراژ چاپ مورد نیاز، در نظر گرفتن رو کش مناسب ، در نظر گرفتن

 بهترین نوع صحافی ، تبلیغات و پخش و..

مراحل طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

تیم نقش آبرنگ دارای مدل ها و نمونه‌ کارهای موفق بسیاری در زمینه چاپ و طراحی کاتالوگ حرفه ای می باشد. و همچنین آماده ارائه بهترین خدمات خود به مشتریان گرامی است برای دیدین نمونه کار ها و استعلام قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان با مشاورین ما در تماس باشید.

هزینه و قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان

 درسال های خیلی گذشته کاتالوگ نخستین بار در دنیا برای فروش تعدادی کتاب چاپ شد. واین رویداد باعث تحولی عظیم در این صنعت گشت.  همان طور که می دانید کاتالوگ ها به دفترچه یا کتابچه هایی گفته می شود که به شناساندن محصول یا خدمات شما به مشتری بالقوه کمک می کند.

در کاتالوگ ها همه ی موارد لازم به ترتیبی سازمان‌دهی شده به مخاطب عرضه می گردد. حتی در زمان حال که بازاریابی شبکه ای و موتورهای جستجو گر رواج بسیاری پیدا کرده اند  باز هم هر حرفه می‌تواند از پتانسیل کاتالوگ نهایت استفاده را بکند.

در بعضی مواقع مشتریان نمی‌دانند که چه چیزی لازم دارند و تمایل دارند همه ی موارد ممکن را بررسی کنند تا بتوانند برای خرید یک محصول اقدام نمایند. به همین خاطر تیم نقش آبرنگ تاکید به طراحی و چاپ یک کاتالوگ با کیفیت و کاربردی برای محصولات و خدمات تان دارد.

از کاربردی ترین خصوصیات طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای بهتر دیده شدن کسب و کار شما و کمک و آموزش مخاطبین هدف تان برای بر طرف کردن نیاز هایش است.

قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان امروزه به موارد بسیاری وابسته است.تیم نقش آبرنگ آماده ارائه هر گونه خدمات با توجه به نیاز و سلیقه شما مشتریان گرامی می باشد.

هزینه طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای در اصفهان

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید