08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

کاتالوگ لایه باز شرکت ساختمانی

5/5
کاتالوگ لایه باز شرکت ساختمانی

کاتالوگ لایه باز شرکت ساختمانی

کاتالوگ لایه باز شرکت ساختمانی جهت معرفی شرکت ساختمانی به صورت ویژه برای انواع خدمات ساختمانی از قبیل پروژه های معماری، بازسازی، خدمات اجاره، خدمات مشاوره ساختمانی و مهندسی، فروش یا سرمایه گذاری ملک، نمایندگی طراحی داخلی و انواع خدمات طراحی شده است. با دانلود محبوب ترین فایل های گرافیکی لایه باز مانند کاتالوگ، بروشور و تراکت لایه باز و ویرایش طرح های جدید منحصر به فرد در کمترین زمان طراحی کنید.

همه ما در زندگی روزمره شاهد طرح های گرافیکی زیادی هستیم. به عبارت دیگر، هیچ کس نمی تواند دنیایی را بدون فایل های گرافیکی تصور کند. اگر در مورد نحوه ساخت این فایل ها کنجکاو هستید، باید بگوییم که بسیاری از آنها از فایل های گرافیکی لایه ای مانند کاتالوگ لایه ی باز ساخته شده اند. بسیاری از طراحان گرافیک با اصطلاح لایه باز آشنا هستند و به دلایلی از آن مانند تنوع بالای فایل های گرافیکی و صرفه جویی در وقت گرانبها و هزینه محدود آنها استفاده می کنند

مهم ترین مزیت فایل کاتالوگ لایه باز شرکت ساختمانی چیست؟

زمانی را تصور کنید که مشتری به شما مراجعه می کند و تصویر نمونه کاتالوگ ساختمانی را به شما نشان می دهد و از شما درخواست می کند که سبک کاتالوگ ساختمانی او را این چنین طراحی و چاپ کنید.

یا زمانی را در نظر بگیرید که مشتری یا کارفرما هیچ تصویر و ایده ای در اختیار شما قرار نمی دهد و از شما می خواهد که یک کاتالوگ ساختمانی حرفه ای و مخاطب پسند برای او طراحی کنید و سپس آن را چاپ کنید.

مشکل از زمانی شروع می شود که تعداد مشتریان افزایش می یابد و شما فرصتی برای شروع طراحی تمام کاتالوگ ساختمانی از طرح اولیه ندارید.

در این مرحله به تمامی طراحانی که در صنعت طراحی و چاپ فعالیت می کنند پیشنهاد می کنیم با مراجعه به وب سایت های تخصصی از نمونه فایل های لایه باز موجود در سایت در دسترس کاربران استفاده کنند.

به این صورت که از دنیای فایل های لایه بازی که در سایت قرار داده شده است، یک یا چند نمونه را انتخاب می کنند و پس از خرید فایل لایه باز و دانلود فایل لایه باز، آن را در فتوشاپ یا ایلاستریتور باز می کنند.

پس از آن با چند تغییر کوچک در ظاهر فایل مانند رنگ، متن، قرار دادن لوگو و مواردی از این قبیل که در بالا ذکر شد، می توانند کاتالوگ ساختمانی حرفه ای و زیبا را در کمترین زمان و به بهترین شکل در اختیار مشتریان قرار دهند و آنها و راضی کنید.

بیشتر بخوانید کاتالوگ لایه باز شرکت ساختمانی : طراحی و چاپ کاتالوگ

آیا می‌توانیم طرح کاتالوگ لایه باز شرکت ساختمانی رایگان را از سایت خاصی دانلود کنیم؟

به طور کلی باید در نظر داشته باشید که اکثر طرح های لایه باز طرح های ساده و مبتدی هستند و برای حرفه ای ها چندان کاربردی ندارند. سایت هایی مانند freepik و Canva نمونه های خوبی از وب سایت هایی هستند که طرح های رایگان و پولی را در اختیار مخاطبان قرار می دهند مانند طرح های کاتالوگ محصولات، کارت ویزیت، لوگو و … اما همانطور که اشاره کردیم فایل های PSD رایگان مانند طرح لایه باز کاتالوگ رایگان طراحی شده اند. برای مبتدیان و برای بهره مندی از فایل های حرفه ای تر، ملزم به پرداخت هزینه در این وب سایت ها هستید.

در ادامه به طور اختصاصی تر به معرفی سایت های دانلود طرح های کاتالوگ لایه باز شرکت ساختمانی می‌پردازیم.

  • پلتفرم فندق

وب سایت فندق  یکی از کامل ترین منابع دانلود فایل های لایه ای گرافیکی (کاتالوگ لایه باز شرکت ساختمانی، بنر و…) در ایران می باشد. بانک کامل طرح های لایه باز فوندز این پلتفرم را به یکی از محبوب ترین پلتفرم ها در زمینه گرافیک در ایران تبدیل کرده است.

  • PSD365

این وب سایت یکی از منابع محبوب افرادی است که با فتوشاپ کار می کنند. این سایت فایل های PSD زیادی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد و البته فایل هایی هم هستند که VIP هستند و استفاده از آنها مستلزم پرداخت هزینه است.

اگر می خواهید بدانید این وب سایت چند سالی است که فعالیت دارد، باید بگوییم که این سایت دارای 5 سال سابقه درخشان بوده و یکی از مراجع کامل گرافیکی به حساب می آید.

  • Designer Mill

کار با این وب سایت بسیار ساده و آسان است زیرا رابط کاربری ساده ای دارد. برای دانلود طرح کاتالوگ لایه باز شرکت ساختمانی و دیگر محصولات و صدها طرح لایه باز دیگر این سایت از دیگر سایت های مرجع محسوب می شود. علاوه بر این، این سایت فایل های PSD و Sketch را که بیشتر در زمینه موکاپ استفاده می شود را در اختیار طراحان قرار می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های این وب سایت به اشتراک گذاری منابع گرافیکی توسط خود گرافیست ها می باشد. اگر شما یک طراح حرفه ای هستید و می خواهید طرح های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، می توانید منابع خود را حتی بدون انجام مراحل عضویت در این سایت به نمایش بگذارید. خبر خوب این است که فایل های این وب سایت به صورت رایگان در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید کاتالوگ لایه باز شرکت ساختمانی : قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

کاتالوگ لایه باز شرکت ساختمانی
  • Freebiesbug

Freebiesbug یکی دیگر از وب سایت های محبوب برای طراحان گرافیک است. دو دلیل برای این محبوبیت وجود دارد. یکی از آنها امکان دانلود رایگان طرح های کاتالوگ لایه باز شرکت ساختمانی و دلیل دیگر تنوع بالای منابع گرافیکی در این وب سایت می باشد.

در این سایت می توانید فایل های PSD برای فتوشاپ و فایل های وکتور برای ایلوستریتور را به صورت رایگان دانلود کنید. همچنین می توانید از تنوع فونت ها و آیکون ها بهره مند شوید و فایل ها را با تنوع بسیار زیاد برای نرم افزار اسکچ دانلود کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید حتی کدهای آماده html و جاوا اسکریپت نیز در این سایت به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

  • Freepik

این وب سایت به دلیل داشتن منابع گرافیکی جذاب، ممکن است نسبت به بقیه سایت هایی که معرفی شده اند برای کاربران جذاب تر باشد. طرح های کاتالوگ لایه باز شرکت ساختمانی موجود در این وب سایت بسیار محبوب هستند و نه تنها طراحان گرافیک بلکه افراد غیر حرفه ای نیز از امکانات این سایت استفاده می کنند.

علاوه بر فایل های PSD در این سایت می توانید از وکتور، طراحی لوگو، پوستر، موکاپ ، رابط کاربری و … که در سایت قرار داده شده است استفاده کنید. البته با وجود اینکه قیمت فایل های غیررایگان این وب سایت نسبت به سایر سایت های موجود مقرون به صرفه تر است، اما به دلیل بالا بودن نرخ ارز برای بسیاری از ایرانیان مقرون به صرفه نیست.

در حال حاضر سایت فری پیک ایرانیان نیز ایجاد شده است تا بتوانید با هزینه ای مقرون به صرفه تر از ارز فعلی کشور از خدمات غیر رایگان استفاده کنید.

سخن آخر کاتالوگ لایه باز شرکت ساختمانی

فایل های کاتالوگ لایه باز شرکت ساختمانی با تنوع بالا و با کاربردهای مختلف در سایت های مختلف موجود می باشد. برای طراحی هر کاتالوگ یا بروشور ابتدا باید یک فایل لایه باز دانلود کنید تا بتوانید تغییرات دلخواه خود را بر روی آن اعمال کنید و یک فایل منحصر به فرد به مشتری تحویل دهید. برای دانلود کاتالوگ لایه باز شرکت ساختمانی ، بروشور و بروشور نیاز به پرداخت هزینه دارید.

نقش آبرنگ با داشتن بیشترین سابقه در زمینه کاتالوگ لایه باز شرکت ساختمانی و طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای آماده برای قبول سفارشات شماست.

کاتالوگ لایه باز صنعتی

شرکت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

آیا تا به حال برای طراحی کاتالوگ تخصصی و حرفه ای خود اقدام کرده اید؟ چه تاثیرات مثبتی را پس از سفارش کاتالوگ خود در کسب و کارتان مشاهده نمودید؟ آیا بازدهی کارتان بیشتر نشده است؟ اگر هیچ کاتالوگ طراحی شده ای ندارید، هنوز هم دیر نیست. پس از اینکه نمونه کارهای ما را مشاهده کرده و در مورد طراحی و چاپ کاتالوگ برندتان تصمیم گرفتید، جهت ارائه نمونه کارهای بیشتر و متناسب با کسب و کار شما و همچنین اطلاع از قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ ، با مشاوران نقش آبرنگ به شماره 03131323008 تماس گرفته تا شما را در این کار راهنمایی کنیم.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید