08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

پست مهمان و پست مهمان معکوس چیست؟

5/5
پست مهمان و پست مهمان معکوس چیست؟

پست مهمان و پست مهمان معکوس چیست؟

پست مهمان و پست مهمان معکوس چیست؟ در طی دوره‌های گذشته، بسیاری از متخصصان سئو نسبت به دریافت بک لینک از سایر وب سایت از روش‌های متنوع استفاده می‌کنند. ولی با تکامل الگوریتم‌های گوگل، بسیاری از این روش‌ها از منقضی شده و روش‌های دیگری جایگزین آن شده اند. در ادامه این مقاله به بررسی پست مهمان و پست مهمان معکوس می پردازیم.

پست مهمان چیست؟

برای نوشتن و انتشار مقاله به وسیله ی شخص دیگری در یک وب سایت یا وبلاگ محبوب پست مهمان گفته می شود یکی از راه های دریافت بک لینک رایگان، بهبود رتبه صفحه و افزایش ترافیک وب سایت، نوشتن پست مهمان برای وب سایت های محبوب و معتبر می باشد

اهداف پست مهمان چیست؟

  • دریافت بک لینک: همان طور که گفتیم، در اکثر مواقع هدف اول و شاید تنها هدف انتشار پست مهمان، دریافت یک یا چند بک لینک به سایت می باشد.
  • برند سازی: وقتیمحتوایی با نام شما در یک وب سایت محبوب منتشر می شود، مخاطبان زیادی با نام شما یا وب سایت شما را آشنا می شوند. این مسئله یک روش برای برند سازی قدرتمند  برای شما ایجاد می کند.
  • ارتباط سازی: خیلی از وبمستران باهوش در سطح وب، با هدف ارتباط سازی به سراغ انتشار پست مهمان میروند. در واقع آنها میخواهند به بهانه انتشار یک پست رایگان در سایت افراد فعال در حوزه شان، با آنها ارتباط گرفته و در آینده از این ارتباط سود ببرند.

بسیاری از وب مسترهای باهوش در سطح وب با هدف برقراری ارتباط به سراغ  انتشار پست مهمان می روند. در واقع آنها تحت عنوان انتشار یک پست رایگان در وب سایت در سایت افراد فعال در حوزه کاری خود، با آنها ارتباط گرفته و در آینده از این رابطه بهره ببرند.

بیشتر بخوانید مقاله پست مهمان و پست مهمان معکوس : مزایای طراحی سایت

پست مهمان و پست مهمان معکوس چیست؟

نوشتن پست مهمان چه تاثیری در سئو سایت دارد؟

وقتی این مخاطبان لینک شما را در یک وب سایت معتبر می بینند، بیشتر به وب سایت شما اعتماد می کنند و راحت تر با آن ارتباط برقرار می کنند. با این کار علاوه بر جذب بازدیدکننده، محبوبیت وب سایت خود را در بین بازدیدکنندگان افزایش دادید.

هنگامی که شما در یک سایت معتبر پستی با نام خود و با لینک پیوندی به سایت خود منتشر می کنید باعث می شوید که کاربران آن وب سایت معتبر نیز به سایت شما هم مراجعه کنند. به این ترتیب شما مخاطبان سایت خود را افزایش داده اید وقتی این مخاطبان لینک شما را در یک وب سایت معتبر می بینند،بیشتر به وب سایت شما اعتماد می کنند و راحت تر با آن ارتباط برقرار می کنند.

با این کار علاوه بر جذب بازدیدکننده، محبوبیت وب سایت خود را در بین بازدیدکنندگان افزایش دادید. نکته سوم بین محتوای وب سایت شما و وب سایت میزبان ارتباط وجود دارد. هرچه این ارتباط بیشتر باشد و مخاطبان از اینکه از سایت منبع از سایت شما بازدید کردندخوشحال تر باشند، احتمال بازگشت به سایت شما بیشتر می شود.

با انجام این کار، مخاطبان خود را افزایش داده اید، رضایت و رضایت مخاطبان خود را افزایش داده اید و مخاطبان وفاداری ایجاد کرده اید .

پست مهمان به چند طریق مختلف روی سئو سایت تاثیر مثبت دارد:

  • اول ازهمه، قدرت بک لینک به دست آمده از سایت مورد نظر، سئو سایت شما را بهبود می بخشد،
  • سپس، اگراز نام برند وب سایت خود در پست مهمان استفاده می کنید، گوگل توجه بیشتری به آن می کند، (تکنیک منشن بدون لینک )
  • و در آخربرندسازی ایجاد شده باعث می شود سایتتان در سئو خارجی قدرت بیشتری به دست بیاورد.

مهم ترین نکات نوشتن پست مهمان

  • تولید محتوای باکیفیت
  • استفاده از بک لینک‌های مختلف
  • در نظر گرفتن دیگر پست‌های سایت میزبان
  • استفاده از محتوای بصری جذاب
  • از محتوای خود به بقیه مقاله های سایت میزبانپیوند داخلی بدهید،
  • برای افزایش اعتبار مقاله یک یا دو پیوند به سایت های معتبر هم در آن وارد کنید،
  • مخاطبان را وسوسه کنید تا در بخش نظرات کامنت بگذارند،
  • مخاطب را برای اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی وسوسه کنید،
  • محتوای خود را در شبکه های اجتماعی بگذارید. به این ترتیب با افزایش ترافیک آن، قدرت سئویی که به سایتتان داده میشود را بالا می رود.
  • سایت های درستی را انتخاب کنید
  • گذاشتن تصویر و استایل های متنوع به نوشته خود

پست مهمان معکوس چیست؟

پست مهمان معکوس وضعیتی است که شما به عنوان مالک وب سایت، از نویسنده یا مدیر وب سایت دیگری می خواهید محتوای مهمان را در وب سایت شما پست کند.

پست مهمان و پست مهمان معکوس چیست؟

مزایای پست مهمان معکوس

روش پست مهمان معکوس چند نکته مثبت دارد:

  • باعث ایجادارتباط ارزشمند می شود. در واقع هنگامی که از یک فرد معتبر درخواست می کنید و این فرآیند با موفقیت به پایان می رسد، رابطه‌ای که میان شما و او ایجاد شده است بسیار ارزشمند است و این فرآیند ممکن است بارها و بارها تکرار شود.
  • لازم نیست وقت خود رابرای تولید محتوای باکیفیت تلف کنید، اما در عین حال محتوای با کیفیتی برای وب سایت خود ایجاد می کنید
  • در این کار سایت شما در معرض دید افراد وکاربران جدید قرار می گیرد، کاربرانی که تا پیش از این شما را نمی‌شناختند!
  • این روش باعثافزایش محبوبیت و اعتبار وب‌سایت شما می شود.
  • در بعضی موارد به کمک این کار می توانیدبک‌لینک‌های با ارزش دریافت کنید.

تفاوت پست مهمان و پست مهمان معکوس

سه تفاوت اصلی می توان برای پست مهمان و پست مهمان معکوس بیان کرد:

  1. محتوا! شما باید دنبال نویسنده حرفه ای باشید که با نگارش خود مخاطب را مجذوب کند.
  2. نویسنده در این روش فردی غیر از صاحب سایت است
  3. بازدهی پست معکوس بسیار بالاست.

در روش پست مهمان معکوس شما باید به دنبال یک نویسنده ی حرفه ای باشید که پیدا کردن چنین نویسنده کاری سخت است.

مرحله بعدی این است که محور محتوای خود را مشخص کنید. حالا باید نویسنده را متقاعد کنیم که برای ما بنویسد. البته نویسندگان حرفه ای و شناخته شده با انگیزه ها و ارزش های خود عمل می کنند، سعی کنید با مذاکره نویسنده مورد نظر خود را متقاعد به نوشتن پست مهمان دعوت کنید.

حال چرا بازدهی پست مهمان معکوس بیشتر است؟

اگر نویسنده مشهوری را برای نوشتن مقاله انتخاب می‌کنید، از آنها برای بهبود اعتبار خود استفاده کنید. بسیاری از کاربران وب سایت شما نیز دوست دارند در مورد سایر همکاران شما مطالعه کنند.

مورد بعدی این است که اگر پست را با نام نویسنده منتشر کنید، نویسنده تمام تلاش خود را می کند تا یک پست ارزشمند ایجاد کند و این باعث رضایت کاربران می شود.

در خصوص اثر گذاری بیشتر آن نسبت به پست مهمان، اینطور باید بگویم که نویسنده در دیگر مقالات خود نیز به این مقاله لینک می دهد و باعث می شود بک لینک طبیعی دریافت کنید.

از نظر تأثیر بیشتر آن نسبت به پست مهمان، باید بگویم که نویسنده در مقالات دیگر خود به این مقاله پیوند می دهد و به شما یک بک لینک طبیعی می دهد.

پست مهمان و پست مهمان معکوس چیست؟

نکته پایانی مقاله پست مهمان و پست مهمان معکوس

محتوا و سئو برای کسب رضایت کاربر و رتبه بالای موتورهای جستجو مکمل یکدیگر هستند. یکی از روش های بک لینک ، انتشار پست مهمان و پست مهمان معکوس می باشد، اما لینک هایی ارزشمند هستند که از سایت های معتبری اشتراک گذاشته شود. راه های زیادی برای دریافت بک لینک وجود دارد.

از تبادل لینک گرفته تا پست مهمان و رپورتاژ، پست مهمان روش خوبی برای دریافت بک لینک رایگان است، اما زیاده روی در این کار می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

نقش آبرنگ با برخورداری از تیم  حرفه ای در حوزه ی طراحی وب سایت اختصاصی آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در زمینه طراحی انواع وب سایت و قیمت طراحی سایت حرفه ای و اجرای پروژه های مورد نیاز شما می باشد.

انواع طراحی سایت خود را به ما بسپارید.

آدرس :

اصفهان ، خیابان اشراق شمالی ، نبش کوچه 5 ، مجتمع الهیه ، طبقه 4 ، واحد 401

شماره های تماس :

31323008-9 – 031
09132127209 ، 09132664095

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید