08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

پربازده ترین روش های تبلیغاتی

5/5

پربازده ترین روش های تبلیغاتی

تبلیغات یک اصل ساده دارد و آن علاقه مند کردن مردم به محصولات و خدمات است. هنگامی که علاقه مردم را برانگیختید، باید آنها را متقاعد کنید که خرید کنند، حتی اگر به خرید آن محصول یا خدمات خاص فکر نکرده باشند. تبلیغات استفاده از روانشناسی برای تأثیرگذاری بر طرز فکر و احساس مردم در مورد محصولات و خدمات است. بسته به اهداف کمپین تبلیغاتی، تبلیغات می تواند به روش های زیر برای کسب و کار شما مفید باشد .

  • افزایش آگاهی از برند
  • هدایت مشتریان بالقوه به کسب و کار
  • ترویج فروش برای محصولات موجود و جدید
  • معرفی محصول یا خدمتی جدید به بازار
  • برای متمایز کردن محصول خود از رقبا

انواع پربازده ترین روش های تبلیغاتی

در زیر نمونه‌هایی از تبلیغات پربازده را فهرست کرده‌ایم.

  • بیلبورد
  • بروشور و تراکت
  • تبلیغات در مجله
  • کاتالوگ
  • پوستر
  • چاپ لیبل

بیشتر بدانید مقاله پربازده ترین روش های تبلیغاتی : قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان

در ادامه آمارهایی مربوط به تبلیغات را بررسی می‌کنیم.

  • ارسال مستقیم به مشتری، نرخ پاسخگویی به میزان ۹ درصد دارد.
  • تبلیغات چاپی20 درصد پاسخ احساسی بیشتری را با مصرف کنندگان ایجاد می کند و این منجر به نرخ تبدیل بالاتر می شود .
  • ترکیب تبلیغات چاپی و دیجیتال اثربخشی کمپین‌های آنلاین را 400 درصد افزایش می‌دهد. 
  • ۷۹ درصد از مشتریان، خواندن تبلیغات کاغذی را راحت‌تر از خواندن ایمیل می‌دانند.
  • ۸۲ درصد از مشتریان هنگام خرید بیشتر به تبلیغات چاپی اعتماد می‌کنند.
  • ۸۰ درصد مشتریان به تبلیغات چاپی واکنش نشان می‌دهند درحالی‌که این عدد برای تبلیغات دیجیتال ۴۵ درصد است.
  • ۷۷ درصد از مشتریان می‌گویند که تبلیغات چاپی بیشتر در یاد آن‌ها باقی می‌ماند.
  • ۹۰ درصد از مصرف‌کنندگان نیز باور دارند که خواندن تبلیغات چاپی آسان‌تر از خواندن تبلیغات دیجیتال است.
  • برای خواندن، پردازش و به خاطر سپردن تبلیغات چاپی، ۲۱ درصد تلاش شناختی کمتری نسبت به تبلیغات دیجیتال نیاز است.
ارزان قیمت ترین راه های تبلیغاتی
  • بیلبورد

بیلبوردها یکی از انواع تبلیغات هستند که اگر به شکلی جذاب طراحی شوند و در مکان های مناسب نمایش داده شوند، تاثیر بسیار زیادی بر آگاهی از برند در مقیاس بزگ خواهند داشت. علاوه بر این، می توانید از این روش برای هدف قرار دادن مخاطبان عمومی و خاص استفاده کنید. مطالعات نشان می دهد که بیلبوردها همچنان یکی از پربازدیدترین تبلیغات هستند.

  • بروشورهای تبلیغاتی

بروشورها شباهت زیادی به کاتالوگ دارند، اما به جای پرداخت هزینه برای چندین محصول، به یکی از محصولات و خدمات اصلی شرکت می پردازند و عمدتا به جزئیات محصول می پردازند.

 بروشورها برای ارائه محصولات استفاده می شوند و از نظر آماری نقش مهمی در تصمیم خرید عموم دارند.بروشور علاوه بر اطلاعات فنی و ارائه ویژگی های محصول، حاوی تصاویر جذاب و تشویق به خرید است. چاپ بروشور و انتشار آن با استراتژی صحیح می تواند آگاهی از یک محصول خاص را افزایش دهد یا خرید یک محصول خاص را افزایش دهد. خدمات و افزایش فروش  به شما کمک خواهیم کرد بنابراین، به عنوان یک روش موثر در تبلیغات، می توانیم آن را به عنوان یکی از بهترین شکل های تبلیغات برای جذب مشتری به حساب آوریم.

  • چاپ تراکت

تراکت تبلیغاتی شناخته شده ترین و مقرون به صرفه ترین روش در بین انواع تبلیغات است که به تعداد زیادی بین افراد زیادی توزیع می شود. تراکت سبب معرفی کسب و کارها، خدمات و محصولات، افزایش فروش و برندینگ آن ها می شود. استفاده از نوآوری و گرافیک بسیار موثر است. به عنوان مثال، می توانید به جای تراکت، از یک بروشور آویزان استفاده کنید یا با چاپ کد تخفیف روی بروشور،
طرح تبلیغاتی منحصر به فرد را به مخاطبین خود ارائه دهید.

طریقه ی توزیع تراکت به نوع تجارت بستگی دارد. به عنوان مثال، برای سوپرمارکت ها بهتر است ساکنان این مکان به عنوان گروه هدف اصلی مشخص شوند. بروشورها را می‌توان در نمایشگاه‌ها، خیابان‌ها، مغازه‌ها، درب خانه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های تجاری بین عموم توزیع کرد.

  • تبلیغات در مجله

مجله یکی از بهترین روش های تبلیغات چاپی برای دستیابی به مخاطبان خاص است. با استفاده از تبلیغات مجلات، می توانید افراد متمرکز بر سبک زندگی را هدف قرار دهید. تبلیغات مجلات بر جذابیت بصری تمرکز دارد. معمولا هزینه های تبلیغات در مجله بسته به نوع مجله بسیار بالاست. برای تبلیغات، باید مجلات مورد علاقه مخاطبان خود را مشخص کنید.مثلاً اگر کسب و کار شما در زمینه رستوران  است، نباید در مجله مد و فشن تبلیغ کنید و بهتر است مجله ای در زمینه غذا انتخاب کنید.

بیشتر بدانید پربازده ترین روش های تبلیغاتی : ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

پربازده ترین روش های تبلیغاتی
  • کاتالوگ

کاتالوگ یکی از رایج ترین انواع تبلیغات چاپی است که تقریباً توسط هر شرکت و فروشگاه بزرگ در سراسر جهان استفاده می شود. اگر می خواهید اطلاعات کلی در مورد محصولات یا خدمات خود ارائه دهید، کاتالوگ ها می توانند بهترین راه حل برای شما باشند.

 این دسته از تبلیغات چاپی مؤثر، به مشتریان این امکان را می‌دهند تا اطلاعات زیادی در مورد تعداد زیادی از محصولات و خدمات شما به دست آورند. محتوای کاتالوگ برای تشویق مخاطب به خرید محصولات و خدمات شما است و نه اینکه فقط با آنها آشنا شود، طراحی شده است.

به همین دلیل، کاتالوگ یکی از بهترین شکل های تبلیغاتی برای جذب مشتری محسوب می شود. اگر طراحی کاتالوگ و فرآیند چاپ به درستی انجام شود، رشد خوبی در فروش خود خواهید دید. شما می‌توانید سفارشات چاپ کاتالوگ خود را  به نقش آبرنگ که یکی از بزرگترین و مورد اعتمادترین مراکز چاپ و طراحی است اعتماد کنید و حتما سفارش خود را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهید.

  • پوستر

پوسترها بسیار بزرگ هستند. بنابراین طراحی گرافیکی، وضوح و کیفیت بالا برای آنها بسیار مهم است. یک پوستر واضح و زیبا پیام برند را به خوبی منتقل می کند. تابلوها را می توان در ایستگاه های مترو یا در گوشه و کنار شهر استفاده کرد. آنها همچنین می توانند برای بازاریابی خدمات استفاده شوند. یا محصولات خاص، را بر روی تابلوها در فروشگاه نصب کنید.

  • چاپ لیبل

یکی از مهمترین اجزای تبلیغات که امروزه به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیردچاپ لیبل است. اطلاعات بر روی لیبل مشتریان را در فرآیند انتخاب و تصمیم گیری خرید برای محصول راهنمایی می کند. در واقع هدف اصلی برندها از چاپ لیبل های تبلیغاتی، جذب مشتری و افزایش فروش محصولات است.

برندهای مختلف می توانند از این روش تبلیغاتی استفاده کنند تا محصولات خود را در بهترین حالت به نمایش بگذارند و در ذهن مخاطب بمانند. با توجه به اینکه لوگوها و آرم ها مربوط به برند در هنگام طراحی و چاپ لیبل در آن درج می شود، می توان تایید کرد که این امر تاثیر بسزایی در بازاریابی و هویت بصری محصولات خواهد داشت.

چاپ لیبلدر دنیای رقابتی امروزی به عنوان یک روش تبلیغاتی جذاب و موثر شناخته می شود. از این روش برای جلب توجه مخاطب استفاده می شود.  یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در انتخاب این نوع تبلیغات، انتقال پیام و ایجاد تفاوت بین محصولات موجود است. می توانید از این روش برای نمایش برند خود استفاده کنید. برای تأثیر بیشتر، از طراحی گرافیکی ویژه و حرفه ای برای مطابقت با محصولات خود استفاده کنید.

چاپ برچسب تبلیغاتی به برند شما هویتی قابل اعتماد می‌دهد.

بیشتر بدانید پربازده ترین روش های تبلیغاتی : چاپ جعبه بسته بندی

ارزان قیمت ترین هدایای تبلیغاتی

در پایان پربازده ترین روش های تبلیغاتی

در مقاله پربازده ترین روش های تبلیغاتی سعی بر این شد که بهترین راه برای تبلیغات برای جذب مشتریان بیشتر را بیابیم. تبلیغات چاپی موثر یکی از رایج ترین روش های تبلیغاتی است که می تواند کسب و کار شما را با ارائه خدماتی مانند چاپ کاتالوگ و بروشور و غیره متحول کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش در هر جایی از ایران کافی است تا همین حالا به سایت نقش آبرنگ مراجعه کنید.

بیشتر بدانید پربازده ترین روش های تبلیغاتی : ماگ تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید