08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

موثرترین راه تبلیغاتی برای رستوران ها

موثرترین راه تبلیغاتی برای رستوران

موثرترین راه تبلیغاتی برای رستوران ها

در مقاله موثرترین راه تبلیغاتی برای رستوران ها به بررسی این راه ها پرداخته میشود. این رو بدانید که یکی از نیارهای اساسی انسان در طول سال زندگی اش غذا و خوراک می باشد که رفته رفته به سوی یک صنعت بسیار معتبر و تجاری تبدیل شده است.

رستوران یکی از شبکه های مهم تامین غذا و خوراک انسان است، فرض کنید که یک رستوران بسیار شیک و جدید تاسیس کرده‌اید و راه هایی را برای جذب مشتری در سر می پرورانید؛ ما می توانیم مسیر های بسیار زیادی را در جهت تبلیغات و جذب مشتری به شما پیشنهاد کنیم این راه های تبلیغاتی برای رستوران عبارت است از: طراحی پوستر- طراحی منو و کاتالوگ- چاپ پوستر- طراحی خلاقانه بسته بندی محل. با دانستن موثر ترین راه های تبلیغاتی برای رستوران ها قاعدتا نباید مشکلی برای جذب کردن مشتری برای رستورانتان  داشته باشید.

 از چه راه هایی می‌توانیم برای جذب مشتریان استفاده نماییم؟ هرگز ادامه‌ ی مقاله موثرترین راه تبلیغاتی برای رستوران ها را از دست ندهید تا از جذاب‌ترین روش‌های تبلیغات رستوران اطلاعاتی را ارائه دهیم.

بیشتر بدانید موثرترین راه تبلیغاتی برای رستوران ها : چاپ جعبه بسته بندی

طراحی و چاپ پوستر

در مقاله موثرترین راه تبلیغاتی برای رستوران ها به بررسی طراحی و چاپ پوستر پرداخته میشود. تمامی غول های صنایع غذایی جهان از شیوه های مهم تبلیغاتی برای فروش بیشتر و سود های کلان استفاده می کنند یکی از این شیوه ها طراحی و چاپ پوستر می باشدو با مطالعه ی حوزه ی روانشناختی تبلیغات با طراحی پوستر ایده‌هایی وجود دارد که شما باید هنگام ایجاد کردن طراحی پوستر غذا برای رستوران ها در نظر داشته باشید؛ با بکار گیری تکنیک های بسیار آسانی برای فروش بیشتر با پوستر فروش خود را چند برابر کنید.

از رنگ‌ها استفاده کنید: دقت کنید تم رستوران  هر چه باشد، رنگ در انتقال دادن پیام به بازار هدف بشدت  موثر می باشد، شما می‌توانید فضا های زیبا، هیجان‌انگیز، جسور یا رمانتیک گونه ای را در پوستر بگنجانید، رنگ‌ها می‌توانند خلق و خو ایجاد نمایند و در تحریک کردن اشتهای افراد نیر موثر باشند، استفاده ی درست از رنگ ها در پوستر می تواند احساسات را برانگیزد.

بی تردید این ضرب المثل معروف برایتان آشنا است؛ هیچوقت یک کتاب را بر اساس جلد و ظاهرش قضاوت ننمایید. انسان ها همیشه از عقل و خردشان پیروی نمی کنند همواره چشم انسان ها عقل آن ها می باشد و در بیشتر مواقع تصمیم هایی کاملاً احساسی می گیرند. برای بیشتر افراد پیش آمده است که کالایی را  فقط به خاطر بسته بندی زیبا و دلفریبش خریداری می نمایند.

موثرترین راه تبلیغاتی برای رستوران

موثرترین راه تبلیغاتی برای رستوران ها طراحی و بسته بندی خلاقانه

در مقاله موثرترین راه تبلیغاتی برای رستوران ها به بررسی طراحی و بسته بندی خلاقانه پرداخته میشود. برای یک رستوران بسیار حرفه ای طراحی و  بسته بندی خلاقانه در هر شکل، اندازه، ماده و هر رنگی باعث فروش بیشتر و سود های کلان می شود.

نخستین و اولین برداشتی که ما از محصولات رستوران می کنیم و در عین حال نمایانگر کل برند محصولات رستوران است طراحی و بسته خلاقانه ی انواع محصولات: باکس محصولات سوخاری؛ بسته بندی آدامس مطابق برند رستوران، جعبه ی پیتزا و…. می باشد؛ بسته بندی را با ظاهری بشدت جذاب، مد روز و خلاقانه به راحتی به مصرف کننده را ترغیب به خرید دوباره می کند، به عبارتی دیگر در هنگام خرید حضوری آن چیزی که بیش از همه عوامل بر مخاطب تاثیر گذار می باشد طراحی و بسته بندی خلاقانه و لمس مستقیم محصولات است.

موثرترین راه تبلیغاتی برای رستوران ها طراحی منو و کاتالوگ رستوران

طراحی منو و کاتالوگ یکی از موثرترین راه تبلیغاتی برای رستوران ها میباشد. آیا می دانید که در طراحی منو برای  رستوران چند صفحه باید داشته باشد؟ در طراحی منو و کاتالوگ برای رستوران تعداد صفحات منو از هر چیزی مهم‌تر می باشد و به تعداد آیتم‌های منو بستگی بسیار زیادی دارد.

زمانی که نوبت به منو های رستوران می‌رسد، اشتهای افراد بشدت تحریک می شود و چه خوب است با متن های بسیار کوتاه و مختصر افراد را ترغیب به سفارش دادن زود تر کنیم اندازه ی فونت، رنگ فونت، رنگ های بکا ر رفته در طراحی کاتالوگ و منو بسیار مهم اند. اصطلاح  Less is more اگر منوی شما صفحات زیادی را در بر بگیرد، مشتریان را سردرگم می نمایید.

گزینه‌های بیش از حد در منو و کاتالوگ موجب می‌گردد که مشتریان اصلاً انتخاب ننمایند توضیحات بیشتر را به گارسون بسپارید. محدود نمودن انتخاب‌های مشتریان، آنها را آزاد می‌گذارد تا غذاهای مورد علاقه‌شان را سفارش دهند تا سود بیشتری را کسب نمایید.

در زمان ایجاد کردن قسمت ‌های مختلفی که در طراحی کاتالوگ برای رستوران،  در نظر بگیرید که منوی شما چند آیتم دارد و چگونه می‌توانید آنها را با خلاصه ترین عناوین دسته‌بندی کنید. به عنوان نمونه، می‌توانید قسمت غذای اصلی را به غذاهای اصلی و ساندویچ ها تقسیم نمایید، یا می‌توانید آن را به قسمت های گوشت گاو، مرغ و غذاهای دریایی تقسیم نمایید؛ زمانیکه نوبت به ایجاد کردن بخش‌ها می‌رسد، تا حد امکان خاص باشید و خاص بمانید، تا مشتریان به راحتی بتوانند چیزی را پیدا نمایند، که برایشان بشدت جذاب باشد.

ایجاد نمودن قسمت های منو برای مواد تشکیل دهنده، مانند گوشت گاو، گوسفند یا مرغ، در سایر رستوران‌های محلی که غذاهای ناشناخته ای دارند، بشدت برای مشتریان که اکثرا مسافر اند؛ ضروری است. منو یکی از مهمترین و جذاب ترین مراحل راه اندازی رستوران می باشد چرا که روی حاشیه سود و درآمد رستوران تاثیر بشدت مستقیمی را دارد.

بیشتر بدانید موثرترین راه تبلیغاتی برای رستوران ها : ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

موثرترین راه تبلیغاتی برای رستوران

حضور رستوران در فضای مجازی و آنلاین

یکی از موثرترین راه تبلیغاتی برای رستوران ها، حضور رستوران در فضای مجازی است. پیش از اینکه بخواهید تبلیغات برای رستوران خود را استارت بزنید. آیا در فضای مجازی و آنلاین فعالیتی را دارید؟ هرگز نمی‌توانیم انکار کنیم که در عصر ارتباطات زندگی نمی کنیم، حضور داشتن در فضای مجازی تاثیر بسیار مهمی بر روند پیشرفت کسب‌ و کار ها خواهد گذاشت. تبلیغات آنلاین بشدت همه‌ گیر شده‌ است.

در اینستاگرام، تلگرام و وب سایت‌های بسیار مختلف، تبلیغات خدمات و محصولات زیادی را مشاهده می کنید؛ برای اینکه خود را از چنین بازار داغی محروم ننمایید، لازم است که در فضای مجازی و آنلاین حضور داشته باشید. چگونه این کار را انجام دهیم؟ تیتر زیر را هرگز از دست ندهید!!

برای رستوران خود صفحه‌ی اینستاگرام داشته باشید: بحث تبلیغات، چیزی که برای رستوران می‌تواند بسیار سود‌آور قرار بگیرد، به این منظور مخاطبان می توانند، عکس غذاهایش را ببینند، از قیمتش مطلع شوند و نظرات کاربران را درباره‌ی کیفیت غذا ها با دقت بخوانند. در ضمن باید پایگاهی  باشد که اگر مشتری از خدماتتان راضی بودند، بتواند شما را به افراد معرفی نمایند.

چه چیزی راحت‌تر از اینکه پروفایل شما را در اینستاگرام با دوستش share نماید؟ پس همین الان بفکره باز کردن صفحه ی اینستا گرام باشید!

موثرترین راه تبلیغاتی برای رستوران ها راه اندازی سایت 

یکی ار موثرترین راه تبلیغاتی برای رستوران ها، راه اندازی سایت است. باید مشتری نام شما را در گوگل جستجو نماید و وب سایتتان را مشاهده کنید و کیفیت کار را ببیند. یا این توانایی را داشته باشد که مستقیما از سایت شما غذا سفارش دهد؟ داشتن یک وب سایت مانند یک فروشگاه 24 ساعته باز می باشد، به همراه عکس‌های جذاب و خوش رنگ و لعاب از منو ی غذایتان، می‌تواند شما را برای مخاطب بشدت قابل‌ اعتمادتر کند و او را بیشتر به خرید ترغیب نماید.

همچنین تبلیغات را بشدت موثرتر پیش می برد. پس درنگ نکنید و موثر ترین راه های تبلیغاتی برای رستوران ها را در کنار کانون تبلیغات نقش آبرنگ تجربه کنید.

لوکیشن رستوران را در گوگل‌ مپ ثبت نمایید

یکی از موثرترین راه تبلیغاتی برای رستوران ها، ثبت لوکیشن رستوران است. این نکته را از قلم نیندازید و فراموش نکنید. اگر آدرس رستوران را دقیق در سایت یا بیوی پیج اینستاگرام دارید، آدرس را در گوگل‌مپ ثبت نمایید تا مشتری ها بسیار راحت‌تر به رستوران دسترسی داشته باشد. حتی می‌توانید لوکیشن رستوران خود را در وب‌سایت یا هایلایت‌های پیج بگذارید. این ترفند اصلا پیچیده نیست.

بیشتر بدانید مقاله موثرترین راه تبلیغاتی برای رستوران ها : قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان

موثرترین راه تبلیغاتی برای رستوران

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید