08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

قیمت طراحی لیبل

5/5
قیمت طراحی لیبل

قیمت طراحی لیبل

طراحی لیبل یکی از روش های تبلیغات و معرفی محصول می باشد. لیبل ها تکه های کوچک کاغذی هستند که حاوی اطلاعاتی در مورد محصول مانند نوع، روش استفاده و شرکت سازنده یا تاریخ تولید آن است. این لیبل ها هم به صورت چسب دار و هم به صورت آویز تولید می شوند. هزینه طراحی لیبل یکی از مواردی است که به عوامل زیادی بستگی دارد.

منظور از قیمت طراحی لیبل یا طراحی بسته بندی، مبلغی است که برای ساخت و طراحی لیبل پرداخت می شود. موارد و پارامترهای مختلفی در تعرفه طراحی لیبل موثر است که از جمله آنها می توان شرکت طراحی لیبل، طراح لیبل، متریال طرح لیبل، سایز لیبل و … را در نظر گرفت.

لیبل ها از جمله عناصر کم هزینه و مناسب در زمینه تبلیغات محصول هستند. برای طراحی برچسب مناسب برای محصول رعایت نکات و مواردی در تعیین قیمت تمام شده آن حائز اهمیت است. همچنین باید گفت که برچسب ها انواع مختلفی دارند.

بیشتر بدانید مقاله قیمت طراحی لیبل : ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

طراح لیبل

طراح لیبل بر اساس آنچه کارفرما از او می خواهد لیبل را طراحی می کند. قبل از پذیرش پروژه، یک گرافیست موظف است مواردی را که در تعیین هزینه طرح نقش دارد به کارفرما بگوید.

طراحی حرفه ای می تواند به جذابیت محصول شما کمک کند. اولین چیزی که در یک محصول توجه مشتری را به خود جلب می کند زیبایی و کیفیت بسته بندی آن است. به خصوص اگر می خواهید بسته بندی اولیه و بسته بندی ثانویه را طراحی کنید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی لیبل

طراحی لیبل باعث ایجاد اعتماد در بین مشتریان و افزایش فروش تا حد زیادی می شود. قیمت طراحی لیبل بر اساس اجزای مختلفی محاسبه می شود که در ادامه مقاله قیمت طراحی لیبل به آن خواهیم پرداخت.

  • ساده یا پشت چسب‌دار بودن لیبل

یکی از عوامل موثر در قیمت طراحی لیبل ، ساده و یا چسب دار بودن آن است. در تولید لیبل از کاغذهای مختلفی مانند کاغذهای شیشه ای، گلاسه و ضد آب استفاده می شود که هر کدام از نظر قیمت متفاوت هستند. بنابراین اولین عامل تاثیرگذار در تعرفه طراحی، نوع لیبل است و مشتری باید تعیین کند که برای چه نوع لیبلی طراحی شود. نوع پشتی ساده یا چسبنده.

قیمت طراحی لیبل

با توجه به نقش لیبل در بسته بندی محصولات، لیبل های پشت چسبی با استقبال زیادی از سوی صاحبان برند مواجه شده است. زیرا کاغذهای مورد استفاده برای این نوع لیبل ها علاوه بر داشتن ضخامت کافی، ضد آب نیز می باشند. در نتیجه چسباندن آنها روی محصول آسان است. البته بهره مندی از امتیازات این کاغذهای باکیفیت مستلزم پرداخت هزینه بیشتر است.

  • سایز لیبل

پارامتر دیگری که بر قیمت طراحی لیبل تأثیر می گذارد اندازه آن است که اندازه آن افزایش می یابد و قیمت گران می شود.

  • نوع ریبون

قیمت طراحی لیبل چاپ لیبل نیز تحت تاثیر نوع ریبون به کار رفته در آن است. به عنوان مثال، ریبون وکس نسبت به انواع دیگر نرخ ارزان تری دارد. این امر باعث شده است که بسیاری از تولیدکنندگان از ریبون های وکس و رزین برای کاهش هزینه های جاری خود استفاده کنند.

  • سبک طراحی و میزان تخصصی بودن آن

کسب حداکثر نتیجه از طراحی بروشور، لیبل و … مستلزم داشتن طراحی خاص و خلاقانه است. طراحان گرافیک حرفه ای می توانند برای محصولات شما برچسبی طراحی کنند که با رقبا متفاوت باشد و توجه مشتریان را به خود جلب کند. اما برای بهره مندی از مزایای یک طراحی خلاقانه و منحصر به فرد، باید بودجه بیشتری را در نظر بگیرید.

  • سایر فاکتورهای موثر

مهارت گرافیست در رعایت اصول طراحی لیبل، زمان تحویل پروژه، تعداد بازنگری ها و شهرت ارائه دهنده خدمات نیز در قیمت نهایی طرح لیبل موثر است.

نکات مهم در طراحی خلاقانه لیبل

قیمت طراحی لیبل در دسته نرخ های پایین قرار دارد. لیبل ها با توجه به نیاز مشتری در اندازه های کوچک و بزرگ تهیه و چاپ می شوند. نوع مواد لیبل و اندازه و میزان طرح در آنها عواملی هستند که در تعیین قیمت تمام شده لیبل ها نقش دارند. اما باید گفت که استفاده از لیبل ها کاملاً ارزان و مقرون به صرفه است.

جدا از استفاده لیبل برای شناسایی محصول به مشتری، از لیبل برای تبلیغات نیز استفاده می شود. یکی از استراتژی های بازاریابی طراحی یک لیبل جذاب مرتبط با محصول است تا مشتری در نگاه اول جذب محصول شده و در مرحله بعد آن را خریداری کند.

اگر طراحی لیبل چسبانده شده به محصول بسیار جذاب باشد، وقتی مشتری چندین محصول مشابه را با هم در فروشگاه مشاهده می کند، جذب محصولی می شود که طراحی جذاب تری برای بسته بندی و لیبل آن دارد. به همین دلیل می توانید متوجه شوید که با استفاده از یک برچسب منحصر به فرد، محصول تولید شده توسط شرکت شما با محصول تولید شده توسط شرکت رقیب متفاوت تلقی می شود و این نیز کمک زیادی به بازاریابی محصول تولید شده می کند.

بیشتر بدانید مقاله قیمت طراحی لیبل : چاپ جعبه بسته بندی

قیمت طراحی لیبل

به طور کلی طراحی خلاقانه بسته بندی محصولات و برچسب روی بسته ها یکی از مهم ترین موارد مرتبط با بازاریابی یک محصول است. برای اینکه لیبل محصول بهترین طراحی را داشته باشد، بهتر است در مراحل طراحی لیبل به نکات خاصی توجه شود. . این نکات عبارتند از:

  • استفاده صحیح از تایپوگرافی به معرفی نام یا موضوع محصول به خوبی کمک می کند و در کنار آن محصول جلوه بصری زیبایی دارد. باید گفت فونت مورد استفاده برای تایپوگرافی باید خوانا باشد تا مشتری در نگاه اول به آن توجه کند.
  • استفاده از فضای سفید در طراحی لیبل بسته بندی محصول جلوه متفاوتی را برای محصول به ارمغان می آورد. رنگ سفید به دلیل آرامشی که به ارمغان می آورد، برای طراحی محصولات مربوط به کودکان بسیار استفاده می شود.
  • خوانایی نوشته های روی برچسب محصولات از دیگر مواردی است که در طراحی لیبل باید به آن توجه کرد. این نوشته ها می تواند شامل نام محصول، اطلاعات مربوط به مواد اولیه محصول، اطلاعات مربوط به دستورالعمل استفاده از آن و … باشد که با توجه به اهمیت نوشته های روی لیبل، استفاده از فونت های فانتزی و شکسته برای طراحی لیبل مناسب نمی باشد
  • دوری از طرح های قدیمی یا مشابه با رقبا کمک زیادی به حفظ اصالت محصول می کند.
  • در هنگام طراحی لیبل محصول باید از عناصری که بیشترین ارتباط را با محصول و عملکرد آن دارند استفاده شود.
  • برای طراحی لیبل برخی از محصولات باید از عکس های مربوط به محصول استفاده کرد نه فقط نوشته ها و تایپوگرافی. برای مثال برچسب محصولاتی مانند ژله نیاز به تصاویر مرتبط با طعم آن ژله دارد تا مشتری در نگاه اول با طعم ژله مذکور آشنا شود.

بیشتر بدانید مقاله قیمت طراحی لیبل : قیمت عکاسی صنعتی در اصفهان

قیمت طراحی لیبل

چرا طراحی برچسب کالا مهم است؟

ممکن است محصول شما به دلیل تولید محدود یا کارگاهی در قالب ظروف و جعبه های آماده به مخاطب ارائه شود.

طراحی زیبای لیبل محصول می تواند علاوه بر صرفه جویی در هزینه در تولید بسته بندی های خاص، جعبه محصول شما را با نام و توضیحات برند شما زیبا کند. لیبل زیبای محصول می تواند تاثیر بسزایی در فروش محصول شما داشته باشد.

بیشتر بدانید مقاله قیمت طراحی لیبل : ماگ تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید