08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

طراحی و چاپ کاتالوگ رنگ مو

5/5
طراحی و چاپ کاتالوگ رنگ مو

طراحی و چاپ کاتالوگ رنگ مو

کاتالوگ دفترچه ی راهنمای محصولات در هر عرصه ای که فکرش را میکنید نفوذ بسیار زیادی را در خود دارد؛ کاتالوگ رنگ مو یکی از الزامی ترین کاتالوگ هایی می باشد که در میان فروشندگان و مصرف کنندگان محصولات رنگ مو استفاده ی بسیار فراوانی می شود.

طراحی و چاپ کاتالوگ رنگ مو و لوازم آرایش و بهداشتی اهمیت زیادی دارد، به این علت که بسیاری از خانم‌ها هنگام خرید لوازم آرایش و رنگ مو تمایل بسیار شدیدی دارند که آن با رنگ پوست‌شان سازگار باشد و رنگ مورد پسندشان را مشاهده نمایند.

کار مشاوران در زمینه راهنمایی در مورد رنگ مو زمانی بسیار موثر و کارآمد خواهد شد که می توانند مناسب‌ترین رنگ مو را به مشتریان خود معرفی نمایند داشتن یک کاتالوگگ رنگ که در آن رنگ موها به تصویر کشیده شده باشد و توضیحات بسیار کاملی در مورد هر رنگ مو در آن موجود باشد بسیار مهم است.

با طراحی و چاپ کاتالوگ رنگ مو فروشندگان و صاحبان سایر برند ها می توانند که رنگ مو ها را از برند دلخواه خودشان بدرستی شرح دهند و خریدار نیز می تواند بعد از مشاهده ی طراحی کاتالوگ رنگ مو راحت تر می تواند سلیقه ی خود را برای انتخاب رنگ بشناسد ؛ رنگ‌ها بصورت کاملا دیداری و بصری تأثیر بسیار زیادی بر ذهن مخاطبین می گذارد و با طراحی کاتالوگ رنگ مو خریداران بسیار بسیار آسان‌تر و سریع‌تر برای خرید تصمیم خواهند گرفت.

توسعه ی برندینگ مارکتینگ با طراحی و چاپ کاتالوگ رنگ مو

تجارت لوازم آرایشی پر سود ترین و پر مصرف ترین متریال در صنعت مد و فشن خاورمیانه می باشد، کاتالوگ رنگ مو با توسعه ی برندینگ رابطه ای مستقیم دارد؛ به این دلیل که هر برند تجاری رنگ مو، طیف های بخصوصی از رنگ ها، هایلات ها و … را در کاتالوگ رنگ مو به نمایش می گذارد تا مصرف کنندگان از خروجی نهایی آگاهی پیدا کنند.

هر چند نحوه محاسبات و ترکیب های رنگ مو در این کاتالوگ های رنگ تا حدودی نیاز به تخصص بسیار زیادی از علم رنگ شناسی دارد، ولی خانم ها و اساتید رنگ مو کاملاً به آن اشراف دارند. کاتالوگ کتابچه ای بسیار خلاصه و چکیده می باشد که به عنوان رابط بین تولید کننده و مصرف کننده نقش بسیار مهمی را ایفاء می کند. یکی از کاربردهای بسیار مهم کاتالوگ استفاده برای واسطین بین تولیدکنندگان و خریداران است.

بنابراین باید دارای اطلاعات و جزئیات بسیار زیادی از محصولات بوده باشد همانند: انواع محصولات، سایز، رنگ، تعداد، سال تولید، ترکیبات، قیمت محصولات و …

بیشتر بخوانید مقاله طراحی و چاپ کاتالوگ رنگ مو : طراحی و چاپ کاتالوگ

طراحی و چاپ کاتالوگ رنگ مو

کالیته رنگ مو و طراحی کالیته رنگ مو چیست؟

کالیته رنگ مو یکی از مهم ترین مورد برای تبلیغات و معرفی تناژ رنگ مو می باشد، در حال حاضر داشتن کالیته ی رنگ بسیار حرفه ای که در درون آن موهایی از جنس پلاستیک یا الیاف طبیعی موجود باشد، یکی از ترندهای جا افتاده ی  کمپانی های بزرگ رنگ مو است، به این لت که رنگ مو یکی از حساس ترین مواد های شیمایی می باشد و نبودن یک کالیته ی رنگ می تواند شرکت رنگ موی شما را به قعر لیست برندهای رنگ مو  در بین بازار های رقابتی پرتاب نماید، خانم ها به طور معمول تنها با دیدن نمونه کار رئال در کالیته متوجه رنگ نهایی مو  خواهند شد به خرید سریع تر تشویق می شوند، رنگ موهایی که در کالیته های رنگ موجود می باشد؛ توسط کمپانی هایی بسیار سرمایه دار تهیه می شود و کالیته پایه ی آن جداگانه چاپ می گردد، اینکه بخواهید این پایه را با چه نوعی از طراحی و با چه متریالی تولید نمایید به دانش فنی شما نسبت به بازاریابی و تبلیغات مربوط خواهد شد به این علت که در نظر خانم های با سلیقه هرچه ظاهر کالیته بسیار حرفه ای تر باشد معرف بسیار بهتری برای آن ها می باشد.

اجزاء اصلی طراحی و چاپ کاتالوگ رنگ مو را نام ببرید؟

کاتالوگ رنگ مو از دو جزء بسیار مهم و  اصلی می باشد؛ که برای هر کدام باید اقدامات بسیار لازمی صورت بگیرد:

  • طراحی و چاپ کاتالوگ رنگ مو
  • تهیه نمونه رنگ های مویی ( کالیته رنگ مو)

 اینکه چرا برند های رنگ مو به اجبار باید کاتالوگ، رنگ ها را به صورت نمونه های مویی (کالیته رنگ مو) در کاتالوگ  قرارد دهند، موضوعی بسیار مهم و  بدیهی می باشد؛  اگر طیف های یک رنگ مو،  به صورت چاپ شده به مخاطبین آن نشان داده بشود، یک مشکل بسیار بزرگی رخ خواهد داد به این علت که: رنگ ها در چاپ با نمونه رنگ های واقعی اختلاف بسیار زیادی پیدا خواهند کرد؛ برای همین کمپانی های برند های رنگ مو به تهیه و اجرای کاتالوگ های مویی تمایل بسیار بیشتری را داشته اند و سود مالی فراوانی را از این طریق کسب کرده اند.

نقش آبرنگ با داشتن بیشترین سابقه در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای آماده برای قبول سفارشات شماست.

طراحی و چاپ کاتالوگ رنگ مو

عکاسی صنعتی از نمونه رنگ ها در شرایط کاملاً کالیبره شده

از ساشه های رنگ حتما عکاسی صنعتی کنید، این کار را به تیم حرفه ای عکاس صنعتی بسپارید، چون فاکتور های بسیار مهمی برای درست انجام دادن را در سرش دارد و هرگز  فراموش ننمایید که این عکاسی صنعتی علاوه بر اینکه باید فاکتور های کیفی یک عکاسی صنعتی درست را دارا باشد، باید در شرایطی کالیبره صورت گیرد تا رنگ ها همانگونه که در واقعیت هستند، در عکس های صنعتی  ثبت گردند. اگر از شرایط الزامی انجام درست این کار آگاهی ندارید، کار را به کاردان های عکاسی صنعتی نقش آبرنگ بسپارید.

مزیت های داشتن آلبوم رنگ مو به صورت اسمارت کاتالوگ چیست؟

مهم ترین و کاربردی ترین مزیتی که اکنون به دست دارید، حذف هزینه های همیشگی چاپ آلبوم رنگ مو می باشد. در نظر بگیرید برای اسمارت کاتالوگ فقط یک بار هزینه خواهید کرد؛ مزیت دیگری که بدست می آورید، در اختیار داشتن یک آلبوم رنگ مو با تیراژ بسیار زیاد و حتی بی نهایت برای برندتان می باشد. این موضوع به این طریق می باشد که هرگز نگران تمام شدن تیراژ کاتالوگ خود نباشید؛ داشتن تیراژ بی نهایت یعنی انتشار دادن آلبوم حتی به صورت ۳۶۰ درجه نیز می باشد.

معایب آلبوم رنگ موی اسمارت کاتالوگ:  آلبوم های تماماً چاپی (بدون ساشه های مویی شکل) معایب بسیار زیادی را دارا اند، کاتالوگ رنگ مو به صورت اسمارت کاتالوگ ایراد های بسیار زیادی را دارد که نمی تواند جایگزین کاتالوگ های مویی رنگ گردد؛  ایرادی که در آلبوم های رنگ موی اسمارت کاتالوگ می توانید  پیدا کنید همان ایراد اختلاف رنگ نمونه های مویی می باشد. با اینکه عکاسی صنعتی صورت گرفته است ، دقت نمایید از طیف های رنگی به صورت کالیبره صورت گرفته است، ولی طیف های رنگی رنگ مو در صفحه نمایش ها با هم بسیار متفاوت می باشند.

انتشار هوشمندانه آلبوم رنگ موی اسمارت کاتالوگ: انتشار دادن کاتالوگ رنگ مو در قالب اسمارت کاتالوگ می تواند، موضوع بسیار جذابی بوده باشد و لذت داشتن چنین کاتالوگی را دو چندان خواهد کرد:

  •  مصرف کنندگان رنگ مو مایل می باشند که آلبوم  را داشته باشند، اولین کاری که می کنید آلبوم رنگ موی اسمارتتان را به آلبوم های مویی خود از طریق کیو آر کد ضمیمه نمایید و به صاحبان آلبوم های مویی خود آموزشش را فراگیر کنید که اگر کسی تمایل به داشتن آلبوم رنگ مو دارد از طریق اسکن Qrcode (کیو آرکد)، آلبوم اسمارت را مشاهده کند.
  • آلبوم رنگ مو را به جعبه رنگ موی خود ضمیمه نمایید، برای اینکار می توانید از داخل جعبه تیوپ خود استفاده ی بسیار زیادی کنید. تلاش نمایید برای انجام دادن حتماً از مشاوره های  تیم فنی نقش آبرنگ استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید مقاله طراحی و چاپ کاتالوگ رنگ مو : قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

طراحی و چاپ کاتالوگ رنگ مو

شرکت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

آیا تا به حال برای طراحی کاتالوگ تخصصی و حرفه ای خود اقدام کرده اید؟ چه تاثیرات مثبتی را پس از سفارش کاتالوگ خود در کسب و کارتان مشاهده نمودید؟ آیا بازدهی کارتان بیشتر نشده است؟ اگر هیچ کاتالوگ طراحی شده ای ندارید، هنوز هم دیر نیست. پس از اینکه نمونه کارهای ما را مشاهده کرده و در مورد طراحی و چاپ کاتالوگ برندتان تصمیم گرفتید، جهت ارائه نمونه کارهای بیشتر و متناسب با کسب و کار شما و همچنین اطلاع از قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ ، با مشاوران نقش آبرنگ به شماره 03131323008 تماس گرفته تا شما را در این کار راهنمایی کنیم.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید